Lang verhaal en ga ik ook niet hier posten of uberhaupt. Het ging gewoon op dit moment niet doordat ze veel aan haar hoofd (buiten ons) heeft en mijnquote:
Den Haagquote:Op zondag 22 mei 2005 22:11 schreef Metro2005 het volgende:
Even een vraag: Wat zijn leuke steden om uit te gaan?
Hoezo? Wil je nu zo snel mogelijk een vriendin op gaan doen in het uitgaansleven?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:11 schreef Metro2005 het volgende:
Even een vraag: Wat zijn leuke steden om uit te gaan?
Mag ik met je mee Metro2005 ?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je nu zo snel mogelijk een vriendin op gaan doen in het uitgaansleven?![]()
Van mij wel hoor.quote:
Ik wou het dit keer bij neukertjes houdenquote:Op zondag 22 mei 2005 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je nu zo snel mogelijk een vriendin op gaan doen in het uitgaansleven?![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gezellig met de uberplayer mee![]()
Doe je ook cursussen?![]()
Ervaring werkt ook belemmerd en maakt het saaiquote:Op zondag 22 mei 2005 22:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
uberplayer
![]()
Als er iemand geen player is of ervaren is met het versieren van meiden dan ben ik het wel
En zo gaan we heel Fok! af. Hoeren zijn het, die singles!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Als het hier overigens nog dicht gaat ooit, dan mag je gerust een Singles topic in SES openen.
Lamlendig tiepetje?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:35 schreef dawg het volgende:
[..]
En zo gaan we heel Fok! af. Hoeren zijn het, die singles!![]()
Tranceptor, uhh Melkweg vnml. De rest van de kroegen waar ik ben geweest (is alweer tijd geleden) weet ik de naam niet meer van.
Ik ben daar wel voor, ik mag graag de wijsneus uithangen in SES.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Als het hier overigens nog dicht gaat ooit, dan mag je gerust een Singles topic in SES openen.
Ach een mens voelt zich graag ergens nuttig, niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben daar wel voor, ik mag graag de wijsneus uithangen in SES.![]()
Ja daarom en in SES heb ik nog een zekere status, in R&P weet iedereen al hoe de vork werkelijk in de steel zit.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach een mens voelt zich graag ergens nuttig, niet?
![]()
Je mag me best een arrogante lul vinden hoor, dank je wel. Mensen die me kennen weten wel beter. Ik had beter gehoopt, maar kan niet anders zeggen dat de fout ook ergens bij mezelf ligt.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:43 schreef petitlapin het volgende:
tranceptor, al vind ik je eigenlijk een arrogante lul ... triest om te lezen dat het toch niet werkte met je nieuwe liefde... ik had er goede hoop in ...
een gebroken hart gun ik niemand![]()
Status op een internetforum, zo zo...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja daarom en in SES heb ik nog een zekere status, in R&P weet iedereen al hoe de vork werkelijk in de steel zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |