Dank jequote:Op zondag 22 mei 2005 18:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey CherryLips,we gaan hier verder.
Welkom![]()
Dat lees ik nooitquote:Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Cherrylips, we gaan hier verder
(stond ook in de sticky van het r&p forum overigens, post van mij)
Oeh, daten?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dank je![]()
Het feest kan weer beginnen, want ik ben binnen!
En nog immer single!![]()
Ik had mijn oude teddybeer naast me liggen.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
Is er nog progressie te bespeuren trouwens? Wie heeft er niet alleen geslapen vannacht?![]()
De durex zit nog in de verpakkingquote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
Ach cherrylips, de singles vinden elkaar toch wel terug! Als het moet aan de andere kant van de oceaan![]()
Is er nog progressie te bespeuren trouwens? Wie heeft er niet alleen geslapen vannacht?![]()
Altijd progressie... En natuurlijk niet alleen geslapen...quote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
Ach cherrylips, de singles vinden elkaar toch wel terug! Als het moet aan de andere kant van de oceaan![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
Mijn knuffelpoes lag naast mequote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
De enige progressie die ik geboekt heb is dat ik nu juist wél alleen moet slapenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef Thisbe het volgende:
eej ik ookquote:Op zondag 22 mei 2005 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn knuffelpoes lag naast me
(ok dat klinkt fouter dan de bedoeling is, maar ik heb een knuffelkat ipv knuffelbeer)
knuffelkat klinkt al minder fout dan knuffelpoesquote:Op zondag 22 mei 2005 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn knuffelpoes lag naast me
(ok dat klinkt fouter dan de bedoeling is, maar ik heb een knuffelkat ipv knuffelbeer)
waterballonnetjes!!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:00 schreef Thisbe het volgende:
Ik had ook mijn teddybeer! Gekregen van mijn 20 kindertjes....
Maar mijn familieverpakking condooms is wel leeg![]()
quote:
maakt toch in principe niet uit waar het staatquote:Op zondag 22 mei 2005 19:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
De singlesreeks komt iig niet meer terug in R&P. Wat een onzin zegt. Het is in R&P toch veel geschikter dan hier. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |