Misschien willen de mods en admins ons een hint geven: van Fok af en een vriend/vriendin zoekenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat me trouwens opviel, de laatste tijd worden de mensen die posten in de singles-reeks bij bosjes gebanned. In korte tijd heb ik MouseOver, Christine, Tranceptor en mezelf voorbij zien komen in het banmeldtopic.
Discriminatie tov singles?![]()
de fout ligt precies altijd bij jezelf.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:45 schreef Tranceptor het volgende:
Je mag me best een arrogante lul vinden hoor, dank je wel. Mensen die me kennen weten wel beter. Ik had beter gehoopt, maar kan niet anders zeggen dat de fout ook ergens bij mezelf ligt.![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Lamlendig tiepetje?
De Melkweg was helemaal niks zaterdag, Bitterzoet ook niet...
![]()
De fout ligt niet altijd alleen bij jezelf, maar ik heb hier ook deel aan gehad en dat is alles wat ik erover wil zeggen eigenlijk. Aan de andere kant heb ik toch ook weer niet zoveel fouts gedaan, iemand liefhebben kan in mijn optiek niet iets fouts zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
de fout ligt precies altijd bij jezelf.
wat doe je die meiden dan aan, de eerste maanden, wil je SM, moeten ze een burka dragen ... ksnap er niks van
ik ga nu echt bedje in ... en dat SMgedoe was maar een grap ... maar het is al de tweede keer in korte tijd dat je een redelijk korte relatie hebt verbroken, en dat je weer zegt dat het ergens jouw fout is ...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De fout ligt niet altijd alleen bij jezelf, maar ik heb hier ook deel aan gehad en dat is alles wat ik erover wil zeggen eigenlijk. Aan de andere kant heb ik toch ook weer niet zoveel fouts gedaan, iemand liefhebben kan in mijn optiek niet iets fouts zijn.
Neej ik wil geen SM of Burka of wat dan ook? Je doet nu net alsof ik er constant een sport van maak om meiden iets aan te doen? Ik heb niemand wat aangedaan...
Ja sorry, reageer een beetje aangebrand.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ga nu echt bedje in ... en dat SMgedoe was maar een grap ... maar het is al de tweede keer in korte tijd dat je een redelijk korte relatie hebt verbroken, en dat je weer zegt dat het ergens jouw fout is ...
de detais hoef ik echt niet te weten hoor, maar ik vind dat gewoon vreemd ... ergens vind ik het ook belachelijk, want moesten de beide partijen echt verliefd zijn, dat stopt het niet zo vroeg door een paar 'fouten' , een gebrek aan timing, en andere dingen aan het hoofd ... ( da's mijn mening...)
Welke vorderingenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:11 schreef Wolkje het volgende:
[..]
zo te lezen is hij nog gek op haar..
Maar goed, hoe zijn jouw vorderingen, Beach?
Dat wil niet zeggen dat het lukt, maar ach ik probeer het tenminstequote:Op zondag 22 mei 2005 23:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je was toch hevig aan de sjans zaterdag?
Wie niet waagt, die niet wint. Die waagt moet op de blaren zitten?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het lukt, maar ach ik probeer het tenminste![]()
Huh, je had sjans, maar het lukte niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het lukt, maar ach ik probeer het tenminste![]()
Versieren bedoel ik dat dat niet luktequote:Op zondag 22 mei 2005 23:21 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Huh, je had sjans, maar het lukte niet?![]()
Of lees ik nou verkeerd?
Welnee, ze worden gewoon schijtziek van onsquote:Op zondag 22 mei 2005 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien willen de mods en admins ons een hint geven: van Fok af en een vriend/vriendin zoeken
Nou je hebt de beroemde hard-to-get tactiek goed in werking gebracht, je was er zo goed in dat ze je geloofde. Toen jij eenmaal over de brug kwam had ze zoiets van er zijn zeker geen andere leukerds dat ie het bij mij probeert.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:21 schreef Beach het volgende:
Ach, eerst probeerde ze mij te versieren maar ik hield de boot af, later wilde ik wel maar zij niet meer![]()
Dat laatste klopte wel jaquote:Op zondag 22 mei 2005 23:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou je hebt de beroemde hard-to-get tactiek goed in werking gebracht, je was er zo goed in dat ze je geloofde. Toen jij eenmaal over de brug kwam had ze zoiets van er zijn zeker geen andere leukerds dat ie het bij mij probeert.
![]()
Ik kom ook buiten, echt waar.quote:
Erg herkenbaar al heb ik recentelijk niet zoiets meegemaakt. Enige knappe meisje in Bitterzoet zaterdag (ok waren er nog wel wat) die had een vriend waar ik echt van moestquote:Op zondag 22 mei 2005 23:35 schreef Beach het volgende:
Ja mn vriend pakte haar lekkere vriendin dus ik dacht van 'waarom ook niet'![]()
Ik heb altijd van die vage ingevingen en het probleem is dat ik het ook gewoon zeg.quote:
Nog sterker, het is een soap...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:47 schreef nozem het volgende:
Sjee, ik ben nu al getuige geweest van drie begonnen en ook weer geeindigde 'relaties' hier.
Het begint een beetje op een soap te lijken.
Gelukkig ben ik de stabiele factor hier!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:47 schreef nozem het volgende:
Sjee, ik ben nu al getuige geweest van drie begonnen en ook weer geeindigde 'relaties' hier.
Het begint een beetje op een soap te lijken.
Metro, Tranceptor, ????quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Christine het volgende:
Drie?
Ik hou het ook niet meer bij eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Christine het volgende:
Drie?
Hey Dushi, you've got mail!quote:
Ja, zonder mensen als wij geen singles-reeksquote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik de stabiele factor hier!![]()
Nee precies, zonder ons zou het verloop te snel zijn en zou er niemand zijn om naïeve nieuwelingen wegwijs te maken.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zonder mensen als wij geen singles-reeks
Ik ook niet, ik kom er dus nu pas achter dat de singles hier zitten. Vlot he? =Dquote:
Zei ik ook voor mijn 18e en 19e,en nu nader ik de 20quote:Op maandag 23 mei 2005 01:14 schreef CvB het volgende:
Ik ben er ook net pas achter dat het hier verder gaat!
Donderdag word ik 21...dan ga je toch weer een beetje terugdenken. Ik weet nog goed dat ik op mijn negentiende zei: voor mijn twintigste ben ik geen single meer! Op mijn twintigste verjaardag zei ik hetzelfde over mijn éénentwintigste verjaardag en daar ben ik nu alweer, nog steeds niets veranderd...
Mazzelpik, ick word al 22 over 8 dagen.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Zei ik ook voor mijn 18e en 19e,en nu nader ik de 20![]()
playing hard to get is dan ook voorbehouden aan vrouwenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:21 schreef Beach het volgende:
Ach, eerst probeerde ze mij te versieren maar ik hield de boot af, later wilde ik wel maar zij niet meer![]()
Precies. De gemiddelde man is veel beter in hard-to-wantquote:Op maandag 23 mei 2005 07:03 schreef Metro2005 het volgende:
playing hard to get is dan ook voorbehouden aan vrouwen
Waarom wil je geen single meer zijn dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:14 schreef CvB het volgende:
Ik ben er ook net pas achter dat het hier verder gaat!
Donderdag word ik 21...dan ga je toch weer een beetje terugdenken. Ik weet nog goed dat ik op mijn negentiende zei: voor mijn twintigste ben ik geen single meer! Op mijn twintigste verjaardag zei ik hetzelfde over mijn éénentwintigste verjaardag en daar ben ik nu alweer, nog steeds niets veranderd...
Achja ik krijg van iedereen te horen dat ik beter even kan wachten en me niet weer direct in een nieuwe relatie moet storten dus dat advies neem ik maar ter hartequote:Op maandag 23 mei 2005 08:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
Jammer Tranceptor dat je weer single bent.
Metro gaat voor de neukertjes, dus die zien we hier ook nog wel blijven.
Godlike02 heeft gelijk er komen meer singles bij
Werkt dat dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Achja ik krijg van iedereen te horen dat ik beter even kan wachten en me niet weer direct in een nieuwe relatie moet storten dus dat advies neem ik maar ter harte
Alhoewel ik een relatie nooit uit de weg zal gaan, maar ik ga er niet meer intensief naar opzoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |