En kan dit bolletje zich vervolgens ook omvormen naar een persoon?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja. Het is een zacht brandend bolletje gas, dat onder z'n eigen warmte kan bewegen, ook als er geen wind is.
Voor de geïnteresseerden dan:quote:Op zondag 22 mei 2005 14:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken uberhaupt weinig professoren.
De gefotografeerde orbs hebben trouwens wel een blauwe rand als je de foto's op origineel formaat bekijkt..quote:Op zondag 22 mei 2005 14:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Thanx voor de uitleg Doffy en Alicey. Erg helder
.
Tja vanuit die redenatie kan ik inderdaad niet met 100% zekerheid zeggen of de lichtjes blauw waren of niet. Naar mijn mening niet maar het zou dus kunnen dat ik die blauwe kleur op dat moment niet kon zien. Maar dat verklaart nog niet de bewegingen die de lichten maakten.
Deze orb heeft moeite om te materialiseren. Het lijkt wel of onze zeer gewaardeerde mod door het Solse Gat opgeslokt wordt en dat ze wanhopige pogingen doet weer terug in de realiteit te komen.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
De gefotografeerde orbs hebben trouwens wel een blauwe rand als je de foto's op origineel formaat bekijkt..
rare bolletjesquote:Op zondag 22 mei 2005 14:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja. Het is een zacht brandend bolletje gas, dat onder z'n eigen warmte kan bewegen, ook als er geen wind is.
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:07 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Deze orb heeft moeite om te materialiseren. Het lijkt wel of onze zeer gewaardeerde mod door het Solse Gat opgeslokt wordt en dat ze wanhopige pogingen doet weer terug in de realiteit te komen.
[afbeelding]
Dit is dus een typisch voorbeeld van een QM proces waarbij de golfvergelijking nog niet helemaal uitgekristalliseerd is.![]()
Precies wat ik zeg. Ik heb verscheidene van zulke lichtbolletjes zien omvormen naar silhouetten van meerdere personen.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:59 schreef Doffy het volgende:
Wat bedoel je, Geartsjuh?
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:07 schreef Yosomite het volgende:
Deze orb heeft moeite om te materialiseren. Het lijkt wel of onze zeer gewaardeerde mod door het Solse Gat opgeslokt wordt en dat ze wanhopige pogingen doet weer terug in de realiteit te komen.
[afbeelding]
Dit is dus een typisch voorbeeld van een QM proces waarbij de golfvergelijking nog niet helemaal uitgekristalliseerd is.![]()
zullen wij dan maar even weer naar Truth terughobbelenquote:Op zondag 22 mei 2005 15:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Ik heb verscheidene van zulke lichtbolletjes zien omvormen naar silhoueten van meerdere personen.
Maar dat is misschien een uitspraak die niet echt in WFL thuis hoort. Ik kan er ook maar beter over ophouden denk ik want het is ook niet iets waar ik fijne herinneringen aan over heb gehouden. Het is ook niet te verklaren en het is een persoonlijke ervaring dus veel kunnen jullie er ook niet mee.
Zeer interessant!quote:Op zondag 22 mei 2005 15:10 schreef Geartsjuh het volgende:
Precies wat ik zeg. Ik heb verscheidene van zulke lichtbolletjes zien omvormen naar silhoueten van meerdere personen.
Maar dat is misschien een uitspraak die niet echt in WFL thuis hoort. Ik kan er ook maar beter over ophouden denk ik want het is ook niet iets waar ik fijne herinneringen aan over heb gehouden. Het is ook niet te verklaren en het is een persoonlijke ervaring dus veel kunnen jullie er ook niet mee.
Het is hier ook leuk hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 15:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
zullen wij dan maar even weer naar Truth terughobbelen
Jammerquote:Op zondag 22 mei 2005 15:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zeer interessant!Maar je hebt gelijk, dit is wel waar de verklaringen ophouden... voor mij, althans
Het gaat wel om veel particles tegelijk.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:07 schreef Yosomite het volgende:
[..]
[afbeelding]
We (Althans ik) zijn niet anti-spiritualiteit ofzo hier hoor.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
zullen wij dan maar even weer naar Truth terughobbelen
Maar daar kan nog veel verder gepraat worden, voor de meeste hier houdt het nu al opquote:Op zondag 22 mei 2005 15:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
We (Althans ik) zijn niet anti-spiritualiteit ofzo hier hoor.
Ik weet niet, ik kan niet denken voor de meesten.. Als ik het zelf vanuit een WFL-kader bekijk vind ik wat Geartsjuh zegt erg boeiend, en zou ik hte ook wel interessant vinden om wat details te weten.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar daar kan nog veel verder gepraat worden, voor de meeste hier houdt het nu al op
Het initiatief zal hoe dan ook niet van jou uitgaan, zo te zienquote:Op zondag 22 mei 2005 15:16 schreef qu63 het volgende:
Maar daar kan nog veel verder gepraat worden, voor de meeste hier houdt het nu al op
Oh, da's beter.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, ik ben weer in Leeuwarden, moest een stukje met de bus, maar nauwelijks vertraging.
En ik haat bussen gewoon. Ik zat wel naast een hele charmante jongeman, maar die was alleen maar geïnteresseerd in het boek dat hij las, dus ook geen aanspraak.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:27 schreef Alicey het volgende:
Oh, da's beter.Ik vind het zelf nooit zo prettig dat busvervoer, en het levert toch vaak wel een vertraging van een half uur a een uur op ook..
Wat een sukkelquote:Op zondag 22 mei 2005 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En ik haat bussen gewoon. Ik zat wel naast een hele charmante jongeman, maar die was alleen maar geïnteresseerd in het boek dat hij las, dus ook geen aanspraak.
Dat valt best mee hoor ququote:Op zondag 22 mei 2005 15:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus ook.quote:
Nouja, beter dan naast een minder charmante jongeman zitten die stinkt naar een sigarettenrook/pepermunt-combo, en vervolgens nog even de stalker gaat uithangen.quote:Ik zat wel naast een hele charmante jongeman, maar die was alleen maar geïnteresseerd in het boek dat hij las, dus ook geen aanspraak.
Dat van die bolletjes heb je niet verteled!quote:Op zondag 22 mei 2005 15:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[knip]
Sorry ququote:Op zondag 22 mei 2005 15:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat van die bolletjes heb je niet verteled!
Maar er waren er nu niet veel, en we zijn ze ook niet achteraan gegaan
Ehhh, ja!quote:Op zondag 22 mei 2005 15:32 schreef Alicey het volgende:
Nouja, beter dan naast een minder charmante jongeman zitten die stinkt naar een sigarettenrook/pepermunt-combo, en vervolgens nog even de stalker gaat uithangen.
Hier heb ik van qu al iets over gehoord.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Meer details over mijn ervaring heb ik niet echt. Behalve dat de hele nacht van die bolletjes te zien waren in het bos. Qu en RC zijn er toen achteraan gegaan en wat hun daarmee ervaren hebben is natuurlijk aan hun om te vertellen.
Hoe groot schatte je ze ongeveer? Hadden ze ook een gezicht? Kon je emoties aflezen (Anders dan aanvoelen)?quote:Ik weet alleen dat ik op het moment dat we weggingen me verbaasde over de hoeveelheid bolletjes aan een bepaalde kant van het bos (ze leken verviervoudigd). Toen ik er naar keek begonnen de bolletjes te veranderen in silhouetten van personen. Een soort witte schimmen zeg maar. Vrij groot en dreigend ook. Ze waren absoluut niet blij dat wij er waren (tenminste die indruk of dat gevoel had ik). Het waren er minstens een stuk of veertig als ik zou moeten schatten.
Het kan zijn dat dit iets is wat je zelf doet.. Als je eenmaal slecht op je gemak bent kun je zelfs in bomen al erg snel iets zien..quote:Dat was trouwens wel raar.. zodra ik er eentje op die manier kon zien, zag ik ze opeens allemaal. Alsof je op een andere manier er naar kijkt oid. Ik werd hierdoor echter wel erg overvallen door de hoeveelheid van de entiteiten.
Heb je het ze op het moment zelf ook verteld?quote:Trouwens weet ik niet eens of ik dit ooit aan Qu heb verteld. Ik raakte nogal in paniek op dat moment dus heb het er verder niet echt met iemand meer over gehad behalve dan met RC.
Hmmm.. was die ook wit, of een andere kleur? Dit vind ik toch wel weer anders.. Op foto's ziet het er overdag toch heel anders uit dan 's nachts..quote:Trouwens zijn RC en ik later nog eens overdag terug gegaan naar het Solse Gat. Ik ervaarde wel hetzelfde 'niet welkom zijn' gevoel maar overdag zie je die lichtjes natuurlijk niet. Ik heb echter wel weer zo'n zelfde silhouet gezien vanuit mijn ooghoek. Gewoon overdag dus.
Ik bedenk me trouwens ook nu dat die daklozen die me enige tijd bekeken vanochtend mogelijk hebben gedacht dat ik ook een dakloze was.. Iedereen die met die trein ging was volgens mij zo'n beetje dakloos, en ik zag er toch niet helemaal fris en schoon meer uit. Grote kans dat ze gedacht hebben dat ik een van hun was.quote:
Ik lees ook altijd in de busquote:Op zondag 22 mei 2005 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb dat dus ook.
[..]
Nouja, beter dan naast een minder charmante jongeman zitten die stinkt naar een sigarettenrook/pepermunt-combo, en vervolgens nog even de stalker gaat uithangen.
als ik jou was zou ik overdag gaan danquote:Op zondag 22 mei 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm, ik moet ook maar eens naar dat Solse Gat.
Je was dit weekend weg, en het is eigenlijk spontaan gekomen.. Als er een volgende keer iets gepland wordt kan ik je wel op de hoogte houden. Je zou trouwens ook de Solse Gat topics in de gaten kunnen houden in TRU als je geinteresseerd bent. Ik weet niet of je gevoelig bent voor spiritualiteiten?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hm, ik moet ook maar eens naar dat Solse Gat.
Nee, ik ben een sceptica pur sang. Juist daarom. Ik wil dat wel eens zien.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
Je was dit weekend weg, en het is eigenlijk spontaan gekomen.. Als er een volgende keer iets gepland wordt kan ik je wel op de hoogte houden. Je zou trouwens ook de Solse Gat topics in de gaten kunnen houden in TRU als je geinteresseerd bent. Ik weet niet of je gevoelig bent voor spiritualiteiten?
Ik gelukkig ook niet vaak.. Maar ook ander OV kom je dat soort figuren tegen.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik lees ook altijd in de bus
Maar er zitten trouwens ook nooit charmante jongedames naast mij in de bus. Eerder afgetakelde bejaarden![]()
Gelukkig zit ik zeer zelden in de bus![]()
Nouja, je zult dan wel net zo veel zien als ik.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik ben een sceptica pur sang. Juist daarom. Ik wil dat wel eens zien.
Of doorhalen tot de volgende ochtend..quote:Op zondag 22 mei 2005 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik overdag gaan danDan heb je nog kans dat je thuiskomt.. Het is nl. echt een gat, bussen rijden er niet.. en je moet er weer heel vroeg weg
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:44 schreef Alicey het volgende:
Overdag is het denk ik heel anders dan 's nachts, dus ik denk dat dat geen goede tip is.. Misschien is er wel iemand die een AUW!too heeft? (Misschien zelfs iemand die wel de weg weet.).
Spreek me er niet vanquote:Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet vaak.. Maar ook ander OV kom je dat soort figuren tegen.
Check! Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik ben een sceptica pur sang. Juist daarom. Ik wil dat wel eens zien.
Jij was het dus niet vanmiddag. Ik heb nog overwogen om 'm te vragen "Kom je wel eens op Fok!?", gewoon als leuke opening van een gesprek.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:41 schreef Reya het volgende:
Maar er zitten trouwens ook nooit charmante jongedames naast mij in de bus. Eerder afgetakelde bejaarden![]()
Ik kon niet goed de grootte schatten omdat ze volgens mij niet stil stonden. Of vervormden oid. Achteraf snap ik dat ook nog steeds niet. Het leek alsof ze zich naar voren bewogen maar het kon ook zijn dat ze een andere vorm aannamen.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:38 schreef Alicey het volgende:
Hoe groot schatte je ze ongeveer? Hadden ze ook een gezicht? Kon je emoties aflezen (Anders dan aanvoelen)?
Dat klopt. Ik heb dat ook overwogen. Maar op het moment dat ik ze zag was ik niet slecht op mijn gemak. Door de ervaring raakte ik slecht op mijn gemak. Daarvoor was ik dat niet.quote:Het kan zijn dat dit iets is wat je zelf doet.. Als je eenmaal slecht op je gemak bent kun je zelfs in bomen al erg snel iets zien..
Nee.quote:Heb je het ze op het moment zelf ook verteld?
Witachtig, licht doorschijnend ja.quote:Hmmm.. was die ook wit, of een andere kleur? Dit vind ik toch wel weer anders.. Op foto's ziet het er overdag toch heel anders uit dan 's nachts..
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, ik ben een scepticaus pur sang. Juist daarom. Ik wil dat wel eens zien.
Als je echt leuk bent heb ik wel aandacht voor jequote:Op zondag 22 mei 2005 15:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij was het dus niet vanmiddag. Ik heb nog overwogen om 'm te vragen "Kom je wel eens op Fok!?", gewoon als leuke opening van een gesprek.
Een heenweg is inderdaad vervelend.. Op een terugweg kan je gewoon lekker in slaap vallen er op, maar op een heenweg is dat geen goed plan.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Spreek me er niet van
Gisteren nog, toen ik met de trein naar een meet ging. De terugweg had ik een van de laatste treinen, dus die was vrij rustig, maar de heenweg...
Twee vrouwen, waarvan één alleen maar zat te zeuren over alles en iedereen, en de andere het werkelijk constant over haar man had. En dat heb ik meer dan een half uur lang moeten aanhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |