De foto-meet in Kessel was aan de reacties van zowel de meeters als van anderen te zien een doorslaand succes. Wat ik een beetje proef uit de reacties van degenen die er niet bij waren, is dat ze eigenlijk stikjaloers zijn op de foto's die er gemaakt zijn van de modellen.
![]()
Het zal nog wel even duren voor er weer een nieuwe grote meet komt, maar je kunt natuurlijk altijd een mini-modelmeet organiseren. Voor zo'n mini-modelmeet zijn er tenminste twee nodig: een model en een fotograaf. Maar hoe vind je elkaar?
Nou: hier dus: Post hier of je fotograaf of model wilt zijn, in welke geografische omgeving je fotografeert of gefotografeerd zou willen worden. De regels zijn simpel, en afgekeken van de FOT-meet:
1. Foto's plaatsen doe je in overleg, en met de rest van de foto's ga je vertrouwelijk om.
2. Hou er rekening mee dat je zult moeten reizen om elkaar te ontmoeten.
3. Fotograaf zorgt voor een CDROM met foto's voor het model, maar blijft wel eigenaar van de foto's.
4. Foto's mogen wel voor een portfolio, maar niet voor verder commercieel gewin gebruikt worden (zie ook de regels van Dutchheaven)
Ow ja... TS begint:
De komende periode ben ik door omstandigheden niet of moeilijk beschikbaar, maar als ik beschikbaar ben: trek een circel van zo'n 70KM om Amersfoort, en het is te berijden. Naar het noorden, oosten en zuiden ietsje meer, naar het westen (helaas) ietsje minder.
[ Bericht 0% gewijzigd door RonaldV op 20-05-2005 21:01:41 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan
controleren...
-
Privacy Matters