Jij hebt hier alleen nog maar vragen gesteldquote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ga je moeder pesten, je weet niet waar je over praat![]()
p.s. ga terug naar de basisschool en leer rekenen (misschien in combinatie met een rekenmachine)
Bij de AH heb je ook nog een goedkoop merk waar ook 11 gram eiwit per 100 gram in zit, aangezien de Aldi voor mij te ver weg isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
aldi kwark11 gram per 100 gram eiwit
Eet ik ook soms, ik probeer zelf een beetje de verschillende merken te mixen. Aldi/hoogvliet/albert heijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:20 schreef Den_Haag het volgende:
Ik eet van de AH altijd de kwark van De Zaanse Hoeve. 50 cent per 500 gram. 9,5gr eiwit per 100gram kwark.
11 gram afgerond he....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:44 schreef Fatality het volgende:
Aldi kwark is lekker licht, niet droog en glijdt goed je keel binnen, daarnaast 11 gram eiwit. Wat wil je nog meer.
Ik teken voor aldi kwark!![]()
3x per week full-body is een optie. Als je het nog nooit gedaan hebt en je staat nu stil is het het proberen waard. Let er wel op dat je na iedere training dan min. 48 uur rust hebt. Ma, wo, vr is een mooie indeling.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:48 schreef D-Smoove het volgende:
Ik heb een vraagje over mijn trainingsschema. Ik ben sinds vorig jaar september bezig met 3 tot 5x per week trainen. Ik merkte nu dat ik de laatste tijd stil stond qua vooruitgang. Iemand adviseerde me om in plaats van 1 spiergroep per dag, nu eens te proberen 3 dagen per week álle spiergroepen te trainen (1 oefening per groep), maar dan elke dag een andere oefening.
Het gaat een beetje in tegen de algemene gedachte, maar zou dit goed zijn om te doen?
En zou het daarnaast aan te raden zijn om bijv 1 of 2 dagen met alleen cardio erbij te doen? Of verlies je daar juist weer massa mee?
En dat allemaal met Megaform!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:55 schreef Mr.J het volgende:
Henk Visser, 3 dagen geleden 2e geworden op de BeNeLux Masters.
http://members.chello.nl/a.kalingart/id35.htm
Wat een brute back double biceps! Wow!
[afbeelding]
En dat na toch aanzienlijk wat blessure leed. http://members.chello.nl/a.kalingart/id24.htm
Die rugquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:55 schreef Mr.J het volgende:
Henk Visser, 3 dagen geleden 2e geworden op de BeNeLux Masters.
[afbeelding]
En ik maar zeiken over me pijntjesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:55 schreef Mr.J het volgende:
En dat na toch aanzienlijk wat blessure leed. http://members.chello.nl/a.kalingart/id24.htm
Je bent in de war met steroiden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:42 schreef aldostuta het volgende:
Met CellTech niet joh, met dat spul groei je vanzelf wel......
Nee joh, heb je die before and after fotos van Cell Tech wel eens gezien?quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nee joh, heb je die before and after fotos van Cell Tech wel eens gezien?
Dat resultaat haal je echt niet met steroiden hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |