hey die had ik op mn game boy classic.. kwam nooit echt verquote:Op maandag 23 mei 2005 18:57 schreef Alessandro het volgende:
[afbeelding]
Kreeg mijn nes 8 bit en megaman 1 erbij. Wat was ik blij,... en ik moest het een half jaar met megaman volhouden tot ik een nieuw spel mocht(wat heb ik hem vaak uitgespeeld toen)
yoaaaaaaaaaaah dit was ook mijn eerstequote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef ChuckyPancamo het volgende:
River Raid op de Commodore 64, ik was toen een jaar of 4, misschien iets jonger.
[afbeelding]
Dat was toendertijd prachtig, helicopters neerschieten en boten laten zinken met een straaljager![]()
Wel leuk dat je dan een plaatje van MegaMan 2! erbij zetquote:Op maandag 23 mei 2005 18:57 schreef Alessandro het volgende:
[afbeelding]
Kreeg mijn nes 8 bit en megaman 1 erbij. Wat was ik blij,... en ik moest het een half jaar met megaman volhouden tot ik een nieuw spel mocht(wat heb ik hem vaak uitgespeeld toen)
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:31 schreef -XX- het volgende:
Wat is jullie eerste computerspel die jullie gespeeld hebben??
Die heb ik ook! Dat was mijn eerste computerspel. Daarvoor speelde ik verdomd vaak Pac man in het bowlingscentrum terwijl me pa met zo'n bal aan het rollen was. Het lijkt me wel stoer om zo'n arcade kast te hebbenquote:
Heb ik ook wel eens aan gedacht, maar een 100% werkende coin-op kost goud. Je kunt nog beter een of andere console of pc ombouwen (daarmee bedoel ik van die joysticks aansluiten, tv op z'n kant in een houten kast, etc) en er een coin op van maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Pheno het volgende:
Die heb ik ook! Dat was mijn eerste computerspel. Daarvoor speelde ik verdomd vaak Pac man in het bowlingscentrum terwijl me pa met zo'n bal aan het rollen was. Het lijkt me wel stoer om zo'n arcade kast te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |