Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:51 schreef placebeau het volgende:
Dat geldt toch alleen voor valpartijen of materiaalpech ...
dacht ik
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze leggen een bal op de finish-lijn, rolt deze weg is het bergopaf. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze leggen een bal op de finish-lijn, rolt deze weg is het bergop. [afbeelding]
Wegrijden kan. Als een groepje 1 minuut heeft bij de 1e passage (en stel dat de tijd dan stop gezet werd) en je zou na die 2 plaatselijke rondjes 2 minuten voorsprong hebben wordt dat gewoon geteld. Geld alleen voor valpartijen. Materiaalpech ook niet eens meen ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar daar staat weer tegenover dat je ook geen tijdswinst kunt boeken door met een groepje weg te rijden (hoewel dat in het tegenwoordige wielrennen vooral theori is, want wegkomen in de finale is zo goed als onmogelijk geworden). Of wordt het verschil dan weer wel opgemeten?
Bettini.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:37 schreef Wombcat het volgende:
Heeft Bettini trouwens nog de puntentrui, of heeft Di Luca die? Zaterdag zaten ze vrij dicht bij elkaa qua puntenr.
Weet je wat je moet doen als je je band leeg voelt lopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Geld alleen voor valpartijen. Materiaalpech ook niet eens meen ik
massale valpartij veroorzakenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen als je je band leeg voelt lopen.
Voor die trui kan het nog wel gaan spannen, Di Luca kan in de twee bergritten mss meer punten rapen, en Petacchi morgen en zondag...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bettini.
Petacchi tweede en Di Luca derde.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:37 schreef Wombcat het volgende:
Heeft Bettini trouwens nog de puntentrui, of heeft Di Luca die? Zaterdag zaten ze vrij dicht bij elkaa qua puntenr.
je bent gekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:00 schreef Zwansen het volgende:
Dit is de laatste week toch nog niet? Of ben ik nu gek.
19 punten is al een aardige kloof. Ik denk dat Bettini in de bergetappes wel in een vroege aanval gaat, om wat puntjes mee te pakken. Dan wordt het voor Di Luca nog lastig om 'm in te halen. Komt misschien op de laatste dag aan, en dan gaat Di Luca misschien ook wel meesprinten bij zo'n intergiro om toch nog die trui te pakken (als hij tenminste niet 1e staat in algemeen klassement dan, want in dat geval zal 't 'm weinig meer interesseren).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
1. Paolo Bettini (Ita) Quick.Step 142 pts
2. Alessandro Petacchi (Ita) Fassa Bortolo 129
3. Danilo Di Luca (Ita) Liquigas-Bianchi 123
4. Paolo Savoldelli (Ita) Discovery Channel-Pro Cycling Team 90
5. Isaac Galvez Lopez (Spa) Illes Balears 76
Bettini werd gisteren derde en pakte ook nog punten bij de Inter Giro, Petacchi liep hierdoor 3 punten in, en das niet genoeg als ie aan het einde de trui wil hebben. Ik denk zelfs dat Di Luca meer aanspraak op de trui maakt/wil d'r voor gaan dan Petacchi. M.i. gaat het dus tussen Bettini en Di Luca
Is toch nog aardig hoog die laatste col. Misschien toch eerder iets voor Simoni.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:04 schreef placebeau het volgende:
Trouwens, die rit van donderdag is niet echt zwaar onderweg, enkel de aankomst bergop wordt lastig. Die intergiro moet makkelijk te doen zijn voor Bettini.
[afbeelding]
Voor de intergiro is het een heel eind semi-vlak (geaccidenteerd zou hans zeggen). Pas daarna wordt het lastig. Het ziet er me eerlijk gezegd echt iets voor Di Luca uit.
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bij Di Luca heb ik toch echt het idee dat we binnen een maandje of 3 ofzo wel eens te horen zullen krijgen waarom hij zo goed meekon nu ...
één van die kleine heuvels voor de slotklim was toch ook vrij zwaar, met percentage's van tegen de 20%. Zoiets ving k op de laatste dagen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:04 schreef placebeau het volgende:
Trouwens, die rit van donderdag is niet echt zwaar onderweg, enkel de aankomst bergop wordt lastig. Die intergiro moet makkelijk te doen zijn voor Bettini.
[afbeelding]
Voor de intergiro is het een heel eind semi-vlak (geaccidenteerd zou hans zeggen). Pas daarna wordt het lastig. Het ziet er me eerlijk gezegd echt iets voor Di Luca uit.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor...
Maar die 2 cols voor de slotklim zijn ook wel leuk, die voorlaatste is kort maar wel met stukken van 21%!
Heb je het nu over de etappe van donderdag?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:19 schreef Zwansen het volgende:
Ben bang dat Di Luca ook dit keer weer lang meekan... Maar top 5 zal ie niet redden deze etappe, anders eet ik mijn hoed op.
Ja, inderdaad. Zeker als je ziet hoe Bettini en Di Luca het doen. Dan had Boogerd ook wel wat kunnen doen. ZIjn sprint is dan wel minder dan die van die 2, maar bergop kan hij 't iets beter, dus een lange ontsnapping had goede mogelijkheden gegeven.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
Donderdag is trouwens weer zo'n mooie etappe voor Boogerd, eeuwig jammer dat hij de Giro niet rijdt
Zeker, als je kijkt wat Di Luca allemaal klaarspeelt. Ik zeg niet dat Boogerd top 5 rijdt in de Giro, maar hij moet toch zeker leuke dingen kunnen laten zien, meer dan in de Tour.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
Donderdag is trouwens weer zo'n mooie etappe voor Boogerd, eeuwig jammer dat hij de Giro niet rijdt
Waarom als dat zo was hadden ze dat allang bekendgemaakt. Controles genoeg geweest waar dat bij aan het ligt is gekomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bij Di Luca heb ik toch echt het idee dat we binnen een maandje of 3 ofzo wel eens te horen zullen krijgen waarom hij zo goed meekon nu ...
Soit, volgens mij wint Simoni zaterdag de Giro op die voorlaatste klim ...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, als je kijkt wat Di Luca allemaal klaarspeelt. Ik zeg niet dat Boogerd top 5 rijdt in de Giro, maar hij moet toch zeker leuke dingen kunnen laten zien, meer dan in de Tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |