Zo bedoelde ik het ook niet echt, ik bv fantaseer ook wel eens over vrouwen, maar heb het nog nooit echt gedaan en zou het ook niet zo snel in het echt doen. Sommige anderen hebben dit ook en noemen zich biquote:Op zondag 22 mei 2005 15:25 schreef Vieske het volgende:
[..]
Dus als je als meisje nog nooit wat met een jongen hebt gedaan, mag je jezelf ook geen hetero noemen? Het heeft toch niets met ervaring te maken.
Daar ben ik het wel mee eens. Fantaseren is heel wat anders dan het daadwerkelijk doen. Maar dat werd mij dus niet duidelijk na je post.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet echt, ik bv fantaseer ook wel eens over vrouwen, maar heb het nog nooit echt gedaan en zou het ook niet zo snel in het echt doen. Sommige anderen hebben dit ook en noemen zich bi
ah okee, snap mezelf soms ook niet helemaal hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 18:36 schreef Vieske het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Fantaseren is heel wat anders dan het daadwerkelijk doen. Maar dat werd mij dus niet duidelijk na je post.
Dus de eerste jaren dat ik wist dat ik bisexueel was was ik dat eigenlijk niet, want ik was nog niet verliefd geweest op een vrouw, toen ik na een aantal jaren eens tegen een persoon aanliep die wel die gevoelens teweeg bracht ben ik dus ineens echt bisexueel geworden terwijl er niets aan mij, mijn gevoelens verder, veranderd is????quote:Op zondag 22 mei 2005 10:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vind dat je pas bi bent als je echt verliefd kan worden op een vrouw en daar een relatie mee wil. Bijna iedereen noemt zich tegenwoordig 'bi', ookal hebben ze nog geen vinger naar een vrouw uitgestoken (goeie woordkeus). Zowat iedere meid lijkt het wel eens lekker om het met iemand van hetzelfde geslacht te doen, ze zeggen dan ook wel es dat iedere vrouw in weze bi is. Ben het daar dus niet mee eens
Jarenlang tegenaan gelopen, tegen dit lemma. Verliefdheid overkomt je, en meestal niet eens zo vaak. Dat is nogal zeldzaam. En of verliefdheid anders voelt voor een vrouw dan voor een man? Ikzelf vind dus van niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus de eerste jaren dat ik wist dat ik bisexueel was was ik dat eigenlijk niet, want ik was nog niet verliefd geweest op een vrouw, toen ik na een aantal jaren eens tegen een persoon aanliep die wel die gevoelens teweeg bracht ben ik dus ineens echt bisexueel geworden terwijl er niets aan mij, mijn gevoelens verder, veranderd is????
Of je verliefd wordt of niet heeft nogal veel met het goede persoon tegen komen te maken namelijk, niet met tot wie je je sexueel aangetrokken voelt en dat is de definitie van bisexualiteit, je sexueel aangetrokken voelen tot beide geslachten...
volgens mij valt dat wel mee hoor, dat zat jongens het ook hebben. Onder vrouwen is het veel populairder.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:26 schreef Loontjah het volgende:
Ik denk dat iedereen wel iets wil experimenteren, en denk dat vrouwen daar makkelijker in zijn. Er zijn zat jongens die het ook hebben, maar er niet voor uit durven te komen !
Ja hoor, dat noem ik ook gewoon bisexueel. Ik snap alleen 'nuttig' in de TT niet. Als je bi bent en dan wel aan een relatie met een meisje moet denken is dat niet nuttigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:43 schreef Diebitch het volgende:
Hai...
Nou uhhhh waar gaat deze topic over....over het bi-zijn!!
Ik ben bisexueel maar dan alleen maar in sex.
Ik vind sex lekker met een meisje maar ook met een jongen. Het liefst natuurlijk allebei...
Maar een relatie met een meisje daar moet ik niet aan denken.
Kun je mij nou bisexueel noemen?
Brand los...wie is er bi en vindt je dit bi??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat mijn eerste topic werd gesloten. Vonden ze niet nuttig!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Ja hoor, dat noem ik ook gewoon bisexueel. Ik snap alleen 'nuttig' in de TT niet. Als je bi bent en dan wel aan een relatie met een meisje moet denken is dat niet nuttig
Ik denk dat jongens hier een stuk minder behoefte aan hebben dan meissies. Meisjes doen in RL sowiezo al makkelijker knuffelen of kusjes geven en dat soort dingen. Onder jongens is dat niet echt gebruikelijk....quote:Op maandag 23 mei 2005 14:26 schreef Loontjah het volgende:
Ik denk dat iedereen wel iets wil experimenteren, en denk dat vrouwen daar makkelijker in zijn. Er zijn zat jongens die het ook hebben, maar er niet voor uit durven te komen !
Gadver nee zegquote:Op maandag 23 mei 2005 14:26 schreef Loontjah het volgende:
Er zijn zat jongens die het ook hebben, maar er niet voor uit durven te komen !
Fysiek contact met andere meisjes ben ik helemaal niet van. Dat gevlooi de hele tijd, gatver. (vind dat altijd zon niks argument, die lichamelijkheid, ik kan er helemaal niets mee...) Seks is leuk, maar dat geprut met die kleren en haren....quote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat Diebitch al zegt... meisjes zijn heel anders ingesteld op fysiek contact dan jongens. In zekere zin uit zich dat daar ook in.
Hehe oke, maar je snapt wel wat ik bedoel. Meisjes zullen elkaar wat sneller knuffelen dan twee jongens ofzo. Sowieso ook. Als mannen elkaar begroeten schudden ze de hand (in de meeste landen), een teken van vertrouwen en vriendschap. Vrouwen zoenen elkaar altijd.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:30 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Fysiek contact met andere meisjes ben ik helemaal niet van. Dat gevlooi de hele tijd, gatver. (vind dat altijd zon niks argument, die lichamelijkheid, ik kan er helemaal niets mee...) Seks is leuk, maar dat geprut met die kleren en haren....![]()
Deze dame sluit zich hierbij aan...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:30 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Fysiek contact met andere meisjes ben ik helemaal niet van. Dat gevlooi de hele tijd, gatver. (vind dat altijd zon niks argument, die lichamelijkheid, ik kan er helemaal niets mee...) Seks is leuk, maar dat geprut met die kleren en haren....![]()
Helaas niet nee. Als het aan mij lag was het anders, maar acties van anderen zal ik ook moeten respecteren. En idd: dat ligt aan de conventies voor begroeting die we in dit land hanteren.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef Thomas B. het volgende:
I Jij zegt zoenen doe jij met je lief, maar ik geloof gewoon niet dat jij verder iedereen om je heen uitsluitend een hand geeft. Dat heeft weer met die Europese sociale afspraken te maken.
En mij kun je niet wijsmaken dat de hoeveelheid knuffelen alleen maar natuurlijk is aangelegd, dus daarin zullen we moeten berusten vrees ik.quote:Jongens zijn van nature gewoon minder knuffelig... iig wat hetzelfde geslacht betreft. Men kan mij niet wijsmaken dat het niet zo is. Heeft niet zo zeer te maken met het feit dat het not-done is (voor sommigen vast ook wel, daar niet van) maar dat zit gewoon in het bloed en ook wel de Europese Sociale Afspraken (ESA). Het is een combinatie van vele factoren denk ik. Maar het zal heus wel van persoon tot persoon verschillen.
Gaarne! Maar dat vindt mijn vriendje noooooit goedquote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef Diebitch het volgende:
Zijn er geen meiden of stelletjes die zin hebben om 11 juni mee te gaan naar club live in scheveningen? http://www.clublive.nl
Dat is en gewone club maar dan met erotische danseressen. We hebben met 30 meiden en stellen van Bimeiden.net afgesproken daar. Diegene die dat leuk lijkt moet me maar ff een bericht sturen ofzo...
Mannen mogen gewoon meej (hoef niet)
Alsof het daar allemaal om draait..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |