jij probeert het in elk geval nogquote:Op zondag 22 mei 2005 16:46 schreef Beach het volgende:
Ik was weerlekker kansloosch bezig gisteren![]()
Flauwe versierpogingen enzo.
Hoe is het nou gegaan met die bitch dat meisje?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:46 schreef Beach het volgende:
Ik was weerlekker kansloosch bezig gisteren![]()
Flauwe versierpogingen enzo.
Ze was er nietquote:Op zondag 22 mei 2005 16:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoe is het nou gegaan met die bitch dat meisje?![]()
dat meisje dat jochiequote:Op zondag 22 mei 2005 16:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Hoe is het nou gegaan met die bitch dat meisje?![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
hehehe ik vroeg me ookal af of het een serieuze opmerking was... Ik heb me nog NOOIT onveilig gevoeld tijdens het uitgaan...
quote:
Ik snap niet waarom je dr niet op je msn toevoegt... Hoe kan t ooit wat worden als je toch niets durft...quote:
Nou als je niet weet of er een tweede date komt vind ik ieder de helft wel een goede oplossing. Als een jongen wilt betalen vind ik dat niet erg hoor, maar je hebt zo geen verplichting naar elkaar toe. Als er dan geen tweede date komt sta je quitte zeg maar.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap gelijk waarom iedereen single is!!![]()
Gewoon betalen als het leuke date is.
Dan mag jij me volgende keer meenemen![]()
Zo gelijk tweede date geregeld![]()
Ik vind ook dat je als meisje altijd moet voorstellen om de helft te betalen... Ik sla dat als jongen dan meestal af...:)quote:Op zondag 22 mei 2005 17:06 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou als je niet weet of er een tweede date komt vind ik ieder de helft wel een goede oplossing. Als een jongen wilt betalen vind ik dat niet erg hoor, maar je hebt zo geen verplichting naar elkaar toe. Als er dan geen tweede date komt sta je quitte zeg maar.
Ja dan vind k het wat anders, dan kan ik wel blijven voorstellen om de helft te betalen en hij wilt dat absoluut niet dan ga leg ik mij daar bij neer, al betaal ik liever de helft.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je als meisje altijd moet voorstellen om de helft te betalen... Ik sla dat als jongen dan meestal af...:)
ik heb haar adres nietquote:Op zondag 22 mei 2005 17:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dr niet op je msn toevoegt... Hoe kan t ooit wat worden als je toch niets durft...
![]()
Je hebt dr telefoon nummer gevonden, dr huisadres dus moet het je ook wel lukken om ergens een msn adresje vandaan te halen...quote:
Ik denk idd dat we gelijkwaardig zijn... En ik wil mijn vriendinnetje absoluut niet kwijtraken en zal er ook alles aan doen om gelukkig met haar te worden, maar ik ben niet bang om single te zijn. En dit vind ik juist een hele goede eigenschap van mezelf. Het is vervelend als iemand een relatie probeert te behouden puur uit angst voor het alleen te zijn. Ik ben bij dr omdat ik HAAR wil en niet omdat ik iemand wil hebben.quote:HenryHill - zondag 22 mei 2005 @ 02:12
Fake it 'till you make it
Ik denk eerder dat ze of gelijkwaardig zijn, of dat het een beetje andersom is...
En ik denk ook dat JoeyT helemaal niet bang is dat hij zijn meisje kwijt zou kunnen raken. Niet omdat hij denkt dat zij hem eigenlijk niet zo erg wil, maar meer dat hij weet dat hij altijd nog andere opties heeft.
Er is idd zowaar een echt slowchat forum geopendquote:
Ja, maar daarmee is het singlestopic nog niet mee terug he. Dus ik denk dat wel nog wel een tijdje in GC zullen zitten.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Er is idd zowaar een echt slowchat forum geopend
My thoughtsquote:Op zondag 22 mei 2005 18:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja, maar daarmee is het singlestopic nog niet mee terug he. Dus ik denk dat wel nog wel een tijdje in GC zullen zitten.
Dat is inderdaad ook wat ik dacht, maar ik zie wel waar dit topic heengaat. Ik vermoed dat het nog wel even in GC blijftquote:Op zondag 22 mei 2005 18:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga niet terug naar R&P. Dictator Frenkie heeft het daar goed verpest.
Hey CherryLips,we gaan hier verder.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Oh we gaan hier gewoon verder.
Wordt me ook leuk medegedeeld enzo
Cherrylips, we gaan hier verderquote:Op zondag 22 mei 2005 18:41 schreef CherryLips het volgende:
Oh we gaan hier gewoon verder.
Wordt me ook leuk medegedeeld enzo
Dank jequote:Op zondag 22 mei 2005 18:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey CherryLips,we gaan hier verder.
Welkom![]()
Dat lees ik nooitquote:Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Cherrylips, we gaan hier verder
(stond ook in de sticky van het r&p forum overigens, post van mij)
Oeh, daten?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het feest kan weer beginnen, want ik ben binnen!
En nog immer single!![]()
Ik had mijn oude teddybeer naast me liggen.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
Is er nog progressie te bespeuren trouwens? Wie heeft er niet alleen geslapen vannacht?![]()
De durex zit nog in de verpakkingquote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
Ach cherrylips, de singles vinden elkaar toch wel terug! Als het moet aan de andere kant van de oceaan![]()
Is er nog progressie te bespeuren trouwens? Wie heeft er niet alleen geslapen vannacht?![]()
Altijd progressie... En natuurlijk niet alleen geslapen...quote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
Ach cherrylips, de singles vinden elkaar toch wel terug! Als het moet aan de andere kant van de oceaan![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
Mijn knuffelpoes lag naast mequote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
De enige progressie die ik geboekt heb is dat ik nu juist wél alleen moet slapenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
eej ik ookquote:Op zondag 22 mei 2005 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn knuffelpoes lag naast me
(ok dat klinkt fouter dan de bedoeling is, maar ik heb een knuffelkat ipv knuffelbeer)
knuffelkat klinkt al minder fout dan knuffelpoesquote:Op zondag 22 mei 2005 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn knuffelpoes lag naast me
(ok dat klinkt fouter dan de bedoeling is, maar ik heb een knuffelkat ipv knuffelbeer)
waterballonnetjes!!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:00 schreef Thisbe het volgende:
Ik had ook mijn teddybeer! Gekregen van mijn 20 kindertjes....
Maar mijn familieverpakking condooms is wel leeg![]()
quote:
maakt toch in principe niet uit waar het staatquote:Op zondag 22 mei 2005 19:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
De singlesreeks komt iig niet meer terug in R&P. Wat een onzin zegt. Het is in R&P toch veel geschikter dan hier. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |