Hier zijn toch geen woorden voor, de schuld van een gebrek aan sexuele voorlichting aan school wijten, volgens mij is dat toch echt iets waar je als moeder toch ook bezig mee moet zijnquote:LONDEN - Drie Britse zusjes van 12, 14 en 16 jaar oud zijn onderwerp van een BBC-documentaire over zwangerschap en geboorte. Zij kregen vorig jaar alledrie een kind. Hun moeder wijt dat aan gebrekkige seksuele voorlichting op school, berichtte de BBC maandag.
De jongste van het drietal, de 12-jarige Jemma Williams, beviel in februari vorig jaar van een zoon. Slechts enkele weken na de bevalling ontdekten ook haar oudere zusjes Natasha (16) en Jade (14) dat zij in verwachting waren. Zij bevielen respectievelijk in november en december.
Twee van de zusjes hebben geen contact meer met de vader van hun kind. Moeder Julie Atkins (38) geeft de school die haar dochters bezochten de schuld. Ze vindt dat seksuele voorlichting voor jonge meisjes veel beter moet.
een vriendin van me is leerkracht op een basisschool (speciaal onderwijs). je moest eens weten hoe vaak ouders het op de "schuld van school" gooien!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:03 schreef Murray het volgende:
Ja het is de schuld van de school.
Godallemachtig...
"Mijn vader is ook mijn opa."quote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef FlyingFox het volgende:
Kleinkind over 12 jaar: ''Mijn oma is net 25.'' [afbeelding]
je bedoelt 'mijn moeder' zeker, want oma is (12 jaar verder) net 50quote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef FlyingFox het volgende:
Kon ze nieteens Armani schrijven?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
Ze hebben die babies Amani, T-Jay and Lita genoemd..
Ach, dat zijn kinderen hè.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef FlyingFox het volgende:
FF heeft gelijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:08 schreef janimie het volgende:
[..]
je bedoelt 'mijn moeder' zeker, want oma is (12 jaar verder) net 50
voor mijn gevoel zitten ze op leeftijd, dus links de oudste en rechts de jongste.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:09 schreef Peewee het volgende:
Check die kuiten van de linkse,.. niet te hopen dat zij de veertienjarige is.
Ja hallo, je hoeft je eigen kind toch niet op te voeden? Waar zijn scholen nou voor dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:07 schreef Fratz het volgende:
[..]
een vriendin van me is leerkracht op een basisschool (speciaal onderwijs). je moest eens weten hoe vaak ouders het op de "schuld van school" gooien!![]()
de moeder van de dames heeft hier ook last, gelukkig niet gehinderd door iets was "stukje eigen verantwoordelijkheid" heet.
dat gaat wat ver (vind ik), ik bedoel zonder condooms was dit niet gebeurd, simpel zat.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:10 schreef SkaterSam het volgende:
Het is wel weer typisch dit, ouders die de schuld van zich afschuiven...
Er is gewoon maar een oplossing voor jonge moeders, seks verbieden![]()
Is dat de enige foto? Ik kan er op deze wijze geen leeftijd aan koppelen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor mijn gevoel zitten ze op leeftijd, dus links de oudste en rechts de jongste.
Hij nam het serieusquote:Op maandag 23 mei 2005 19:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat gaat wat ver (vind ik), ik bedoel zonder condooms was dit niet gebeurd, simpel zat.
Als ze 16 is is het al schrikbarend.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:09 schreef Peewee het volgende:
of twaalf?
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor mijn gevoel zitten ze op leeftijd, dus links de oudste en rechts de jongste.
quote:Natasha, the oldest, Jade and Jemma, the youngest,
Links is de oudste,quote:Op maandag 23 mei 2005 19:09 schreef Peewee het volgende:
of twaalf?
grapjasquote:Op maandag 23 mei 2005 19:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja hallo, je hoeft je eigen kind toch niet op te voeden? Waar zijn scholen nou voor dan?
Vleeskleurig topje. Vet geil mên.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef jack4ya het volgende:
De meid rechts lijkt wel naakt!
De middelste met het grootste kind is inderdaad twaalf, want die had als eerste een kind.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:13 schreef Murray het volgende:
[..]
[afbeelding]
Natasha, Jemma and Jade Williams with children Amani, T-Jay and Lita.
[..]
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/4293641.stmquote:Britain has the highest rate of teenage pregnancies in Western Europe.
In urban areas, which account for the majority of the hot spots, as many as one in 10 young girls become pregnant.
Around 20% of conceptions among under 18s are second pregnancies.
inderdaad, als ze al de verantwoordelijk voor zichzelf niet aankunnen en zichzelf helemaal vet vreten, hoe zit het dan met de toekomst van die kinderenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:58 schreef Wokkel1982 het volgende:
Tja..
Het schijnt daar normaal te zijn om grootschalige gangbangs op scholen aan te treffen...![]()
Die dikke (!) wijven moeten met een Baby Born op schoot zitten niet met een kind waar je verantwoordelijkheid voor dient te dragen.![]()
![]()
Leeftijden? Want 17 is niet om over naar huis te schrijven (hoewel betrekkelijk jong)quote:Op maandag 23 mei 2005 19:35 schreef Mirage het volgende:
Tsja... triest is het niet ?
Zo heb ik hier een vrouwtje dat afgelopen jaar bevallen is, ze werd dus moeder... een paar weekjes later werd ze oma... haar minderjarige dochter beviel... nog een paar weken later werd ze voor de 2e keer oma... het minderjarige vriendinnetje van haar zoon beviel...![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:37 schreef Dagonet het volgende:
Eventueel leuk bedoelde opmerkingen bewaar je maar voor een topic in ONZ.
die moeder is gewoon zo'n luie drol die hele dag shag rookt en goedkope soaps kijkt, is gewoon tekort geschoten in de opvoeding (no shit!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:18 schreef Natalie het volgende:
Die moeder had haar kinderen (beter) voor moeten lichten. Dat is echt niet alleen een taak van de school. 't Is deel van de opvoeding. Die vrouw had dat gewoon moeten doen!
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef CasB het volgende:
Zo zie je maar, in Engeland het Verenigd Koninkrijk zijn het allemaal kuthoeren
de foto doet anders vermoeden, zeker tropenjaren gehad met haar broer?quote:
38 Zie hierquote:Op maandag 23 mei 2005 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de foto doet anders vermoeden, zeker tropenjaren gehad met haar broer?
oh die foto had ik nog niet gezienquote:Op maandag 23 mei 2005 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de foto doet anders vermoeden, zeker tropenjaren gehad met haar broer?
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:48 schreef milagro het volgende:
[..]
oh die foto had ik nog niet gezien
ja vroeg rijp, vroeg rot zeggen ze toch, ze is dus 27
Die is 40 +++ hoor....quote:
Lekker hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 19:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Hier, nog een foto, veel plezier d'rmee.![]()
[afbeelding]
het moet een hele bevalling zijn geweest idd. wat een kalf! maar ja je weet natuurlijk wel dat dikkere meisjes vaak wat nauwer zijn he?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:05 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
![]()
De minst grof geschapen meid krijgt het lompste kind![]()
Toch is het wel een leuk contrastquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het moet een hele bevalling zijn geweest idd. wat een kalf! maar ja je weet natuurlijk wel dat dikkere meisjes vaak wat nauwer zijn he?
leuk he selang? jonge meisjes...quote:
Ik heb in Engeland gewoond en vind het wel herkenbaar.quote:
ja klopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb in Engeland gewoond en vind het wel herkenbaar.
Je ziet daar enorm veel minderjarige moeders rondlopen.
dat komt omdat dat kind al 1 jaar is, en die andere 2 net geborenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:05 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
![]()
Wanneer moet jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:04 schreef remco147 het volgende:
En dan vindt men het raar dat ik roep om een sterilisatieplicht voor zwakbegaafden....
Leuk hè die naiviteit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef milagro het volgende:
dat komt omdat dat kind al 1 jaar is, en die andere 2 net geboren
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Alleen die houding van die moeder alquote:Op maandag 23 mei 2005 19:33 schreef Dagonet het volgende:
De oudste zus heeft een relatie met een 38-jarige man. De drie zussen en hun moeder krijgen samen per jaar meer dan 31000 pond aan uitkering.
bron
[afbeelding]
Moeder
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef Laton het volgende:
en die baby's ook.
Die rechterquote:Op maandag 23 mei 2005 19:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Hier, nog een foto, veel plezier d'rmee.![]()
[afbeelding]
Wel hoor, ze hadden zichzelf gewoon kunnen miskramen. Net zoals bij hun moeders is gebeurd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:29 schreef nikk het volgende:
[..]
![]()
Ga je zusje beffen ofzo. Die kinderen kunnen er ook niets aan doen dat ze kinderen als moeder hebben.
Bansheeboy, je weet toch dat het in het Westen alleen om eht entertainen gaat en niet om hetgeen WAT je entertained.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik nog enger vind zijn die gasten die zich hebben ge-entertained met bovenstaand uitschot. Wat een zieke smaak hebben die edelweiss gastenWaren vast types zoals Wayne Roonie van Man Utd.
²
Hoe noem je types die zich *entertainen* met volledig gesluierde vrouwen? (Je weet wel, van die types bungalow tenten...)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik nog enger vind zijn die gasten die zich hebben ge-entertained met bovenstaand uitschot. Wat een zieke smaak hebben die edelweiss gastenWaren vast types zoals Wayne Roonie van Man Utd.
²
Wayne Roonie lijkt mij eerder impotent Bansheeboy.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef BansheeBoy het volgende:
²
De vriend van hun moeder !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:57 schreef _Denker het volgende:
Wedden dat ze zwanger zijn van dezelfde vent!
Dat klopt broeder Youssef. Vaak zie ik van die Westerlingen (ook wel Nederlanders genoemdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Bansheeboy, je weet toch dat het in het Westen alleen om eht entertainen gaat en niet om hetgeen WAT je entertained.
BROEDER Youssef, moslim met een hoofdletter...valt me mee dat je westerling ook met een hoofdletter schrijft. Dat MOET een vergissing zijn geweest. Jij bent getrouwd met een moslima-met-een-hoofdletter waarvan je zelf de enige bent die de spannende gedeeltes ziet. En? Vindt zij de seks ook lekker? Of moet ze gewoon als jij zin hebt? Want zo werkt het toch bij jullie? Heeft ze er zelf ook nog een beetje lol van?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat klopt broeder Youssef. Vaak zie ik van die Westerlingen (ook wel Nederlanders genoemd) te koop lopen met dat uitschot waarbij bedekte huid een uitzondering is, en waar heel de Groen van Prinsterweg overheen is geweest. Nee, dan ben ik als Moslim zeer gelukkig om getrouwd te zijn met een Moslima waarvan ik de enige ben die de "spannende gedeeltes" ziet. Dat kan de gemiddelde Westerling mij niet garanderen. Maar in eigen kring hebben we helaas ook te maken met steeds zieker wordende geesten (amuletten): zie de loverboys en o.a. de maagdenvliesherstel-bijeenkomsten
²
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef CANARIS het volgende:
Je moet ook gigantisch oppassen.
Zit je in een Piub. Komt een lekker ding van ca 32 naar je toe. Leuk gesprekje. Het loopt wel vlot
Voor je het weet lig je met een Oma in bed
Neen vriend. Het komt zelden voor dat ik hierin vergissingen maak. Desalnietemin heb je gelijk dat het de voorkeur verdient om mindere zaken met een kleine letter te beginnenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:29 schreef luked45 het volgende:
[..]
BROEDER Youssef, moslim met een hoofdletter...valt me mee dat je westerling ook met een hoofdletter schrijft. Dat MOET een vergissing zijn geweest.
Wij Moslims mogen onze bedgeheimen niet delen met 3den, dat houdt de gemeenschap nobel en rein en beperkt het niet enkel tot simpele vleeslusten. Uiteraard mag ik met mijn vrouw hierover spreken zoveel als wij gelievenquote:Jij bent getrouwd met een moslima-met-een-hoofdletter waarvan je zelf de enige bent die de spannende gedeeltes ziet. En? Vindt zij de seks ook lekker? Of moet ze gewoon als jij zin hebt? Want zo werkt het toch bij jullie? Heeft ze er zelf ook nog een beetje lol van?
Ja, dat laatste klopt inderdaad. Het moet Groen van Prinstererweg zijn. Gewoon een foutje, kan gebeurenquote:Loverboys ZIJN hoofdzakelijk allochtone Nederlanders en vóór jullie aanwezigheid in ons ooit zo rustieke en rustige pittoreske landje hadden we nog nooit gehoord van maagdenvliesherstelbijeenkomsten, en heette Groen van Prinster nog gewoon Groen van Prinsterer.
Jij vindt mij dus een fundamentalist? Dat klopt, dat ben ik in hart en nieren. Maar daar is niks mis mee, als ik maar geen extremist ben, dat zijn de gevaarlijken der aardequote:Je moet ook echt overal je moslim-mening geven, hè? In welk topic je ook komt, jij bent er ook weer bij. Veel mensen vinden je grappig; ze vinden je een hoge amusementswaarde hebben. Ik niet. Ik vind dat fundamentalisten geen enkele waarde hebben.
hahaha!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef CANARIS het volgende:
Je moet ook gigantisch oppassen.
Zit je in een Piub. Komt een lekker ding van ca 32 naar je toe. Leuk gesprekje. Het loopt wel vlot
Voor je het weet lig je met een Oma in bed
Idd. Je hebt het waarschijnlijk over / tegen BansheeBoy, want die betrekt telkens de islam en zijn fundamentalisme bij de topics.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een vaag vermoeden dat de godsdienstige achtergrond niet terzake doet in dit topic. wordt best wel vermoeiend zo. ik weet nu wel de standpunten van de 'fundamentalisten' hier. en dat telkens spiegelen wie er beter is komt me ook aardig de strot uit.
Net als "pesten", dat loopt daar ook al jaren aardig uit de klauwen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef buzzer het volgende:
In Engeland komt dit veel vaker voor, jonge meisjes die moeder worden. Er moet daar iets grondig mis zitten in het onderwijs en de opvoeding thuis.
12 jaar en moeder, dat is wel heel triest...
Waarom denken sommigen dat die middelste zo'n groot kind heeft gehad?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:05 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
![]()
Net alsof jij er niet aan meedoet je verheven te vinden boven een anderquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:15 schreef luked45 het volgende:
[..]
Idd. Je hebt het waarschijnlijk over / tegen BansheeBoy, want die betrekt telkens de islam en zijn fundamentalisme bij de topics.
Daar had ik overheen gelezen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:10 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Waarom denken sommigen dat die middelste zo'n groot kind heeft gehad?
Dat kind is tien maanden ouder! Babies kunnen behoorlijk groeien hoor.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:
quote:
Niet elk mens is zo gelukkig en volmaakt als jij en gezegend met een fotomodel als partnerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:22 schreef speedfreakssj het volgende:
die middelste ziet er wel leuk uit, maar nu ikw et dat DIE 12 is is het toch minder....
de rest is allemaal zo DIk en lelijk.
Hallo, ze zijn net bevallen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:22 schreef speedfreakssj het volgende:
die middelste ziet er wel leuk uit, maar nu ikw et dat DIE 12 is is het toch minder....
de rest is allemaal zo DIk en lelijk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:15 schreef dancemacabre het volgende:
Wij Moslims mogen onze bedgeheimen niet delen met 3den, dat houdt de gemeenschap nobel en rein en beperkt het niet enkel tot simpele vleeslusten. Uiteraard mag ik met mijn vrouw hierover spreken zoveel als wij gelieven
Dank je voor de klare inkijk, gelukkig kunnen neef en nicht hier niet trouwen. "deliverance" klonen.
die is alweer weg hoor als je opgelet had.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niet elk mens is zo gelukkig en volmaakt als jij en gezegend met een fotomodel als partner.
Maak je geen zorgen zuster, de vanDale voorziet in al je vragen:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:01 schreef speedfreak1 het volgende:
Broeder duidt in Nederland op een famillierelatie in de eerste lijn. Dat enkele figuren elkaar hier aan de lopende band broeder noemen staat dus nogal vreemd......................... Of zou er sprake zijn van een hoog incestueus gehalte?
quote:broe·der (de ~ (m.), ~en/~s)
1 [form.] broer
2 medemens, naaste
3 [r.-k.] kloosterling die geen priester is of die daarvoor wordt opgeleid => convers, kloosterbroeder, lekenbroeder, ordebroeder
4 lid van een christelijke gemeente
5 verpleger
3, 4 en 5 zijn bij jullie zeker niet van toepassing, 2 wordt zijnde een digitale persoon al erg lastig, laat staan 1. Het gebruik van het woord broeder is dus gewoon potsierlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen zuster, de vanDale voorziet in al je vragen:
[..]
Kun je punt 2 nader toelichten en vervolgens gewoon toegeven dat je verkeerd zat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:19 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
3, 4 en 5 zijn bij jullie zeker niet van toepassing, 2 wordt zijnde een digitale persoon al erg lastig, laat staan 1. Het gebruik van het woord broeder is dus gewoon potsierlijk.
nee dat doe ik juist niet. om de reden dat ik vind dat het best wel eens hier gezegd mag worden omdat het weer aan het ontsporen is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:59 schreef Loedertje het volgende:
zoalshetis, kun je je commentaar betreffende de ondertitels van users niet beter even plaatsen in het slowchattopic van NWS of desnoods in het FB topic? Op deze manier ontlok je een discussie die hier in deze thread zeer zeker niet op zijn plaats is en gaan we behoorlijk offtopic
Hey Zoalshetis. Bedankt voor je kritiek, maar zoals Loedertje ook al zei, het lijkt me meer iets voor feedback of slowchat. Of je gelijk hebt laat ik even in het middenquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:04 schreef zoalshetis het volgende:
vergis je trouwens niet in mijn liefde voor moslims en andere gelovigen. het gaat nergens meer over. en ja ik erger me ook kapot aan de anti-moslims. we moeten gewoon ff normaal doen, maar het moet ook niet uitgelokt worden.
jij gaat net zo offtopic en anders zet je mijn tekst maar in het sub-fora waar het voor bedoeld is. dan kje.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hey Zoalshetis. Bedankt voor je kritiek, maar zoals Loedertje ook al zei, het lijkt me meer iets voor feedback of slowchat. Of je gelijk hebt laat ik even in het midden²
Dat zal ongetwijfeld kloppen, maar het off-topic gaan van mij is geen rechtvaardiging voor anderen om ook off-topic te gaan ofschoon ik ook wel weet dat ik een bepaalde voorbeeldfunctie heb gezien mijn vlekkeloze aanwezigheid van 4 jaar op Fok en mijn ca. 10.000 kwaliteitspostsquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij gaat net zo offtopic en anders zet je mijn tekst maar in het sub-fora waar het voor bedoeld is. dan kje.
Zullen die koters leuk vinden van die breezernamenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:06 schreef Insomaniac het volgende:
en ik misschien ook wel. ik vind het relevant in dit topic om juist dit gezegd te hebben. ik begin ervan te balen en wil dit niet aan de grootste klok hangen, vandaar hier.quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld kloppen, maar het off-topic gaan van mij is geen rechtvaardiging voor anderen om ook off-topic te gaan ofschoon ik ook wel weet dat ik een bepaalde voorbeeldfunctie heb:{²
Serieus?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:17 schreef dancemacabre het volgende:
De 16-jarige had 2 miskramen en 1 abortus voor haar enkeltje bijstandsgeluk ter wereld kwam.
Je wil als oudste zus niet onderdoen.
Laat staan 12, 14 en 16 en moeder. Dat is te triest voor woorden. Hun moeder zou per direct uit de ouderlijke macht ontzet moeten worden. En over een jaar of 12 (!) komt de volgende golf misschien al weerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:56 schreef buzzer het volgende:
In Engeland komt dit veel vaker voor, jonge meisjes die moeder worden. Er moet daar iets grondig mis zitten in het onderwijs en de opvoeding thuis.
12 jaar en moeder, dat is wel heel triest...
hoop voor die generatie dat die dochters knapper worden dan hun moeders :quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:14 schreef Dutch_Courage het volgende:
Voordeel: Ze kunnen later gezellig met z'n allen gaan stappen. Heb ik nooit kunnen doen met mijn moeder. Een zwaar gemis...
Je dochter als je beste vriendinquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:14 schreef Dutch_Courage het volgende:
Voordeel: Ze kunnen later gezellig met z'n allen gaan stappen. Heb ik nooit kunnen doen met mijn moeder. Een zwaar gemis...
Hej zoalshetis. Ik heb respect voor je betoog en (vaak) ook voor je persoon. Toch zou ik je aanraden eens hoofdletters te gebruiken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
ok duidelijk nu. godsdienst is niet van toepassing op dit soort engelse tokkies, die komen overal voor. desnoods in het geheim, of het is zo normaal dat er verder geen aandacht aan wordt geschonken.
Dat geldt ook voor mij broeder Youssef. Ook ik heb dergelijke ondertitels en signaturen van leven voorzien nadat ik zag dat mannetjes als Akkersloot en R@b te ver doorschoten in hun beledigingen jegens de Islam. Toch moet het me van mijn hart dat zoalshetis wel degelijke een stabiele en zeer oprechte user is. Hij heeft oprecht het beste voor met Fok!, het is alleen jammer dat hij hier zo goed als alleen in staat samen met ons 2quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef Youssef het volgende:
Wat betreft mijn ondertitel. Daar zit uiteraard een diepere gedachte achter die je geheel zelf eruit mag destilleren, wel vind ik het nodig om even te zeggen dat de ondertitel pas na aanleiding van de vele discussies hier op Fok! is gekozen.
Oorlog tegen de islam...ik vind dit ongeoorloofd gebruik van het woord oorlog.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
{knip} Ook ik heb dergelijke ondertitels en signaturen van leven voorzien nadat ik zag dat mannetjes als Akkersloot en R@b te ver doorschoten in hun beledigingen jegens de Islam. {knip}
Die naam R@b is inderdaad doordrenkt met bloed dus die hou ik het liefst ver weg ja.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij broeder Youssef. Ook ik heb dergelijke ondertitels en signaturen van leven voorzien nadat ik zag dat mannetjes als Akkersloot en R@b te ver doorschoten in hun beledigingen jegens de Islam. Toch moet het me van mijn hart dat zoalshetis wel degelijke een stabiele en zeer oprechte user is. Hij heeft oprecht het beste voor met Fok!, het is alleen jammer dat hij hier zo goed als alleen in staat samen met ons 2²
Net zo slecht als kinderen nemen omdat het hoort (daar zul jij ongetwifeld ook mee te maken hebben).quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die naam R@b is inderdaad doordrenkt met bloed dus die hou ik het liefst ver weg ja.
Triest kennelijk hebben ze die kids dus alleen voor het geld 'genomen'. Weer zo een mooie voorbeeld van de Westerse materialistische cultuur.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die naam R@b is inderdaad doordrenkt met bloed dus die hou ik het liefst ver weg ja.
Triest kennelijk hebben ze die kids dus alleen voor het geld 'genomen'. Weer zo een mooie voorbeeld van de Westerse materialistische cultuur.
Je ouders zijn hier zeker naar toe gekomen vanwege het fantastische klimaat dat we hier hebben?quote:Weer zo een mooie voorbeeld van de Westerse materialistische cultuur.
Daar krijgen we waarschijnlijk geen antwoord op.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:14 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Je ouders zijn hier zeker naar toe gekomen vanwege het fantastische klimaat dat we hier hebben?
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:11 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Een materialistische cultuur?
Nee, mijn vader is hier gekomen om te werken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:14 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Je ouders zijn hier zeker naar toe gekomen vanwege het fantastische klimaat dat we hier hebben?
Nooit een vraag met een vraag beantwoorden. Maar omdat ik in een goede bui ben: Om drie britse tienermeisjes, die nog zusjes zijn ook, die alledrie een kind hebben gekregen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef Youssef het volgende:
Wat is daar mis mee?Waar denk je dat dit hele topic om draait
???
![]()
Het topic draait om een moeder die de schuld van de zwangerschappen deels bij de school wil leggen, niet over de westerse kapitalistische cultuur.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Waar denk je dat dit hele topic om draait
???
![]()
[..]
Nee, mijn vader is hier gekomen om te werken.
En omdat ie nodig was natuurlijk
Om geld te verdienen dus zodat hij allemaal leuke spulletje`s kon kopen, heus niet omdat hij het zo leuk vond om plee`s schoon te maken ofzo. En waarschijnlijk was hij net zo nodig als Polen vandaag de dag nodig zijn om een bepaald soort arbeid te verrichten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:17 schreef Youssef het volgende:
Nee, mijn vader is hier gekomen om te werken.
En omdat ie nodig was natuurlijk
nodig, overbodig....ach....quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:23 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Om geld te verdienen dus zodat hij allemaal leuke spulletje`s kon kopen, heus niet omdat hij het zo leuk vond om plee`s schoon te maken ofzo. En waarschijnlijk was hij net zo nodig als Polen vandaag de dag nodig zijn om een bepaald soort arbeid te verrichten.
Dat wijf van 16 had al twee miskramen gekregen en alle drie een kind. Icm de reacties in dit topic en op de FP waarin wordt gezegd dat je kennelijk een uitkering krijgt als je onder de 18 bent en je benen niet tegen elkaar kunt houden weet ik genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het topic draait om een moeder die de schuld van de zwangerschappen deels bij de school wil leggen, niet over de westerse kapitalistische cultuur.
Omdat ik die later erbij heb geëdit.quote:Waarom maak je twee zinnen van het laatste?
En een moeder die de schuld bij school legt ja en nu tevens ook om het financiele aspect waar dat kennelijk mee samenhangtquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:19 schreef kanaiken het volgende:
Nooit een vraag met een vraag beantwoorden. Maar omdat ik in een goede bui ben: Om drie britse tienermeisjes, die nog zusjes zijn ook, die alledrie een kind hebben gekregen.
De materialistische cultuur kan doorslaan in excessen als deze drie meiden, moet ik dan alles voorkauwenquote:Nu jij, wat is er mis met een materialistische cultuur?
Jij bent duidelijk nooit verder gekomen dan de basischool. Maar dat kan ik begrijpen aangezien je of wel christelijk dan wel extreem atheïstisch bent opgevoed. Wij als Moslims hechten vaak ook waarde aan kennis, vandaar dat we vaak een stap verder zijn met denken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:23 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Om geld te verdienen dus zodat hij allemaal leuke spulletje`s kon kopen, heus niet omdat hij het zo leuk vond om plee`s schoon te maken ofzo. En waarschijnlijk was hij net zo nodig als Polen vandaag de dag nodig zijn om een bepaald soort arbeid te verrichten.
Met dank aan ondergetekende?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:24 schreef Youssef het volgende:
En een moeder die de schuld bij school legt ja en nu tevens ook om het financiele aspect waar dat kennelijk mee samenhangt
Maar je bent het met me eens dat dat soort dingen te verwaarlozen zijn als je ze tegen het licht houdt van de enorme economische successen en verhoogde levensstandaard?quote:De materialistische cultuur kan doorslaan in excessen als deze drie meiden, moet ik dan alles voorkauwen![]()
Nee hij bestaat ECHT ECHT ECHT NIET.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:26 schreef Youssef het volgende:
extreem atheïstisch
Betrek dat laatste er maar niet in, anders wordt het topic gesloten..quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit verder gekomen dan de basischool. Maar dat kan ik begrijpen aangezien je of wel christelijk dan wel extreem atheïstisch bent opgevoed. Wij als Moslims hechten vaak ook waarde aan kennis, vandaar dat we vaak een stap verder zijn met denken.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit verder gekomen dan de basischool. Maar dat kan ik begrijpen aangezien je of wel christelijk dan wel extreem atheïstisch bent opgevoed. Wij als Moslims hechten vaak ook waarde aan kennis, vandaar dat we vaak een stap verder zijn met denken.
bron Ik vond het zo zielig dat je die fout zo overduidelijk maakt, hoef je het voortaan nooit meer te doen. Hoef geen bedankje hoorquote:Namen van religies en aanhangers van religies krijgen geen hoofdletter. We schrijven dus christendom, jodendom, hindoeïsme, islam enzovoort en christen, hindoe, islamiet, jood, moslim, rooms-katholiek enzovoort.
Het raadsel is derhalve opgelost...de 1e dochter kreeg een kind..toen bleek dat die regeling van geld en een huis bestond..vervolgens heeft moederlief haar vriend opgedragen haar dochters te bezwangeren...en ze geeft verder de schuld aan virtuele vaders die haar kinderen in de steek laten en strijkt het geld op van haar dochters.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Betrek dat laatste er maar niet in, anders wordt het topic gesloten..
Als vrouwen kindern nemen omdat er iets te halen valt (wat nogal eens vookomt) vind ik dat sowieso schandelijk, maar een meisje van 12 kan dat nog niet voor zichzelf beslissen (althans niet in de Nederlandse wet), dat is nog een kind.
Gaan we op het persoontje spelen? Ik als MCP`er zie niet echt in waarom jij, uitgerekend jij problemen zou moeten maken met het feit dat iemand wel of geen scholing gehad heeft, ik denk dat meer dan de helft van jouw gigantische familie in je thuisland analfabeet is en daar niet of nauwelijks problemen mee heeft, en aangezien jij zegt dat jullie moslims zo veel waarde hechten aan kennis zou ik me energie daar eerst maar eens in steken als ik jou was.quote:Jij bent duidelijk nooit verder gekomen dan de basischool. Maar dat kan ik begrijpen aangezien je of wel christelijk dan wel extreem atheïstisch bent opgevoed. Wij als Moslims hechten vaak ook waarde aan kennis, vandaar dat we vaak een stap verder zijn met denken.
Ik denk niet dat je zonder gedegen onderzoek van een vooraanstaand persoon dit soort dingen zomaar mag concluderen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:27 schreef kanaiken het volgende:
Maar je bent het met me eens dat dat soort dingen te verwaarlozen zijn als je ze tegen het licht houdt van de enorme economische successen en verhoogde levensstandaard?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:31 schreef kanaiken het volgende:
[..]
[..]
bron Ik vond het zo zielig dat je die fout zo overduidelijk maakt, hoef je het voortaan nooit meer te doen. Hoef geen bedankje hoor![]()
Het is toch overduidelijk dat moeder de gans hier een erg grote rol in heeft gespeeld? Kom op zeg hej, 2 miskramen voordat de uitkeringskraan pas wordt uitgepoept en dan nog 2 dochters die waarschijnlijk 'de pil zijn vergeten.' Open je ogenquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Betrek dat laatste er maar niet in, anders wordt het topic gesloten..
Als vrouwen kindern nemen omdat er iets te halen valt (wat nogal eens vookomt) vind ik dat sowieso schandelijk, maar een meisje van 12 kan dat nog niet voor zichzelf beslissen (althans niet in de Nederlandse wet), dat is nog een kind.
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:20 schreef lionsguy18 het volgende:
Het waren opzettelijke zwangerschappen.
Lekker niks doen, kind als alibi en je handje ophouden bij de belastingbetaler.
Je mag toch hopen voor de kinderen van niet.quote:Volgend jaar zijn ze weer zwanger.
Ik verwacht dat dit een dermate subjectief onderwerp is dat een onderzoek weinig uit zal richten. Daarom vraag ik ook (ik trok geen conclusie) of je het met mee eens bent wat dat betreft. Maar aangezien je zonder onderzoek geen uitspraak wil doen, houdt het snel opquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zonder gedegen onderzoek van een vooraanstaand persoon dit soort dingen zomaar mag concluderen.
Ik ben idd niet echt van mening dat je de "enorme economische successen" kunt toewijzen aan materialisme. Als iemand mij materialistisch zou noemen zou ik me enorm beledigt voelen, ik begrijp ook niet hoe je kennelijk vrede hebt met het idee dat de huidige situatie te danken is aan materialisme.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:30 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dit een dermate subjectief onderwerp is dat een onderzoek weinig uit zal richten. Daarom vraag ik ook (ik trok geen conclusie) of je het met mee eens bent wat dat betreft. Maar aangezien je zonder onderzoek geen uitspraak wil doen, houdt het snel op
Hmm, na het nalezen van mijn opmerkingen zit ik meer het kapitalisme te verdedigen, dan het materialisme. Sorry, ik zat met het verkeerde in mijn hoofd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ben idd niet echt van mening dat je de "enorme economische successen" kunt toewijzen aan materialisme. Als iemand mij materialistisch zou noemen zou ik me enorm beledigt voelen, ik begrijp ook niet hoe je kennelijk vrede hebt met het idee dat de huidige situatie te danken is aan materialisme.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:14 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik maak gehakt van ongelovigenquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:40 schreef lionsguy18 het volgende:
Nee hij bakt brood van de islam in een westerse oven.
grappigquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik maak gehakt van ongelovigen![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik maak gehakt van ongelovigen![]()
WTF, geef jij hier nu ook het onderwijs de schuld van die 3 baby's en 2 miskramenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:48 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
![]()
Youssef, je gaat hier uit van uitersten van (zogenaamd) materialisme.
Geld vangen voor baby's, jij denkt dat te danken is aan materialisme?![]()
Denk je serieus dat een geboorte altijd een nieuwsbericht oplevert, om maar even in materialistische termen te blijven?
Het feit dat deze baby's op de wereld zijn is gewoon te danken aan het bekrompen onderwijs in GB. Ik had in de 2e klas vroeger les uit een Engels biologie boek. Daar beginnen ze over dieren hoe die zich voortplanten en een zeer klein gedeelte over de menselijke voortplanting, er wordt trouwens ook geen woord gerept over gevoelens, emoties enz.
Maar materialisme:![]()
Dat is onmogelijk. Er zijn wel degelijk kritiekpunten te leveren op het gedachtegoed van de personen in kwestie. Om het goede voorbeeld te tonen komen we met de Islam op de proppen. Het lijkt Islam-bashen van ons, maar we proberen gewoon op allerlei manieren de jeugd op te voeden (media, fora etc.) En als de Islam daarbij een handje kan helpen "why the hell not"quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:09 schreef Klonk het volgende:
kindertjes, kunnen jullie ff kappen met topicverneukend pro en anti islam gebash, topic slaat nu echt nergens meer op.
De moeder is tot een bepaalde leeftijd (de jongste zeker) 100% verantwwoordelijk voor haar daden, de zwangerschap dus ook. De andere twee hebben juridisch gezien een lastigere leeftijd, maar ook zij dienen door moederlief beschermd te worden. De zwangerschappen van alle drie schrijf ik op haar conto, laat daar geen misverstanden over zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:19 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zonder gedegen onderzoek van een vooraanstaand persoon dit soort dingen zomaar mag concluderen.
[..]
[..]
Het is toch overduidelijk dat moeder de gans hier een erg grote rol in heeft gespeeld? Kom op zeg hej, 2 miskramen voordat de uitkeringskraan pas wordt uitgepoept en dan nog 2 dochters die waarschijnlijk 'de pil zijn vergeten.' Open je ogen!
Het onderwijs is wel degelijk belangrijk in de sexuele voorlichting, want sommige ouders laten hun taken in deze zin versloffen, met dit topic als resultaat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
WTF, geef jij hier nu ook het onderwijs de schuld van die 3 baby's en 2 miskramen.
Ik hoop dat dit een kloon is ofzo
Zegt iets over het niveau he, maar dat dat laag was zagen we al aan de situatie en de uitspraken van ze.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:33 schreef Rnej het volgende:
onderschrift bij de foto: "Natasha, Jemma and Jade Williams with children Amani, T-Jay and Lita "
wie verzint die kindernamen?
OMFG ... ik dacht eerst dat het een grapje was.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:33 schreef Rnej het volgende:
onderschrift bij de foto: "Natasha, Jemma and Jade Williams with children Amani, T-Jay and Lita "
wie verzint die kindernamen?
Jij wij hebben een kroonprins die z'n dochter Amalia noemt....quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
OMFG ... ik dacht eerst dat het een grapje was.
Maar ze heten echt zo.
T-JAY!
T-Rexquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
OMFG ... ik dacht eerst dat het een grapje was.
Maar ze heten echt zo.
T-JAY!
Het is natuurlijk ook de fout van die moeder. Maar het geeft wel aan hoe de mentaliteit daar is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
WTF, geef jij hier nu mede het onderwijs de schuld van die 3 baby's en 2 miskramen? Ja
Niet mee eens. Ik ben het zowaar met bansheeboy eens, en zoals ik al eerder zei, het is niet de schuld/verantwoordelijkheid van de maatschappij of de moeder, de meisjes zijn simpelweg te stom om voor de duvel te dansen. Simpel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:11 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook de fout van die moeder. Maar het geeft wel aan hoe de mentaliteit daar is.
Jammer dat ik deze foto niet kan opslaanquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:33 schreef HarigeKerel het volgende:
Britse zwangere pauper sletjes![]()
![]()
![]()
http://www.chavscum.co.uk/4images/details.php?image_id=2451
Alt + printscreenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:04 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Jammer dat ik deze foto niet kan opslaan
Bij firefox kan ik rechtsklikken, en ondanks de waarschuwing krijg ik mijn menuutje, klik op view image en het plaatje staat zonder beveiliging tot je beschikkingquote:
Ik vind het beter klinken dan Vlinder.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Jij wij hebben een kroonprins die z'n dochter Amalia noemt....
En hoe heet dat kind van Anouk ook alweer?
Of 'dekentje' zoals Micheal Jackson.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:15 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik vind het beter klinken dan Vlinder.
Alleen zorgde toen niet de gehele gemeenschap er voor dat jij op je luie krent kon blijven zitten en de kinderen een financieel goede opvoeding kon geven van het gemeenschapsgeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:46 schreef thabit het volgende:
Ach, in de Middeleeuwen had iedereen op die leeftijd kinderen en toen werd er ook niet over gezeurd.
Nou, dat is wel een schop van een half jaar waard.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat zijn die wijven trouwens lelijk
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik kreeg net de link uit een ander topic
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tering, zelfs zulke lelijke koeien krijgen een snikkel + 9-maanden-verrassing. Die vaders: wat bezielde ze toch? Wanhoop?
Dronkenschap?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Tering, zelfs zulke lelijke koeien krijgen een snikkel + 9-maanden-verrassing. Die vaders: wat bezielde ze toch? Wanhoop?
Gefeliciteerd met de 8-maanden topic kickquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat zijn die wijven trouwens lelijk
De vader(s) schijnen uit Newcastle te komen. Hieronder enkele foto's van deze heren.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De vader(s) schijnen uit Newcastle te komen. Hieronder enkele foto's van deze heren.
Vaders uit Newcastle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |