Mijn moeder durft nog steeds niet. Even afwachten als we maandag bij de vlos zijn geweest of ze dan wel de winkels leeg gaat shoppen. Ik verwacht dat ze dat het dan niet meer kan laten als alles goed blijkt te zijn!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef Neva het volgende:
oke ik heb een te koopzieke moederop de kinderkamer heb ze zo goed als de hele babyuitzet al compleet
![]()
weet haast wel zeker van nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:35 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Mijn moeder durft nog steeds niet. Even afwachten als we maandag bij de vlos zijn geweest of ze dan wel de winkels leeg gaat shoppen. Ik verwacht dat ze dat het dan niet meer kan laten als alles goed blijkt te zijn!
ja spannend nog een weekjequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Randa_v het volgende:
Ze heeft al geregeld dat we bij mijn oom een Quinny, met reiswieg ed en maxicosi over kunnen nemen. Moeten we wel nog een ander autostoeltje, campingbedje en buggy meeovernemen. Dus goed bezig is ze wel al. Als alles goed is gaan we dat dus ook binnenkort ophalen.
Ik kan het trouwens zelf ook niet hoor iets kopen voor de baby, bewust nog steeds niet gedaan. Ik alleen nog dingen voor mezelf gekocht. Wel gekeken natuurlijk. Dinsdag is het eerste wat ik doe toch al dingetjes vor de baby kopen, als maandag alles goed is. Komt wel dichterbij he Neva, voor jouw ook nog maar één week.
Laat het op een briefje schrijven. Stop het briefje in je jaszak. Doe van tevoren een ander briefje in je andere jaszak. Zeg dan 'heej, ik heb me bedacht, ik wil het toch niet weten'. Gooi het briefje van thuis weg. Lees daarna stiekem het briefje met het geslachtquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef Randa_v het volgende:
Bij een echo wil ik het eigenlijk wel weten, kan ik tenminste gericht kleertjes kopen en niet alles unisex. Maar Magneet dus niet. Moeilijk hoor, is trouwens ook echt het enige waar we het niet eens zijn.
Jammer dat Magneet daar niet echt in zal trappen aangezien hij meeleestquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Laat het op een briefje schrijven. Stop het briefje in je jaszak. Doe van tevoren een ander briefje in je andere jaszak. Zeg dan 'heej, ik heb me bedacht, ik wil het toch niet weten'. Gooi het briefje van thuis weg. Lees daarna stiekem het briefje met het geslacht![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:29 schreef moussy het volgende:
nog steeds geen jonnetjeIk denk dat die straks vrolijk komt melden dat ze een wolk van een guppie heeft
ondanks dat vind ik het wachten maar niks
Bij de eerste waarschijnlijk nog niet, maar die van rond 20 weken wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:00 schreef Neva het volgende:
Randa ik weet nog niet of ik het wel of niet wil weten..
kunnen ze dat bij een eerste echo al zien dan![]()
Ik heb groene muren!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:58 schreef Fuente het volgende:
Ffies wat ideeen opdoen. Wij zijn bezig met de babykamer en willen graag tips. Even korte omschrijving:
De muren zijn limoengroen, met 2 zachtgroene muren. op de vloer ligt zeil in een lichthouten kleur.
De meubels (kast en commode) zijn nu van naturel hout, die kunnen we nog verven. En dat willen we dus ook doen.
Welke kleuren staan er mooi bij groen? Hebben jullie rolgordijntjes in de babykamer of gewone gordijntjes? Dat soort dingetjes, tips zijn welkom![]()
(overigens heb ik gekeken in het kinderkamer topic, maar er zijn er niet veel die groene muren hebben)
Dat klopt. Het ging goed. Bloeddruk was goed. Helaas nog geen hartje gehoord, maar ja, gisteren mooie echo gezien. Mag over 3 weken weer komen, dan moet er wel een hartje te horen zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:40 schreef kozakken het volgende:
Ingrid, moest jij vandaag niet naar de VK? Hoe ging 't?
Ik heb gister even mijn baas gesproken en die is vrijdag op de zaak, dan gaan we even praten. Gister ook mijn collega aan de telefoon gehad en die had al zoiets in de gaten (na een voorzetje van Michel). Hij snapte de situatie en vond dat ik gewoon even rustig aan moet doen en dattie me vrijdagochtend wel zou zien. Gaan vrijdagochtend even een planning maken, die nieuwe man moet toch ingewerkt worden, maar niet tenkoste van mij. Er wordt iig aandacht aan besteed. Ik ben weer een beetje opgelucht....quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:25 schreef Saffier het volgende:
... knip
Vicky is het gelukt op je werk, zijn de taken van inwerken nu beter verdeeld? Niet het werk van 2 gaan doen hoor, je moet om jezelf denken!!
Dat zuipen zit er dus nu al inquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:38 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Het maagje was ook al goed te zien en dat wil dan zeggen dat beeb al slokjes neemt.
rustig aan fuente.. vooral met dit warme weer.. wat hier goed helpt is waterijsjesquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Fuente het volgende:
Thnx allemaal voor de tips voor de beepkamer
Hier alles ok, beetje last van het warme weer. moeheid begint ook weer op te komen, maar volgens mij wordt ik woensdag geprikt voor HB bij de verlos. Dus dat zien we dan wel verder.
Verder net 2 leuke rompertjes gekocht(kan het toch niet laten gheghe)
ja van die cheap staafjes die je moet in vriezen krijg je genoeg vocht binnen en het koelt heerlijk afquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:22 schreef Snowwww het volgende:
Dit warme weer is maar niks hoor als je al een tijdje zwanger bent....
Gisteravond kwam ik thuis van de pufcursus, ik trek mijn schoenen en sokken uit en ik schrok me rot!! Waar waren mijn enkels??! Zulke dikke voeten heb ik dus echt nog nooit gehad..
Maar waterijsjes helpen dus? Dan ga ik morgen maar eens een paar dozen inslaan.. Waterijsjes![]()
Ik eet veel festini peer-ijsje, die zijjn zo lekker, vanmorgen maar een nieuw pak gekocht. Mijn moeheid heb ik redelijk onder controle alleen slaap ik nu 's nachts veel te weinig. Ik ga om 23.00 slapen en wordt standaard om 5.30 wakker. En vanavond komt magneet weer later thuis dus dan duurt de dag wel lang. Ben wel blij dat de moeheid wat weg is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Neva het volgende:
[..]
rustig aan fuente.. vooral met dit warme weer.. wat hier goed helpt is waterijsjes![]()
Hey, doe jij een beetje rustig aan?? Vooral met dit warme weer!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:28 schreef Jonnetje het volgende:
Jullie brengen me op slechte ideeën..
Hier liggen ook nog allemaal waterijsjes in de vriezer..![]()
Whoehaaaa.... ik ga er zo maar ff een paar weg werken..
* Jonnetje is knettergek..Heb net een tweepersoonsbed staan verschonen.. Dat doe ik dus de eerste tijd niet weer! Blegh! Nu moet ik zo ook nog effetjes een was ophangen en draaien..
Hoezee voor de waterijsjes!
Wel een beetje opletten met die waterijsjes, schijnt namelijk enorm veel zout in te zitten....quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Neva het volgende:
rustig aan fuente.. vooral met dit warme weer.. wat hier goed helpt is waterijsjes![]()
Ff offtopicquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:45 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten met die waterijsjes, schijnt namelijk enorm veel zout in te zitten....
Verder zijn ze wel lekker natuurlijkSchepijs ook trouwens
![]()
![]()
Ja er bestaan zeker waterijsjes zonder suiker.. Ik heb ze toevallig voor mijn oma gekocht..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:56 schreef Saffier het volgende:
Kent iemand waterijsjes zonder suiker? Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar heb ook nog niet hard gezocht!! Enne met dit weer begin ik pas te leven, ik ben gewoon in het verkeerde klimaat geboren hoor!!
Joh ik heb er nooit naar gekeken, daarom zei ik ook 'schijnt' . Mijn verloskundige kwam daarmee, dat je niet teveel waterijsjes moet eten als je zwanger bent omdat er veel zout in zou zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:58 schreef gnoompje het volgende:
Ff offtopic
Volgens mij ben je in de war.
In waterijs zit geen zoutheb net de ingredienten bekeken
Zout houdt vocht vast i ht lichaam dat klopt, maar als je zout op ijs strooit zal het ijs gaan smelten omdat zout het vocht(in dit geval het water in het ijsje) ontrekt. Heb jij in de winter nooit zout op gladde ijzige plekken gestrooid zodat ahet niet meer glad zou zijn.
Ik verzucht het ook regelmatig hoor. Maar dat komt omdat ik regelmatig boze buien heb, constant dingen vergeet en ga zo maar door. Maar ik weet waar ik aan begonnen ben. Gelukkig aanvaard magneet het ook zo. Binnenkort zal het allemaal weer wat beter gaan waarschijnlijk. Kunnen jullie wat meer genieten.quote:
Jah dat snap ik ook allemaal wel, maar ik mag wel effe klagen effe stoom afblazen is niks mis meequote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:55 schreef moussy het volgende:
Je hebt er zelf aan meegewerkt, als je van Neva en jullie kind houdt, hou je ook van de uitbarstingen
waar is het hormonstertopic, om armani vast voor te bereiden?
Ohw nee, zo erg heb ik dat niet, jeetje. Neuh het is meer rot en klote voor mijn vrouwtje dan voor mij. Mijn vrouwtje raakt erg onzeker en depressief en dat is vind ik gewoon klote voor haar dat ze niet van de zwangerschap kan genieten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:39 schreef moussy het volgende:
tja.... Als ik dievan mij moet geloven is het (of ik
) wel echtscheiding gevoelig, zo'n zwangerschap.
Ik ga eens even zoeken of ik dat topic voor je kan vinden, kan je je vast inlezen
Depressie komt doordat ze veel buik pijn heeft en een moeilijke stoelgang waardoor ze niet lekker in haar vel zit opgeteld met haar hormonen nu die haar parten spelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:56 schreef moussy het volgende:
Ik denk dat iedere zwangere wel onzeker is, vooral bij een eerste zwangerschap, depressief is natuurlijk een ander verhaal.
Topic gevonden trouwens, Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....
ze heeft pilletjes van de dokterquote:Op zaterdag 28 mei 2005 03:06 schreef moussy het volgende:
Heeft ze al eens iets geprobeerd tegen de moeilijke stoelgang, zoals bijvoorbeeld dat activia van danone? Of roosvicee laxo (niet te zuipen...)
Hoeveel 'Fokbaby's' zijn er eigenlijk al? (waarvan het bekend is tenminste)quote:Op maandag 23 mei 2005 20:09 schreef Lois het volgende:
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Beg to Differ Digger.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:01 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Hoeveel 'Fokbaby's' zijn er eigenlijk al? (waarvan het bekend is tenminste)
***29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic ***quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:01 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Hoeveel 'Fokbaby's' zijn er eigenlijk al? (waarvan het bekend is tenminste)
Yup, al zit er maar tien dagen tussen jou en Neva maar als je een geplande KS krijgt, ben je waarschijnlijk toch eerder... Leukquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:40 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Dus zoals het er nu naar uitziet ben zwanger van nr. 13.
Laat dit nu net in Italie, vooral Zuid Italie, een geluksgetal zijn
Sta je op de bus te wachten dan? Als je ons kind bedoelt ben je niet enige die moet wachten...quote:Op zondag 29 mei 2005 19:59 schreef Neva het volgende:
Jonnetjespannend
![]()
Fuente en vicky.. leuk die trappelende beentjesik moet nog veel te lang wachten
Hier gaat het eindelijk een stukje betervoel me iets beter
op ongelakt hout afklopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |