Wel een beetje opletten met die waterijsjes, schijnt namelijk enorm veel zout in te zitten....quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:14 schreef Neva het volgende:
rustig aan fuente.. vooral met dit warme weer.. wat hier goed helpt is waterijsjes![]()
Ff offtopicquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:45 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wel een beetje opletten met die waterijsjes, schijnt namelijk enorm veel zout in te zitten....
Verder zijn ze wel lekker natuurlijkSchepijs ook trouwens
![]()
![]()
Ja er bestaan zeker waterijsjes zonder suiker.. Ik heb ze toevallig voor mijn oma gekocht..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:56 schreef Saffier het volgende:
Kent iemand waterijsjes zonder suiker? Ik ben ze nog niet tegengekomen, maar heb ook nog niet hard gezocht!! Enne met dit weer begin ik pas te leven, ik ben gewoon in het verkeerde klimaat geboren hoor!!
Joh ik heb er nooit naar gekeken, daarom zei ik ook 'schijnt' . Mijn verloskundige kwam daarmee, dat je niet teveel waterijsjes moet eten als je zwanger bent omdat er veel zout in zou zitten.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:58 schreef gnoompje het volgende:
Ff offtopic
Volgens mij ben je in de war.
In waterijs zit geen zoutheb net de ingredienten bekeken
Zout houdt vocht vast i ht lichaam dat klopt, maar als je zout op ijs strooit zal het ijs gaan smelten omdat zout het vocht(in dit geval het water in het ijsje) ontrekt. Heb jij in de winter nooit zout op gladde ijzige plekken gestrooid zodat ahet niet meer glad zou zijn.
Ik verzucht het ook regelmatig hoor. Maar dat komt omdat ik regelmatig boze buien heb, constant dingen vergeet en ga zo maar door. Maar ik weet waar ik aan begonnen ben. Gelukkig aanvaard magneet het ook zo. Binnenkort zal het allemaal weer wat beter gaan waarschijnlijk. Kunnen jullie wat meer genieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |