Uhuh... een collega...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef Karin het volgende:
Een tijdje geleden heeft iemand hier een link geplaatst naar een site met leuke en hele betaalbare zwangerschapskleding. Die ben ik vergeten in mijn favorieten te zetten. Een collega van me is op zoek naar leuke zwangerschapskleding voor niet te veel geld. Weet iemand die link nog?
Ik heb dees ooit gepost hiero, geen idee of je dees ook bedoelt.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef Karin het volgende:
Een tijdje geleden heeft iemand hier een link geplaatst naar een site met leuke en hele betaalbare zwangerschapskleding. Die ben ik vergeten in mijn favorieten te zetten. Een collega van me is op zoek naar leuke zwangerschapskleding voor niet te veel geld. Weet iemand die link nog?
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef Karin het volgende:
Hahahahahaha
Joh als ik zwanger zou zijn zou ik het van de daken schreeuwen hoor. Jullie zijn eersten die het horen.
Hehe, vicky, hier moest ik nou best wel om lachenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:20 schreef BabyLover het volgende:
Nouja één voordeel; ik pas m'n eigen broeken nog![]()
Bedoel je deze beaker: http://www.freewebs.com/pieba/quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:14 schreef Beaker het volgende:
vraagje, heeft iemand van jullie wel eens wat besteld bij Pieba Kinderkunst? Via internet? Kan er geen website van vinden![]()
dingen zijn helder..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Randa_v het volgende:
Je mag niet uitdrogen he NevaMaar verder alles goed?
Ze schrijft onder het kopje 'Materiaal/werkwijze':quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:24 schreef Beaker het volgende:
Ik zoek een aantal van dit soort schilderijen voor opde logeerkamer tzt kinderkamermet schaapjes erop en die heeft ze
![]()
Vind het alleen jammer dat ik alleen via de mail kan reageren en anders niet......
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh... een collega...
Is dat net zoiets als 'een kennis van me heeft een soa opgelopen, wat kan hij nou het beste doen?'
* Vicky gaat morgen even met de grote baas bellen...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:10 schreef E.T. het volgende:
Laat je niet gek maken hoor Vicky.. Het allerbelangrijkste ben jij en het kindje in je buik!
Als je jezelf over de kop werkt, ben je er helemaal niet meer en hebben ze helemaal niks meer aan je, dus ze moeten 't maar doen met een 'Vicky die een stapje minder doet'
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:22 schreef Elegantly Wasted het volgende:
hormonaal schiet ik ook van 0 naar bitch in 1,4 seconde.
quote:Maar o zo blij. Donderdag echo....
Voetbal kun je ze niet jong genoeg bijbrengenquote:
MissD, ik snap dat je in de war bent, omdat Vicky en ik allebei uit Delft komen en in Rijswijk wonenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, vicky, hier moest ik nou best wel om lachen![]()
Maar drie juni is al best wel snel, toch
Wat stom, ik had jou wel in mn hoofd... sorryquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:49 schreef BabyLover het volgende:
MissD, ik snap dat je in de war bent, omdat Vicky en ik allebei uit Delft komen en in Rijswijk wonen, maar als je in het buikentopic kijkt, zie je dat Vicky echt al een mooie buik heeft hoor
![]()
ahuh'.. vind het wel superliefquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef Anitra het volgende:
mama's worden heel enthousiast als ze oma worden Neva
Misschien is En hoe gaat het met de (nieuwe) Vaders dan? wel wat, om je ei kwijt te kunnen over het vaderschap.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef Neva het volgende:
lieve romek.. dat hoort meer thuis in het grote kleine babietjes topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |