massasprintquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:09 schreef placebeau het volgende:
Wat krijgen we morgen trouwens
400 meter dalen in 9 kilometer, dik 4%. Is niet echt dalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
mmm top van de berg op 30km van de finnish en daarna bijna 20 km dalen (inclusief nog een stukje omhoog, leuk voor Bettini
idd t zag er spectaculairder uit, toch kon t weleens geen massasprint wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
400 meter dalen in 9 kilometer, dik 4%. Is niet echt dalen.
Daarna 500 meter dalen in 15 kilometer. Is nog minder steil.
Bijtrapafdaling dus, daar kun je geen verschil maken tegen het peloton.
morgen de dag van Dekker?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef Bartoli het volgende:
morgen hoop vluchtersgroep die het kan houden
Die gaan ze bij Fassa al van het begin af niet laten rijden, denk ik , die gaan in het begin wel de kop houden tot er een drie of viertal ontsnaptquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef Bartoli het volgende:
morgen hoop vluchtersgroep die het kan houden
wie weet. Pinotti had ook al gezegd iets te gaan proberen maar kon niet garanderen dat het ging lukken.quote:
Ontsnapping kan idd ook, want je hebt een goed punt te pakken dat Fassa niet vanaf het begin het werk gaat doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wie weet. Pinotti had ook al gezegd iets te gaan proberen maar kon niet garanderen dat het ging lukken.
Zolang Krauss maar niet meezit zit er wel muziek in. Zolang Krauss meesluipt gaat Q-Step rijden voor de Intergiro trui te behouden.
En Fassa tsja die gaan echt niet al het werk doen met die klimmetjes nog. Denk dat Fassa pas wacht tot na die klimmetjes in de hoop dat Petacchi er nog bijzit.
Dan wordt donderdag sowieso een slechte dag voor je: óf hoed opeten óf een begranis gaan regelenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Hehe.... Ik lach me dood als Di Luca als 6e binnenkomt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan wordt donderdag sowieso een slechte dag voor je: óf hoed opeten óf een begranis gaan regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |