Was de Vietminh niet bedoeld tegen de overheersing van de Japanners in WO 2 ?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:07 schreef VoreG het volgende:
De vietminh waren het bevrijdingsleger om de Fransen eruit te schoppen, zij moesten neutraal lijken maar in feite stonden ze onder leiding van de communisten.
Lancashire it isquote:Op maandag 23 mei 2005 23:04 schreef Dinamiet het volgende:
Stelopdracht; vietnam of lancashire?
Dat is toch nog niet bekend? of wel?
Zelfde hier, daar besteed ik echt geen aandacht meer aan.. het lukt toch niet haha!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:01 schreef s0k het volgende:
jaartallen...pff, die leer ik al 3 jaar niet meer uit mn hoofd, haal ze toch wel weer door de war
Het gaat me natuurlijk om de volgorde van incidentenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:07 schreef Remzz het volgende:
Neu doe ik ook een beetje de volgorde weten maar echt jaartallen heb ik ook nooit geleerd
de examens daar moet je bestellen via cd, weet iemand waar oude examens nog online staan? Wil wel eens kijken of ik het nog kan na 6 jaar.quote:
examens.kennisnet.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:15 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de examens daar moet je bestellen via cd, weet iemand waar oude examens nog online staan? Wil wel eens kijken of ik het nog kan na 6 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |