quote:Op maandag 23 mei 2005 20:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeg, een beetje dimmen hè? Je hebt het wel over m'n vent.
1.87 stevig gebouwd
Zullen we maar weer ontopic gaan.
Voor?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:33 schreef crazy-diesel het volgende:
Een sauna doet ook wonderen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Gewoon okselhaar wegscheren dat scheelt al heel wat zweetlucht
Het is maar goed dat je me met je post weer ff het koppie erbij laat houden.quote:
Sjezus,quote:Op maandag 23 mei 2005 22:23 schreef Bombie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je me met je post weer ff het koppie erbij laat houden.
Ik was mezelf al bijna verloren, en bang dat ik niet meer voldeed aan de scherpe cosmetische eisen die aan mij, als man van de wereld zijnde, werden gesteld. Phew!
Ik ben dus ook maar weer gestopt met het lakken van mijn teennagels.
Béééldig, kind!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:27 schreef beerten het volgende:
[..]
Sjezus,
in de moderne tijd hebben ze gwoon kunstnagels hoor. Die laat ik altijd opbrengen bij de nagelstyliste. Die plakt ze dan over mijn dikke kalknagles, dan lijkt het nog wat.![]()
Niet mee eens. Mijn ervaring is juist dat kappermeisjes (als je een nicht hebt valt 't wel mee, maar die zijn lastiger te vinden) vaak neigen naar lullig haar, en dan met name kort. Waarschijnlijk omdat hun mbo vriendjes ook met een kortgeschoren kop rondlopen. Het mag er dan wel eerder "verzorgd" uit zien, maar cool is het niet. Let dus op wat ze ermee wil doen en zeg nadrukkelijk dat het niet kort mag worden, waarbij je de lengte precies aangeeft... Het begrip "lang" nemen ze namelijk nogal ruim...quote:vertrouw je haar toe aan een ervaren en trendy kapper en bad hair days zullen tot het verleden behoren.
Dat is wel heel metro... Beter: koop Seratoxes lotion/facewash en smeer dat erop als je 's ochtends ziet dat je een brakke huid hebt. Het is vrijwel meteen over en je hoeft niet voor lul te lopen met groene modder op je gezicht.quote:en verwen je gezichtshuid tenminste een keer per week met een masker.
Vergeet niet eerst te scrubben he? en je nageltjes vijlen, lakken, en je krulspelden indoen, aan half werk hebben we ook niks...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik duik vroeg me bed in misschien verdwijnen dan me wallen enigzins. Maar eerst nog even snel een maskertje.
tja je moet er wat voor over hebben he![]()
Beetje raar advies.. mensen die niet daadwerkelijk duur zijn falen daar vaak grandioos in.quote:en vooral ook duur uitzien
Die tip verklaart natuurlijk wel menig te groot logoquote:Op maandag 23 mei 2005 22:55 schreef Speth het volgende:
[..]
Beetje raar advies.. mensen die niet daadwerkelijk duur zijn falen daar vaak grandioos in.
Zeg maar gerust verwijfd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef DarkElf het volgende:
kijk alle tips volgen is natuurlijk een tikkieoverdreven maar wat zorg besteden aan je lichaamshaar en geur is natuurlijk een doodnormale zaak. verzorgde handen hebben ook.
met maskers in de weer, tsjah, dat zie ik mijn vent ook niet doen![]()
Misschien erg offtopic, maar ik dacht wel aan een horloge...maar wat is niet te overdreven, maar een leuke vlotte? Ik droeg nooit horloges, dus ben een totale leek.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |