Ik draag lekker waar ik zin in heb. Soms is dat redelijk vlot, soms ook totaal niet. Als ik zie hoe het gros van de dames er in dit land bij loopt lijkt het me vooral raadzaam geen advies van ze aan te nemenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bron
Zo mannen, wat vinden we ervan?Ikzelf vind het echt een vereiste dat een man goed verzorgd is, nee geen vrouwelijke man, maar een man die aandacht besteed aan zijn lichaam, uiterlijk en kleding. heeft toch een flinke streep voor bij mij. Het onverzorgde te jongensachtige aantrekkelijk vinden heb ik zelf een beetje achter me gelaten na de Havo
Mag het ook een kast vol goede kleding zijn?quote:* ga voor kwaliteit. je ziet het aan je kleding af. liever minder maar kwalitatief goede kleding, dan een kast vol goedkope kledingstukken.
Denk toch dat mijn vrouw raar zou staan te kijken als ik mijn oksels zou gaan scheren.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:03 schreef DarkElf het volgende:
oksels scheren, lekker douchen, beetje deo en een man ruikt lekker
Jij loopt zeker veel in Twin Life?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:36 schreef off_topic het volgende:
tis een lijst om de heteroman gewoon homo te maken. Meer is het gewoon NIET!
Pfff, een man die zich verzorgt: OK, maar dat hij zowat de hele dag voor de spiegel staat is m.i. toch iets voor een verwijfd iemand. En DAT is nu weer niet wat een vrouw wilt...
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:48 schreef DarkElf het volgende:
7. mooie voeten
een andere - absolute - afknapper zijn onverzorgde voeten. was je voeten iedere dag en borstel ze grondig met een voetenborsteltje. verwijder eelt met puimsteen (het liefst na het douchen of een bad, als de huid zacht is) en houd de nagels kort. pak probleempjes als voetschimmel direct aan. het gaat echt niet vanzelf over
HAHA pino, jij haalt echt twee dingen door mekaar heen. Ik heb meer dan genoeg aandacht van mooie vrouwen en ik ben niet zon gelegenheids-homo, ik kleed me goed en stijvol maar sommige mannen trekken het nogal ver door, waarschijnlijk omdat ze toch niet scoren.quote:
Goed punt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Als ik zie hoe het gros van de dames er in dit land bij loopt lijkt het me vooral raadzaam geen advies van ze aan te nemen
Je kunt ook de ene dag 'n outfit dragen naar werk/school/waar je ook naartoe moet, die 'n dag aanhouden, en dan 's avonds als je thuis zit gewoon weer die outfit aan. Kun je 2 dagen doen met 'n outfit en toch iedere dag andere kleding hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:46 schreef Chokeme het volgende:
Hm dat van die verzorgde haardos en iedere dag schone kleren vindt ik nogal overdreven eigenlijk. Al die haar-rommeltjes die de kapper je adviseert kosten vaak nogal wat, en als het meteen cheape gel goed zit, waarom al dat overdreven gedoe alsof je een filmster bent. En elke dag schone kleren, zal mn moeder leuk vinden als ze de was moet doen
Ik probeer juist zo aantrekkelijk mogelijk te zijn voor havo-meisjes. Ik vind ze het moeilijkst te bereiken van allemaal.. Any tips pls?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:48 schreef DarkElf het volgende:
Het onverzorgde te jongensachtige aantrekkelijk vinden heb ik zelf een beetje achter me gelaten na de Havo
Hm vindt ik persoonlijk een beetje overdreven, 2 dagen in je kleren moet kunnenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 01:21 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook de ene dag 'n outfit dragen naar werk/school/waar je ook naartoe moet, die 'n dag aanhouden, en dan 's avonds als je thuis zit gewoon weer die outfit aan. Kun je 2 dagen doen met 'n outfit en toch iedere dag andere kleding hebben.
Je moet je alleen wel wat vaker verkleden, maar dat hoort erbij, net als je teennagelborsteltjescollectie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |