dat wou ik ook al intypequote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef Frasier het volgende:
Ach weer zo'n achterlijke Feyenoord-"Hooligan". He wat naar.
Het zit vol met kakkerlakken.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:52 schreef rotskibo het volgende:
Tiefus het worden er steeds meer
Gewoon strijd van leven op dood
en dan ook nog uitgemaakt worden voor vieze hoer...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:51 schreef Veskander het volgende:
Dierenbeul ...
Hoe zou jij het vinden als ze jou met veel geweld van de straat trappen totdat je niet meer beweegt
![]()
1. Zet je koelkast ongeveer 4 a 5 cm. van de wand. Dit is namelijk een donker, warm plekje, waar kakkerlakken erg van houden.quote:
dalijk kruipen ze in je kontje lengquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:55 schreef rotskibo het volgende:
hahah me zusje zegt dat er maden in me ouders slaapkamer zitten![]()
![]()
Hahaha vandaag ga ik echt niet hier slapen ben je gek
Erværing mee?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:59 schreef rotskibo het volgende:
Dat is echt kut gek zo;n vliegend beest in je aars (
Een willekeurig Feyenoord-vak in lopen met een bus bestrijdingsmiddel op je rug is humorquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
1. Zet je koelkast ongeveer 4 a 5 cm. van de wand. Dit is namelijk een donker, warm plekje, waar kakkerlakken erg van houden.
2. Laat eens in de drie maanden spuiten door de woningbouwvereniging. Dit is volledig gratis! Het enige wat je hoeft te doen, is een formulier invullen, en zorgen dat je je spullen van de muur hebt geschoven. De spuiter moet namelijk in de kleine hoekjes en kiertjes spuiten, want daar lopen de beestjes het vaakst rond. Kwestie van je bed, bureau, etc. zo'n 50 cm. verschuiven. Als je aan het eind van de dag terug komt, zal je nauwlijks merken dat er gespoten is, behalve dat er veel kakkerlakkenlijkjes zullen liggen. Goed stofzuigen, en je spullen terugzetten. Je kan tevens aan de woningbouwvereniging vragen of ze lokdoosjes voor je willen achterlaten bij de huismeesters. Deze kan je dan, nadat je hebt laten spuiten, op je kamer zetten. Hierdoor voorkom je dat de kakkerlakken meteen terug komen. Let wel: je moet echt eerst laten spuiten. Alleen lokdoosjes neerzetten heeft geen zin.
3. Zet 's nachts je verwarming uit en het raam op een kiertje. Als het je niet stoort kan je ook een klein lichtje aanlaten.
4. Als je zelf af en toe met gif spuit (erg aan te raden!), wissel dan eens in de twee weken van gifsoort. Kakkerlakken hebben namelijk een heel goed aanpassingsvermogen, en worden erg snel immuun .
Die beesten leven niet alleen in afrika kerel .. Ook bij mensen die hun huis niet schoonmaken en zich nooit wassen ..quote:Op zondag 5 juni 2005 00:07 schreef rotskibo het volgende:
haha me ouders komen zo thuis kunnen ze gelijk ff de beestenboel bellen om die shit te verwijderen, pfff ik woon niet in kANKER afrika in de safari ofzo
Tiefus beesten
Ja en nu moet je gewoon je bek houden en gaan slapen.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:33 schreef rotskibo het volgende:
Zo eindelijk zijn die beesten dood
Maar nu stinkt het hier een uur in de wind naar muggen/vliegen/beesten spray![]()
Wie is dat op je pic? Nol?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja en nu moet je gewoon je bek houden en gaan slapen.
Ja en jij moet je pa oraal gaan verwennen kut kneusquote:Op zondag 5 juni 2005 00:35 schreef Frasier het volgende:
Ja en nu moet je gewoon je bek houden en gaan slapen.
Moet dat? Van jou? Grapjasquote:Op zondag 5 juni 2005 00:41 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ja en jij moet je pa oraal gaan verwennen kut kneus![]()
Bedanktquote:Op zondag 5 juni 2005 00:35 schreef Vegitto het volgende:
Het stinkt hier naar een domme mongool. Jij!
erger dan het zycklon-b van de joden kan het toch nietquote:Op zondag 5 juni 2005 00:47 schreef Veskander het volgende:
slaap en als je ons nog een plezier wil doen .. adem dan flink wat van die spray in ..![]()
Die zwellende hersentumor in jouw hoofd begint nu toch echt sporen na te laten.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:51 schreef rotskibo het volgende:
[..]
erger dan het zycklon-b van de joden kan het toch niet![]()
Jij bent echt een lekkerding hequote:Op zondag 5 juni 2005 00:55 schreef rotskibo het volgende:
ja kut he met je homo aveter
zingt:quote:Op zondag 5 juni 2005 00:58 schreef rotskibo het volgende:
je moeder is pas geil![]()
maar nu ga ik slapen, beter blijven die beesten onder de grond (samen met de joden)
doei schat![]()
Wat ben jij nou voor achterlijke hoerenzoonquote:Op zondag 5 juni 2005 00:58 schreef rotskibo het volgende:
je moeder is pas geil![]()
maar nu ga ik slapen, beter blijven die beesten onder de grond (samen met de joden)
doei schat![]()
Hay babe.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor achterlijke hoerenzoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |