bronquote:Het geheim van succes bij de vrouwen? er verzorgd en vooral ook duur uitzien. moedertje natuur kan nog zo gul met je zijn geweest, wil je bij het vrouwelijk schoon in de smaak vallen, dan zul je toch echt wat aan je uiterlijk moeten doen. hieronder vind je onze tips voor een aantrekkelijk en vooral succesvol uiterlijk.
een verzorgd uiterlijk
de basis van een succesvol uiterlijk is een verzorgd uiterlijk. let daarom vooral op de volgende dingen:
1. een verzorgde haardos
als je haar maar goed zit... het is één van de basisvoorwaarden voor succes. je haar zal pas goed zitten, als er een goede coupe inzit. vertrouw je haar toe aan een ervaren en trendy kapper en bad hair days zullen tot het verleden behoren. gebruik verder kwalitatief goede producten (laat je door je kapper adviseren). niet alleen wordt je haar er gezonder van, maar ook los je er kleine probleempjes als vet haar of roos mee op.
2. een tandpastaglimlach
een mooie glimlach met gezonde, schone tanden is onweerstaanbaar sexy. poets je tanden ten minste twee keer per dag. aanslag kun je laten verwijderen bij de mondhygiëniste. ook voor oogverblindend witte tanden kun je bij de mondhygiëniste (of tandarts) terecht. met de huidige, geavanceerde methodes kunnen spectaculaire resultaten bereikt worden.
3. een frisse adem
een (tijdelijke) slechte adem ten gevolge van bepaalde voedingsmiddelen (denk aan knoflook) kun je camoufleren met kauwgom, mondsprays of mondwater. heb je blijvend last van een slechte adem, leg het dan eens aan de huisarts voor. er kan een lichamelijke oorzaak voor zijn.
4. een egale, frisse huid
in het badkamerkastje van iedere man hoort tegenwoordig een scrub, een hydraterende crème en een gezichtsmasker te staan. scrub je gezicht regelmatig, breng iedere morgen een vochtinbrengende crème aan en verwen je gezichtshuid tenminste een keer per week met een masker.
5. wees niet bang om kleine schoonheidsprobleempjes aan te pakken
wees niet bang om kleine schoonheidsprobleempjes als acne, gesprongen adertjes in het gezicht of ontsierende littekens aan je huisarts voor te leggen. soms kan de huisarts zelf je behandelen, in andere gevallen zal de huisarts je kunnen adviseren bij wie je daarvoor terecht kunt.
6. verzorgde nagels
zwarte randjes, afgekloven nagels of te lange nagels zijn echte afknappers. borstel je nagels goed schoon met zeep en een nagelborsteltje en knip ze regelmatig. bijt je nagels, kauw dan kauwgom. de oorzaak van nagelbijten is vaak stress. door de nagels te bijten, ontspannen de gezichtsspieren zich. met kauwgom bereik je hetzelfde resultaat... en je nagels blijven mooi.
7. mooie voeten
een andere - absolute - afknapper zijn onverzorgde voeten. was je voeten iedere dag en borstel ze grondig met een voetenborsteltje. verwijder eelt met puimsteen (het liefst na het douchen of een bad, als de huid zacht is) en houd de nagels kort. pak probleempjes als voetschimmel direct aan. het gaat echt niet vanzelf over!
8. overtollige haargroei
verwijder lange neus- en oorharen. het kan echt niet! vergeet ook niet je wenkbrauwen te controleren. je hoeft ze echt niet in vorm te epileren, maar verwijder extreem lange haren voor een verzorgd uiterlijk.
9. schone kleding
meer nog dan de juiste (merk)kleding is het belangrijk dat je er verzorgd en vooral ook schoon uitziet. een vieze boord, vlekken en ongestreken overhemden kunnen echt niet. wissel regelmatig van kleding - liefst iedere dag - en gebruik een fris wasmiddel (en een goede deodorant).
de stap van verzorgd naar 'duur'
heb je een verzorgd uiterlijk, dan is de stap naar 'duur' nog maar klein. enkele suggesties:
* ga voor kwaliteit. je ziet het aan je kleding af. liever minder maar kwalitatief goede kleding, dan een kast vol goedkope kledingstukken.
* ga voor de perfecte maat en snit. doe geen concessies.
* luister het geheel op met weinig maar stijlvolle accessoires: een duur (uitziend) horloge, mooie - en vooral goed gepoetste - schoenen, een stijlvolle das, een mooie leren riem, een paar zilveren manchetknopen... waar je ook voor kiest, ga voor kwaliteit en stijl.
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:00 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb liever een vrouw die mij wil om mij, niet omdat ik mijn teennagels borstel oid.
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:00 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb liever een vrouw die mij wil om mij, niet omdat ik mijn teennagels borstel oid.
En dan met name dit:quote:
quote:in het badkamerkastje van iedere man hoort tegenwoordig een scrub, een hydraterende crème en een gezichtsmasker te staan.
vrouwen die aan hun partner refereren als "m'n vent" moesten ze ook eens onder de douche zetten, en dan zo eentje van ongeveer 60 jaar terugquote:Op maandag 23 mei 2005 19:54 schreef schatje het volgende:
Het is ook veel handiger om een douche te nemen i.p.v. een bus deo leeg te spuiten. Ja, daar heeft m'n vent dus een handje van.
Stel je niet aanquote:Op maandag 23 mei 2005 20:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
vrouwen die aan hun partner refereren als "m'n vent" moesten ze ook eens onder de douche zetten, en dan zo eentje van ongeveer 60 jaar terug
Nou ja, de ene keer zeg mijn man, de andere keer mijn mannetjequote:Op maandag 23 mei 2005 20:25 schreef JohnDDD het volgende:
Idd het was wat overdreven, maar ik zocht een sprekende manier om me toch nog enigszins ontopic uit te drukken.
Zeg, een beetje dimmen hè? Je hebt het wel over m'n vent.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:29 schreef JohnDDD het volgende:
mannetje
als je hem in zijn geheel al met een verkleinwoord benoemt, ben ik benieuwd hoe klein de rest is
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeg, een beetje dimmen hè? Je hebt het wel over m'n vent.
1.87 stevig gebouwd
Zullen we maar weer ontopic gaan.
Voor?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:33 schreef crazy-diesel het volgende:
Een sauna doet ook wonderen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Gewoon okselhaar wegscheren dat scheelt al heel wat zweetlucht
Het is maar goed dat je me met je post weer ff het koppie erbij laat houden.quote:
Sjezus,quote:Op maandag 23 mei 2005 22:23 schreef Bombie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je me met je post weer ff het koppie erbij laat houden.
Ik was mezelf al bijna verloren, en bang dat ik niet meer voldeed aan de scherpe cosmetische eisen die aan mij, als man van de wereld zijnde, werden gesteld. Phew!
Ik ben dus ook maar weer gestopt met het lakken van mijn teennagels.
Béééldig, kind!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:27 schreef beerten het volgende:
[..]
Sjezus,
in de moderne tijd hebben ze gwoon kunstnagels hoor. Die laat ik altijd opbrengen bij de nagelstyliste. Die plakt ze dan over mijn dikke kalknagles, dan lijkt het nog wat.![]()
Niet mee eens. Mijn ervaring is juist dat kappermeisjes (als je een nicht hebt valt 't wel mee, maar die zijn lastiger te vinden) vaak neigen naar lullig haar, en dan met name kort. Waarschijnlijk omdat hun mbo vriendjes ook met een kortgeschoren kop rondlopen. Het mag er dan wel eerder "verzorgd" uit zien, maar cool is het niet. Let dus op wat ze ermee wil doen en zeg nadrukkelijk dat het niet kort mag worden, waarbij je de lengte precies aangeeft... Het begrip "lang" nemen ze namelijk nogal ruim...quote:vertrouw je haar toe aan een ervaren en trendy kapper en bad hair days zullen tot het verleden behoren.
Dat is wel heel metro... Beter: koop Seratoxes lotion/facewash en smeer dat erop als je 's ochtends ziet dat je een brakke huid hebt. Het is vrijwel meteen over en je hoeft niet voor lul te lopen met groene modder op je gezicht.quote:en verwen je gezichtshuid tenminste een keer per week met een masker.
Vergeet niet eerst te scrubben he? en je nageltjes vijlen, lakken, en je krulspelden indoen, aan half werk hebben we ook niks...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik duik vroeg me bed in misschien verdwijnen dan me wallen enigzins. Maar eerst nog even snel een maskertje.
tja je moet er wat voor over hebben he![]()
Beetje raar advies.. mensen die niet daadwerkelijk duur zijn falen daar vaak grandioos in.quote:en vooral ook duur uitzien
Die tip verklaart natuurlijk wel menig te groot logoquote:Op maandag 23 mei 2005 22:55 schreef Speth het volgende:
[..]
Beetje raar advies.. mensen die niet daadwerkelijk duur zijn falen daar vaak grandioos in.
Zeg maar gerust verwijfd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef DarkElf het volgende:
kijk alle tips volgen is natuurlijk een tikkieoverdreven maar wat zorg besteden aan je lichaamshaar en geur is natuurlijk een doodnormale zaak. verzorgde handen hebben ook.
met maskers in de weer, tsjah, dat zie ik mijn vent ook niet doen![]()
Misschien erg offtopic, maar ik dacht wel aan een horloge...maar wat is niet te overdreven, maar een leuke vlotte? Ik droeg nooit horloges, dus ben een totale leek.quote:
Ik draag lekker waar ik zin in heb. Soms is dat redelijk vlot, soms ook totaal niet. Als ik zie hoe het gros van de dames er in dit land bij loopt lijkt het me vooral raadzaam geen advies van ze aan te nemenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bron
Zo mannen, wat vinden we ervan?Ikzelf vind het echt een vereiste dat een man goed verzorgd is, nee geen vrouwelijke man, maar een man die aandacht besteed aan zijn lichaam, uiterlijk en kleding. heeft toch een flinke streep voor bij mij. Het onverzorgde te jongensachtige aantrekkelijk vinden heb ik zelf een beetje achter me gelaten na de Havo
Mag het ook een kast vol goede kleding zijn?quote:* ga voor kwaliteit. je ziet het aan je kleding af. liever minder maar kwalitatief goede kleding, dan een kast vol goedkope kledingstukken.
Denk toch dat mijn vrouw raar zou staan te kijken als ik mijn oksels zou gaan scheren.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:03 schreef DarkElf het volgende:
oksels scheren, lekker douchen, beetje deo en een man ruikt lekker
Jij loopt zeker veel in Twin Life?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:36 schreef off_topic het volgende:
tis een lijst om de heteroman gewoon homo te maken. Meer is het gewoon NIET!
Pfff, een man die zich verzorgt: OK, maar dat hij zowat de hele dag voor de spiegel staat is m.i. toch iets voor een verwijfd iemand. En DAT is nu weer niet wat een vrouw wilt...
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:48 schreef DarkElf het volgende:
7. mooie voeten
een andere - absolute - afknapper zijn onverzorgde voeten. was je voeten iedere dag en borstel ze grondig met een voetenborsteltje. verwijder eelt met puimsteen (het liefst na het douchen of een bad, als de huid zacht is) en houd de nagels kort. pak probleempjes als voetschimmel direct aan. het gaat echt niet vanzelf over
HAHA pino, jij haalt echt twee dingen door mekaar heen. Ik heb meer dan genoeg aandacht van mooie vrouwen en ik ben niet zon gelegenheids-homo, ik kleed me goed en stijvol maar sommige mannen trekken het nogal ver door, waarschijnlijk omdat ze toch niet scoren.quote:
Goed punt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Als ik zie hoe het gros van de dames er in dit land bij loopt lijkt het me vooral raadzaam geen advies van ze aan te nemen
Je kunt ook de ene dag 'n outfit dragen naar werk/school/waar je ook naartoe moet, die 'n dag aanhouden, en dan 's avonds als je thuis zit gewoon weer die outfit aan. Kun je 2 dagen doen met 'n outfit en toch iedere dag andere kleding hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:46 schreef Chokeme het volgende:
Hm dat van die verzorgde haardos en iedere dag schone kleren vindt ik nogal overdreven eigenlijk. Al die haar-rommeltjes die de kapper je adviseert kosten vaak nogal wat, en als het meteen cheape gel goed zit, waarom al dat overdreven gedoe alsof je een filmster bent. En elke dag schone kleren, zal mn moeder leuk vinden als ze de was moet doen
Ik probeer juist zo aantrekkelijk mogelijk te zijn voor havo-meisjes. Ik vind ze het moeilijkst te bereiken van allemaal.. Any tips pls?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:48 schreef DarkElf het volgende:
Het onverzorgde te jongensachtige aantrekkelijk vinden heb ik zelf een beetje achter me gelaten na de Havo
Hm vindt ik persoonlijk een beetje overdreven, 2 dagen in je kleren moet kunnenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:21 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook de ene dag 'n outfit dragen naar werk/school/waar je ook naartoe moet, die 'n dag aanhouden, en dan 's avonds als je thuis zit gewoon weer die outfit aan. Kun je 2 dagen doen met 'n outfit en toch iedere dag andere kleding hebben.
Je moet je alleen wel wat vaker verkleden, maar dat hoort erbij, net als je teennagelborsteltjescollectie.
Drie dagen ook nog wel. Kom op zeg, ongelofelijk dat mensen zich hier mee bezig houden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:36 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Hm vindt ik persoonlijk een beetje overdreven, 2 dagen in je kleren moet kunnen(op sokken en onderbroek na dan natuurlijk)
Hygiene? Smetvrees lijkt dat eerder. Hygiene... tssss.... tegenwoordig moet je zelfs je eigen tandenborstel al met een vaathandschoen hanteren. Wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Mastroianni het volgende:
Heb liever elke dag iets schoons aan. Heeft niets met aantrekkelijk zijn te maken. Maar alles met persoonlijk hygiene.
Okeeee je standpunt is wel duidelijk dacht ik zoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
............................
Hmm ja. Sommige mensen zweten heel veel van nature, en produceren veel geurstoffen. Voor die mensen is het inderdaad hygiënisch om elke dag van kleren te wisselen.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Mastroianni het volgende:
Heb liever elke dag iets schoons aan. Heeft niets met aantrekkelijk zijn te maken. Maar alles met persoonlijk hygiene.
idd... Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik loop rustig een week in een broek zonder dat 't gaat stinken. Meestal wissel ik wel eerder omdat niet elke broek overal bij staat en ik wel elke dag (of iig elke 2 dagen) een andere polo/longsleeve/tshirt/overhemd/trui aantrek voor de afwisseling. Maar vies is het niet. Ik zweet amper tot helemaal niet bij m'n benen, vies wordt het dus niet.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:51 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hygiene? Smetvrees lijkt dat eerder. Hygiene... tssss.... tegenwoordig moet je zelfs je eigen tandenborstel al met een vaathandschoen hanteren. Wat een onzin zeg.
Plus: ontharen is voor sukkels.quote:Op zondag 29 mei 2005 00:22 schreef HarigeKerel het volgende:
Iedere dag de broek meteen bij de was gooien is onder normale omstandigheden ook hartstikke gek natuurlijk
Ze slijten enorm van al dat wassen en wassen is ook al geen hobby van mij, daarnaast zit een broek pas lekker de tweede keer van het dragen na het wassen![]()
quote:. een egale, frisse huid
in het badkamerkastje van iedere man hoort tegenwoordig een scrub, een hydraterende crème en een gezichtsmasker te staan. scrub je gezicht regelmatig, breng iedere morgen een vochtinbrengende crème aan en verwen je gezichtshuid tenminste een keer per week met een masker.
4-5 dagen in dezelfde kleren...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:24 schreef CraVeMaN het volgende:
[..]
Ik zelf zweet zo weinig, dat ik gemakkelijk 4-5 dagen in dezelfde kleren kan zitten (mits ik elke dag alleen maar een beetje zit en loop).
Eigenlijk ging het verhaal hier al stuk voor me, maar voor de rest zit het wel oké, behalve dan maskertjes, daar doe ik niet aan. Oh ja en ik ben het er natuurlijk mee eens, ik zie een vrouw ook graag verzorgd, dus dan mag ik zelf ook wel wat inzet tonen. Buiten dat, ik vind het frisser en voel me er lekkerder bij.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:48 schreef DarkElf het volgende:
...
1. een verzorgde haardos
als je haar maar goed zit... het is één van de basisvoorwaarden voor succes. je haar zal pas goed zitten, als er een goede coupe inzit. vertrouw je haar toe aan een ervaren en trendy kapper en bad hair days zullen tot het verleden behoren. gebruik verder kwalitatief goede producten (laat je door je kapper adviseren). niet alleen wordt je haar er gezonder van, maar ook los je er kleine probleempjes als vet haar of roos mee op.
...
Jah nog effe en mannen zien er uit als vrouwen.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:59 schreef karoltje het volgende:
Het zou verplicht moeten zijn!
Zeg jongedame, gezien jouw geslacht ben je bepaald niet in de positie om eisen te gaan stellen!quote:Op zondag 29 mei 2005 15:59 schreef karoltje het volgende:
Het zou verplicht moeten zijn!
Preciesquote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Stralens witte tanden, flikker toch op. Echt gezonden tanden horen een beetje gelig te zijn.
En hoe dacht je dat af te kunnen dwingen?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:04 schreef karoltje het volgende:
Juist wel!
Je zou bij mij meteen voelen wat een man is lieverd.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:30 schreef FuifDuif het volgende:
Inderdaad whosvegas, ze moeten eens opdonderen met dat soort zaken op te leggen. Dat is voor homoseksuelen, niet voor echte mannen.
Homoseksuelen zijn geen mannenquote:Op zondag 29 mei 2005 16:06 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Je zou bij mij meteen voelen wat een man is lieverd.![]()
Hebben ze je niet kunnen bevredigen dan.quote:
Hou toch op. Voor dat soort uitspraken zouden jullie per direct ingerekend moeten kunnen worden. Ik wens op geen enkele wijze in verband te worden gebracht met homoseksualiteit.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:08 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Hebben ze je niet kunnen bevredigen dan.![]()
Ben jij lid van Opus Dei soms.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hou toch op. Voor dat soort uitspraken zouden jullie per direct ingerekend moeten kunnen worden. Ik wens op geen enkele wijze in verband te worden gebracht met homoseksualiteit.
Blijkbaar verzorgen hetero mannen zich niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:34 schreef elcastel het volgende:
Ah zijn we hier ook weer in de alle-mannen-die-zich-verzorgen-zijn-homo spiraal beland ?
Jawel ! maar je mag er (kennelijk) niet over praten.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:38 schreef andromeda1968 het volgende:
Blijkbaar verzorgen hetero mannen zich niet.![]()
Tegenwoordig heerst er voor alles een fobie. Triest!quote:Op zondag 29 mei 2005 21:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jawel ! maar je mag er (kennelijk) niet over praten.
Metro is okee.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:52 schreef manny het volgende:
Opkankeren met zalfjes en dat soort meuk. Gewoon voor jezelf zorgen is niet meer dan normaal, maar we moeten ons niet in die Metro hoek laten duwen. Nare mannetjes zijn dat. bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |