ow nouquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Voel me niet helemaal 100%
* lionheaad slecht geslapen heeft en misselijk voelt
En wat gaat er allemaal gebeuren tijdens die afspraak ?? je slaat hem helemaal in elkaar... of gewoon de puntjes op de i zetten?quote:
Puntjes op de i niet echt, er moet nog het een en ander gebeuren. Maar voornamelijk over mijn scriptie en het laatste stuk wat ik nog moet doen. Volgende week dan de laatste afspraak en de week erna inleveren!quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En wat gaat er allemaal gebeuren tijdens die afspraak ?? je slaat hem helemaal in elkaar... of gewoon de puntjes op de i zetten?
Spannend... maar wel lekker dat de haven in zicht komt...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Puntjes op de i niet echt, er moet nog het een en ander gebeuren. Maar voornamelijk over mijn scriptie en het laatste stuk wat ik nog moet doen. Volgende week dan de laatste afspraak en de week erna inleveren!
omdat het op vrijdag beter weer isquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:53 schreef Bananenman het volgende:
Mogguh.
Jawi, waarom wil jij altijd op vrijdag de stad in en nooit op zaterdag
Lekker koffiequote:Op woensdag 25 mei 2005 09:27 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad zich alweer stukken beter voelt
iemand koffie?? ik neem zelf effe een bakje thee
Waarschijnlijk iets te veel hapjes op gister....quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker koffie
Was er nog een reden waarom je misselijk was??
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets te veel hapjes op gister....![]()
en dat samen met overvloedige alcahol is blijkbaar niet al te goed gevallen![]()
Hertog Jan is gewoon te lekker om te laten staanquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik kan me daarbij iets voorstellen
Dus.quote:
Ja, dat is wel lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |