Waar is dat? dat moet ik ook hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:01 schreef detulp050 het volgende:
Jeetje, als ik mijn lens kwijtraak krijg ik gratis een nieuwe
En ik betaal maar 14 euro per maand
Een extra paar bestellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:04 schreef bierglas het volgende:
Kan jij de lenzen per maand los kopen dan?
Specsaversquote:
Ik krijg ze van de pearle ook gratis thuisbezorgd met alles erbij. Maar als je er ééntje kwijtraakt kan ik dus mooi een nieuw paar kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:07 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Specsavers
Kost dus 14 euro, gratis thuisbezorgd en ik heb dus al tweemaal een lens kwijt gemaakt en kreeg direct een nieuwe mee
Ik krijg ze iedere maand.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:12 schreef Houniet het volgende:
hehehe schijt aangewoon nieuwe hale.. ik heb van die half jaar dingen
dat wordt inderdaad wel een dure grap zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik ben weer lekker aan het aankloten vandaag![]()
Precies, dit moet ik niet vaker doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat wordt inderdaad wel een dure grap zo.
Maar daar stoot altijd wel iemand tegen aan met z'n dronken hoofdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:20 schreef Gloeidoos het volgende:
Een bril is veel vetterén die kan je niet kwijtraken
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:41 schreef SirSimon het volgende:
ik zat eens op de wc... ja ik heb ook nog jaarlenzen... damn ik wil er niet meer aan herinnerd worden
Ach 15 euroquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:59 schreef jitzzzze het volgende:
Sta ik net bij de bushalte, wrijf even in mn oog. Valt g*dverdomme mn lens zo uit mn oog.
Kan ik weer voor 15 euro nieuwe bestellen. Dag, lieve studiefinanciering![]()
Heb je harde lenzen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:48 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ach 15 euroweet je hoe duur die van mij zijn? JUIST 80 euro
(veelste duur)
Die zijn inderdaad een heel stuk duurderquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:03 schreef Xalopalyps het volgende:
Ja harde lenzenLigt het denk ik ook aan
Same here. Zachte jaarlenzen met een cilinder! Altijd fijn als je ze aan het schoonmaken bent en je hebt opeens twee halve lenzen in je handquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:32 schreef Blinker het volgende:
Als ik een lens kwijtraak ben ik 150 euro kwijt ofzo
ga dan bij specsavers..ik heb al 3 keer gratis een nieuwe gekregenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:37 schreef Vectra het volgende:
[..]
Same here. Zachte jaarlenzen met een cilinder! Altijd fijn als je ze aan het schoonmaken bent en je hebt opeens twee halve lenzen in je hand![]()
Ja, dat ken ik ergens van. Dan doen m'n ogen ongelooflijk zeer, en ga ik bedenken hoe dat toch kan. 'oh misschien heb ik m'n lenzen wel al te lang in' haha...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:06 schreef Sport_Life het volgende:
hmm ik heb maandlenzen, per 6 paar koop ik ze steeds , maar ik heb ze meestal 1,5 - 2 maand in. Vergeet altijd de datum dat ik een nieuwe pakte
. Morgen maar weer de oude weggooien :p.
Meestal wordt mn zicht wel wat slechter, maar daar kom ik vaak pas achter als ik borden op de weg niet meer kan lezen oid, als het dus al te laat isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ergens van. Dan doen m'n ogen ongelooflijk zeer, en ga ik bedenken hoe dat toch kan. 'oh misschien heb ik m'n lenzen wel al te lang in' haha...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |