Daar ben ik ook bang voor...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bij Di Luca heb ik toch echt het idee dat we binnen een maandje of 3 ofzo wel eens te horen zullen krijgen waarom hij zo goed meekon nu ...
één van die kleine heuvels voor de slotklim was toch ook vrij zwaar, met percentage's van tegen de 20%. Zoiets ving k op de laatste dagen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:04 schreef placebeau het volgende:
Trouwens, die rit van donderdag is niet echt zwaar onderweg, enkel de aankomst bergop wordt lastig. Die intergiro moet makkelijk te doen zijn voor Bettini.
[afbeelding]
Voor de intergiro is het een heel eind semi-vlak (geaccidenteerd zou hans zeggen). Pas daarna wordt het lastig. Het ziet er me eerlijk gezegd echt iets voor Di Luca uit.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor...
Maar die 2 cols voor de slotklim zijn ook wel leuk, die voorlaatste is kort maar wel met stukken van 21%!
Heb je het nu over de etappe van donderdag?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:19 schreef Zwansen het volgende:
Ben bang dat Di Luca ook dit keer weer lang meekan... Maar top 5 zal ie niet redden deze etappe, anders eet ik mijn hoed op.
Ja, inderdaad. Zeker als je ziet hoe Bettini en Di Luca het doen. Dan had Boogerd ook wel wat kunnen doen. ZIjn sprint is dan wel minder dan die van die 2, maar bergop kan hij 't iets beter, dus een lange ontsnapping had goede mogelijkheden gegeven.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
Donderdag is trouwens weer zo'n mooie etappe voor Boogerd, eeuwig jammer dat hij de Giro niet rijdt
Zeker, als je kijkt wat Di Luca allemaal klaarspeelt. Ik zeg niet dat Boogerd top 5 rijdt in de Giro, maar hij moet toch zeker leuke dingen kunnen laten zien, meer dan in de Tour.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
Donderdag is trouwens weer zo'n mooie etappe voor Boogerd, eeuwig jammer dat hij de Giro niet rijdt
Waarom als dat zo was hadden ze dat allang bekendgemaakt. Controles genoeg geweest waar dat bij aan het ligt is gekomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bij Di Luca heb ik toch echt het idee dat we binnen een maandje of 3 ofzo wel eens te horen zullen krijgen waarom hij zo goed meekon nu ...
Soit, volgens mij wint Simoni zaterdag de Giro op die voorlaatste klim ...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, als je kijkt wat Di Luca allemaal klaarspeelt. Ik zeg niet dat Boogerd top 5 rijdt in de Giro, maar hij moet toch zeker leuke dingen kunnen laten zien, meer dan in de Tour.
Limone Piemonte is een Di Luca klim. Ik durf nu al te voorspellen dat Di Luca daar het roze terugpakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb je het nu over de etappe van donderdag?
Zullen we vast zout klaarzetten voor Zwansen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Limone Piemonte is een Di Luca klim. Ik durf nu al te voorspellen dat Di Luca daar het roze terugpakt.
Als Boogerd voor de Giro zou kiezen kan ie met gemak de top 5 aan, hij werd ooit 17e zonder zich er specifiek op te richten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Zeker als je ziet hoe Bettini en Di Luca het doen. Dan had Boogerd ook wel wat kunnen doen. ZIjn sprint is dan wel minder dan die van die 2, maar bergop kan hij 't iets beter, dus een lange ontsnapping had goede mogelijkheden gegeven.
idd, maar tis wel duidelijk dat hij de Tour onder druk van de sponsor moet rijden, hij gaaft altijd zo hoog op over zn liefde voor Italie en t koersen daar. K snap neit dat hij zich niet één jaar een keer op de Giro wil richten, elke week heeft wel 2 etappe's met een LBL karakterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, als je kijkt wat Di Luca allemaal klaarspeelt. Ik zeg niet dat Boogerd top 5 rijdt in de Giro, maar hij moet toch zeker leuke dingen kunnen laten zien, meer dan in de Tour.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zullen we vast zout klaarzetten voor Zwansen?
Juist ja, en de Giro komt ook op een veel beter moment dan de Tour voor Boogerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, maar tis wel duidelijk dat hij de Tour onder druk van de sponsor moet rijden, hij gaaft altijd zo hoog op over zn liefde voor Italie en t koersen daar. K snap neit dat hij zich niet één jaar een keer op de Giro wil richten, elke week heeft wel 2 etappe's met een LBL karakter
Het is geen klimtijrit, maar ik zou dit toch niet volledig vlak willen noemenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:01 schreef placebeau het volgende:
Simoni had zaterdag veel sneller moeten aanvallen, dan had hij nog een kans gemaakt.
In die eerste tijdrit verloor Simoni al meer dan twee minuten. Nu is de tijdrit weliswaar iets korter, maar volledig vlak. Ik denk dat Savoldelli het meeste kans maakt op de eindzege, maar alles ligt nog open.
Tijdrit is echt niet vlak check het profiel maar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:01 schreef placebeau het volgende:
Simoni had zaterdag veel sneller moeten aanvallen, dan had hij nog een kans gemaakt.
In die eerste tijdrit verloor Simoni al meer dan twee minuten. Nu is de tijdrit weliswaar iets korter, maar volledig vlak. Ik denk dat Savoldelli het meeste kans maakt op de eindzege, maar alles ligt nog open.
Ik dacht dat ons aller Hand Declercq zoiets zei. Nu, tijd verliezen op Di Luca en Savoldelli doet hij toch.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tijdrit is echt niet vlak check het profiel maar.
dr ligt toch net als vorige keer weer een heuveltje inquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:01 schreef placebeau het volgende:
ja lekker AGR en LBL en dan naar Italiëquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:03 schreef placebeau het volgende:
[..]
Juist ja, en de Giro komt ook op een veel beter moment dan de Tour voor Boogerd
massasprintquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:09 schreef placebeau het volgende:
Wat krijgen we morgen trouwens
400 meter dalen in 9 kilometer, dik 4%. Is niet echt dalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
mmm top van de berg op 30km van de finnish en daarna bijna 20 km dalen (inclusief nog een stukje omhoog, leuk voor Bettini
idd t zag er spectaculairder uit, toch kon t weleens geen massasprint wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
400 meter dalen in 9 kilometer, dik 4%. Is niet echt dalen.
Daarna 500 meter dalen in 15 kilometer. Is nog minder steil.
Bijtrapafdaling dus, daar kun je geen verschil maken tegen het peloton.
morgen de dag van Dekker?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef Bartoli het volgende:
morgen hoop vluchtersgroep die het kan houden
Die gaan ze bij Fassa al van het begin af niet laten rijden, denk ik , die gaan in het begin wel de kop houden tot er een drie of viertal ontsnaptquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef Bartoli het volgende:
morgen hoop vluchtersgroep die het kan houden
wie weet. Pinotti had ook al gezegd iets te gaan proberen maar kon niet garanderen dat het ging lukken.quote:
Ontsnapping kan idd ook, want je hebt een goed punt te pakken dat Fassa niet vanaf het begin het werk gaat doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wie weet. Pinotti had ook al gezegd iets te gaan proberen maar kon niet garanderen dat het ging lukken.
Zolang Krauss maar niet meezit zit er wel muziek in. Zolang Krauss meesluipt gaat Q-Step rijden voor de Intergiro trui te behouden.
En Fassa tsja die gaan echt niet al het werk doen met die klimmetjes nog. Denk dat Fassa pas wacht tot na die klimmetjes in de hoop dat Petacchi er nog bijzit.
Dan wordt donderdag sowieso een slechte dag voor je: óf hoed opeten óf een begranis gaan regelenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Hehe.... Ik lach me dood als Di Luca als 6e binnenkomt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan wordt donderdag sowieso een slechte dag voor je: óf hoed opeten óf een begranis gaan regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |