quote:Op maandag 23 mei 2005 17:40 schreef -Dominator- het volgende:
Niet pinnen maar contant betalen
De Chipknip doet het bij mij goed hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Zorg gewoon dat je contant geld op zak hebt; of ga gewoon chippen ofzo
Wordt dat geflopte ding ook nog ergens voor gebruikt
volgens mij wel bij een bedrag onder de ¤25 o.i.dquote:Op maandag 23 mei 2005 18:00 schreef Conflict het volgende:
In de supermarkt betaal je toch niet voor pinnen?
ik heb dat ook nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 23 mei 2005 18:00 schreef Conflict het volgende:
In de supermarkt betaal je toch niet voor pinnen?
Anders moeten ze het zeggen trouwens.
onder de 10 euro ongeveer ( en 9,97 9.98 en 9,99 volgens mij nietquote:Op maandag 23 mei 2005 18:01 schreef wlsandman het volgende:
[..]
volgens mij wel bij een bedrag onder de ¤25 euro o.i.d
Yupz, je hebt gelijk........werk zelf in een supermarktquote:Op maandag 23 mei 2005 17:49 schreef crossover het volgende:
who cares! zij moeten toch ook de kosten daarvoor betalen!?
Ik heb niet eens een pinpasquote:
Niet toch? Als ik een bedrag extra pin betaal ik daar niets extra's voor. En zit je dus meteen boven het eventuele minimum pinbedrag.quote:
Of voor mensen met een echte bankrekening ipv een Pennyrekeningquote:
Bij ons in de supermarkt niet. Als het bedrag wat je wilt betalen te laag is moet je gewoon 25 cent betalen, ook als je zegt dat je 20 euro bij wilt pinnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet toch? Als ik een bedrag extra pin betaal ik daar niets extra's voor. En zit je dus meteen boven het eventuele minimum pinbedrag.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:Met je pinpas betalen bij de kassa (over die 10 euro)
Dan hoef je die 10 cent niet te betalen.
Je gaat naar huis....
Komt een half uur later terug.
En je levert dan een product in
Je zegt dan dat je die eigenlijk niet wilde ofzo
Dus je krijgt je geld terug.
Ja, mooi toch.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:17 schreef Sport_Life het volgende:
Volgens mij snap jij het principe niet achter die regeling.. T kost de winkel namelijk 0,25 ct transactiekosten en als jij een lolly af gaat lopen rekenen dan maken ze dus vet verlies
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:49 schreef crossover het volgende:
who cares! zij moeten toch ook de kosten daarvoor betalen!?
Mij is verteld dat Interpay nog gebruikt maakt van telefoontikken en het daarom geld kost. Net als je PC modem 10 jaar geleden dusquote:Op maandag 23 mei 2005 18:20 schreef Yildiz het volgende:
Die 0.25 ct transactiekosten is voor zover ik weet heeeeeele dikke bullshit
Vraag het anders even aan www.interpay.nl ofzo
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:21 schreef pfaf het volgende:
Extra betalen voor pinnen? Heb ik nog nooit hoeven doen, ook niet als ik maar 1 euro pin.
Jawel. Want dat is nog steeds de winst op jouw boodschappen te weinig om het pinnen, voor de winkelier, aantrekkelijk te maken. Op het geld dat je extra pint, verdient de winkelier namelijk niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet toch? Als ik een bedrag extra pin betaal ik daar niets extra's voor. En zit je dus meteen boven het eventuele minimum pinbedrag.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Mij is verteld dat Interpay nog gebruikt maakt van telefoontikken en het daarom geld kost. Net als je PC modem 10 jaar geleden dus.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:23 schreef Yildiz het volgende:In engeland betaal je bij the bank of scotland (dacht ik) straks 15 pond per transactie
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]Het kan overigens zo zijn dat het een grote zakelijke bank is, niet zo gericht op particulieren.
Zoals staalbankiers ofzo, dat is toch niet zo consumentgericht of wel?
Ik zie er anders nooit een vestiging van, hooguit een zuiltje bij de Bijenkorf, en mensen in mantelpak die pinnen.
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
15 pond per transactie? lijkt me ERG sterk...
Bron?
doe normaal. Zo'n ding heeft hoogstens 3 seconden per transactie contact ofzo. Laten we zeggen dat het voor zo'n bedrijf 0.5ct per minuut kost.. Naja reken het zelf maar uitquote:Op maandag 23 mei 2005 18:23 schreef Sport_Life het volgende:
Mij is verteld dat Interpay nog gebruikt maakt van telefoontikken en het daarom geld kost. Net als je PC modem 10 jaar geleden dus.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]Ik weet het zeker, er was een plan, van The Bank of Scotland om dat zo te doen,...
zodat ze minder winkels open hoefden te houden, omdat er dan minder mensen komen.
dat kan toch niet de bedoeling zijn!
Het stond overigens in een engelse krant,
ik weet niet meer welke.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doe normaal. Zo'n ding heeft hoogstens 3 seconden per transactie contact ofzo. Laten we zeggen dat het voor zo'n bedrijf 0.5ct per minuut kost.. Naja reken het zelf maar uit
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doe normaal. Zo'n ding heeft hoogstens 3 seconden per transactie contact ofzo. Laten we zeggen dat het voor zo'n bedrijf 0.5ct per minuut kost.. Naja reken het zelf maar uit
Ik heb het anders ook wel in Den Haag gezien hoor, pas nog. Bij de avondwinkel ofzoiets.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:48 schreef boskov het volgende:
Ik vraag me af in wat voor smerig gat jij woont. Ik heb nog nooit een supermarkt gezien waar je extra moet betalen voor het pinnen.
Best leuk als je je afschrift krijgt met af 0,35; af 1,15; af 0,97; af 0,25![]()
su·per·markt (de ~)quote:Op maandag 23 mei 2005 18:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb het anders ook wel in Den Haag gezien hoor, pas nog. Bij de avondwinkel ofzoiets.
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:07 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de enige die al die smilies vóór een post rete-irritant vind?
tering is dat zwarte geld van je nog niet opquote:Op maandag 23 mei 2005 18:00 schreef Dementor het volgende:
Pinnen?
Ik koop alles met oud hollandsche florijnen en af en toe haal ik wat van mijn spaarbankboekje.
nee, en als men zo doorgaat, worden de posts simpelweg ge-editquote:Op maandag 23 mei 2005 21:07 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de enige die al die smilies vóór een post rete-irritant vind?
Begrepen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, en als men zo doorgaat, worden de posts simpelweg ge-edit.
Das dan niet zo erg, als het nu een kwart euro was echterquote:Op maandag 23 mei 2005 21:30 schreef Sorella het volgende:
Dekamarkt onder de zoveel euro (weet het bedrag niet meer precies) 0.25 ct extra
Anders ik niet. En ik heb toch al redelijk vaak in een supermarkt kleine bedragen gepind (zonder extra te dokken dus).quote:Op maandag 23 mei 2005 21:37 schreef Catch22- het volgende:
ik heb echt nog nooit in een supermarkt gepint en extra moeten lappen
Is in de bus al zo geregeld.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef bonke het volgende:
contant betalen is wel leuk, totdat ze daar ook een prijsje voor gaan berekenen
was laats nog in et nieuws dat ze contant betalen extra willen belasten om het gebruik van de pin en chipknip te stimuleren
Een mes trekken wil misschien helpen... Bij Opsporing Verzocht komen ze vaak genoeg voorbij.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:37 schreef Oversight het volgende:
wie heeft er tips om NIET meer te hoeven betalen als je wil pinnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |