Was de Vietminh niet bedoeld tegen de overheersing van de Japanners in WO 2 ?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:07 schreef VoreG het volgende:
De vietminh waren het bevrijdingsleger om de Fransen eruit te schoppen, zij moesten neutraal lijken maar in feite stonden ze onder leiding van de communisten.
Lancashire it isquote:Op maandag 23 mei 2005 23:04 schreef Dinamiet het volgende:
Stelopdracht; vietnam of lancashire?
Dat is toch nog niet bekend? of wel?
Zelfde hier, daar besteed ik echt geen aandacht meer aan.. het lukt toch niet haha!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:01 schreef s0k het volgende:
jaartallen...pff, die leer ik al 3 jaar niet meer uit mn hoofd, haal ze toch wel weer door de war
Het gaat me natuurlijk om de volgorde van incidentenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:07 schreef Remzz het volgende:
Neu doe ik ook een beetje de volgorde weten maar echt jaartallen heb ik ook nooit geleerd
de examens daar moet je bestellen via cd, weet iemand waar oude examens nog online staan? Wil wel eens kijken of ik het nog kan na 6 jaar.quote:
examens.kennisnet.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:15 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
de examens daar moet je bestellen via cd, weet iemand waar oude examens nog online staan? Wil wel eens kijken of ik het nog kan na 6 jaar.
Had ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:14 schreef 2Drix het volgende:
Ben ik nou zo goed of zijn die oefenvragen op werkplaats.wolters nou gewoon supermakkelijk![]()
idd, ik ga straks ff naar laks toe mailen/bellen, want die vraag was echt belachelijk onduidelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:55 schreef 2Drix het volgende:
idd die bronnen die je zelf moest verzinnen wtf is dat![]()
Ik had een boek van Charles Dickens ofzo ingevuld...zal wel niet kloppen
Dat er veel werkgelegenheid was omdat ze de schade zo snel mogelijk wilde herstellen om de infrastructuur in stand te houden.quote:
dat is geen vwo toch ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:17 schreef PLAE@ het volgende:
17. Door de bombardementen op Vietnam werd het dagelijks leven van de boeren erg zwaar, onder andere op het terrein van
* de voedselvoorziening
* de huisvesting
* de werkgelegenheid
Wat hadden jullie bij werkgelegenheid?
Ik zat ook zo van; wie the fuck is die generaal dan - en over die bronnen; gewoonweg achterlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:52 schreef Djaser het volgende:
Hij was heel makkelijk.
Maar er waren twee dingen die echt nergens op sloegen: ten eerste die vraag over een Vietnamese generaal waar ik nog nooit van gehoord had, en die vier bronnen over de katoenindustrie die je zelf moest gaan verzinnen,
Ik had getuigenverklaringen van vrouwen die werkten in een fabriek en rapporten van inspecteurs ofzo, vraag mocht op zich wel duidelijker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:22 schreef PLAE@ het volgende:
* Per prent met 1 argument uit te leggen waarom deze prent geen juist beeld geeft van de werkomstandigheden van vrouwen in de textielproductie.
*twee andere bronnen uit de periode 1750-1930 te noemen en per bron uit te leggen waarom die geschikter is om de gevolgen voor vrouwen van deze ontwikkelingen in Lancashire te tonen.
Let op: Deze bronnen staan niet in het bronnenboekje. Je moet zelf twee bronnen bedenken die volgens de leerlingen met kritiek geschikter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |