Arsenal maakt mijn dag nog een beetje goed. Hoewel ik wel een leuke dag heb gehad. (klinkt tegenstrijdig)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja is het ook.
En nee ik ga het een keer kalm aan doen. en ben er nog kapot van
Kijkzequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:27 schreef pascalheister het volgende:
ik ben film kijken
neem er straks ook 1 van mij Bos
Het enige wat mijn dag een beetje goed maakt is dat ons eerste de eerste nacompetitie wedstrijd heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Arsenal maakt mijn dag nog een beetje goed. Hoewel ik wel een leuke dag heb gehad. (klinkt tegenstrijdig)
United heeft verloren onterecht nog welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:31 schreef JaWi het volgende:
Wat is er voor verdriet?
Ja, het is me allemaal watquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
United heeft verloren onterecht nog wel
en Excelsior kan het kampioenschap vergeten en Heracles is kampioen
Ik denk dat SCH offline naar het songfestival aan het kijken is. Al even niet meer gesignaleerd hier in Hoolsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:39 schreef tong80 het volgende:
Waskapot moe, ging om half acht liggen wordt wakker dan denk je dat het zondag is val je midden in het songfestival.
Is SCH er nog ?
Ik had net zijn vriendinnetje Ilse op msnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:39 schreef tong80 het volgende:
Waskapot moe, ging om half acht liggen wordt wakker dan denk je dat het zondag is val je midden in het songfestival.
Is SCH er nog ?
DeVragen van Voreg vandaag.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:52 schreef VoreG het volgende:
Hoeveel nog alleen de uitslagen zijn intressant
Gelukkig voor hem is er geen eindexamen algemene ontwikkeling.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
DeVragen van Voreg vandaag.
SLM ramp ?
Manchesterramp ?
Tegen wie speelt Arsenal ?
Hoelaat begint Sesamstraat ?
Hoelang nog ?
Hoekort nog ?
Hoe breed is een breedbekkikker ?
Hoelaat begint Nederland ?
Waarom weet ik zo weinig ?
| Forum Opties | |