flauwquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mij zal het bitter weinig boeien, ik vind het alleen zo flauw.
Je moet niet zo huilen om te huilen Dagglaquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus houd je calimeroplaatjes maar voor je medesupporters..
Nee, dat eeuwige gecalimero van jou is niet in en in triest.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je moet niet zo huilen om te huilen Daggla
Je komt zo af en toe echt over als een zielig mannetje
Nou ik hang nogal vaak de calimero uit is het niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat eeuwige gecalimero van jou is niet in en in triest..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Feitenkennis heb je niet veel in ieder geval...quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou ik hang nogal vaak de calimero uit is het niet?![]()
Zelfkennis is okay, dat siert je dan wel weer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou ik hang nogal vaak de calimero uit is het niet?![]()
Niet janken piemel,er is er nu maar 1 aan het miepen en dat ben ik niet en PyTh ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat eeuwige gecalimero van jou is niet in en in triest..
inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wie dan wel?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet janken piemel,er is er nu maar 1 aan het miepen en dat ben ik niet en PyTh ook niet.
Ach jij bent meneer de kenner hier is het niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:36 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Feitenkennis heb je niet veel in ieder geval...
Dat van de Cler moest je opzoeken, dat van Lindenbergh wist je ook niet, en Davids heeft zowel bij Juventus als bij Barcelona uitsluitend centrale middenvelder gespeeld, of weet u misschien ook niet wie meneer Nedved is bijvoorbeeld ?
![]()
Das dus netzoveel als Lindenbergh linksachter bij AZ heeft gespeeld, ga je me nu weer uitzwaaien of kom je nu met iets orgineels ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach jij bent meneer de kenner hier is het niet?![]()
Jij bent hier degene die aangeeft dat de Cler pas 2 jaar op LB speelt bij AZ ipv 3 en dat ik er dan wat over opzoek om jou zogenaamde kennis van zaken omtrent Lindenbergh te bewijzen doet niet ter zake.
Ik heb alleen maar aangegeven dat ik niet vind dat je Lindenbergh nog een linksback kan noemen.
En of hij er nou al 3 of 5 jaar niet meer gespeeld heeft vind ik niet van eminent belang.
En dat van Davids heb jij er zelf bijgehaald als vergelijk, ik heb alleen aangegeven dat hij bij het Nederlands Elftal nog een aantal keren links op het middenveld heeft gespeeld, niet meer en niet minder
Nou nog 1 x danquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:52 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Das dus netzoveel als Lindenbergh linksachter bij AZ heeft gespeeld, ga je me nu weer uitzwaaien of kom je nu met iets orgineels ?
Ah meneer wil het laatste woord hebben ... heb je nog geen lamme arm van het zwaaien ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou nog 1 x dan![]()
In een 4-4-2 heb je toch echt 2 spelers die aan de linkerkant spelen, en 2 spelers die aan de rechterkant spelen.
Dat Nedved dan als Linkshalf fungeerde doet toch niks af aan het feit dat Davids er altijd langs stond en dus aan de LINKERKANT van het middenveld speelde?
Of wil je beweren dat Davids dan altijd aan de rechterkant van het midden speelde?![]()
En jou vergelijk tussen Lindenbergh en Davids gaat niet op omdat die linies verschillend zijn en dat scheelt nog al.
Maar we zullen er nu maar over op houden aangezien dit alle transfergeruchten belemmerd.
Wasted
Ik wil best toegeven dat ik mis had dat ik dacht dat Lindenbergh van orgine geen LB was.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus Pyth, je kan ook gewoon toegeven dat je het mis had wb Lindebergh..
Alsof je dat verleert ? Daar gaat het juist om.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat ik mis had dat ik dacht dat Lindenbergh van orgine geen LB was.
Maar waar het me eigenlijk om ging is dat hij al zeker 3 jaar niet meer op die positie gespeeld heeft en ik het dan onbegrijpelijk zou vinden als ajax hem zou aantrekken voor de LB positie.
Ik weet niet of je het op den duurt verleert maar je past wel heel je voetbalstijl aan aangezien het toch een wereld van verschil is of je in de verdediging speelt of op het middenveld.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:22 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Alsof je dat verleert ? Daar gaat het juist om.
Ok dezequote:Op donderdag 26 mei 2005 16:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het op den duurt verleert maar je past wel heel je voetbalstijl aan aangezien het toch een wereld van verschil is of je in de verdediging speelt of op het middenveld.
Maar goed we zullen wel zien hoe het lopen gaat en of Lindenbergh uberhaupt naar ajax komt.
En op je vorige mail zal ik maar niet meer ingaan aangezien we dan een eindeloos verhaal krijgen zonder einde.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:32 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ok dezeals handshake dan.
Bij Ajax AZ en PSV speel je als linksback ook als een soort middenvelder, en ik vind zijn verdedigende capaciteiten voldoende om als back bij Ajax te spelen.
Dat moet haast wel naar aanleiding van gisteren zijnquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:56 schreef WaStEd het volgende:
Hoorde trouwens ook iets over Hamann naar AC Milan..
Nee was toch al wat langer dacht ik, ik snap m wel, maar met Vogel nu als 3e verdedigende middenvelder zal dat wel niet meer doorgaan.. Hamann is wel transfervrijquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat moet haast wel naar aanleiding van gisteren zijn![]()
Ajax topicje ff lezen :quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:03 schreef D1 het volgende:
Ajax heeft interesse in Ben Arfa ('l Equipe)
Misschien in combinatie met De RIdder (Voetbalzone)
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:05 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ajax topicje ff lezen :
Het grote Ajax-Topic # 163: Edje in de rol van Frenkie???
bbc.co.ukquote:Liverpool's Dietmar Hamann is considering a move back to his homeland with SV Hamburg. (The Times)
New Celtic boss Gordon Strachan will make axed Southampton coach Steve Wigley his first signing at Parkhead. (The Sun)
Brighton are desperate to stop boss Mark McGhee from joining Celtic as Gordon Strachan's assistant. (The Sun)
Craig Bellamy is set to snub a £6m move to Aston Villa as he thinks he can do better. (The Sun)
Portsmouth have parted company with club stalwarts Andy Awford and Alan Knight. (The Sun)
Brad Friedel has been offered a new contract by Blackburn. (The Sun)
Tony Adams, the former Arsenal star and Wycombe manager, has talked with Italian giants Juventus and Serie B sides Verona and Torino about coaching jobs. (The Independent)
West Brom boss Bryan Robson wants Kieran Richardson on loan from Manchester United for another season. (The Sun)
Norwich striker Leon McKenzie has played down suggestions he is set to leave Carrow Road. (The Sun)
Crystal Palace's Wayne Routledge has signed a pre-contract agreement with Tottenham. (The Times)
Sunderland boss Mick McCarthy is targeting Ipswich midfielder Tommy Miller. (The Sun)
Relegated Stockport have moved in for Oldham skipper Dean Holden. (The Sun)
Celtic powerbroker Dermot Desmond has tipped the next Parkhead boss, Gordon Strachan, to win the Scottish Premier League next season. (Daily Record)
Barcelona's ex-Celtic striker Henrik Larsson has hailed outgoing Bhoys boss Martin O'Neill as one of the greatest managers he has worked for. (Daily Record)
of naar Heraclesquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
Sikora naar NAC
tis een pisventje dus hij zou er goed passenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:34 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens het immer betrouwbare,kuch, worldfootballers.com zou Arsenal een bod van 15 miljoen euro voorbereiden op Diarra van Lyon.
Mmmm voetbalzone... geloof je het zelf ?quote:Vandaag weet Voetbalzone.nl exclusief te melden dat PSV interesse heeft in AC Milan-spits Filippo Inzaghi. De Italiaan heeft een vervelend jaar achter de rug met veel blessures en is daardoor vierde spits geworden, achter Tomasson, Crespo en Shevchenko.
Volgens een bron binnen PSV hebben de Eindhovenaren al met de zaakwaarnemer van de international gesproken, waarin hij liet doorschemeren dat de spits niet onwelwillend tegenover een overgang stond. Inzaghi zou namelijk zes miljoen euro moeten kosten en daarbij een jaarsalaris van 1,5 miljoen willen. Dit kan betaald worden door PSV. Inzaghi wil graag nog een buitenlands avontuur willen meemaken en ziet in PSV een goede optie, mede door het succes van de club in de Champions League dit seizoen.
PSV is al langer op zoek naar een nieuwe spits. In de winterstop werd de Braziliaan Robert gehaald, maar die wist nog niet te overtuigen. Verder worden Vennegoor of Hesselink, Sibon en Vonlanthen niet goed genoeg bevonden. Eerder werd PSV al in verband gebracht met Van Hooijdonk, Kluivert, Kone, N'Kufo en Aliadiere.
bron: www.voetbalzone.nl
waarom niet? zou wel leuk zijn in ieder geval.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:51 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Mmmm voetbalzone... geloof je het zelf ?![]()
Inzaghiquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
waarom niet? zou wel leuk zijn in ieder geval.
Die bedoelde ik jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Everton
Met buitenlands avontuur bedoeld Inzaghi een land waar de zon niet alleen op 27 mei schijnt.quote:
Gelukkig schijnt die hier 28 mei ook nog, dus wie weet...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:15 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Met buitenlands avontuur bedoeld Inzaghi een land waar de zon niet alleen op 27 mei schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |