Dat zou ik zomaar geweest kunnen zijnquote:
Zullen we samen gaan?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:47 schreef Haushofer het volgende:
De foto's stralen toch wel een bepaald sfeertje uit. Ik denk zelf dat ik best opensta voor mystieke dingen, hoewel heel veel users in TRU daar misschien anders over denken
Jij hebt geen lang blond haar en bovendien zaten we in de bus.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:49 schreef Haushofer het volgende:
Dat zou ik zomaar geweest kunnen zijnLees ook altijd in de trein, en spreek niet zo gauw mensen aan. Maar dat komt meer door verlegenheid. Eigenlijk vind ik het ontzettend leuk om verschillende mensen te kijken in de trein, en eventueel met ze te ouwehoeren enzo.
ok.. Dan denk ik inderdaad dat er weinig aan af te lezen valt, en dat gevoel je enige graadmeter is..quote:Op zondag 22 mei 2005 15:48 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik kon niet goed de grootte schatten omdat ze volgens mij niet stil stonden. Of vervormden oid. Achteraf snap ik dat ook nog steeds niet. Het leek alsof ze zich naar voren bewogen maar het kon ook zijn dat ze een andere vorm aannamen.
Als ik langer dan die paar seconden ze had aangestaard had ik vast wel gezichten gezien, maar nu niet. Ik durfde niet meer te kijken. Ik kon dus ook geen emoties aflezen.
Ik heb het idee dat mijn zicht zich aan het aanpassen was en als ik dus langer had gekeken wel meer had gezien. Ik wilde dat echter niet. Hoewel ik trouwens niet zeker weet of ik dan wel echt meer had gezien. Ik heb tijdens een cursus wel eens bewust een (goedaardige) entiteit opgeroepen zodat ik kon proberen hem te zien en toen zag ik ook alleen maar een silhouet. Echt was het toen een donker silhouet op een lichte achtergrond.
Ok.. Dan is het alvast minder waarschijnlijk..quote:Dat klopt. Ik heb dat ook overwogen. Maar op het moment dat ik ze zag was ik niet slecht op mijn gemak. Door de ervaring raakte ik slecht op mijn gemak. Daarvoor was ik dat niet.
Ik vind het ook vrij bijzonder inderdaad.quote:Witachtig, licht doorschijnend ja.
Natuurlijk is het er overdag anders dan 's nachts. Daarom was ik ook zo verbaasd om redelijk dezelfde ervaring ook overdag mee te maken.
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij hebt geen lang blond haar en bovendien zaten we in de bus.
Grote Sterke mannen zijn inderdaad wel aan te raden.. Als je niet oppast ga je zo op je plaat als je afdaalt in het gat. Nog een tip : Zorg dat je benen bedekt zijn, aan de binnenkant zitten aardig wat brandnetels.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan?Ik wil natuurlijk wel een Stoere Sterke Man mee.
![]()
We hadden ook al gezegd dat je mee moestquote:Op zondag 22 mei 2005 15:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Check! Ik ook![]()
De foto's stralen toch wel een bepaald sfeertje uit. Ik denk zelf dat ik best opensta voor mystieke dingen, hoewel heel veel users in TRU daar misschien anders over denken
Ongetwijfeld tot Haushofers grote spijt zal ik dan geen rokje aantrekken.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:53 schreef Alicey het volgende:
Grote Sterke mannen zijn inderdaad wel aan te raden.. Als je niet oppast ga je zo op je plaat als je afdaalt in het gat. Nog een tip : Zorg dat je benen bedekt zijn, aan de binnenkant zitten aardig wat brandnetels.
ik meld me afquote:Op zondag 22 mei 2005 15:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ongetwijfeld tot Haushofers grote spijt zal ik dan geen rokje aantrekken.![]()
Bij wijze van spreken dan ejquote:Op zondag 22 mei 2005 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij hebt geen lang blond haar en bovendien zaten we in de bus.
Is goed hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan?Ik wil natuurlijk wel een Stoere Sterke Man mee.
![]()
Solse Gat Meeting; 21 mei!quote:Op zondag 22 mei 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wat IS dat Solse Gat nou precies dan? Is het een bos? Waar bevindt het zich? En wie zijn er allemaal heen geweest (zonder mij)?
Het Solse Gat is een gat in het bos, nabij Putten bij het gehucht Drie. De legende gaat dat er in het verleden een klooster heeft gestaan met monniken die van de goede leer waren afgedwaald, en de avond vulden met feest vieren. Op een nacht bij zwaar weer was er een hele harde klap te horen, en de volgende ochtend bleek het klooster te zijn verdwenen, en een gat er voor in de plaats gekomen. Als je om 12 uur 's nachts (En we hebben nog gediscussieerd welke tijdzonde dat dan is en of we rekening moeten houden met zomertijdquote:Op zondag 22 mei 2005 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wat IS dat Solse Gat nou precies dan? Is het een bos? Waar bevindt het zich? En wie zijn er allemaal heen geweest (zonder mij)?
Shit! We hebben dus al een keer seks gehad? En ik weet daar niks meer van!quote:Op zondag 22 mei 2005 15:58 schreef Haushofer het volgende:
Is goed hoor![]()
Zullen we het deze keer dan puur wetenschappelijk houden, en de sex laten voor wat het is ?
Haus heeft je vast gedrogeerd.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Shit! We hebben dus al een keer seks gehad? En ik weet daar niks meer van!
Toffe gasten!quote:Op zondag 22 mei 2005 15:59 schreef Alicey het volgende:
Het Solse Gat is een gat in het bos, nabij Putten bij het gehucht Drie. De legende gaat dat er in het verleden een klooster heeft gestaan met monniken die van de goede leer waren afgedwaald, en de avond vulden met feest vieren.
Eh... Jaaaja...quote:Op een nacht bij zwaar weer was er een hele harde klap te horen, en de volgende ochtend bleek het klooster te zijn verdwenen, en een gat er voor in de plaats gekomen.
Nou, ik ga een keer mee.quote:hoor je soms nog de klokken van het klooster en kun je de monniken zien/horen...
Zeker uitslapen. Ik heb het vandaag met 2 1/2 uurtjes gedaan (Plus nog wat lichte slaapjes in OV).quote:Op zondag 22 mei 2005 16:00 schreef ReCreative het volgende:
Oeioei dat is uitslapen. Goedemorgen allen
.
Ik hoop er een keer te zijn als het een keer normaal weer is. Is natuurlijk ook leuk om een keer niet doorweekt er te zijn, het is dan ook prettiger om stil te zitten.quote:Het Gat ben ik al te lang niet geweest, dus ik zal er wel weer een nacht zitten binnenkort. Het blijft fascinerend.
laat t ff weten dan als je weer gaatquote:Op zondag 22 mei 2005 16:00 schreef ReCreative het volgende:
Oeioei dat is uitslapen. Goedemorgen allen
.
Het Gat ben ik al te lang niet geweest, dus ik zal er wel weer een nacht zitten binnenkort. Het blijft fascinerend.
Die wisten het wel.quote:
Het is een legende ej.quote:Eh... Jaaaja...
Het vervelende is dat je echt een auto nodig hebt om er te komen, het is in de middle of nowhere.. Anders hadden we eenvoudigweg iets kunnen afspreken.quote:Nou, ik ga een keer mee.
Je kunt er ook met de fiets komenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die wisten het wel.
[..]
Het is een legende ej.
[..]
Het vervelende is dat je echt een auto nodig hebt om er te komen, het is in de middle of nowhere.. Anders hadden we eenvoudigweg iets kunnen afspreken.
Jij bent geen Stoere Sterke Man.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:05 schreef Alicey het volgende:
Het vervelende is dat je echt een auto nodig hebt om er te komen, het is in de middle of nowhere.. Anders hadden we eenvoudigweg iets kunnen afspreken.
Als we vroeg zouden vertrekken zou het stuk lopend doen misschien een optie zijn, een bijkomend probleem is echter dat ik er de weg niet ken. Aan de andere kant moet er wel een route-beschrijving te vinden zijn, en eenmaal in het bos kan ik de weg nu wel vinden denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt er ook met de fiets komen
(En dat is trouwens zelfs serieus, want het is nooit echt ver naar het dichtstbijzijnde station)
ben je dr wel eens geweest???quote:Op zondag 22 mei 2005 16:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt er ook met de fiets komen
(En dat is trouwens zelfs serieus, want het is nooit echt ver naar het dichtstbijzijnde station)
meldtquote:Op zondag 22 mei 2005 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent geen Stoere Sterke Man.Maar is er dan niet iemand met een ootoo?
Doe ikquote:
Ik meen mij te herinneren dat ik eens in Drie ben geweest. Waar ligt het precies?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:06 schreef Reya het volgende:
Nee. Die moeten we er dan ook bij uitnodigen. Een alternatief is heeel erg voorzichtig zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent geen Stoere Sterke Man.
Dat weet ik niet.quote:Maar is er dan niet iemand met een ootoo?
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat ik eens in Drie ben geweest. Waar ligt het precies?
Goede kwalificatie inderdaad. Hebben we tenminste een grote sterke man die geen zevenmijlslaarzen aan heeft.quote:
Nee, maar ik heb een kaartje gezien met waar het ongeveer ligt. Het is volgensmij een kilometertje of vijf vanaf Puttenquote:
Bij Putten dus, ergens tussen Amersfoort en ... ?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat ik eens in Drie ben geweest. Waar ligt het precies?
Zoiets is het volgens mij ja..quote:Op zondag 22 mei 2005 16:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een kaartje gezien met waar het ongeveer ligt. Het is volgensmij een kilometertje of vijf vanaf Putten![]()
Zwolle.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij Putten dus, ergens tussen Amersfoort en ... ?
En in Putten stopt wel een trein neem ik aan? Of bus?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:09 schreef Reya het volgende:
Nee, maar ik heb een kaartje gezien met waar het ongeveer ligt. Het is volgensmij een kilometertje of vijf vanaf Putten![]()
Ik dacht dat er een stationnetje was ja. Ik denk wel dat de laatste trein "vroeg" aankomt..quote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En in Putten stopt wel een trein neem ik aan? Of bus?
Trein. Stoptrein vanuit Utrecht.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kaartje is stuk.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef qu63 het volgende:
ik heb net een kaartje geuploadff een paar posts teruglezen
als je op 9292ov.nl drien intikt, stuurt ie je naar ermeloquote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |