Deze dame sluit zich hierbij aan...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:30 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Fysiek contact met andere meisjes ben ik helemaal niet van. Dat gevlooi de hele tijd, gatver. (vind dat altijd zon niks argument, die lichamelijkheid, ik kan er helemaal niets mee...) Seks is leuk, maar dat geprut met die kleren en haren....![]()
Helaas niet nee. Als het aan mij lag was het anders, maar acties van anderen zal ik ook moeten respecteren. En idd: dat ligt aan de conventies voor begroeting die we in dit land hanteren.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef Thomas B. het volgende:
I Jij zegt zoenen doe jij met je lief, maar ik geloof gewoon niet dat jij verder iedereen om je heen uitsluitend een hand geeft. Dat heeft weer met die Europese sociale afspraken te maken.
En mij kun je niet wijsmaken dat de hoeveelheid knuffelen alleen maar natuurlijk is aangelegd, dus daarin zullen we moeten berusten vrees ik.quote:Jongens zijn van nature gewoon minder knuffelig... iig wat hetzelfde geslacht betreft. Men kan mij niet wijsmaken dat het niet zo is. Heeft niet zo zeer te maken met het feit dat het not-done is (voor sommigen vast ook wel, daar niet van) maar dat zit gewoon in het bloed en ook wel de Europese Sociale Afspraken (ESA). Het is een combinatie van vele factoren denk ik. Maar het zal heus wel van persoon tot persoon verschillen.
Gaarne! Maar dat vindt mijn vriendje noooooit goedquote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef Diebitch het volgende:
Zijn er geen meiden of stelletjes die zin hebben om 11 juni mee te gaan naar club live in scheveningen? http://www.clublive.nl
Dat is en gewone club maar dan met erotische danseressen. We hebben met 30 meiden en stellen van Bimeiden.net afgesproken daar. Diegene die dat leuk lijkt moet me maar ff een bericht sturen ofzo...
Mannen mogen gewoon meej (hoef niet)
Alsof het daar allemaal om draait..quote:
als je het nou verzet naar een andere datum, dan komen we hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef Diebitch het volgende:
Zijn er geen meiden of stelletjes die zin hebben om 11 juni mee te gaan naar club live in scheveningen? http://www.clublive.nl
Dat is en gewone club maar dan met erotische danseressen. We hebben met 30 meiden en stellen van Bimeiden.net afgesproken daar. Diegene die dat leuk lijkt moet me maar ff een bericht sturen ofzo...
Mannen mogen gewoon meej (hoef niet)
Ik sluit me hier ook helemaal bij aanquote:Op maandag 23 mei 2005 20:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Deze dame sluit zich hierbij aan...
De geijkte kusjes bij begroeting haat ik uit de grond van mijn hart, heb er altijd de pleuris aan gehad als ze aan mijn haar wilde friemelen, wil ook al niet opgemaakt worden door een ander en wil ik met je willen knuffelen dan moet ik je wel goed kennen en erg mogen...
Ik ben erg op mijn persoonlijke ruimte en heb al veel mensen raar op laten kijken door dat zoenen gewoon te weigeren, beetje met een vreemde gaan zoenen, snap daar het nut niet van, blijf weg uit mijn persoonlijke ruimte
Hoezo, het is toch gewoon een club, en hij kan toch gezellie meej gaan???quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:32 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Gaarne! Maar dat vindt mijn vriendje noooooit goed
Ik ben dus wel een meis die snel knuffelig is met meiden. Maar ook echt alleen maar met meissies die zelf ook zo zijn hoor! Ik ben gewoon een open meis en sta ook zo in de wereld. Ook naar vreemden toe sta ik heel open. Ik vind het heerlijk!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik sluit me hier ook helemaal bij aan
Met mijn vriendjes ben ik altijd wel heel erg knuffelig en kusserig, maar niet met meiden ( sowieso ga ik al weinig met meiden om, kan veel beter met jongens opschieten)
Ik doe ook veel contacten op via forum meetings enzo...maar dat is niet geforceerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:51 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik ken wel een jongen die zegt: "ik zou wel willen weten hoe het is om te pijpen" en hij staat wel open voor bisexuele contacten, maar ik/hij/wij kennen nietamd anders, en als je op internet kijkt, dan zijn het mensen die idd, altijd daarop uitzijn (jaja, gegeneraliseert, maar als je er niet zeker van bent, heb je liever dat het "je overkomt" en niet geplanned en daarop gespitst). Het is makkelijker iemand te kennen, te mogen en dan te weten "hé die is ook bi!". Hij heeft het ook tegen nog niemand anders dan tegen mij gezegd, omdat het bij mannen niet geaccepteerd is.
Ikzelf heb wel eens wat met een meisje geprobeert, maar dat was in een trio, ging niet goed. maar op zich met een meisje beviel wel. Maar wil ook niet 'op zoek' gaan, gewoon er tegenaan lopen ofzo
Ik had het niet mooier kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:56 schreef Diebitch het volgende:
De ene keer gebeurd er niets, de andere keer weer wel. Allebei even goed!!
Als ik het maar naar mijn zin heb gehad!
Peabrain...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Lijkt je dat geil als je vent, anaal word genomen?
Nee dus.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:45 schreef DaYwALKuR het volgende:
Als je toch bi bent, wil je in je kont worden geneukt lijkt mij dan?
Jij moet op sex gebied nog veel leren....quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wat is dan de lol? naja ik zal het wel niet snappen..
Omdat ik niet bi ben? en geen kerel wil pijpen zoals jou?. Volgens mij moet jij nog veel lerenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Jij moet op sex gebied nog veel leren....
De dreiging en vooral de vooroordelen leven nog steeds zeer sterk bij mannen. Theoretisch mag het natuurlijk, homo's hoeven niet meer dood ende gestenigd, maar confrontatie is vaak te moeilijk. Een man die van andere mannen houdt is een te sterke verbreking van het mannelijke ego, dat uitgaat van vrouwen als enig mogelijke lustobject.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef erodome het volgende:
Maar dit laat wel heel mooi het verschil van mening van mensen zien tussen een vrouwelijke bi en een mannelijke bi....
Je ziet hier al dat er heel anders over gedacht wordt, voornamelijk mannen zijn daar erg sterk in, bi vrouw= GEIL(man ziet trio's voor zich, meisjes die voor zijn neus spelen) bi man= vies(man denkt gelijk aan andere man die hem in zijn kont wil neuken en voelt zich onmiddelijk bedreigt).
Nee idd, zal 't ook niet doen.. maar hoor je mij zeggen dat ik 2 vrouwen wel geil vind? Beetje generaliserend niet?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef erodome het volgende:
Wat een gemiep over anale seks zeg, als je dat niet wil doe je het toch lekker niet...
Maar dit laat wel heel mooi het verschil van mening van mensen zien tussen een vrouwelijke bi en een mannelijke bi....
Je ziet hier al dat er heel anders over gedacht wordt, voornamelijk mannen zijn daar erg sterk in, bi vrouw= GEIL(man ziet trio's voor zich, meisjes die voor zijn neus spelen) bi man= vies(man denkt gelijk aan andere man die hem in zijn kont wil neuken en voelt zich onmiddelijk bedreigt).
Nu ik dit van jou lees moet ik aan mij en mijn vroegere schoolvriendinnetje denken. We waren 8 jaar oud en hadden besloten dat we lesbisch waren en verkering met elkaar hadden. Dit vertelde we ook aan iedereen...hmmm voortekenen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben volledig biseksueel. ik bedacht me deze week nog dat mijn 1e girlcrush was op mijn 9e, een meisje bij mij op koor.
Noem ik jouw naam dan????quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nee idd, zal 't ook niet doen.. maar hoor je mij zeggen dat ik 2 vrouwen wel geil vind? Beetje generaliserend niet?
Ik ken toch best redelijk wat mensen die erg openminded zijn, die de schaamte ver sexualiteit toch echt al wel een fikse tijd voorbij zijn, maar die nooit op het andere geslacht gaan vallen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:11 schreef Miss_User het volgende:
Ik zou zeggen dat iedereen die van sex houdt in potentie bi is. Door schaamte of door aangepraatte afschuw kan deze potentie onderdrukt worden en loop je een heel scala aan boeiende ervaringen mis. Kennelijk is dat bij mannen vaker dan bij vrouwen. Best jammer voor ze eik
Overigens ken ik mannen die wel genoeg fantasie hebben om te kunnen genieten van andere mannen én vrouwen. Maar het zijn er idd niet zo veel
@mar*: ik ken ook mannen die niet zo penetratie-gericht zijn. Niet toevallig zijn dit zonder uitzondering hele goede minnaars![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja juist, ik denk dat dit wel voor de meeste meiden geldt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:58 schreef Aventura het volgende:
Ik sta niet onwelwillend tegenover sex met het een vrouw. Maar ik heb het nog nooit gedaan (behalve een zoen in een dronken bui) en ik ga er ook niet achteraan. Mocht ik oit op een of ander feestje belanden waarbij ik in de gelegenheid kom en een aantrekkelijke dame me benadert dan zeg ik wellicht gewoon ja. Maar het is niet iets wat ik zelf actief nastreef, dat zit er bij mij gewoonweg niet in.
En zelf mag je het wel? is wel erg bekrompen vind ikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Zoals jij het vertelt klinkt het heel erg fijn, TS je hebt best of both worlds!
Ik ben zelf dus een vrouw.
Stel dat mijn vriendje te kennen zou geven dat hij graag met jongens naar bed wil dan zou me dat absoluut niet bevallen. En dat is nog zacht uitgedrukt. Het zou voor mij volkomen onacceptabel zijn.
Ik heb ook het idee dat mannen vrouwensex minder bedreigend vinden dan hetero-, en mannensex, en dat ze daarom vaak geen problemen hebben met een vriendin die ook graag met meisjes wil vrijen, of het nou met hem erbij is of zonder.
Maar dat gevoel geldt blijkbaar OOK voor vrouwen, want ik moet er echt niet aan denken dat mijn vriendje sex heeft met een jongen!
Ja, Zoals Erodome al zei, zie ik het echt als bedreigend, in tegenstelling tot vrouwengevrij.
Ik ben niet biseksueel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En zelf mag je het wel? is wel erg bekrompen vind ik![]()
Ik nam aan dat jezelf wel bi was, dus dan neem ik het terugquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ben niet biseksueel.
En ja, bekrompen...als ik de gedachte van mijn vriend die met mannen in bed ligt onprettig vind, dan voel ik dat zo..is dat dan meteen bekrompen?
maar als jouw partner nou met vrouwen wil vunzen? zie je dat niet als een bedreiging?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:44 schreef SHE het volgende:
Van SHE mag overigens alles.
Als mijn partner met mannen wil funzen, dan is dat gezegend.
Zolang ik mijn eigen sekse ook maar mag bevoelen![]()
Neh...houden van = loslatenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar als jouw partner nou met vrouwen wil vunzen? zie je dat niet als een bedreiging?
Juist, ik kan het niet beter zeggen!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Neh...houden van = loslaten
Bovendien ben ik een lekker wijf, ik vrees maar zelden
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bijna iedereen noemt zich tegenwoordig 'bi', ookal hebben ze nog geen vinger naar een vrouw uitgestoken (goeie woordkeus).
Volgens mij ben je wel erg lelijk, als je al van jezelf zegt dat je een lekker wijf bentquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Neh...houden van = loslaten
Bovendien ben ik een lekker wijf, ik vrees maar zelden
dat geloof ik ook, wij willen bewijs zienquote:Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel erg lelijk, als je al van jezelf zegt dat je een lekker wijf bent![]()
Hoi mequote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:43 schreef Diebitch het volgende:
Ik ben bisexueel maar dan alleen maar in sex.
Ik denk dat sex lekker is met een meisje en ik weet dat het met een man ook lekker is.
Maar een relatie met een meisje daar moet ik niet aan denken.
Kun je mij nou bisexueel noemen?
Brand los...wie is er bi en vindt je dit bi??
een gangbang!quote:Op zondag 22 mei 2005 14:00 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Als je een meeting organiseren moet, is het (nofi) alles behalve spontaan. Je weet van elkaar dat je allemaal bi bent, en beschikbaar. Je weet wat de bedoeling van zo een meet is en wat er van je verwacht wordt. Dus niet bepaald spontaan. Als het mannen erbij zou betrekken, zou je zoiets een gangbang noemen. In mijn ogen bijna hetzelfde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |