Nog sterker, het is een soap...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:47 schreef nozem het volgende:
Sjee, ik ben nu al getuige geweest van drie begonnen en ook weer geeindigde 'relaties' hier.
Het begint een beetje op een soap te lijken.
Gelukkig ben ik de stabiele factor hier!quote:Op zondag 22 mei 2005 23:47 schreef nozem het volgende:
Sjee, ik ben nu al getuige geweest van drie begonnen en ook weer geeindigde 'relaties' hier.
Het begint een beetje op een soap te lijken.
Metro, Tranceptor, ????quote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Christine het volgende:
Drie?
Ik hou het ook niet meer bij eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Christine het volgende:
Drie?
Hey Dushi, you've got mail!quote:
Ja, zonder mensen als wij geen singles-reeksquote:Op zondag 22 mei 2005 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik de stabiele factor hier!![]()
Nee precies, zonder ons zou het verloop te snel zijn en zou er niemand zijn om naïeve nieuwelingen wegwijs te maken.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zonder mensen als wij geen singles-reeks
Ik ook niet, ik kom er dus nu pas achter dat de singles hier zitten. Vlot he? =Dquote:
Zei ik ook voor mijn 18e en 19e,en nu nader ik de 20quote:Op maandag 23 mei 2005 01:14 schreef CvB het volgende:
Ik ben er ook net pas achter dat het hier verder gaat!
Donderdag word ik 21...dan ga je toch weer een beetje terugdenken. Ik weet nog goed dat ik op mijn negentiende zei: voor mijn twintigste ben ik geen single meer! Op mijn twintigste verjaardag zei ik hetzelfde over mijn éénentwintigste verjaardag en daar ben ik nu alweer, nog steeds niets veranderd...
Mazzelpik, ick word al 22 over 8 dagen.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Zei ik ook voor mijn 18e en 19e,en nu nader ik de 20![]()
playing hard to get is dan ook voorbehouden aan vrouwenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:21 schreef Beach het volgende:
Ach, eerst probeerde ze mij te versieren maar ik hield de boot af, later wilde ik wel maar zij niet meer![]()
Precies. De gemiddelde man is veel beter in hard-to-wantquote:Op maandag 23 mei 2005 07:03 schreef Metro2005 het volgende:
playing hard to get is dan ook voorbehouden aan vrouwen
Waarom wil je geen single meer zijn dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:14 schreef CvB het volgende:
Ik ben er ook net pas achter dat het hier verder gaat!
Donderdag word ik 21...dan ga je toch weer een beetje terugdenken. Ik weet nog goed dat ik op mijn negentiende zei: voor mijn twintigste ben ik geen single meer! Op mijn twintigste verjaardag zei ik hetzelfde over mijn éénentwintigste verjaardag en daar ben ik nu alweer, nog steeds niets veranderd...
Achja ik krijg van iedereen te horen dat ik beter even kan wachten en me niet weer direct in een nieuwe relatie moet storten dus dat advies neem ik maar ter hartequote:Op maandag 23 mei 2005 08:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
Jammer Tranceptor dat je weer single bent.
Metro gaat voor de neukertjes, dus die zien we hier ook nog wel blijven.
Godlike02 heeft gelijk er komen meer singles bij
Werkt dat dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Achja ik krijg van iedereen te horen dat ik beter even kan wachten en me niet weer direct in een nieuwe relatie moet storten dus dat advies neem ik maar ter harte
Alhoewel ik een relatie nooit uit de weg zal gaan, maar ik ga er niet meer intensief naar opzoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |