nou, buiten het onsmakelijke gehalte waren de reakties ook niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:18 schreef Repeat het volgende:
waarom is mn prachtige topic ( fucking ranzig klysma in preview je bent wat je eet ) gesloten?
Dat was toevallig wel een van de weinige kwaliteitstopics die nog op fok te vinden zijn![]()
daar ging het juist over, dat het onsmakelijk was (van rtl dan). Daarom is er ook al een klaagmailtje de deur uit naar rtl dat is dit soort dingen niet wens te zien op mn tv.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
nou, buiten het onsmakelijke gehalte waren de reakties ook niet echt om over naar huis te schrijven
dat betekent dat het topic vol isquote:Op zondag 5 juni 2005 23:21 schreef SirSimon het volgende:
Ik heb een uitstekend lopend topic en vindt het nu al jammer dat het topic na 300 posts gesloten wordt:( Kan het niet wat verlengd worden?
Hoe triest!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat betekent dat het topic vol is.
dan wordt ie automatisch gesloten dus.
Is best aan te passen of een uitzondering te maken!quote:Op maandag 6 juni 2005 00:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
triest?.
dat is de autmoatische lengte van een topic, punt! uit!
its just right back on trackquote:Op maandag 6 juni 2005 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Het topic RET metro mag op slot. Het is toch een topic dat nergens op slaat, nergens over gaat etc.
you really hurt him...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef Fokkedop het volgende:
Klaagmuur?
mooi, buzzer, waarom heb je mijn topic gesloten die enigszins potentie heeft?
Ik hoor wel vaker dat je zomaar topics sluit. Je bent een slechte mod!
mijn mening he!
ik zie je gesloten topic nergens hier...quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
nah, hij is hard genoeg, want hij stuurt ook geen email terug.![]()
de email of bedoel je de topic zelf?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zie je gesloten topic nergens hier...
mijn mailadres buzzer@fok.nl werkt nog niet helaas, en op een of andere manier komt dat niet aan de praat. Je mag me altijd mailen op buzzer.fok@gmail.com die komen wel aan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:36 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
nah, hij is hard genoeg, want hij stuurt ook geen email terug.![]()
bovendien had je dit even in het FB topic van GC moeten posten, dan had ik er wel op gereageerd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:29 schreef Fokkedop het volgende:
Klaagmuur?
mooi, buzzer, waarom heb je mijn topic gesloten die enigszins potentie heeft?
Ik hoor wel vaker dat je zomaar topics sluit. Je bent een slechte mod!
mijn mening he!
je zal vast wel een goede reden hebben, maar ik vind het gewoon jammer...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
mijn mailadres buzzer@fok.nl werkt nog niet helaas, en op een of andere manier komt dat niet aan de praat. Je mag me altijd mailen op buzzer.fok@gmail.com die komen wel aan.
en bovendien sluit ik nooit zomaar topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |