abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27283429
quote:
Het geheim van succes bij de vrouwen? er verzorgd en vooral ook duur uitzien. moedertje natuur kan nog zo gul met je zijn geweest, wil je bij het vrouwelijk schoon in de smaak vallen, dan zul je toch echt wat aan je uiterlijk moeten doen. hieronder vind je onze tips voor een aantrekkelijk en vooral succesvol uiterlijk.

een verzorgd uiterlijk

de basis van een succesvol uiterlijk is een verzorgd uiterlijk. let daarom vooral op de volgende dingen:

1. een verzorgde haardos
als je haar maar goed zit... het is één van de basisvoorwaarden voor succes. je haar zal pas goed zitten, als er een goede coupe inzit. vertrouw je haar toe aan een ervaren en trendy kapper en bad hair days zullen tot het verleden behoren. gebruik verder kwalitatief goede producten (laat je door je kapper adviseren). niet alleen wordt je haar er gezonder van, maar ook los je er kleine probleempjes als vet haar of roos mee op.

2. een tandpastaglimlach
een mooie glimlach met gezonde, schone tanden is onweerstaanbaar sexy. poets je tanden ten minste twee keer per dag. aanslag kun je laten verwijderen bij de mondhygiëniste. ook voor oogverblindend witte tanden kun je bij de mondhygiëniste (of tandarts) terecht. met de huidige, geavanceerde methodes kunnen spectaculaire resultaten bereikt worden.

3. een frisse adem
een (tijdelijke) slechte adem ten gevolge van bepaalde voedingsmiddelen (denk aan knoflook) kun je camoufleren met kauwgom, mondsprays of mondwater. heb je blijvend last van een slechte adem, leg het dan eens aan de huisarts voor. er kan een lichamelijke oorzaak voor zijn.

4. een egale, frisse huid
in het badkamerkastje van iedere man hoort tegenwoordig een scrub, een hydraterende crème en een gezichtsmasker te staan. scrub je gezicht regelmatig, breng iedere morgen een vochtinbrengende crème aan en verwen je gezichtshuid tenminste een keer per week met een masker.

5. wees niet bang om kleine schoonheidsprobleempjes aan te pakken
wees niet bang om kleine schoonheidsprobleempjes als acne, gesprongen adertjes in het gezicht of ontsierende littekens aan je huisarts voor te leggen. soms kan de huisarts zelf je behandelen, in andere gevallen zal de huisarts je kunnen adviseren bij wie je daarvoor terecht kunt.

6. verzorgde nagels
zwarte randjes, afgekloven nagels of te lange nagels zijn echte afknappers. borstel je nagels goed schoon met zeep en een nagelborsteltje en knip ze regelmatig. bijt je nagels, kauw dan kauwgom. de oorzaak van nagelbijten is vaak stress. door de nagels te bijten, ontspannen de gezichtsspieren zich. met kauwgom bereik je hetzelfde resultaat... en je nagels blijven mooi.

7. mooie voeten
een andere - absolute - afknapper zijn onverzorgde voeten. was je voeten iedere dag en borstel ze grondig met een voetenborsteltje. verwijder eelt met puimsteen (het liefst na het douchen of een bad, als de huid zacht is) en houd de nagels kort. pak probleempjes als voetschimmel direct aan. het gaat echt niet vanzelf over!

8. overtollige haargroei
verwijder lange neus- en oorharen. het kan echt niet! vergeet ook niet je wenkbrauwen te controleren. je hoeft ze echt niet in vorm te epileren, maar verwijder extreem lange haren voor een verzorgd uiterlijk.

9. schone kleding
meer nog dan de juiste (merk)kleding is het belangrijk dat je er verzorgd en vooral ook schoon uitziet. een vieze boord, vlekken en ongestreken overhemden kunnen echt niet. wissel regelmatig van kleding - liefst iedere dag - en gebruik een fris wasmiddel (en een goede deodorant).

de stap van verzorgd naar 'duur'

heb je een verzorgd uiterlijk, dan is de stap naar 'duur' nog maar klein. enkele suggesties:

* ga voor kwaliteit. je ziet het aan je kleding af. liever minder maar kwalitatief goede kleding, dan een kast vol goedkope kledingstukken.
* ga voor de perfecte maat en snit. doe geen concessies.
* luister het geheel op met weinig maar stijlvolle accessoires: een duur (uitziend) horloge, mooie - en vooral goed gepoetste - schoenen, een stijlvolle das, een mooie leren riem, een paar zilveren manchetknopen... waar je ook voor kiest, ga voor kwaliteit en stijl.
bron

Zo mannen, wat vinden we ervan? Ikzelf vind het echt een vereiste dat een man goed verzorgd is, nee geen vrouwelijke man, maar een man die aandacht besteed aan zijn lichaam, uiterlijk en kleding. heeft toch een flinke streep voor bij mij. Het onverzorgde te jongensachtige aantrekkelijk vinden heb ik zelf een beetje achter me gelaten na de Havo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27283462
Checked .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 23 mei 2005 @ 18:50:24 #3
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27283505
Eh, ja.. is het niet een beetje common sense?

Overigens ben ik het met dat deel over "duur" niet eens.
Vampire Romance O+
  maandag 23 mei 2005 @ 18:52:39 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27283581
En mannen met een kutkop komen nu in aanmerking bij de creme de la creme van vrouwen?

Je hebt t of je hebt t niet

pi_27283593
Duur is relatief natuurlijk Een floddershirt of een overhemd van de c&a, een onderbroek van de wibra.. Voor mij hoeft het echt niet allemaal van een topmerk te zijn, als het maar mooie stof is, mooie snit of mooie ass. zoals een goed horloge.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27283730
Zeer metro, wat ik daar lees
pi_27283802
Ik heb liever een vrouw die mij wil om mij, niet omdat ik mijn teennagels borstel oid.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_27283829
Nou ik epileer me wenkbrauwen anders zien ze er nie uit... pas 1 meisje die het is opgevallen. En die zei dat ze nog nooit een jongen had ontmoet die dat deed. Voor de rest is me acne weggegaan door roaccutane. Mja nu voldoe ik wel aan die eisen die er verder staan Zie er toch wel goed uit
pi_27283834
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:00 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb liever een vrouw die mij wil om mij, niet omdat ik mijn teennagels borstel oid.
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_27283874
Een voetenborstel... hoe bedenk je het
pi_27283973
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:00 schreef JohnDDD het volgende:
  maandag 23 mei 2005 @ 19:08:25 #12
120452 Theunissen
Recht zo die gaat.
pi_27284013
ja dag ik ga daar toch niet m'n nagels lopen borstelen, een dagje werken en ze zijn zo zwart als een kachel......
  maandag 23 mei 2005 @ 19:08:43 #13
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27284025
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:57 schreef Meneer_Storm het volgende:
En dan met name dit:
quote:
in het badkamerkastje van iedere man hoort tegenwoordig een scrub, een hydraterende crème en een gezichtsmasker te staan.

Voor de rest klinkt het redelijk common sense
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27284118
Ik kan me er wl in vinden, op sommmige punten.
Ik heb alleen een hekel aan cremes, bah! Een man met een vochtinbrengende creme.. Evenals deodorant. Een mens is mens zoals hij/zij is, met de geur die daar bij hoort. Ik heb een hekel aan nepgeurtjes. Ook een hekel aan zweetlucht. Begrijp me niet verkeerd.

Een verzorgd uiterlijk straalt een zekere persoonlijke trots uit.
  maandag 23 mei 2005 @ 19:54:10 #15
16715 Mylene
*schatje*
pi_27285660
Het is ook veel handiger om een douche te nemen i.p.v. een bus deo leeg te spuiten. Ja, daar heeft m'n vent dus een handje van.
pi_27285939
Gewoon okselhaar wegscheren dat scheelt al heel wat zweetlucht
pi_27285979
oksels scheren, lekker douchen, beetje deo en een man ruikt lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27286446
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:54 schreef schatje het volgende:
Het is ook veel handiger om een douche te nemen i.p.v. een bus deo leeg te spuiten. Ja, daar heeft m'n vent dus een handje van.
vrouwen die aan hun partner refereren als "m'n vent" moesten ze ook eens onder de douche zetten, en dan zo eentje van ongeveer 60 jaar terug
  maandag 23 mei 2005 @ 20:22:43 #19
16715 Mylene
*schatje*
pi_27286664
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:17 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

vrouwen die aan hun partner refereren als "m'n vent" moesten ze ook eens onder de douche zetten, en dan zo eentje van ongeveer 60 jaar terug
Stel je niet aan .
pi_27286779
Idd het was wat overdreven, maar ik zocht een sprekende manier om me toch nog enigszins ontopic uit te drukken.
  maandag 23 mei 2005 @ 20:28:19 #21
16715 Mylene
*schatje*
pi_27286884
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:25 schreef JohnDDD het volgende:
Idd het was wat overdreven, maar ik zocht een sprekende manier om me toch nog enigszins ontopic uit te drukken.
Nou ja, de ene keer zeg mijn man, de andere keer mijn mannetje en dan weer m'n vent .

Maaruh, geeft niet joh .
pi_27286929
mannetje
als je hem in zijn geheel al met een verkleinwoord benoemt, ben ik benieuwd hoe klein de rest is
pi_27287049
Een sauna doet ook wonderen.
A.C.A.B
  maandag 23 mei 2005 @ 20:35:03 #24
16715 Mylene
*schatje*
pi_27287094
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:29 schreef JohnDDD het volgende:
mannetje
als je hem in zijn geheel al met een verkleinwoord benoemt, ben ik benieuwd hoe klein de rest is
Zeg, een beetje dimmen hè? Je hebt het wel over m'n vent.

1.87 stevig gebouwd

Zullen we maar weer ontopic gaan .
pi_27287095
Ook als is de doos nog zo mooi. Als hij leeg is blijft het een terleurstelling. Dus die doos moet ook gevuld zijn. Toch wel een puntje wat ik mis.
Take what you want, no one is going to give it too you.
pi_27287307
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Zeg, een beetje dimmen hè? Je hebt het wel over m'n vent.

1.87 stevig gebouwd

Zullen we maar weer ontopic gaan .
Shit straks krijg ik een subforumban
=>Ontopic
  maandag 23 mei 2005 @ 20:41:51 #27
55651 JaWi
Shalom.
pi_27287339
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:33 schreef crazy-diesel het volgende:
Een sauna doet ook wonderen.
Voor?
slettebak [@] gmail.com
  maandag 23 mei 2005 @ 21:01:30 #28
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27288049
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef JaWi het volgende:

[..]

Voor?
Een roze zacht babyhuidje
Vampire Romance O+
pi_27288062
die rotzooi die ze altijd op adversus plaatsen moet echt verboden worden. Wat een trieste site is dat.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_27289667
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Gewoon okselhaar wegscheren dat scheelt al heel wat zweetlucht
, en het voelt ook een stuk hygienischer aan!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_27291139
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:08 schreef HenryHill het volgende:

[..]

En dan met name dit:
[..]

Het is maar goed dat je me met je post weer ff het koppie erbij laat houden.
Ik was mezelf al bijna verloren, en bang dat ik niet meer voldeed aan de scherpe cosmetische eisen die aan mij, als man van de wereld zijnde, werden gesteld. Phew!

Ik ben dus ook maar weer gestopt met het lakken van mijn teennagels.
pi_27291273
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:23 schreef Bombie het volgende:

[..]

Het is maar goed dat je me met je post weer ff het koppie erbij laat houden.
Ik was mezelf al bijna verloren, en bang dat ik niet meer voldeed aan de scherpe cosmetische eisen die aan mij, als man van de wereld zijnde, werden gesteld. Phew!

Ik ben dus ook maar weer gestopt met het lakken van mijn teennagels.
Sjezus,

in de moderne tijd hebben ze gwoon kunstnagels hoor. Die laat ik altijd opbrengen bij de nagelstyliste. Die plakt ze dan over mijn dikke kalknagles, dan lijkt het nog wat.
pi_27291456
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:27 schreef beerten het volgende:

[..]

Sjezus,

in de moderne tijd hebben ze gwoon kunstnagels hoor. Die laat ik altijd opbrengen bij de nagelstyliste. Die plakt ze dan over mijn dikke kalknagles, dan lijkt het nog wat.
Béééldig, kind!
  maandag 23 mei 2005 @ 22:34:47 #34
95608 Speth
Rorschach
pi_27291551
quote:
vertrouw je haar toe aan een ervaren en trendy kapper en bad hair days zullen tot het verleden behoren.
Niet mee eens. Mijn ervaring is juist dat kappermeisjes (als je een nicht hebt valt 't wel mee, maar die zijn lastiger te vinden) vaak neigen naar lullig haar, en dan met name kort. Waarschijnlijk omdat hun mbo vriendjes ook met een kortgeschoren kop rondlopen. Het mag er dan wel eerder "verzorgd" uit zien, maar cool is het niet. Let dus op wat ze ermee wil doen en zeg nadrukkelijk dat het niet kort mag worden, waarbij je de lengte precies aangeeft... Het begrip "lang" nemen ze namelijk nogal ruim...
quote:
en verwen je gezichtshuid tenminste een keer per week met een masker.
Dat is wel heel metro... Beter: koop Seratoxes lotion/facewash en smeer dat erop als je 's ochtends ziet dat je een brakke huid hebt. Het is vrijwel meteen over en je hoeft niet voor lul te lopen met groene modder op je gezicht.
  maandag 23 mei 2005 @ 22:38:54 #35
109947 funnie_me
buitengewoon grof teringwijf
pi_27291704
Paarlen voor de zwijnen...
Why is it, that when I am trying to be funny, I never am, and when I'm trying to be not, everybody's laughing...
pi_27292025
logisch
Groetjes thuis hé!
  maandag 23 mei 2005 @ 22:49:29 #37
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27292107
Ik duik vroeg me bed in misschien verdwijnen dan me wallen enigzins. Maar eerst nog even snel een maskertje.

tja je moet er wat voor over hebben he
  maandag 23 mei 2005 @ 22:51:49 #38
109947 funnie_me
buitengewoon grof teringwijf
pi_27292207
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:49 schreef PLAE@ het volgende:

Ik duik vroeg me bed in misschien verdwijnen dan me wallen enigzins. Maar eerst nog even snel een maskertje.

tja je moet er wat voor over hebben he
Vergeet niet eerst te scrubben he? en je nageltjes vijlen, lakken, en je krulspelden indoen, aan half werk hebben we ook niks...
Why is it, that when I am trying to be funny, I never am, and when I'm trying to be not, everybody's laughing...
  maandag 23 mei 2005 @ 22:55:36 #39
95608 Speth
Rorschach
pi_27292362
quote:
en vooral ook duur uitzien
Beetje raar advies.. mensen die niet daadwerkelijk duur zijn falen daar vaak grandioos in.
  maandag 23 mei 2005 @ 22:56:10 #40
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27292380
Zorgen dat je rughaar niet boven je t-shirt bij de nek uitkomt wil ook nog weleens helpen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 23 mei 2005 @ 22:57:13 #41
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27292428
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:55 schreef Speth het volgende:

[..]

Beetje raar advies.. mensen die niet daadwerkelijk duur zijn falen daar vaak grandioos in.
Die tip verklaart natuurlijk wel menig te groot logo
Vampire Romance O+
  dinsdag 24 mei 2005 @ 14:00:45 #42
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_27307559
K vind het nogal sneu.
Als je dat soort dingen als een keer een plekje eelt al een afknapper vind, hoef k diegene al niet eens
silence can say more than thousand words
pi_27308704
Ik vind het belangrijk dat een man er verzorgd uitziet, maar hij hoeft voor mij echt niet weer een uur in de badkamer te staan en zijn hele lichaam te scrubben en te zijn voeten te borstelen enzo
pi_27309264
Oeh oeh ik noteer hier nog ff wat en ga zo naar de drogist

Donderdag weer kleding kopen en zaterdag naar de kapper.
pi_27309547
Voetborstels
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_27309671
kijk alle tips volgen is natuurlijk een tikkie overdreven maar wat zorg besteden aan je lichaamshaar en geur is natuurlijk een doodnormale zaak. verzorgde handen hebben ook.

met maskers in de weer, tsjah, dat zie ik mijn vent ook niet doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27309969
Verzorgd ok...een duur horloge? Neuh
pi_27310206
jawel dure horloges zijn goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_27310226
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef DarkElf het volgende:
kijk alle tips volgen is natuurlijk een tikkie overdreven maar wat zorg besteden aan je lichaamshaar en geur is natuurlijk een doodnormale zaak. verzorgde handen hebben ook.

met maskers in de weer, tsjah, dat zie ik mijn vent ook niet doen
Zeg maar gerust verwijfd.

Verzorging an sich is inderdaad een normale zaak.
pi_27310488
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 15:16 schreef DarkElf het volgende:
Misschien erg offtopic, maar ik dacht wel aan een horloge...maar wat is niet te overdreven, maar een leuke vlotte? Ik droeg nooit horloges, dus ben een totale leek.
pi_27310535
ik ben dol op de simpele classy stijl van gucci. Breil heeft ook mooie en verder weet ik het niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:43:01 #52
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_27315084
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

bron

Zo mannen, wat vinden we ervan? Ikzelf vind het echt een vereiste dat een man goed verzorgd is, nee geen vrouwelijke man, maar een man die aandacht besteed aan zijn lichaam, uiterlijk en kleding. heeft toch een flinke streep voor bij mij. Het onverzorgde te jongensachtige aantrekkelijk vinden heb ik zelf een beetje achter me gelaten na de Havo
Ik draag lekker waar ik zin in heb. Soms is dat redelijk vlot, soms ook totaal niet. Als ik zie hoe het gros van de dames er in dit land bij loopt lijkt het me vooral raadzaam geen advies van ze aan te nemen

Duur zie ik er nooit uit, en daar heb ik ook weinig behoefte aan.
Ga graag onder de zonnebank en heb wel wat dingetjes laten doen (littekens). Ik train me de kolere om er een beetje fatsoenlijk uit te zien als ik half gekleed ben (hoewel dat toch meer iets persoonlijks is, lekker cliche maar waar) en ik vind het wel best zo

Scrubben doe ik trouwens ook wel, maar omdat ik al een hele vette huid heb is dat ook wel aan te raden. Ga daar een beetje een masker op doen...

Ik scheer me borsthaar, oksels en lul/ballen combinatie.

Ik bijt trouwens al nagels vanaf mn 7e... ziet er idd vreselijk uit. Maar zie dat niet gauw veranderen. vette pech. Zo teruglezend is het eigenlijk al erg genoeg gesteld met me

Enneh... airmax rule bitch. Live with it

PS. dure mannen horloges zijn m.i. de meest trieste accesoires die er te krijgen zijn. Voor dames horloges geldt dat dan weer niet.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_27320292
quote:
* ga voor kwaliteit. je ziet het aan je kleding af. liever minder maar kwalitatief goede kleding, dan een kast vol goedkope kledingstukken.
Mag het ook een kast vol goede kleding zijn?

Al met al leuke tips, maar slechts geschikt om attraktief te ziin bij maarweinig vrouwen denk ik.
pi_27321095
Man, ik voldoe gewoon aan niet één van de tips uit het lijstje... Ik vroeg me al af waarom het me nooit wil lukken...
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:57:49 #55
57586 Bananenman
-----------
pi_27322250
Als je je voeten borstelt ( ) als man vind ik je gewoon een grote homo
  dinsdag 24 mei 2005 @ 22:12:08 #56
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27322578
Scheren de mannen hier ook de tenen of zijn behaarde tenen "oke" ?
  woensdag 25 mei 2005 @ 20:35:46 #57
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27351661
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:03 schreef DarkElf het volgende:
oksels scheren, lekker douchen, beetje deo en een man ruikt lekker
Denk toch dat mijn vrouw raar zou staan te kijken als ik mijn oksels zou gaan scheren.

Maar voor de rest is het wel een makelijk lijstje
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_27382412
tis een lijst om de heteroman gewoon homo te maken. Meer is het gewoon NIET!
Pfff, een man die zich verzorgt: OK, maar dat hij zowat de hele dag voor de spiegel staat is m.i. toch iets voor een verwijfd iemand. En DAT is nu weer niet wat een vrouw wilt...
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:46:21 #59
95608 Speth
Rorschach
pi_27382680
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:36 schreef off_topic het volgende:
tis een lijst om de heteroman gewoon homo te maken. Meer is het gewoon NIET!
Pfff, een man die zich verzorgt: OK, maar dat hij zowat de hele dag voor de spiegel staat is m.i. toch iets voor een verwijfd iemand. En DAT is nu weer niet wat een vrouw wilt...
Jij loopt zeker veel in Twin Life?
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:47:53 #60
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27382711
quote:

7. mooie voeten
een andere - absolute - afknapper zijn onverzorgde voeten. was je voeten iedere dag en borstel ze grondig met een voetenborsteltje. verwijder eelt met puimsteen (het liefst na het douchen of een bad, als de huid zacht is) en houd de nagels kort. pak probleempjes als voetschimmel direct aan. het gaat echt niet vanzelf over

Waar koop je zo'n voetenborsteltje en zit er een handleiding bij??

De rest voldoe ik wel aan. Al heet mij trendy kapster mama
  donderdag 26 mei 2005 @ 18:50:40 #61
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27382788
quote:
Dure horloges zijn voor mensen die op de tijd letten
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:24:26 #62
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_27383591
Ik heb toch echt gelezen dat:

Het weer mag om een man te zijn! Soms zijn het net halve vrouwen man, onderzoek heeft zelfs aangetoond dat vrouwen een echte vent willen hebben.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
  donderdag 26 mei 2005 @ 19:26:27 #63
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_27383651
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 18:46 schreef Speth het volgende:

[..]

Jij loopt zeker veel in Twin Life?
HAHA pino, jij haalt echt twee dingen door mekaar heen. Ik heb meer dan genoeg aandacht van mooie vrouwen en ik ben niet zon gelegenheids-homo, ik kleed me goed en stijvol maar sommige mannen trekken het nogal ver door, waarschijnlijk omdat ze toch niet scoren.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_27383785
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Als ik zie hoe het gros van de dames er in dit land bij loopt lijkt het me vooral raadzaam geen advies van ze aan te nemen
Goed punt!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:46:00 #65
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_27392246
Hm dat van die verzorgde haardos en iedere dag schone kleren vindt ik nogal overdreven eigenlijk. Al die haar-rommeltjes die de kapper je adviseert kosten vaak nogal wat, en als het meteen cheape gel goed zit, waarom al dat overdreven gedoe alsof je een filmster bent. En elke dag schone kleren, zal mn moeder leuk vinden als ze de was moet doen
It's okay to be white
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:47:14 #66
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_27392283
Ohja, mannen zonder eelt zijn mietjes

[/sarcasme]
It's okay to be white
pi_27394495
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:46 schreef Chokeme het volgende:
Hm dat van die verzorgde haardos en iedere dag schone kleren vindt ik nogal overdreven eigenlijk. Al die haar-rommeltjes die de kapper je adviseert kosten vaak nogal wat, en als het meteen cheape gel goed zit, waarom al dat overdreven gedoe alsof je een filmster bent. En elke dag schone kleren, zal mn moeder leuk vinden als ze de was moet doen
Je kunt ook de ene dag 'n outfit dragen naar werk/school/waar je ook naartoe moet, die 'n dag aanhouden, en dan 's avonds als je thuis zit gewoon weer die outfit aan. Kun je 2 dagen doen met 'n outfit en toch iedere dag andere kleding hebben.

Je moet je alleen wel wat vaker verkleden, maar dat hoort erbij, net als je teennagelborsteltjescollectie.
pi_27394589
Verzorgd
Mannelijk
Verwijfd is not done.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_27395915
quote:
Het onverzorgde te jongensachtige aantrekkelijk vinden heb ik zelf een beetje achter me gelaten na de Havo
Ik probeer juist zo aantrekkelijk mogelijk te zijn voor havo-meisjes. Ik vind ze het moeilijkst te bereiken van allemaal.. Any tips pls?
Snerd-project afgerond! :D
Bedroevende resultaten ;(
  vrijdag 27 mei 2005 @ 11:31:03 #70
8875 Mdk
Smart-ass
pi_27401612
Sorry hoor, maar in mijn ogen ben je eerder goedkoop als je 'dure' dingen gaat kopen omdat ze duur zijn Koop gewoon iets wat je mooi vind.
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  vrijdag 27 mei 2005 @ 18:02:49 #71
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_27413433
Mannen willen altijd wel een verzorgd wijf, eentje met een onthaarde liefdesgrot en geen shagoksels. Nee, pijpen en flossen is de deal...
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_27413469
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:57 schreef Meneer_Storm het volgende:

pi_27413520
quote:
Ik zou nog wel een mooie Rolex Submarine willen hebben

Prezzo: 3.200,00 euro
  zaterdag 28 mei 2005 @ 00:36:50 #74
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_27423126
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 01:21 schreef nuclear-rabbit het volgende:

[..]

Je kunt ook de ene dag 'n outfit dragen naar werk/school/waar je ook naartoe moet, die 'n dag aanhouden, en dan 's avonds als je thuis zit gewoon weer die outfit aan. Kun je 2 dagen doen met 'n outfit en toch iedere dag andere kleding hebben.

Je moet je alleen wel wat vaker verkleden, maar dat hoort erbij, net als je teennagelborsteltjescollectie.
Hm vindt ik persoonlijk een beetje overdreven, 2 dagen in je kleren moet kunnen (op sokken en onderbroek na dan natuurlijk)
It's okay to be white
pi_27423378
-edit: doe normaal

[ Bericht 90% gewijzigd door Mylene op 28-05-2005 07:55:01 ]
pi_27423406
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 00:36 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Hm vindt ik persoonlijk een beetje overdreven, 2 dagen in je kleren moet kunnen (op sokken en onderbroek na dan natuurlijk)
Drie dagen ook nog wel. Kom op zeg, ongelofelijk dat mensen zich hier mee bezig houden.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 00:50:24 #77
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_27423430
Heb liever elke dag iets schoons aan. Heeft niets met aantrekkelijk zijn te maken. Maar alles met persoonlijk hygiene.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_27423435
En ik laat me door een wijf al helemaal niet zeggen hoe ik mij moet kleden en verzorgen. Donder op met dat gezeik, ga zelf voor je salontafeltje zitten smeren en kappen.
pi_27423451
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Mastroianni het volgende:
Heb liever elke dag iets schoons aan. Heeft niets met aantrekkelijk zijn te maken. Maar alles met persoonlijk hygiene.
Hygiene? Smetvrees lijkt dat eerder. Hygiene... tssss.... tegenwoordig moet je zelfs je eigen tandenborstel al met een vaathandschoen hanteren. Wat een onzin zeg.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 00:54:32 #80
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_27423527
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
............................
Okeeee je standpunt is wel duidelijk dacht ik zo
It's okay to be white
pi_27439137
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Mastroianni het volgende:
Hmm ja. Sommige mensen zweten heel veel van nature, en produceren veel geurstoffen. Voor die mensen is het inderdaad hygiënisch om elke dag van kleren te wisselen.
Ik zelf zweet zo weinig, dat ik gemakkelijk 4-5 dagen in dezelfde kleren kan zitten (mits ik elke dag alleen maar een beetje zit en loop).
Snerd-project afgerond! :D
Bedroevende resultaten ;(
  zaterdag 28 mei 2005 @ 22:10:12 #82
95608 Speth
Rorschach
pi_27440062
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 00:51 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hygiene? Smetvrees lijkt dat eerder. Hygiene... tssss.... tegenwoordig moet je zelfs je eigen tandenborstel al met een vaathandschoen hanteren. Wat een onzin zeg.
idd... Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik loop rustig een week in een broek zonder dat 't gaat stinken. Meestal wissel ik wel eerder omdat niet elke broek overal bij staat en ik wel elke dag (of iig elke 2 dagen) een andere polo/longsleeve/tshirt/overhemd/trui aantrek voor de afwisseling. Maar vies is het niet. Ik zweet amper tot helemaal niet bij m'n benen, vies wordt het dus niet.
  zondag 29 mei 2005 @ 00:22:13 #83
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27442645
Iedere dag de broek meteen bij de was gooien is onder normale omstandigheden ook hartstikke gek natuurlijk
Ze slijten enorm van al dat wassen en wassen is ook al geen hobby van mij, daarnaast zit een broek pas lekker de tweede keer van het dragen na het wassen
  zondag 29 mei 2005 @ 02:11:25 #84
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27444045
quote:
Op zondag 29 mei 2005 00:22 schreef HarigeKerel het volgende:
Iedere dag de broek meteen bij de was gooien is onder normale omstandigheden ook hartstikke gek natuurlijk
Ze slijten enorm van al dat wassen en wassen is ook al geen hobby van mij, daarnaast zit een broek pas lekker de tweede keer van het dragen na het wassen
Plus: ontharen is voor sukkels.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 29 mei 2005 @ 09:39:25 #85
52513 whosvegas
The Trickster
pi_27445765
quote:
. een egale, frisse huid
in het badkamerkastje van iedere man hoort tegenwoordig een scrub, een hydraterende crème en een gezichtsmasker te staan. scrub je gezicht regelmatig, breng iedere morgen een vochtinbrengende crème aan en verwen je gezichtshuid tenminste een keer per week met een masker.

Die is gek, ik ben een man, geen verwijfde homo
Are you nuts??
pi_27446333
Inderdaad whosvegas, ze moeten eens opdonderen met dat soort zaken op te leggen. Dat is voor homoseksuelen, niet voor echte mannen.
  zondag 29 mei 2005 @ 10:45:50 #87
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_27446517
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 21:24 schreef CraVeMaN het volgende:

[..]

Ik zelf zweet zo weinig, dat ik gemakkelijk 4-5 dagen in dezelfde kleren kan zitten (mits ik elke dag alleen maar een beetje zit en loop).
4-5 dagen in dezelfde kleren...
pi_27453725
Of je wilt gewoon een man die eigenlijk van binnen een beetje vrouw is? Scrubs? Gezichtsmaskers?

Dan maar 'niet aantrekkelijk'. Aantrekkelijk voor homo's ja.
  zondag 29 mei 2005 @ 15:39:55 #89
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27453962
quote:
...
1. een verzorgde haardos
als je haar maar goed zit... het is één van de basisvoorwaarden voor succes. je haar zal pas goed zitten, als er een goede coupe inzit. vertrouw je haar toe aan een ervaren en trendy kapper en bad hair days zullen tot het verleden behoren. gebruik verder kwalitatief goede producten (laat je door je kapper adviseren). niet alleen wordt je haar er gezonder van, maar ook los je er kleine probleempjes als vet haar of roos mee op.
...
Eigenlijk ging het verhaal hier al stuk voor me, maar voor de rest zit het wel oké, behalve dan maskertjes, daar doe ik niet aan. Oh ja en ik ben het er natuurlijk mee eens, ik zie een vrouw ook graag verzorgd, dus dan mag ik zelf ook wel wat inzet tonen. Buiten dat, ik vind het frisser en voel me er lekkerder bij.
.

-edit- nagels netjes houden lukt hier trouwens ook nog niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door elcastel op 29-05-2005 15:48:54 ]
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_27454261
Oh is dit weer zo'n lijstje waar mannen aan moeten voldoen volgens vrouwen..? Ik ben liever gewoon mezelf..
pi_27454580
Het zou verplicht moeten zijn!
  † In Memoriam † zondag 29 mei 2005 @ 16:03:26 #92
47213 ArmaniMania
pi_27454689
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:59 schreef karoltje het volgende:
Jah nog effe en mannen zien er uit als vrouwen.

Ik zie het voor me, schat kan ik jouw lippenstift lenen, want die van mij is op.

Dat een mens zich verzorgt tot daar aan toe. Maar de media en de mode beginnen echt door te slaan.

Stralens witte tanden, flikker toch op. Echt gezonden tanden horen een beetje gelig te zijn.
pi_27454697
quote:
Op zondag 29 mei 2005 15:59 schreef karoltje het volgende:
Zeg jongedame, gezien jouw geslacht ben je bepaald niet in de positie om eisen te gaan stellen!
pi_27454730
Juist wel!
pi_27454756
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Stralens witte tanden, flikker toch op. Echt gezonden tanden horen een beetje gelig te zijn.
Precies ! Dit is ook altijd wat ik aanhaal. Donder toch op met die onzin over kaasrechte tandjes die spierwit zijn waar een blinde nog door zou worden verblind! Wat je zegt, we zijn mensen, en geen mens heeft van nature zulke witte tanden als men tegenwoordig wil bereiken.

Ik hoop dat al die witte tanden van die mensen uit hun bek rammelen.
pi_27454774
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:04 schreef karoltje het volgende:
Juist wel!
En hoe dacht je dat af te kunnen dwingen?
pi_27454777
quote:
Op zondag 29 mei 2005 10:30 schreef FuifDuif het volgende:
Inderdaad whosvegas, ze moeten eens opdonderen met dat soort zaken op te leggen. Dat is voor homoseksuelen, niet voor echte mannen.
Je zou bij mij meteen voelen wat een man is lieverd.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_27454811
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:06 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Je zou bij mij meteen voelen wat een man is lieverd.
Homoseksuelen zijn geen mannen .
pi_27454859
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:07 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Homoseksuelen zijn geen mannen .
Hebben ze je niet kunnen bevredigen dan.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_27454929
Als ik dit zo lees is het de bedoeling dat we minstens elke dag 2 uur bezig zijn met onszelf onderhouden, ik heb al n hekel aan elke dag een half uur besteden aan douchen, tandenpoetsen, haar doen etc etc . Tis dat het moet, maar anders.. .

Ook wel erg vrouwelijk dat gezichtscreme enzo .
pi_27454937
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:08 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Hebben ze je niet kunnen bevredigen dan.
Hou toch op. Voor dat soort uitspraken zouden jullie per direct ingerekend moeten kunnen worden. Ik wens op geen enkele wijze in verband te worden gebracht met homoseksualiteit.
pi_27454992
quote:
Op zondag 29 mei 2005 16:11 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hou toch op. Voor dat soort uitspraken zouden jullie per direct ingerekend moeten kunnen worden. Ik wens op geen enkele wijze in verband te worden gebracht met homoseksualiteit.
Ben jij lid van Opus Dei soms.
pi_27455021
ik doe alles van de OP

nu heb ik dus een aantrekkelijk, succesvol uiterlijk?
pi_27459143
Heheh, ik voldoe aan alles behalve de balangrijkste \o/ misschien toch maar is naar de kapper
  zondag 29 mei 2005 @ 21:34:38 #105
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27464585
Ah zijn we hier ook weer in de alle-mannen-die-zich-verzorgen-zijn-homo spiraal beland ?
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_27464725
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:34 schreef elcastel het volgende:
Ah zijn we hier ook weer in de alle-mannen-die-zich-verzorgen-zijn-homo spiraal beland ?
Blijkbaar verzorgen hetero mannen zich niet.
  zondag 29 mei 2005 @ 21:45:16 #107
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27464923
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef andromeda1968 het volgende:
Blijkbaar verzorgen hetero mannen zich niet.
Jawel ! maar je mag er (kennelijk) niet over praten.
pi_27465037
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:45 schreef elcastel het volgende:

[..]

Jawel ! maar je mag er (kennelijk) niet over praten.
Tegenwoordig heerst er voor alles een fobie. Triest!
  zondag 29 mei 2005 @ 21:52:13 #109
80382 manny
30 is best veel
pi_27465137
Opkankeren met zalfjes en dat soort meuk. Gewoon voor jezelf zorgen is niet meer dan normaal, maar we moeten ons niet in die Metro hoek laten duwen. Nare mannetjes zijn dat. bah.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 19 juni 2005 @ 16:57:42 #110
88060 Ottow
Otto Weird
pi_28065840
Hm.. mijn wenkbrauwen zijn normaal donker blond/donker bruin zoiets .
Maar nu komen er van die zeer lichte doorheen wat ik dus echt niet mooi vindt.
Ze zitten zegmaar ook heel anders

Iemand 'n ideetje hoe dit komt of dit ook had?
  zondag 19 juni 2005 @ 19:13:45 #111
95608 Speth
Rorschach
pi_28068244
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:52 schreef manny het volgende:
Opkankeren met zalfjes en dat soort meuk. Gewoon voor jezelf zorgen is niet meer dan normaal, maar we moeten ons niet in die Metro hoek laten duwen. Nare mannetjes zijn dat. bah.
Metro is okee.
  zondag 19 juni 2005 @ 19:37:04 #112
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_28068747
Daarmee krijg je een bepaald soort vrouw mee. En dat is precies het soort vrouw dat ik niet hoef.
Echte schoonheid zit nog steeds van binnen.

Voor uiterlijk zijn geen vaste regels, de ene vindt iets anders mooi dan de andere.
Gewoon verzorgd uitzien is iets anders. Dat lijkt me normaal.
Ik heb een eigen kledingsmaak, niet echt alternatief, ook niet mode, ergerns daar tussenin.
De ene dag draag ik een dure merkbroek met idem shirt de andere dag een wijde skatebroek met bandshirt. Vind het allebei wel goed uitzien.
Verder douche ik me 1 of 2 keer per dag, 2 keer per dag tandenpoetsen, gebruik deodorant etc. Lijkt me normaal. Maar om je nou precies aan de regeltjes uit een bepaald boekje te houden, geschreven door een vrouw/homo vind ik niks.

Duur horloge?? Ik draag liever een net zo mooi horloge maar dan van titanium ipv goud, is goedkoper en duurzamer. Verder vind ik goud niet mooi uitzien bij blanke mannen zoals mij, maar dat is een mening.

Ik ben dus ook niet iemand die glimmende zwarte schoentjes en stropdassen gaat dragen, ook niet als ik strax op een kantoor werk. Gelukkig heb ik dat ook niet nodig om betrouwbaar over te komen.

Ik geloof best dat er vrouwen zijn die perse een man willen die zich aan de perfecte regels voor kledingsmaak houden en die precies de mode volgen. Maar van de meerderheid hoeft dat niet, weet ik zeker.

Ik kom hiermee in ieder geval niks te kort wat betreft vrouwelijke aandacht en ik raad alle mannen die de openingspost lezen ook aan je niet er te veel van aan te trekken.
Misschien als richtlijn niet als regel.
  dinsdag 21 juni 2005 @ 22:10:28 #113
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_28116007
is een verschil tussen verzorgen en verwijven. Maar iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat ie doet toch? Lekker simpel
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')