abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:52:59 #101
117622 Gizzer
ik weet het ook niet
pi_27528557
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:43 schreef Diebitch het volgende:
Hai...
Nou uhhhh waar gaat deze topic over....over het bi-zijn!!
Ik ben bisexueel maar dan alleen maar in sex.
Ik vind sex lekker met een meisje maar ook met een jongen. Het liefst natuurlijk allebei...
Maar een relatie met een meisje daar moet ik niet aan denken.
Kun je mij nou bisexueel noemen?
Brand los...wie is er bi en vindt je dit bi??
Ik heb altijd relaties met meisjes gehad, werd verliefd op een jongen en heb daar al vrij lang een relatie mee (samenwonen zelfs) en word af en toe weer eens verliefd op een meisje. Ik ben wel trouw in de zin van: ik ga niet vreemd. Ik vind mezelf bisexueel.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:55:00 #102
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_27528632
De ierse film Goldfish Memory gaat trouwens wel een beetje over biseksualiteit.

Het is nogal luchthartige, good-feeling film, aanrader!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_27588652
quote:
Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef Diebitch het volgende:
Zijn er geen meiden of stelletjes die zin hebben om 11 juni mee te gaan naar club live in scheveningen? http://www.clublive.nl
Dat is en gewone club maar dan met erotische danseressen. We hebben met 30 meiden en stellen van Bimeiden.net afgesproken daar. Diegene die dat leuk lijkt moet me maar ff een bericht sturen ofzo...
Mannen mogen gewoon meej (hoef niet)
Op http://www.biback.com zijn er ook geregeld meetings.
Mischien ook wat voor je?
Als je je meeting erbij post komen er vast nog meer meiden.
Bimeiden.net en biback meiden gaan vaak naar dezelfde meetings.
  maandag 6 juni 2005 @ 15:07:42 #104
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27676697
Bi zijn is helemaal niet leuk, en al helemaal niet als je een man bent.

Het is verwarrend en dus helemaal niet zo handig als dat het in de eerste instantie lijkt, en je weet nooit precies wat je zelf wil, daarbij is je omgeving altijd wel van mening dat je gewoon homo bent maar niet helemaal uit de kast durft te komen.

Sex is al helemaal een ramp, want sex met een man is makkelijker geregeld dan sex met een vrouw, en dat slaat ook behoorlijk aan op je zekerheid. Mannen zijn wat dat betreft makkelijker te porren voor sex dan vrouwen. Maar als nasleep zit je vaak behoorlijk lang met wat je gedaan hebt in je maag.

Het is makkelijker en verstandiger om je leven op te delen in homo en hetero dan in een groot geheel. Want veel mensen zijn van mening dat je niet allebei leuk kunt vinden. De een vind je een homo, de ander vind je onbetrouwbaar en denkt dat je nooit iets van een relatie kan beginnen. Uiteindelijk ben je dus de enige die zichzelf als bisexueel ziet terwijl de rest je al lang en breed een label heeft opgedrukt.

Bi zijn is niet leuk, niet nuttig, en niet handig.

Misschien als je een vrouw bent, maar als man zijnde is het gewoon behaarde kut met peren.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_27677175
Aankomend weekend grote bimeiden meeting in scheveningen club live check www.bimeiden.net en dan forum meeting Word erg gezellig
  maandag 6 juni 2005 @ 16:53:55 #106
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_27680691
veel mannen die in het begin gaan experimenteren met andere mannen noemen zich eerst ook bi omdat dat toch net iets beter geaccepteerd word dan homo ook voor je zelf makkelijker om te vertellen en aan te wennen

@ kug...... is wel zo hoor
Born this way
pi_27684397
Ik accepteer homo en lesbisch zijn beter dan bi zijn...
Ik vind bi eigenlijk een beetje ertussenin, bi ben je als je met een meisje en een jongen hetzelfde hebt zeg maar.. Je wil met een meisje en een jongen serieus een relatie aangaan. Ik kom weer een beetje moeilijk uit mijn woorden, maar het komt denk ik wel over wat ik bedoel.
De seks met een meisje gewoon voor de seks is voor mij gewoon experimenteren of een keer wat anders proeven. Dat betekent niet dat je bi bent.
pi_27684420
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:58 schreef Rhanna het volgende:
Ik vind bi eigenlijk een beetje ertussenin, bi ben je als je met een meisje en een jongen hetzelfde hebt zeg maar.. Je wil met een meisje en een jongen serieus een relatie aangaan. Ik kom weer een beetje moeilijk uit mijn woorden, maar het komt denk ik wel over wat ik bedoel.
De seks met een meisje gewoon voor de seks is voor mij gewoon experimenteren of een keer wat anders proeven. Dat betekent niet dat je bi bent.
maar is dat niet bisexueel zijn?
ik moet eens de Van Dale erbij pakken...
  maandag 6 juni 2005 @ 21:26:50 #109
117622 Gizzer
ik weet het ook niet
pi_27689699
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:58 schreef Rhanna het volgende:
Bedoel je dat bi zijn per definitie betekent dat je een man en een vrouw tegelijk hebt of wilt? Volgens mij betekent het dat je op mannen én vrouwen valt, niet dat je dan altijd van twee walletjes eet. Uit sommige reacties in dit topic blijkt ook weer dat het gezien wordt als 'geen keuze kunnen maken' of 'een homo die het niet toe durft te geven' of 'van twee walletjes vreten'. Wat mij betreft: beetje jammer.
  maandag 6 juni 2005 @ 21:28:23 #110
117622 Gizzer
ik weet het ook niet
pi_27689760
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:53 schreef keizerpinguin het volgende:
veel mannen die in het begin gaan experimenteren met andere mannen noemen zich eerst ook bi omdat dat toch net iets beter geaccepteerd word dan homo ook voor je zelf makkelijker om te vertellen en aan te wennen

@ kug...... is wel zo hoor
Zou best kunnen maar je zegt het zelf al: dat zijn homo's die daar nog aan wennen moeten. Daar gaat het hier dus niet over, toch?
  maandag 6 juni 2005 @ 21:31:13 #111
117622 Gizzer
ik weet het ook niet
pi_27689884
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Bi zijn is helemaal niet leuk, en al helemaal niet als je een man bent.

Het is verwarrend en dus helemaal niet zo handig als dat het in de eerste instantie lijkt, en je weet nooit precies wat je zelf wil, daarbij is je omgeving altijd wel van mening dat je gewoon homo bent maar niet helemaal uit de kast durft te komen.

Sex is al helemaal een ramp, want sex met een man is makkelijker geregeld dan sex met een vrouw, en dat slaat ook behoorlijk aan op je zekerheid. Mannen zijn wat dat betreft makkelijker te porren voor sex dan vrouwen. Maar als nasleep zit je vaak behoorlijk lang met wat je gedaan hebt in je maag.

Het is makkelijker en verstandiger om je leven op te delen in homo en hetero dan in een groot geheel. Want veel mensen zijn van mening dat je niet allebei leuk kunt vinden. De een vind je een homo, de ander vind je onbetrouwbaar en denkt dat je nooit iets van een relatie kan beginnen. Uiteindelijk ben je dus de enige die zichzelf als bisexueel ziet terwijl de rest je al lang en breed een label heeft opgedrukt.

Bi zijn is niet leuk, niet nuttig, en niet handig.

Misschien als je een vrouw bent, maar als man zijnde is het gewoon behaarde kut met peren.

(en als je tijdens een relatie met een man verliefd wordt op een vrouw dan wordt het helemáál gecompliceerd, zowel voor jezelf als voor je partner... )
  maandag 6 juni 2005 @ 22:30:31 #112
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27692004
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:31 schreef Gizzer het volgende:

[..]

(en als je tijdens een relatie met een man verliefd wordt op een vrouw dan wordt het helemáál gecompliceerd, zowel voor jezelf als voor je partner... )
leg maar eens uit aan je vriendin dat je bi bent, moet je eens zien hoe makkelijk ze daar mee om kan gaan.

bi-vrouwen hebben het een verdomd stuk makkelijker in deze maatschappij dan bi-mannen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  maandag 6 juni 2005 @ 22:45:01 #113
117622 Gizzer
ik weet het ook niet
pi_27692519
quote:
Op maandag 6 juni 2005 22:30 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

leg maar eens uit aan je vriendin dat je bi bent, moet je eens zien hoe makkelijk ze daar mee om kan gaan.

bi-vrouwen hebben het een verdomd stuk makkelijker in deze maatschappij dan bi-mannen.
Klopt. Ik heb al acht jaar een vriend overigens en ook aan hem is het moeilijk uit te leggen (heb ik overigens ook wel begrip voor). Dat bi-vrouwen het makkelijker hebben geloof ik wel, dat ik dat absurd vind lijkt me duidelijk.
pi_27693625
Ik vind het ook een stuk moeilijker om met een man over biseksualiteit te praten dan met een vrouw. Een vrouw staat meestal toch wel open voor 'een keer proberen' ook misschien omdat de maatschappij dat accepteert, misschien zelfs aanspoort. Een man darentegen word al snel als 'vies' aangekeken en ze beginnen gelijk over 'kontneuken'dat ze dat niet willen, of dat mensen dat denken dat ze dat doen. iig, ik ken dus eigenlijk geen bi-mannen. Wat ik heel zonde vind, want diversiteit is wel heel mooi
And the druids turn to stone...
  maandag 6 juni 2005 @ 23:17:09 #115
94405 Tarak
pi_27693783
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:13 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik vind het ook een stuk moeilijker om met een man over biseksualiteit te praten dan met een vrouw. Een vrouw staat meestal toch wel open voor 'een keer proberen' ook misschien omdat de maatschappij dat accepteert, misschien zelfs aanspoort. Een man darentegen word al snel als 'vies' aangekeken en ze beginnen gelijk over 'kontneuken'dat ze dat niet willen, of dat mensen dat denken dat ze dat doen. iig, ik ken dus eigenlijk geen bi-mannen. Wat ik heel zonde vind, want diversiteit is wel heel mooi
Mannen praten niet over biseksuele gevoelens, die proberen gewoon een vent te scoren als de gelegenheid zich voor doet. Dat praten is meer iets voor vrouwen.

En een week later, zie je hem hand in hand met z'n vriendin door de stad lopen. .
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_27694002
hoe weet je als bi-man nu ook dat die ander ook bi is? je 'weet' het volgens mij alleen vrij makkelijk bij homo's omdat die ook vaak heel open erin zijn. Daar ken ik er ook wel een paar van geweldige barmannen heeft mijn stamkroeg
  maandag 6 juni 2005 @ 23:27:55 #117
94405 Tarak
pi_27694215
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef Panthera1984 het volgende:
hoe weet je als bi-man nu ook dat die ander ook bi is? je 'weet' het volgens mij alleen vrij makkelijk bij homo's omdat die ook vaak heel open erin zijn. Daar ken ik er ook wel een paar van geweldige barmannen heeft mijn stamkroeg
Bestaat er zoiets als een bi-scene? Volgens mij niet echt?

Mijn indruk is dat de meesten een vriendin hebben en af en toe naar homotenten en homosauna's toegaan, om te scoren. De wat sneuere gevallen ongetwijfeld naar parkeerplaatsen e.d..
  maandag 6 juni 2005 @ 23:27:58 #118
117622 Gizzer
ik weet het ook niet
pi_27694219
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:13 schreef Panthera1984 het volgende:
iig, ik ken dus eigenlijk geen bi-mannen. Wat ik heel zonde vind, want diversiteit is wel heel mooi
Hai!
  maandag 6 juni 2005 @ 23:30:05 #119
117622 Gizzer
ik weet het ook niet
pi_27694293
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:27 schreef Tarak het volgende:

[..]

Bestaat er zoiets als een bi-scene? Volgens mij niet echt?

Mijn indruk is dat de meesten een vriendin hebben en af en toe naar homotenten en homosauna's toegaan, om te scoren. De wat sneuere gevallen ongetwijfeld naar parkeerplaatsen e.d..
Dat vind ik geen bisexuelen maar stiekeme homo's. Er is volgens mij geen scene, je wordt min of meer de homo- of de heterokant opgeduwd volgens mij (met alle gezeik van dien)
  maandag 6 juni 2005 @ 23:31:22 #120
117622 Gizzer
ik weet het ook niet
pi_27694339
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef Panthera1984 het volgende:
Op zich heeft het niet veel nut om het te weten toch? Als man zoek je de homo- dan wel bisexuele mannen en de hetero- dan wel bisexuele vrouwen. En vice versa etcera enzovoort..
pi_27694513
nou ja, in zoverre is het nut er wel, stel je hebt een stel vrienden, waarvan je er 1 of 2 wel 'te versmaden' vind. Dan begin je er toch niet makkelijk over omdat alleen insinueren dat iemand niet Hetero zou zijn, al vaak wordt gezien als: "hoezo dan? ben jij niet hetero ofzo? moet je iets van me?" in't ergste geval weten snel al je vrienden het, en verstoten ze je (niet dat het dan goede vrienden waren, maar sommigen mensen hebben nu eenmaal niet erg goede vrienden, en willen ze toch niet kwijt, omdat ze ook niet alleen willen zijn)
pi_27695088
Ik zelf ben een jongen van 18 jaar.

En ik val op jongens en meiden. Me eerste sexuele contact was dan ook met een jongen toen ik 10 was. Daarna heb ik verschillende meiden gehad maar dat kon op 1 of andere manier kon ik niet aan me voldoening komen.

Op mijn 15 werd ik straal verliefd op een jongen van school. Bleek dat hij ook intressen had in mij dus daar heb ik ongeveer 1 jaar een relatie in het geheim mee gehad om dat je er gewoon niet over kon praten. Zelf vindt ik het erg fijn het lichaamelijke contact met jongens en meiden.

Nu op dit moment heb ik in een relatie met een vrouw maar achteraf ook nog met een jongen.
Af en toe een erg moeilijke situatie.

Zijn er nog meer jongens met zulke ervaringen
This is the way how we crash the party...
pi_27748968
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:26 schreef Gizzer het volgende:

[..]

Bedoel je dat bi zijn per definitie betekent dat je een man en een vrouw tegelijk hebt of wilt? Volgens mij betekent het dat je op mannen én vrouwen valt, niet dat je dan altijd van twee walletjes eet. Uit sommige reacties in dit topic blijkt ook weer dat het gezien wordt als 'geen keuze kunnen maken' of 'een homo die het niet toe durft te geven' of 'van twee walletjes vreten'. Wat mij betreft: beetje jammer.
Je wilt de man en de vrouw niet tegelijk, maar je ziet ze als gelijk. Je kan dus verliefd worden op een man en daarmee trouwen, maar het kan natuurlijk ook een vrouw zijn waarmee dat gebeurt.
Ik zeg nergens dat ik vind dat bi-mensen van 2 walletjes eten, al ken ik wel veel mensen die ook zo denken.
pi_27754764
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:06 schreef Rhanna het volgende:

[..]

Je wilt de man en de vrouw niet tegelijk, maar je ziet ze als gelijk. Je kan dus verliefd worden op een man en daarmee trouwen, maar het kan natuurlijk ook een vrouw zijn waarmee dat gebeurt.
Ik zeg nergens dat ik vind dat bi-mensen van 2 walletjes eten, al ken ik wel veel mensen die ook zo denken.
Ach, die mensen zijn gewoon jaloers
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:56:57 #125
117622 Gizzer
ik weet het ook niet
pi_27759562
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:06 schreef Rhanna het volgende:

[..]
Dan heb ik de zin: "Je wil met een meisje en een jongen serieus een relatie aangaan" verkeerd geïnterpreteerd. Ach, je zei immers zelf al dat je moeilijk uit je woorden kwam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')