En gelijk heeft zequote:Op maandag 23 mei 2005 15:48 schreef placebeau het volgende:
Lekker weer daar.
Leuk dat verhaal van Renaat over de nationaliteit van Sentjens. Vooral de conclusievan Roys moeder: "Sentjens praat geen Nederlands of Vlaams, maar Limburgs. En limburgers zijn wereldburgers"
Ik als oud-renner had toch liever de dat het droog was en zo rond de 20 graden. Als het te extreem was, zowel koud als warm. liep het ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef saladito het volgende:
Het is toch wel lekker om als oud wielrenner met dit honde weer thuis achter de TV te zitten.
Hoewel ik heel vroeger ook mijn beste resultaten had in stromende regen.
Wat staat er morgen op het program? Placebeau,plaatje aub.
Tussen haakjes,hier in Colombia,de beste renner ter wereld is Ivan Parra.
T,is maar dat jullie het weten.
Eindigde die vorig jaar niet ergens voorin in die tijdrit in Romandië ? (of was het de Tour de Suisse) En ergens in die van Ronde van Belgie (of De Panne?) ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 23:21 schreef Zwansen het volgende:
Kan ie een beetje tijdrijden die Pinotti?
Bijna goed.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eindigde die vorig jaar niet ergens voorin in die tijdrit in Romandië ? (of was het de Tour de Suisse) En ergens in die van Ronde van Belgie (of De Panne?) ofzo
Ik meen zelfs dat hij voor Italië nog deelgenomen heeft aan het WK tijdrijden ook
Dat heb je in een gewone vlakke etappe ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:22 schreef Zwansen het volgende:
Oh met die tijdsmeting is juist een goede zaak, anders heb je tijdens de sprint alle klassementrenners van voren. Dat levert vaak gevaarlijke taferelen op.
Nee dan nemen ze de tijdsmeting bij de laatste km dacht ik...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat heb je in een gewone vlakke etappe ook.
Ik zou het slimmer vinden als 'ie opgeeft en dan op de Tour richt. Hij kwam immers om de Giro te winnen, en die kans is wel verkeken. Als 'ie doorrijdt, rijdt 'ie zichzelf misschien kapot (ivm die maagproblemen) en kan 'ie de Tour dan ook vergeten.quote:
3 km sinds dit jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee dan nemen ze de tijdsmeting bij de laatste km dacht ik...
Ja maar hij wil niet opgeven... Giro en opgeven gaat niet samen volgens die Italianen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou het slimmer vinden als 'ie opgeeft en dan op de Tour richt. Hij kwam immers om de Giro te winnen, en die kans is wel verkeken. Als 'ie doorrijdt, rijdt 'ie zichzelf misschien kapot (ivm die maagproblemen) en kan 'ie de Tour dan ook vergeten.
Ik dacht alleen dat dat voor een eventuele val geldde?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee dan nemen ze de tijdsmeting bij de laatste km dacht ik...
Nee. Ook lekrijden en een val is geen probleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik dacht alleen dat dat voor een eventuele val geldde?
Dus als je in de laatste 3 kilometer gelost wordt, is dat geen probleem?
Op zichzelf te waarderen, maar verstandig niet in dit geval.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja maar hij wil niet opgeven... Giro en opgeven gaat niet samen volgens die Italianen.
En dat geldt ook voor een aankomst bergop?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Ook lekrijden en een val is geen probleem.
Weet niet hoe de reglementen dan zijn, lijkt me idd niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat geldt ook voor een aankomst bergop?
Niet bergop.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Weet niet hoe de reglementen dan zijn, lijkt me idd niet.
Bij een aankomst bergop zullen Petacchi en McEwen heus niet voorin zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:03 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, vanaf wanneer noem je iets bergop... Zal toch duidelijk vastgesteld moeten zijn.
Ja. Fietsen moeten ze.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef mitt het volgende:
stelletje luiwammezen.
We hebben het wel verdiendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef mitt het volgende:
rustdag vandaag?
so what hij heeft toch niks meer te verliezen. Ik vind die plaatselijke rondjes echt wel achterlijk. Dat ze bij dit weer of gevaarlijke rondjes de tijdsmetingen al stopzetten bij de eerste passage vind ik wel goed. Want anders gaat het geheid valpartijen geven.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:22 schreef Zwansen het volgende:
Klopt (alhoewel ik qua lekrijden niet zeker ben). Je laten lossen moet je iig niet want dan ben je wel de pineut.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Ook lekrijden en een val is geen probleem.
Maar daar staat weer tegenover dat je ook geen tijdswinst kunt boeken door met een groepje weg te rijden (hoewel dat in het tegenwoordige wielrennen vooral theori is, want wegkomen in de finale is zo goed als onmogelijk geworden). Of wordt het verschil dan weer wel opgemeten?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
so what hij heeft toch niks meer te verliezen. Ik vind die plaatselijke rondjes echt wel achterlijk. Dat ze bij dit weer of gevaarlijke rondjes de tijdsmetingen al stopzetten bij de eerste passage vind ik wel goed. Want anders gaat het geheid valpartijen geven.
Ze leggen een bal op de finish-lijn, rolt deze weg is het bergop.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:03 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, vanaf wanneer noem je iets bergop... Zal toch duidelijk vastgesteld moeten zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |