Seven Samurai is zo'n klasiekerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK
Het is te merken dat ik niet thuis ben in de filmwereld.
Alleen Basic Instinct ken ik.
Uiteraard heb ik ook ooit van 24 gehoord
Meen je dat nou? Ik ben geen giga-filmfreak, meer ken zeker zo'n 80% van Pascal's DVD-collectiequote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK
Het is te merken dat ik niet thuis ben in de filmwereld.
Alleen Basic Instinct ken ik.
Uiteraard heb ik ook ooit van 24 gehoord
Dat zou goed kunnen, maar ik volg de filmwereld nauwelijks, dus ken maar heel weinig (recente) films. En dan alleen nog maar van naam. De jongste film die ik heb gezien is Saving Private Ryan en dat zegt denk ik wel genoeg over mijn filmkennis over de laatste jarenquote:
hier nog steeds zonquote:
Ik ken wellicht meer films maar mijn post ging puur over de laatste 8, naar de andere heb ik nog niet gekeken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik ben geen giga-filmfreak, meer ken zeker zo'n 80% van Pascal's DVD-collectie
Dan heb je het beste idd nog niet gezienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, maar ik volg de filmwereld nauwelijks, dus ken maar heel weinig (recente) films. En dan alleen nog maar van naam. De jongste film die ik heb gezien is Saving Private Ryan en dat zegt denk ik wel genoeg over mijn filmkennis over de laatste jaren![]()
Erg he, dit is al de derde Hools die vandaag wordt geopend.quote:
Ja hequote:
Mijn broer heeft hier thuis een aantal LOTR dvd's liggen. Binnenkort als ik wat vrije dagen heb maar kijken dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dan heb je het beste idd nog niet gezien
oja het is Y tu mamá también geworden
City of god top filmquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft hier thuis een aantal LOTR dvd's liggen. Binnenkort als ik wat vrije dagen heb maar kijken dan.
Een spaans taligefilm (). Veel kijkplezier
Waar gaat ie overquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd geweldige indrukwekkende film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |