Vergeet de voeding niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:32 schreef BertV het volgende:
Dat betekend dus dat je, los van kuren, het net zo goed kunt houden op proteine shakes, multivitamine-mineralen en eventueel creatine?
Shit man, dan moeten we gewoon met gewichten in de weer.
Mijn voeding is al netter en beter uitgebalanceerd dan die van het paard van Anky.quote:
Hoe kom jij op 3,5 gram per dag? (hoe zwaar weeg je) |Ik weeg nu 96 kilo (ben 20 kilo aangekomen door BB), maar zit niet hoger dan 180 gram per dag.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:12 schreef Mr.J het volgende:
Ik zit op 3,5 gram per kg lichaamsgewicht eiwitten en zit op onderhoud op een 4500kcal per dag.
2 kwark eh, 100 gram magere kwark bevat zo'n 7,4 gram ewit. Dus jij eet ruim 1.3 liter kwark? Dat zijn bijna 3 van die bakken, dat is de reden dat ik op shakes over ben gegaan. Maar jij neemt ook nog 's 60 gram extra?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
ik eet elke dag in ieder geval, 2 kwark (100 gram eiwit) + 1 shake (60 gram) en dan nog gewone voeding...
Check de OP.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:05 schreef Fatality het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de calorien voor dienen? Wat doen ze?
Als ik op zo'n 400 gram koolhydraten en 250 gram eiwitten zit, wat heb ik dan aan de calorien?
aldi kwarkquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:48 schreef BertV het volgende:
[..]
2 kwark eh, 100 gram magere kwark bevat zo'n 7,4 gram ewit. Dus jij eet ruim 1.3 liter kwark? Dat zijn bijna 3 van die bakken, dat is de reden dat ik op shakes over ben gegaan. Maar jij neemt ook nog 's 60 gram extra?
Fatality, je hebt het over 250 gram eiwit, WTF...?![]()
Hobbies/interesses: Gitaar
Ga je moeder pesten, je weet niet waar je over praatquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:48 schreef BertV het volgende:
[..]
2 kwark eh, 100 gram magere kwark bevat zo'n 7,4 gram ewit. Dus jij eet ruim 1.3 liter kwark? Dat zijn bijna 3 van die bakken, dat is de reden dat ik op shakes over ben gegaan. Maar jij neemt ook nog 's 60 gram extra?
Fatality, je hebt het over 250 gram eiwit, WTF...?![]()
Hobbies/interesses: Gitaar
3500 calorieen zijn 3500 calorieen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:44 schreef Den_Haag het volgende:
Nog iemand antwoord op de vraag: wat moet ik eten? Hoe kun je 3500 calorieen binnen krijgen zonder aan te komen.
Ik mis toch echt vetten in jouw rijtje. Houd de hoeveelheid vet dat je eet beneden de 1 gram per kilo lichaamsgewicht. Maar resoluut stoppen met vet is gewoon ongezond. 250 gram eiwit lijkt me echt te veel van het goede als je niet extreem aan het BB-en bent.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:05 schreef Fatality het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de calorien voor dienen? Wat doen ze?
Als ik op zo'n 400 gram koolhydraten en 250 gram eiwitten zit, wat heb ik dan aan de calorien?
K, moet ik toch maar ff bij de Aldi kijken, meer eiwit, lekkerder en waarschijnlijk goedkoper.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:45 schreef Fatality het volgende:
Oh ik maak me over vet geen enkele zorgen, ik eet zowiezo amper vet.
250 gram is niet zo bijzonder veel? En 250 gram is niet zo bijzonder veel hoor, daarnaast train ik me 3 a 4 keer in de week halfdood.
Om aan zoveel kcal te komen moet ik echt me de pleuris eten in niet nuttige dingen (toch?) ik kan genoeg vitamines, koolhydraten, vet, eiwitten etc. binnenkrijgen en dan zit ik nog onder de 3500 kcal. Waar dienen die kcal nou echt voor, misschien moet ik google er eens bijpakken.
p.s. aldikwark is de lekkerste kwark
- afgerond dan hequote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
aldi kwark11 gram per 100 gram eiwit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |