abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27340174
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef Neva het volgende:
oke ik heb een te koopzieke moeder op de kinderkamer heb ze zo goed als de hele babyuitzet al compleet
Mijn moeder durft nog steeds niet. Even afwachten als we maandag bij de vlos zijn geweest of ze dan wel de winkels leeg gaat shoppen. Ik verwacht dat ze dat het dan niet meer kan laten als alles goed blijkt te zijn!
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:37:08 #102
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27340227
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:35 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Mijn moeder durft nog steeds niet. Even afwachten als we maandag bij de vlos zijn geweest of ze dan wel de winkels leeg gaat shoppen. Ik verwacht dat ze dat het dan niet meer kan laten als alles goed blijkt te zijn!
weet haast wel zeker van niet
pi_27340413
Ze heeft al geregeld dat we bij mijn oom een Quinny, met reiswieg ed en maxicosi over kunnen nemen. Moeten we wel nog een ander autostoeltje, campingbedje en buggy meeovernemen. Dus goed bezig is ze wel al. Als alles goed is gaan we dat dus ook binnenkort ophalen.

Ik kan het trouwens zelf ook niet hoor iets kopen voor de baby, bewust nog steeds niet gedaan. Ik heb alleen nog dingen voor mezelf gekocht. Wel gekeken natuurlijk. Dinsdag is het eerste wat ik doe toch al dingetjes vor de baby kopen, als maandag alles goed is.

Komt wel dichterbij he Neva, voor jou ook nog maar één week.
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:44:40 #104
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27340524
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Randa_v het volgende:
Ze heeft al geregeld dat we bij mijn oom een Quinny, met reiswieg ed en maxicosi over kunnen nemen. Moeten we wel nog een ander autostoeltje, campingbedje en buggy meeovernemen. Dus goed bezig is ze wel al. Als alles goed is gaan we dat dus ook binnenkort ophalen.

Ik kan het trouwens zelf ook niet hoor iets kopen voor de baby, bewust nog steeds niet gedaan. Ik alleen nog dingen voor mezelf gekocht. Wel gekeken natuurlijk. Dinsdag is het eerste wat ik doe toch al dingetjes vor de baby kopen, als maandag alles goed is. Komt wel dichterbij he Neva, voor jouw ook nog maar één week.
ja spannend nog een weekje moet eerlijk zeggen wordt wel beetje zenuwachtig al
Ik heb zelf alleen een fiepje en een rompertje gekocht en zo'n dagboek.. de rest heb me moeder zo goed als allemaal gehaald.. allemaal nieuw .. mens is gek
Schoonpapa heeft ook al een hoop zo her en der rond gescharrelt.. ons klein mafkeesje komt niks te kort voelt wel raar hoor..

ennuh maandag gaat alles goed zijn.. een heerlijk prachtig lief klein magneetje/randa_veetje
pi_27340692
Is er bij jullie ook al enig discussie over het geslacht van beebje? Magneet beweert heel stellig te weten dat het een meisje wordt/is. Ik heb maar geen mening daarover. Moet er wel om lachen hoor.

Bij een echo wil ik het eigenlijk wel weten, kan ik tenminste gericht kleertjes kopen en niet alles unisex. Maar Magneet dus niet. Moeilijk hoor, is trouwens ook echt het enige waar we het niet eens zijn .
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:50:17 #106
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27340742
Neva ik ken het ben zelfs op het laatst boos geweest en gevraagd of ze er is mee wou stoppen

Romek dat zijn echt de grootste nachtmerrie's kommie gezellig posten in het babiejestopic we zijn niet meer zwanger

Jonnetje maakt het spannend

Fuente wat dacht je van aqua-blauw erbij blauw + groen = harmonie
Kijk anders ff hier http://www.101woonideeen.nl/kiezen/kleurensub3 staan leuke tips over kleur wat je beter kunt laten of juist doen.
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 15:20:14 #107
43556 miss_dynastie
pi_27341831
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef Randa_v het volgende:
Bij een echo wil ik het eigenlijk wel weten, kan ik tenminste gericht kleertjes kopen en niet alles unisex. Maar Magneet dus niet. Moeilijk hoor, is trouwens ook echt het enige waar we het niet eens zijn .
Laat het op een briefje schrijven. Stop het briefje in je jaszak. Doe van tevoren een ander briefje in je andere jaszak. Zeg dan 'heej, ik heb me bedacht, ik wil het toch niet weten'. Gooi het briefje van thuis weg. Lees daarna stiekem het briefje met het geslacht
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:27:13 #108
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_27342091
EW, Digger en Glenn, gefeliciteerd

Ingrid en Djeez, mooie echo hoor!

En Vicky ook al zo'n mooie echo. En je beebje voor het eerst gevoeld

Jonnetje, spannend meid.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 15:29:13 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_27342172
nog steeds geen jonnetje Ik denk dat die straks vrolijk komt melden dat ze een wolk van een guppie heeft ondanks dat vind ik het wachten maar niks
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27342466
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Laat het op een briefje schrijven. Stop het briefje in je jaszak. Doe van tevoren een ander briefje in je andere jaszak. Zeg dan 'heej, ik heb me bedacht, ik wil het toch niet weten'. Gooi het briefje van thuis weg. Lees daarna stiekem het briefje met het geslacht
Jammer dat Magneet daar niet echt in zal trappen aangezien hij meeleest . Maar het is wel een goed idee!!!
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:42:25 #111
593 sjak
Juffie Bloem
pi_27342669
EW en Digger en Glenn, gefeliciteerd!
Lekker douchen!
pi_27344635
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:29 schreef moussy het volgende:
nog steeds geen jonnetje Ik denk dat die straks vrolijk komt melden dat ze een wolk van een guppie heeft ondanks dat vind ik het wachten maar niks
Nope Gupje zit nog steeds binnen..

Maar goed, ik ben dus weer terug!

Gyn heeft even een supersnelle echo gemaakt en even naar het maandverbandje ge'broek-loerd'..
Hij kon twee dingen doen; me naar huis sturen en dan een heel klein risico nemen dat de bevalling zou gaan beginnen/er misschien toch wel iets aan de hand was of hij kon me even ter observatie op laten nemen..

Tsja, wat moet dat moet en als hij al aan geeft dat me daar liever even hield.. Dan maar even een middagje ziekenhuis.
Ik mocht me melden op de afdeling verloskunde en om tien over twaalf werd ik aan de CTG gelegd. Ik moest er eigenlijk maar een half uurtje aan, maar heb er uiteindelijk een uur aan gelegen. Om één uur mocht/moest ik maar wat gaan rond lopen, om te kijken of ik dan ook nog bloed verloor en dan zouden ze om twee uur bloed prikken, waarvan om drie uur de uitslag.
Michiel is om een uur of half twee met Wilyan naar huis gegaan, er gebeurde immers toch niks dus dan kon Wilyan nog even slapen.

Het bloedonderzoek was verder goed en ik verloor verder niks meer dus in overleg met de gyn ben ik weer fijn naar huis gestuurd.
W ~ H ~ T
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:00:02 #113
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27347020
rottdog ik vind het niet heel erg hoor.. beetje ene tegenvaller hier dus het is zeer welcome.. meer soort schuldgevoel

Randa ik weet nog niet of ik het wel of niet wil weten..
kunnen ze dat bij een eerste echo al zien dan
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:00:19 #114
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27347026
jonnetje fijn dat alles goed is
pi_27347066
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:00 schreef Neva het volgende:
Randa ik weet nog niet of ik het wel of niet wil weten..
kunnen ze dat bij een eerste echo al zien dan
Bij de eerste waarschijnlijk nog niet, maar die van rond 20 weken wel.
pi_27347401
Fijn dat alles goed is Jonnetje!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_27348639
Fijn, Jonnetje!
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:22:25 #118
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27349311
Jonnetje, fijn dat er niks aan de hand was
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:40:08 #119
103793 kozakken
Living the life
pi_27349824
Ingrid, moest jij vandaag niet naar de VK? Hoe ging 't?
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:44:25 #120
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27349973
Lekker dat je weer thuis bent Jonnetje, maar hebben ze ook een verklaring voor het plotselinge enorme bloeden? En is dit nu het begin van de bevalling, of kan het evengoed nog een maandje duren?
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:05:26 #121
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27350649
Phew Jonnetje!
Fijn dat alles goed is.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  Jubileum moderator woensdag 25 mei 2005 @ 20:06:08 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27350667
Fijn dat met jou en de baby alles in orde is Jonnetje maar net wat Mel ook al zei "hebben ze er ook een verklaring voor?"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:15:04 #123
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_27350962
wat ontzettend fijn dat alles goed is jonnetje en ook ik vraag me af ofdat ze er een verklaring voor hebben
  FOK!fossiel woensdag 25 mei 2005 @ 20:29:28 #124
2628 Karin
pi_27351430
Fijn Jonnetje dat het opgehouden is en dat je niet in het ziekenhuis hoefde te blijven
pi_27352335
Oh, ja..

De verloskundige daar vroeg na het brengen van het resultaat van de bloedtest ook nog of ik in de tussentijd daar dus nog bloed verloren was of dat ik ergens anders nog last van had gehad.
Ik gaf toen aan dat ik een paar keer flinke steken heel laag/diep in mijn buik had gehad. Tijdens de CTG een paar (die je ook kon zien op de uitdraai) en bij het lopen een paar.

De vlos vond het klinken als het verstrijken van de baarmoedermond.
Ze verklaarde het zo: Je kunt de baarmoedermond vergelijken met een colltruitje, die coll is dan de bmm (ja, ff afkorten hoor). Die coll moet verstrijken/verweken tot een normaal shirt-boordje. Bij dat vertrijken komen die steken ook vaak voor. En het schijnt dat het dus ook wel eens gebeurt dat er door het verstrijken een haarvaatje knapt en dat verklaart dan het bloedverlies weer.

En ik moest me toch het liefst donderdag, vrijdag of maandag even melden bij mijn gyn. (Ik had al een afspraak staan voor vrijdagmiddag)
W ~ H ~ T
pi_27352844
Fijn jonnetje dat het meeviel
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:25:52 #127
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_27353622
Jonnetje wat een schrik, je hebt dan wel bijna meldplicht, maar liever voor 'leuke' dingen hoor!! Gelukkig ben je weer thuis en hopelijk was dit eenmalig!!

Jullie hebben de afgelopen dagen lekker veel geklets dames, onmogelijk om op iedereen te reageren!! Er mogen binnenkort een paar dames voor het eerst naar de vlos, leuk, de eerste mijlpaal!! En hopelijk een hartje horen kloppen dan, zo leuk is dat . Er is een nieuwe zwangere gesignaleerd , gefeliciteerd E.W. Vicky is het gelukt op je werk, zijn de taken van inwerken nu beter verdeeld? Niet het werk van 2 gaan doen hoor, je moet om jezelf denken!!

Melonovy zag ik ook weer ergens voorbij komen, fijn dat alles goed gaat (op wat ongemakken na dan).

Ingrid, jij had toch vandaag weer een echo? Kom eens gauw vertellen hoe het was dan!!

Wij zijn vandaag weer naar kamertjes wezen kijken, we zijn in Gouda geweest en in Sliedrecht bij Burgerhout. Dat Gouda duur was wisten we, maar ¤ 2000,-- voor een babykamertje vonden wij toch echt en ja, dat was de enige die we echt leuk vonden behalve dan een kamertje van ¤ 1800,-- maar dat vonden we ook van de gekke. De dump was echt dump, overal was wel íets kapot aan... vonden we erg zonde.
Bij Burgerhout wel een betaalbare en mooie kamer gezien, maar onze eerste keus van de Babydump in Sliedrecht blijft onze eerste keus, dus we gaan voor die kamer. We vonden ten eerste de kamer het mooist en de hulp die we daar kregen was verreweg het prettigst, alleen nog bestellen, maar daar hebben we gelukkig nog wel even de tijd voor.
Morgen moet ik weer een lange dag werken, dus ik denk dat ik het maar niet te laat maak, vanmiddag een paar keer erg draaierig geweest, dus ik kruip vroeg onder de wol. Jonnetje hou je taai hoor. Voor alle andere meiden
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_27354410
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef Fuente het volgende:
Ffies wat ideeen opdoen. Wij zijn bezig met de babykamer en willen graag tips. Even korte omschrijving:

De muren zijn limoengroen, met 2 zachtgroene muren. op de vloer ligt zeil in een lichthouten kleur.
De meubels (kast en commode) zijn nu van naturel hout, die kunnen we nog verven. En dat willen we dus ook doen.
Welke kleuren staan er mooi bij groen? Hebben jullie rolgordijntjes in de babykamer of gewone gordijntjes? Dat soort dingetjes, tips zijn welkom

(overigens heb ik gekeken in het kinderkamer topic, maar er zijn er niet veel die groene muren hebben)
Ik heb groene muren!!!

Nou ja, nog niet want ze zijn nu nog wit (net gespoten), maar ze worden wel groen. 1 muur dan. De andere muren worden paars/lila en 1 muurtje blijft gewoon wit. Het groen is een soort licht lindegroen achtig..
Op de vloer komt kastanje laminaat.
Qua gordijnen wil ik een lila velours overgordijn laten maken en ik heb ook vitrage van de ikea, wit met allemaal gekleurde vlindertjes.
De meubeltjes zijn white wash grenen.

Ik vind heel veel kleuren goed kunnen bij groen, het ligt er een beetje aan welke sfeer je wil creeren. Geel past er leuk bij, is heel vrolijk. Blauw kan in allerlei tinten erbij, is heel rustig en koel.

Als het een beetje wat gaat worden post ik wel een paar foto's in het kinderkamer topic, maar nu is nog 1 grote lege witte 'doos' met een lelijke kurkvloer erin.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_27357766
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef kozakken het volgende:
Ingrid, moest jij vandaag niet naar de VK? Hoe ging 't?
Dat klopt. Het ging goed. Bloeddruk was goed. Helaas nog geen hartje gehoord, maar ja, gisteren mooie echo gezien. Mag over 3 weken weer komen, dan moet er wel een hartje te horen zijn.
Verder heb ik wel bekkenpijn. Ik moe naar de fysio. Zal ergens volgende week worden, aangezien de ha nu staakt.
  donderdag 26 mei 2005 @ 07:37:28 #130
1087 Merisse
broddeltante
pi_27363700
Jonnetje, pheeeeuw dat was even spannend. Houd gupje nog maar even binnen hoor.
En beter laat dan nooit: EW & Digger, van harte met de zwangerschap!
Fuente: zilver is misschien ook een idee
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_27363970
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:25 schreef Saffier het volgende:
... knip

Vicky is het gelukt op je werk, zijn de taken van inwerken nu beter verdeeld? Niet het werk van 2 gaan doen hoor, je moet om jezelf denken!!
Ik heb gister even mijn baas gesproken en die is vrijdag op de zaak, dan gaan we even praten. Gister ook mijn collega aan de telefoon gehad en die had al zoiets in de gaten (na een voorzetje van Michel). Hij snapte de situatie en vond dat ik gewoon even rustig aan moet doen en dattie me vrijdagochtend wel zou zien. Gaan vrijdagochtend even een planning maken, die nieuwe man moet toch ingewerkt worden, maar niet tenkoste van mij. Er wordt iig aandacht aan besteed. Ik ben weer een beetje opgelucht....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:27:29 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27365045
Digger en EW! Een 2e! Leuk!
pi_27368986
Ik hoef voorlopig niet meer te werken
Kon telkens slecht slapen nadat ik gewerkt had(werk in 3 ploegen) en was dus best vaak te moe om te werken. Nu heeft mijn bedrijf gister gebeld dat ik tot ik 14 weken zwanger ben lekker thuis moet blijven zodat ik genoeg slaap enzo krijg. En dat met het mooie weer, wat vervelend nou
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:38:05 #134
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27369032
Ben terug van de echo en ik ben echt weer helemaal vlieft
De beeb lag met opgetrokken knietjes en een handje voor het gezicht heerlijk te pitten. Het maagje was ook al goed te zien en dat wil dan zeggen dat beeb al slokjes neemt. De hartactie was ook heel goed te zien. Ik ben weer helemaal gerust gesteld. Over 2 weken weer!
De vbd is wel bijgesteld naar 18 december, maar het wordt zo goed als zeker weer een keizersnee dus zal het wel wat eerder worden.

En Vicky, goed dat er iets aan de situatie op je werk gedaan gaat worden!

En ook nog bedankt voor alle lieve en leuke felicitaties.
  donderdag 26 mei 2005 @ 11:38:40 #135
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27369051
EW en Digger gefeliciteerd leuk hoor een 2e.

Jonnetje blij dat alles wel ok is, uhh zo ong dan

MeNicole das echt wel erg thuis zijn met dit weer
pi_27370126
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Het maagje was ook al goed te zien en dat wil dan zeggen dat beeb al slokjes neemt.
Dat zuipen zit er dus nu al in
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 26 mei 2005 @ 12:32:04 #137
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27370698
Hoeveel weken ben je nu dan EW?
(en gefeliciteerd met de zwangerschap!!
  FOK!fossiel donderdag 26 mei 2005 @ 13:11:46 #138
2628 Karin
pi_27371834
Fijn dat alles goed was op de echo EW!
Ff nieuwsgierig maar waarom had jij ook alweer een ks? En waarom zal dit ook weer een ks worden?
pi_27371907
Thnx allemaal voor de tips voor de beepkamer
Hier alles ok, beetje last van het warme weer . moeheid begint ook weer op te komen, maar volgens mij wordt ik woensdag geprikt voor HB bij de verlos. Dus dat zien we dan wel verder.
Verder net 2 leuke rompertjes gekocht (kan het toch niet laten gheghe)
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 26 mei 2005 @ 13:14:47 #140
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27371931
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Fuente het volgende:
Thnx allemaal voor de tips voor de beepkamer
Hier alles ok, beetje last van het warme weer . moeheid begint ook weer op te komen, maar volgens mij wordt ik woensdag geprikt voor HB bij de verlos. Dus dat zien we dan wel verder.
Verder net 2 leuke rompertjes gekocht (kan het toch niet laten gheghe)
rustig aan fuente.. vooral met dit warme weer.. wat hier goed helpt is waterijsjes
  donderdag 26 mei 2005 @ 13:22:06 #141
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_27372189
Dit warme weer is maar niks hoor als je al een tijdje zwanger bent....
Gisteravond kwam ik thuis van de pufcursus, ik trek mijn schoenen en sokken uit en ik schrok me rot!! Waar waren mijn enkels??! Zulke dikke voeten heb ik dus echt nog nooit gehad..

Maar waterijsjes helpen dus? Dan ga ik morgen maar eens een paar dozen inslaan.. Waterijsjes
  donderdag 26 mei 2005 @ 13:22:50 #142
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27372217
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef Snowwww het volgende:
Dit warme weer is maar niks hoor als je al een tijdje zwanger bent....
Gisteravond kwam ik thuis van de pufcursus, ik trek mijn schoenen en sokken uit en ik schrok me rot!! Waar waren mijn enkels??! Zulke dikke voeten heb ik dus echt nog nooit gehad..

Maar waterijsjes helpen dus? Dan ga ik morgen maar eens een paar dozen inslaan.. Waterijsjes
ja van die cheap staafjes die je moet in vriezen krijg je genoeg vocht binnen en het koelt heerlijk af
pi_27372274
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Neva het volgende:

[..]

rustig aan fuente.. vooral met dit warme weer.. wat hier goed helpt is waterijsjes
Ik eet veel festini peer-ijsje, die zijjn zo lekker, vanmorgen maar een nieuw pak gekocht. Mijn moeheid heb ik redelijk onder controle alleen slaap ik nu 's nachts veel te weinig. Ik ga om 23.00 slapen en wordt standaard om 5.30 wakker. En vanavond komt magneet weer later thuis dus dan duurt de dag wel lang. Ben wel blij dat de moeheid wat weg is. Ik doe geen middagdutjes meer.

Ik ben vanmorgen even naar het dorp hier geweest voor nieuwe kleren. Broeken durf ik alleen niet kopen, zonde van het geld als ik ze dadelijk niet meer pas. Wel geslaagd met een paar topjes. Maar dan merk ik weer hoe graag ik kleren koop. Ik heb namelijk 3 topjes gekocht, zelfde model, ander kleurtje, ik ben iets te makkelijk. Ze waren stretch dus ben ik benieuwd hoe ze mee gaan groeien van de zomer.
pi_27374512
Jullie brengen me op slechte ideeën..

Hier liggen ook nog allemaal waterijsjes in de vriezer..
Whoehaaaa.... ik ga er zo maar ff een paar weg werken..

* Jonnetje is knettergek.. Heb net een tweepersoonsbed staan verschonen.. Dat doe ik dus de eerste tijd niet weer! Blegh! Nu moet ik zo ook nog effetjes een was ophangen en draaien..

Hoezee voor de waterijsjes!
W ~ H ~ T
  donderdag 26 mei 2005 @ 14:52:53 #145
24361 Neva
Mania lovin'
  donderdag 26 mei 2005 @ 14:55:14 #146
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_27375429
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 14:28 schreef Jonnetje het volgende:
Jullie brengen me op slechte ideeën..

Hier liggen ook nog allemaal waterijsjes in de vriezer..
Whoehaaaa.... ik ga er zo maar ff een paar weg werken..

* Jonnetje is knettergek.. Heb net een tweepersoonsbed staan verschonen.. Dat doe ik dus de eerste tijd niet weer! Blegh! Nu moet ik zo ook nog effetjes een was ophangen en draaien..

Hoezee voor de waterijsjes!
Hey, doe jij een beetje rustig aan?? Vooral met dit warme weer!
En moeten dat kennen we niet hoor, vooral niet zover in de zwangerschap

En nu hopla aan de ijsjes
pi_27376691
Waterijsjes! ik wil ook! *net terug van winkel, zonder ijsjes, niet aan gedacht!* Denk dat ik die strax alsnog maar ga halen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_27377168
EW gefeliciteerd met je zwangerschap!

Regegate had gisteren toch een echo??? Iemand iets gehoord?
pi_27379724
Waterijsjes! Yummie! Ik eet me erg gek aan sinds ik zwanger ben. Vooral de Raketjes, mini-Fruitjoy en de Festini-ijsjes zijn favoriet!
Behalve afgelopen dinsdag. Het was kwart voor 8 en ik had trek in een Magnum
Toen is vriendlief nog even naar de supermarkt geracet (die ging om 8 uur dicht) en heeft er een gehaald
Zit nu te wachten tot meneer me op komt halen van m'n werk. We gaan straks ons kindje erkennen bij de gemeente
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  donderdag 26 mei 2005 @ 17:06:02 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27380051
Stik... Net terug van de supermarkt, vergeten aanmaaklimonade mee te nemen. Ik heb vorige week bij Ikea van die zelfmaakijsjesdingen gehaald.
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:08:37 #151
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27381755
daar wa sik dus ook benieuwd naar :y
EW waarom word dit weer een ks dan??

zover ik me ken herinneren was Glenn te groot, grote 10 ponder toch?? 53 nog wat, maar dan ben ik wel benieuwd why dat dan weer een ks zou worden maybe, omdat beeb 2 misschien ook zo groot kan zijn??

interessant voor mij aangezien maxim ook zo groot was
pi_27384211
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Neva het volgende:

Wel een beetje opletten met die waterijsjes, schijnt namelijk enorm veel zout in te zitten....

Verder zijn ze wel lekker natuurlijk Schepijs ook trouwens
  vrijdag 27 mei 2005 @ 09:56:44 #153
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_27398791
Kent iemand waterijsjes zonder suiker? Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar heb ook nog niet hard gezocht!! Enne met dit weer begin ik pas te leven, ik ben gewoon in het verkeerde klimaat geboren hoor!!

Ingrid, balen zeg van je bekkenpijn, hopelijk kan je snel terecht bij de fysio en heb je daar baad bij .

Renegate, waar is je echo????? Showen!!!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  vrijdag 27 mei 2005 @ 10:18:45 #154
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27399384
Ik weet niet hoeveel zout er in die ijsjes zit die je zelf moet maken....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  vrijdag 27 mei 2005 @ 10:58:08 #155
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_27400548
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 19:45 schreef Igraine het volgende:

[..]

Wel een beetje opletten met die waterijsjes, schijnt namelijk enorm veel zout in te zitten....

Verder zijn ze wel lekker natuurlijk Schepijs ook trouwens
Ff offtopic
Volgens mij ben je in de war.
In waterijs zit geen zoutheb net de ingredienten bekeken
Zout houdt vocht vast i ht lichaam dat klopt, maar als je zout op ijs strooit zal het ijs gaan smelten omdat zout het vocht(in dit geval het water in het ijsje) ontrekt. Heb jij in de winter nooit zout op gladde ijzige plekken gestrooid zodat ahet niet meer glad zou zijn.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
pi_27400885
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 09:56 schreef Saffier het volgende:
Kent iemand waterijsjes zonder suiker? Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar heb ook nog niet hard gezocht!! Enne met dit weer begin ik pas te leven, ik ben gewoon in het verkeerde klimaat geboren hoor!!
Ja er bestaan zeker waterijsjes zonder suiker.. Ik heb ze toevallig voor mijn oma gekocht..
Deze heeft suikerziekte.. Dus mag dat ook niet..
Het merk heet Slimpie (ook limonadesiroop zonder suiker) en hebben sindskort ook waterijsjes zonder suiker..
Deze heb ik tot nu toe alleen bij de Edah gezien!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 12:29:41 #157
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27403586
Maar daar zitten zoetstoffen in.. Overmatig gebruik van zoetstoffen wordt ontraden in de zwangerschap, omdat ze nog niet weten wat de langetermijn effecten zijn voor de baby.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_27407717
Kijk dat wist ik weer niet
Dat er zoetstoffen in zitten wel..
Maar overmatig van iets is altijd slecht!
Maar wist niet dat het helemaal slecht was bij zwangeren..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 15:20:35 #159
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27408590
candarell valt toch ook onder zoetstoffen?
pi_27410064
Zoetstoffen zijn niet gevaarlijk tijdens de zwangerschap volgens het voedingscentrum. Kijk hier maar. Voorwaarde daarvoor is wel dat je niet meer dan de aanvaardbare dagelijkse hoeveelheid binnenkrijgt. Hier staat daar meer over uitgelegd.

Dus wat er gezegd word, niet overmatig gebruiken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Randa_v op 27-05-2005 16:18:23 ]
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:11:23 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27413634
Maar als je zelf waterijsjes maakt met niet zo heel veel siroop erin kan het toch ook geen kwaad?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 19:01:03 #162
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27414894
Maar dat is toch met alles niet overmatig gebruiken....

Volgens mij ook niet hoor BE
  vrijdag 27 mei 2005 @ 19:23:47 #163
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27415352
Ik heb zwangerschapsdiabetes gehad, en dacht dat toen dus leuk op te kunnen lossen met idd candarel en lightfrisdrank enzo . Dat was volgens de dieetiste dus niet zo verstandig, ik heb me daar ook braaf aan gehouden. Natuurlijk kun je best lightprodukten gebruiken, maar dan wel met mate.
Haar redenatie was dat ze ook nog niet precies weten wat veel kunstmatige zoetstoffen met de foetus "doen" aangezien er nog niet zo heel lang ervaring mee is opgedaan.

Vandaar.
  vrijdag 27 mei 2005 @ 19:45:39 #164
102760 Igraine
Headache
pi_27415871
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 10:58 schreef gnoompje het volgende:

Ff offtopic
Volgens mij ben je in de war.
In waterijs zit geen zoutheb net de ingredienten bekeken
Zout houdt vocht vast i ht lichaam dat klopt, maar als je zout op ijs strooit zal het ijs gaan smelten omdat zout het vocht(in dit geval het water in het ijsje) ontrekt. Heb jij in de winter nooit zout op gladde ijzige plekken gestrooid zodat ahet niet meer glad zou zijn.
Joh ik heb er nooit naar gekeken, daarom zei ik ook 'schijnt' . Mijn verloskundige kwam daarmee, dat je niet teveel waterijsjes moet eten als je zwanger bent omdat er veel zout in zou zitten.

Maar misschien kletst ze uit haar nek....
  vrijdag 27 mei 2005 @ 20:19:57 #165
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27416553
In gewoon ijs zit wel vrij veel zout (aldus diezelfde dietiste ), van waterijs weet ik het niet.
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2005 @ 20:23:23 #166
47213 ArmaniMania
pi_27416635
zwangerschap, joepie
pi_27416642
Wat is er Armanmania?
pi_27416651
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:23 schreef ArmaniMania het volgende:
zwangerschap, joepie
Moeten we nu medelijden hebben??
  vrijdag 27 mei 2005 @ 20:24:55 #169
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27416660
Ach.. als je geen hoge bloeddruk hebt mag je net zoveel ijsjes als je wilt, als je geen zwangerschapsdiabetes hebt ook .
  † In Memoriam † vrijdag 27 mei 2005 @ 20:26:33 #170
47213 ArmaniMania
pi_27416690
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:24 schreef Randa_v het volgende:

[..]

Moeten we nu medelijden hebben??
nee, maar leuk is anders
  vrijdag 27 mei 2005 @ 20:28:52 #171
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27416749
En vaders mogen over het algemeen alles gewoon eten hoor .
pi_27416761
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:26 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

nee, maar leuk is anders
Ik verzucht het ook regelmatig hoor. Maar dat komt omdat ik regelmatig boze buien heb, constant dingen vergeet en ga zo maar door. Maar ik weet waar ik aan begonnen ben. Gelukkig aanvaard magneet het ook zo. Binnenkort zal het allemaal weer wat beter gaan waarschijnlijk. Kunnen jullie wat meer genieten.
  Jubileum moderator vrijdag 27 mei 2005 @ 22:01:47 #173
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27418747
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 20:23 schreef ArmaniMania het volgende:
zwangerschap, joepie
Wat is er mis Armani?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 01:43:17 #174
47213 ArmaniMania
pi_27424350
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 22:01 schreef Lois het volgende:

[..]

Wat is er mis Armani?
Als ik hormonen zeg, weet je dan genoeg?
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 01:55:54 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_27424502
Je hebt er zelf aan meegewerkt, als je van Neva en jullie kind houdt, hou je ook van de uitbarstingen

waar is het hormonstertopic, om armani vast voor te bereiden?
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 02:21:35 #176
47213 ArmaniMania
pi_27424885
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 01:55 schreef moussy het volgende:
Je hebt er zelf aan meegewerkt, als je van Neva en jullie kind houdt, hou je ook van de uitbarstingen

waar is het hormonstertopic, om armani vast voor te bereiden?
Jah dat snap ik ook allemaal wel, maar ik mag wel effe klagen effe stoom afblazen is niks mis mee Het is alleen effe een klote strat van een geweldige zwangerschap, meer niet hoor.
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 02:39:14 #177
7074 moussy
kuttekop
pi_27425140
tja.... Als ik die van mij moet geloven is het (of ik ) wel echtscheiding gevoelig, zo'n zwangerschap.

Ik ga eens even zoeken of ik dat topic voor je kan vinden, kan je je vast inlezen
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 02:44:48 #178
47213 ArmaniMania
pi_27425199
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 02:39 schreef moussy het volgende:
tja.... Als ik die van mij moet geloven is het (of ik ) wel echtscheiding gevoelig, zo'n zwangerschap.

Ik ga eens even zoeken of ik dat topic voor je kan vinden, kan je je vast inlezen
Ohw nee, zo erg heb ik dat niet, jeetje. Neuh het is meer rot en klote voor mijn vrouwtje dan voor mij. Mijn vrouwtje raakt erg onzeker en depressief en dat is vind ik gewoon klote voor haar dat ze niet van de zwangerschap kan genieten.
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 02:56:42 #179
7074 moussy
kuttekop
pi_27425312
Ik denk dat iedere zwangere wel onzeker is, vooral bij een eerste zwangerschap, depressief is natuurlijk een ander verhaal.

Topic gevonden trouwens, Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 03:03:20 #180
47213 ArmaniMania
pi_27425382
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 02:56 schreef moussy het volgende:
Ik denk dat iedere zwangere wel onzeker is, vooral bij een eerste zwangerschap, depressief is natuurlijk een ander verhaal.

Topic gevonden trouwens, Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....
Depressie komt doordat ze veel buik pijn heeft en een moeilijke stoelgang waardoor ze niet lekker in haar vel zit opgeteld met haar hormonen nu die haar parten spelen.
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 03:06:02 #181
7074 moussy
kuttekop
pi_27425413
Heeft ze al eens iets geprobeerd tegen de moeilijke stoelgang, zoals bijvoorbeeld dat activia van danone? Of roosvicee laxo (niet te zuipen...)
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 03:23:35 #182
47213 ArmaniMania
pi_27425550
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 03:06 schreef moussy het volgende:
Heeft ze al eens iets geprobeerd tegen de moeilijke stoelgang, zoals bijvoorbeeld dat activia van danone? Of roosvicee laxo (niet te zuipen...)
ze heeft pilletjes van de dokter
  zaterdag 28 mei 2005 @ 08:23:48 #183
105850 Fuente
mamamuts
pi_27426288
Pfff heet!
Gister zijn we met schoonfamilie een dagje naar burgers zoo geweest,was redelijk te doen (veel schaduw). Maar vanacht kon ik niet slapen, te warm, en nu zweet ik alweer de kamer uit
Maar ff wennen
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 28 mei 2005 @ 12:02:50 #184
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27428815
Hellup!! Ook hier bloedheet en ik kan de tuin niet in omdat die helemaal overhoop ligt.
We (kuch, ik niet dus) zijn een nieuw terras aan het aanleggen en de tuin verder opnieuw aan het bestraten. Ook ik aan de waterijsjes dus

En waarom het dit keer weer een keizesnee wordt?
Omdat de gyn die bij de bevalling van Glenn was het vermoeden heeft dat deze beeb ook aardig aan de maat zal zijn. Dat en de combinatie van een scheef/smal bekken lijkt haar reden genoeg om deze keer een geplande ks uit te voeren.

En het stelt mij ook enorm gerust hoor. No way dat ik weer de angst, de paniek en het verdriet van de eerste bevalling weer opnieuw ga beleven. Dat wil ik nooit meer.

Meiden sterkte met deze warmte, maar ook ff van genieten want na het weekend is het weer pet!
pi_27429645
Ook hier is het bloedheet! Voor mij te warm hoor. Als ik nu dingetjes in huis doe, ben ik ook veel sneller duizelig. Zal wel met die hitte te maken hebben.
Wij hebben ook waterijsjes ingeslagen!
pi_27435196
sterkte dames met deze hitte .... zal vast geen pretje zijn.
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zaterdag 28 mei 2005 @ 19:01:20 #187
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27436015
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:09 schreef Lois het volgende:

(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Hoeveel 'Fokbaby's' zijn er eigenlijk al? (waarvan het bekend is tenminste)
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 mei 2005 @ 19:02:23 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_27436034
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:01 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

Beg to Differ Digger.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 19:18:49 #189
43556 miss_dynastie
pi_27436352
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:01 schreef Elegantly Wasted het volgende:

[..]

***29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic ***
***3mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny ***
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
***24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie***
***15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny***
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
eerste tien overgenomen uit het fokkindertjestopic van vorig jaar. Noah en Anna zijn daar dus nog bijgekomen
  zaterdag 28 mei 2005 @ 19:40:51 #190
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27436782
Dus zoals het er nu naar uitziet ben zwanger van nr. 13.
Laat dit nu net in Italie, vooral Zuid Italie, een geluksgetal zijn
  † In Memoriam † zaterdag 28 mei 2005 @ 21:56:38 #191
43556 miss_dynastie
pi_27439810
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 19:40 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Dus zoals het er nu naar uitziet ben zwanger van nr. 13.
Laat dit nu net in Italie, vooral Zuid Italie, een geluksgetal zijn
Yup, al zit er maar tien dagen tussen jou en Neva maar als je een geplande KS krijgt, ben je waarschijnlijk toch eerder... Leuk
  zondag 29 mei 2005 @ 10:30:53 #192
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27446336
heb niet goed gekeken

[ Bericht 80% gewijzigd door Martineke op 29-05-2005 10:31:34 (domme uil award verdien ik) ]
  zondag 29 mei 2005 @ 15:19:58 #193
105850 Fuente
mamamuts
pi_27453374
Zoow vandaag lekker bezig geweest met ledikantje schilderen. Eerst dacht ik echt dat het niets werd, maar nu het droogt wordt het toch wel mooi . Begint op te schieten nu. Beepje schopt altijd wel hard en vooral 's avonds, maar gisteravond gingen we naar bed en schrok ik echt van de schoppen die ik kreeg, tegen het pijnlijke aan, in m'n zij, terwijl ik op m'n andere zij lag. Omdraaien maakte niet uit, beepje draaide ook om en schopte de andere kant keihard .
Sara
Merel
Ukje
pi_27456029
Ik mag/moet me gaan melden geloof ik...

Yes! Vandaag 37 weken!

Maareh.. Voor een uur of tien 's ochtends ben ik echt niet wakker.
Alhoewel.. Als het begint natuurlijk wel

Maar dan laat ik het jullie wel weten. Sowieso wel denk ik. Ik heb het laatst toch ook gewoon nog kunnen melden dat ik naar het ZH moest.

Ik zal alleen wel even proberen Mallemeid te bereiken die wou -als het nodig is- (wat vast wel het geval is aangezien is iig in het ZH moet bevallen ) geloof ik wel updaten
(dat is dus laatst nét een beetje bij elkaar langs gelopen )
W ~ H ~ T
  zondag 29 mei 2005 @ 17:15:49 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_27457010
Oe! We hebben een 'meldplichtje'!
Spannend Jonnetje!
  zondag 29 mei 2005 @ 19:10:33 #196
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27460420
Fuente, bereid je maar vast voor.. Soms kunnen die schoppen echt pijnlijk zijn! (heb wel gehoord van gekneusde ribben door de schoppen van de baby)

Jonnetje, jahaaaa Meldplicht
Het is weer zover
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27461762
Ik had het bij Wilyan en nu weer. Dat ze me compleet beurs hadden/hebben geschopt.
De vorige en deze gyn zeiden beiden dat de baby het zeg maar echt blauw kan trappelen.

Ik heb nu alleen het geluk dat Guppie eerst een voorkeur had voor de rechterkant, maar nu het allemaal wat krapper word zit hij/zij wat vaker aan de linkerkant. Wat soms toch wat fijner is als hij/zij weer eens gymnastiekoefeningen aan het doen is. Dus die beurse plek is nu gelukkig weer minder pijnlijk.

(Wilyan heeft eigenlijk de hele zwangerschap aan de rechterkant gezeten, en rechts dus de boel lekker blauw gekicked)
W ~ H ~ T
pi_27461806
mijn collega had gekneusde ribben toen ze zwanger was, zo hard schopte die kleine van haar toen

ik voel ook zo af en toe een schopje/tikje voorbij komen. Nog niet zo vaak helaas, maar dat komt wel. Michel voelde het gisteravond ook, was wel heel grappig. Hij legde zijn hand op me buik en kreeg toen gelijk een schop. Wat een leuk gevoel is dat, echt alsof je buik plopt ofzo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 29 mei 2005 @ 19:59:32 #199
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27461877
Jonnetje spannend
Fuente en vicky.. leuk die trappelende beentjes ik moet nog veel te lang wachten

Hier gaat het eindelijk een stukje beter voel me iets beter op ongelakt hout afklopt
  † In Memoriam † maandag 30 mei 2005 @ 01:32:31 #200
47213 ArmaniMania
pi_27470960
quote:
Op zondag 29 mei 2005 19:59 schreef Neva het volgende:
Jonnetje spannend
Fuente en vicky.. leuk die trappelende beentjes ik moet nog veel te lang wachten

Hier gaat het eindelijk een stukje beter voel me iets beter op ongelakt hout afklopt
Sta je op de bus te wachten dan? Als je ons kind bedoelt ben je niet enige die moet wachten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')