Stevens naar Roda, net op journaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:26 schreef Paperclipjes het volgende:
Neeskens en Stevens nieuw trainerskoppel Fnoord
Ik heb zo't idee dat Eindhoven voor Inzaghi in het koude noorden zal liggen ...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:25 schreef Neoktheone het volgende:
En Eindhoven ligt natuurlijk in het zonnige zuiden![]()
dan blijft dus alleen Neeskens overquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:26 schreef Paperclipjes het volgende:
Neeskens en Stevens nieuw trainerskoppel Fnoord
Ik bedoelde Barry Stevensquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan blijft dus alleen Neeskens over
Keeperstrainer ?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:27 schreef Zapper het volgende:
Het moet niet veel gekker worden,
Ed de Goeij in gesprek met Heracles Almelo
Andrew Johnson hoor ik ook vaak naar Birmingham gaan....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
Sébastien Grax naar Portsmouth
Shefki Kuqi naar Blackburn
Andrew Johnson naar Spurs
Daniel Van Buyten naar Werder Bremen
Die is volgens de geruchten al naar alle overgebleven PL-clubs gegaan, geloof ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:14 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Andrew Johnson hoor ik ook vaak naar Birmingham gaan....
Zou leuk zijn, maar ik acht meneer Inzaghi toch iets te arrogantquote:
Robert en VoH niet goed genoeg?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Mmmm voetbalzone... geloof je het zelf ?![]()
Die zijn wanhopig op zoek naar een keeper zegquote:Antti Niemi naar Celtic of Man Utd
Mickael Landreau van Nantes naar Man Utd
Shay Given van Newcastle naar Man Utd
Paul Robinson van Spurs naar Man Utd
Gianluigi Buffon van Juve naar Man Utd
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Antti Niemi naar Celtic of Man Utd
Mickael Landreau van Nantes naar Man Utd
Shay Given van Newcastle naar Man Utd
Paul Robinson van Spurs naar Man Utd
Gianluigi Buffon van Juve naar Man Utd
niet zo vreemd toich, carroll mag wegquote:
Die was toch gestopt?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Antti Niemi naar Celtic of Man Utd
quote:Sporting Braga wil gratis Bruno Basto, Feyenoord wil geld
quote:Ronald Koeman zegt ‘nee’ tegen Galatasaray
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zondag
Ronald Koeman heeft Galatasaray laten weten niet in te gaan op het aanbod van de club om trainer-coach te worden. De Turken wilden hem op korte termijn inlijven als opvolger van de Roemeen Gheorghe Hagi en daarvoor naar Nederland afreizen. Koeman vroeg tijd en wilde voor een besluit te nemen eerst zijn licht opsteken in Istanboel. Al diverse clubs (Portsmouth, Galatasaray) hebben bot gevangen bij de oud-trainer van Ajax, die nooit onder stoelen of banken heeft gestoken het liefst aan de slag te gaan bij een Spaanse club.
Goeie speler die Cruz, jammer dat hij het nooit gemaakt heeft.quote:Op zondag 29 mei 2005 10:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Pires naar Internazionale (Voetbalzone.nl)
Derijck blijft voorlopig bij Anderlecht en gaat niet naar Feyenoord
Nonda naar Juventus
Fadiga naar Club Brugge
Daniel Cruz naar Lierse SK
Mitrovic naar Lille
In België doet hij het erg goed, af en toe wordt zelfs Anderlecht als belangstellende genoemd. Naar Lierse SK moet hij niet gaan, da's geen vooruitgang.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goeie speler die Cruz, jammer dat hij het nooit gemaakt heeft.
Ze hadden hem beter in Nederland kunnen verhuren in dat opzicht.quote:Op zondag 29 mei 2005 11:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In België doet hij het erg goed, af en toe wordt zelfs Anderlecht als belangstellende genoemd. Naar Lierse SK moet hij niet gaan, da's geen vooruitgang.
Bij Ajax was er teveel concurrentie voor zijn positie. Het is best een aardige speler, maar geen top.
ze komen hun vriend daar opzoeken, toch leuk als de ene topper de andere aantrektquote:Op zondag 29 mei 2005 13:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Rui Costa ! en Nuno Gomes worden bij Standard genoemd ...
Al zou het nu Standard na vanavond toch niet europees blijkt te spelen volgend seizoen wellicht wel eens niks worden met die transfers ... (of ze moeten volledig voor het geld naar daar komen)quote:Op zondag 29 mei 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze komen hun vriend daar opzoeken, toch leuk als de ene topper de andere aantrekt
Dat zegt iedereen al 20 jaarquote:Op zondag 29 mei 2005 23:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Met goede en gerichte versterkingen en het behoud van de huidige sterkhouders speelt Standard mee voor het kampioenschap.
Niets nieuws onder de zon iddquote:Op zondag 29 mei 2005 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen al 20 jaar![]()
Misschien kunnen ze eens beginnen met te investeren in een degelijke trainer ... (want die opstelling van D'onofrio weer vanavondquote:
Maar dat is iets wat al 2 jaar roepquote:Op zondag 29 mei 2005 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze eens beginnen met te investeren in een degelijke trainer ... (want die opstelling van D'onofrio weer vanavond)
Dat is goed nieuws voor PSV lijkt me, Chelsea zal het nooit zo ver laten komen dat Robinho naar Arsenal vertrekt.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien al gemeld maar bij deze dan nog een keer;
Santos midfielder Robinho has revealed that EPL club Arsenal are interested in signing him.
Robinho told the News of the World: "Arsenal have been in touch with my people in the last few days and they have made me aware of the offer.
"I am very proud that they are looking at me because a club like Arsenal doesn't come in for you every day.
"It would be a dream for me to play alongside Thierry Henry, we will continue to talk."
Verschillende Engelse media
PSV schijnt ook nog voor Simons in de markt te zijn, maar hij zal wel naar feyenoord vertrekken aangezien hij prijzen wil pakkenquote:Op maandag 30 mei 2005 08:55 schreef Paperclipjes het volgende:
Simons (BE) speelt volgend seizoen niet voor Club Brugge.... gaat hij dan toch naar R'dam?
Ehm, heeft Chelski dan al geboden op hem?quote:Op maandag 30 mei 2005 08:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws voor PSV lijkt me, Chelsea zal het nooit zo ver laten komen dat Robinho naar Arsenal vertrekt.![]()
Dat zijn vrij oude geruchten.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Aggelos Basinas van Panathinaikos naar Portsmouth
Traianos Dellas van AS Roma naar Portsmouth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |