Daarmee krijg je een bepaald soort vrouw mee. En dat is precies het soort vrouw dat ik niet hoef.
Echte schoonheid zit nog steeds van binnen.
Voor uiterlijk zijn geen vaste regels, de ene vindt iets anders mooi dan de andere.
Gewoon verzorgd uitzien is iets anders. Dat lijkt me normaal.
Ik heb een eigen kledingsmaak, niet echt alternatief, ook niet mode, ergerns daar tussenin.
De ene dag draag ik een dure merkbroek met idem shirt de andere dag een wijde skatebroek met bandshirt. Vind het allebei wel goed uitzien.
Verder douche ik me 1 of 2 keer per dag, 2 keer per dag tandenpoetsen, gebruik deodorant etc. Lijkt me normaal. Maar om je nou precies aan de regeltjes uit een bepaald boekje te houden, geschreven door een vrouw/homo vind ik niks.
Duur horloge?? Ik draag liever een net zo mooi horloge maar dan van titanium ipv goud, is goedkoper en duurzamer. Verder vind ik goud niet mooi uitzien bij blanke mannen zoals mij, maar dat is een mening.
Ik ben dus ook niet iemand die glimmende zwarte schoentjes en stropdassen gaat dragen, ook niet als ik strax op een kantoor werk. Gelukkig heb ik dat ook niet nodig om betrouwbaar over te komen.
Ik geloof best dat er vrouwen zijn die perse een man willen die zich aan de perfecte regels voor kledingsmaak houden en die precies de mode volgen. Maar van de meerderheid hoeft dat niet, weet ik zeker.
Ik kom hiermee in ieder geval niks te kort wat betreft vrouwelijke aandacht en ik raad alle mannen die de openingspost lezen ook aan je niet er te veel van aan te trekken.
Misschien als richtlijn niet als regel.