Dan heb je het beste idd nog niet gezienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar ik volg de filmwereld nauwelijks, dus ken maar heel weinig (recente) films. En dan alleen nog maar van naam. De jongste film die ik heb gezien is Saving Private Ryan en dat zegt denk ik wel genoeg over mijn filmkennis over de laatste jaren![]()
Erg he, dit is al de derde Hools die vandaag wordt geopend.quote:
Ja hequote:
Mijn broer heeft hier thuis een aantal LOTR dvd's liggen. Binnenkort als ik wat vrije dagen heb maar kijken dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dan heb je het beste idd nog niet gezien
oja het is Y tu mamá también geworden
City of god top filmquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft hier thuis een aantal LOTR dvd's liggen. Binnenkort als ik wat vrije dagen heb maar kijken dan.
Een spaans taligefilm (). Veel kijkplezier
Waar gaat ie overquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd geweldige indrukwekkende film
http://www.imdb.com/title/tt0317248/quote:
Is het strand niet een beetje uit de richting van Huizenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
En bizarre avond, die eindige om half 5 s'morgens op het strand.
Je hebt hier 3 strandjes, allen aan het gooimeerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het strand niet een beetje uit de richting van Huizen
Maar gezellig was het wel ?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
En bizarre avond, die eindige om half 5 s'morgens op het strand.
O natuurlijk dat is ook strand. Ik associeer strand meteen met zeequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je hebt hier 3 strandjes, allen aan het gooimeer.
En ja, ik heb me uitstekend vermaakt.
Iemand nog stapplannen hier ?
Ja is het ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O natuurlijk dat is ook strand. Ik associeer strand meteen met zee
OK, dan is het goed.
Ik ga zometeen naar de kroeg.
Over die film City Of God. Gezien het plot lijkt het me inderdaad een indrukwekkende film
Arsenal maakt mijn dag nog een beetje goed. Hoewel ik wel een leuke dag heb gehad. (klinkt tegenstrijdig)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja is het ook.
En nee ik ga het een keer kalm aan doen. en ben er nog kapot van
Kijkzequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:27 schreef pascalheister het volgende:
ik ben film kijken
neem er straks ook 1 van mij Bos
Het enige wat mijn dag een beetje goed maakt is dat ons eerste de eerste nacompetitie wedstrijd heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Arsenal maakt mijn dag nog een beetje goed. Hoewel ik wel een leuke dag heb gehad. (klinkt tegenstrijdig)
United heeft verloren onterecht nog welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:31 schreef JaWi het volgende:
Wat is er voor verdriet?
Ja, het is me allemaal watquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
United heeft verloren onterecht nog wel
en Excelsior kan het kampioenschap vergeten en Heracles is kampioen
Ik denk dat SCH offline naar het songfestival aan het kijken is. Al even niet meer gesignaleerd hier in Hoolsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:39 schreef tong80 het volgende:
Waskapot moe, ging om half acht liggen wordt wakker dan denk je dat het zondag is val je midden in het songfestival.
Is SCH er nog ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |