Het is toch geweldig om te lezen hoe dit soort docu's onmiddelijk geaccepteerd worden door "conpiracy nuts" terwijl de "mainstream" media natuurlijk niet deugt. 1 van de redenen die hiervoor opgegeven wordt is dat de media ons hersenspoelt maar probeert AJ niet exact hetzelfde in zijn "docu's" ? Hij doet immers ook niks anders dan 2,5 uur blijven herhalen dat hij bewijs heeft, maar laat dat niet zien of het "bewijs" is compleet uit zijn verband getrokken. Verder gebruikt en herhaalt dit ook vaak "soundbytes" en korte fragmenten ondersteund met werfende teksten, allemaal zaken waar de "mainstream" media zich schuldig aan zou maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:41 schreef pseudo het volgende:
[..]
Ze hebben toegegeven dat ze WTC 7 hebben opgeblazen.
Om zo'n groot gebouw op te blazen kosten minimaal een aantal weken voorbereiding. Dus van tevoren gepland.
Als je de docu "Loose Change" bekijkt, zijn daar hele duidelijk beelden van de explosies in WTC 1 & 2.
Het vliegtuig in Pennsylvania is niet neergestort maar neergeschoten.
Het feit dat de wrakstukken over 5 mijl verspreidt zijn, is het bewijs daarvan.
De Bush regering heeft er alles aan gedaan om een goed onderzoek naar 9/11 te voorkomen.
Voor de pijpsessie van Clinton is 40 miljoen dollar uitgetrokken.
Voor de grootste aanslag op de VS ooit....... slechts 600.000 dollar.
Kijk gewoon naar "Loose Change".
Alle grote televisiestations in de VS zijn in handen van klein groepje uitgesproken republikeinen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is toch geweldig om te lezen hoe dit soort docu's onmiddelijk geaccepteerd worden door "conpiracy nuts" terwijl de "mainstream" media natuurlijk niet deugt. 1 van de redenen die hiervoor opgegeven wordt is dat de media ons hersenspoelt maar probeert AJ niet exact hetzelfde in zijn "docu's" ? Hij doet immers ook niks anders dan 2,5 uur blijven herhalen dat hij bewijs heeft, maar laat dat niet zien of het "bewijs" is compleet uit zijn verband getrokken. Verder gebruikt en herhaalt dit ook vaak "soundbytes" en korte fragmenten ondersteund met werfende teksten, allemaal zaken waar de "mainstream" media zich schuldig aan zou maken.
Kortom mijn vraag waarom zo kritiekloos ten opzichte van dit soort documentaires en alles van de "mainstream" media in twijffel trekken (uiteraard met uitzondering van berichten die een complot kunnen ondersteunen)?
"Loose Change" bewijst niks, het enige waar deze docu enigzins gelijk in heeft dat er nog veel vragen open staan maar dat duidt nog lang niet op betrokkenheid van de Amerikaanse regering.
Ja, en een groot deel van de Nee-stemmers tegen de EU-grondwet doet dat omdat ze tegen de toetreding van Turkije zijn, wat niets met de grondwet te maken heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:37 schreef pseudo het volgende:
66% van de New Yorkers vermoeden dat de regering erbij betrokken is.
De New Yorkers zitten dichter bij het vuur dan Nederlanders.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, en een groot deel van de Nee-stemmers tegen de EU-grondwet doet dat omdat ze tegen de toetreding van Turkije zijn, wat niets met de grondwet te maken heeft.
Dat 66% van de NY-ers iets vermoedt, zegt niets over het waarheidsgehalte.
Grappig....... dat zie ik ook niet in jouw post.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:42 schreef TheMassive het volgende:
Ik zie niet 1 feit in je post, pseudo.
Yes, hilarisch, maar dat gegeven betekent niet dat jij meer gelijk hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:46 schreef pseudo het volgende:
Grappig....... dat zie ik ook niet in jouw post.
50% van de Amerikanen gelooft ook dat WO2 tegen de russen was, heb ik eens in een poll gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:45 schreef pseudo het volgende:
[..]
De New Yorkers zitten dichter bij het vuur dan Nederlanders.
Dat lijkt mij toch een stuk aannemelijker.
Als jij dit baseert op 1 posting van mij....... wie moet ik dan serieus nemen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Yes, hilarisch, maar dat gegeven betekent niet dat jij meer gelijk hebt.
De post hierboven met de opmerking over new yorkers dichterbij het vuur zitten, als je op zulke conclusies je mening baseert, vind ik het serieus niet raar dat jij elk complottheorie filmpje wat jij voor je ogen krijgt gelooft.
Ik volg meer discussies, psuedo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef pseudo het volgende:
Als jij dit baseert op 1 posting van mij....... wie moet ik dan serieus nemen?
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag. CNN wordt door echte Neo-cons overigens niet echt gezien als een republikeins bolwerk maar als te liberaal gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:37 schreef pseudo het volgende:
[..]
Alle grote televisiestations in de VS zijn in handen van klein groepje uitgesproken republikeinen.
Ik denk ook niet voor jou dus waarom doe je dat dan wel voor mij, ik stel een valide vraag maar het antwoord kun je me blijkbaar niet geven.quote:Het feit dat de Amerikaanse regering liever helemaal geen onderzoek wilde, lijkt mij al meer dan zorgelijk. Maar voor jullie blijkbaar een volkomen normaal gegeven.
Nogmaals denk voor jezelf niet voor mij, ik stel alleen maar dat Loose Change niks bewijst. Je hebt mij niet horen zeggen dat er geen reden voor een heronderzoek zou zijn.quote:Loose Change heeft genoeg bewijsvoering om een compleet nieuw onderzoek naar 9/11 te rechtvaardigen.
Dat Bush en trawanten al het WTC bewijs zo snel mogelijk hebben afgevoerd, doet bij jullie ook geen alarmbellen rinkelen.
Dat 400 nabestaanden van het WTC drama een rechtszaak zijn begonnen en de advocaat in kwestie continue met de dood bedreigd wordt door malafide handlangers van de Bush regering is ook business as usual?
Bron? Volgens mij leg jij dit onderzoek namelijk verkeerd uit, wat ik gelezen heb is dat een groot gedeelte van de New Yorkers gelooft dat hun regering deze aanslagen gebruikt heeft voor zijn eigen plannen. Daar is wel wat voor te zeggen maar niet te rijmen met de desinteresse die Bush in zijn eerste jaar toonde voor de buitenlandse politiek. Ongeveer een half jaar voor 9/11 werd er al gesproken over ingrijpen in Afghanistan door de internationale gemeenschap maar door gebrek aan steun van de VS (en wellicht een incident met een vliegtuigje in China )gebeurde dit pas na de aanslagen.quote:Hij weet ook dat het zaakje aan alle kanten stinkt.
En heeft zich nu bij de 9/11 truth movement aangesloten.
66% van de New Yorkers vermoeden dat de regering erbij betrokken is.
Veel New Yorkers wonen in de buurt van het WTC complexquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
50% van de Amerikanen gelooft ook dat WO2 tegen de russen was, heb ik eens in een poll gezien.
Dat soort polls zeggen niets over wat er werkelijk gebeurt is.
Mijn input heb ik al vaker gepost in 9/11 discussies.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef pseudo het volgende:
Jullie versie over 9/11 heb ik al lang genoeg mogen aanhoren via de mainstream media.
Wat is jullie input, behalve het herhalen van wat de massa gelooft?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:00 schreef pseudo het volgende:
[..]
Veel New Yorkers wonen in de buurt van het WTC complex
Veel New Yorkers werkten in het WTC complex
Veel New Yorkers kennen mensen persoonlijk die bij het WTC complex betrokken waren.
Hoe kan jij dat met een Poll vergelijken over een oorlog die op duizenden kilometers afstand gevochten werd?![]()
Nog veel meer New Yorkers wonen niet in de buurt van het WTC complex, New York is namelijk héél grot. Qua grootte vergelijkbaar met de Randstad (op zijn minst, als het niet groter is zelfs). Ik woon in Dordrecht, da's relatief dicht bij de Euromast. Als de Euromast door een aanslag getroffen zou worden, zou ik daar net zo veel bij betrokken zijn als de gemiddelde New Yorker bij de WTC-aanslagen: niet dus, en qua informatie net zo afhankelijk van TV als de rest van de wereldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:00 schreef pseudo het volgende:
[..]
Veel New Yorkers wonen in de buurt van het WTC complex
Veel New Yorkers werkten in het WTC complex
Veel New Yorkers kennen mensen persoonlijk die bij het WTC complex betrokken waren.
Hoe kan jij dat met een Poll vergelijken over een oorlog die op duizenden kilometers afstand gevochten werd?![]()
Voelt u wel hoe subtiel hier alsnog bewezen wordt dat er 5000 Joden met verlof waren?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:46 schreef Fonkmeistah het volgende:
dan kun je weer gaan dreinen dat het simpelweg constateren van deze feiten anitsemitisch is. maar jouw ongeloof over een "groot joods complot" betekend namelijk niet dat joden geen grote bloederige complotten kunnen smeden en uitvoeren. k noem bijvoorbeeld een Meyer Lansky.
misschien had je vroeger gewoon wat meer columbo moeten kijken![]()
[afbeelding]
Beslist geen grapje, maar iets wat absoluut de eerste keer niet zal zijn als het idd zo is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef Wombcat het volgende:
Mijn mening is dan ook dat alle conspirancytheoristen eigenlijk in het complot zitten, met de bedoeling de aandacht van de mensen af te leiden op de werkelijke vragen en aldus achterdochtige mensen bezig houden zodat die niet op het echte spoor komen (sorry, grapje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |