Studio's willen nog wel eens een Minidiskspeler hebben omdat er soms materiaal op wordt aangeleverd, maar verder wordt het echt niet gebruikt hoor. Opnames worden in elk geval nooit gemaakt op Minidisk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:16 schreef Jonathon het volgende:
Minidisk is geflopt tegeover thuisgebruikers, maar recordingstudios en radiostations maken er volop gebruik van hoor...ik heb ook nog steeds een mooi MD deck van Technics en gebruik hem nog regelmatig...
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Studio's willen nog wel eens een Minidiskspeler hebben omdat er soms materiaal op wordt aangeleverd, maar verder wordt het echt niet gebruikt hoor. Opnames worden in elk geval nooit gemaakt op Minidisk.
Ik denk dat je in de war bent met DAT, wat wel een behoorlijk succes is in de professionele wereld, maar bij thuisgebruikers nooit echt is aangeslagen.
Wat was er dan mis met de uitvoering? Ik had het idee dat 'de markt er nog niet klaar voor was'zoals het zo mooi heet...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:17 schreef MSXUser het volgende:
[..]
CDI moest de eerste stap worden naar interactieve televisie. Eigenlijk was het een videospeler en spelcomputer in één apparaat. Het idee op zich was goed, de uitwerking stukken minder.
Waarom de grootste? Duurste? Slechtste verhouding kosten/opbrengsten?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:42 schreef 2cv het volgende:
Ford Edsel
De grootste marketingblunder allertijden bij mijn weten.
Oh dat zou kunnen, dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Veel consumenten hebben in elk geval wel gehoord van DAT, maar het zou inderdaad best kunnen dat er nauwelijks tot geen consumentenelectronica voor was.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:31 schreef Jonathon het volgende:
Zeker waar. maar DAT was toch nooit echt op de markt gezet vóór de thuismarkt maar toch puur voor professioneel gebruik?
DCC was het thuisgebruikers product voor DAT denk ik en dat is zeker geflopt..
Ja, de bandrecorder is altijd de standaard geweest in een studio. Op een brede band kun je met gemak meerdere sporen kwijt. Van DAT is er ook een multitrack-versie gemaakt, ADAT, waar je per tape 8 sporen op kwijt kunt. Maar tegenwoordig wordt er voornamelijk op harddisk gewerkt met een software multitracker, waarbij het aantal sporen praktisch ongelimiteerd is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:32 schreef Conflict het volgende:
In geluisstudio's worden sporenrecorders gebruikt toch?
Die heb ik zelfs nog 1 thuis liggen, inclusief 5 van die disks.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:27 schreef Rocho het volgende:
SuperDisk, was 3.5" en min of meer 't zelfde als een 1.4MB floppy, maar hier kon 120MB op. Werd zelfs uitgeschakeld door 't tevens min of meer geflopte ZipDrive.
http://archive.gamespy.co(...)moments/index2.shtmlquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:45 schreef InsaneM666 het volgende:
Weet iemand toevallig een paar voorbeelden van produkten die flink geflopt zijn na de lancering? En waarom dat produkt flink geflopt is volgens jou.. Moet namelijk een opdracht maken voor Marketing maar ik kan niks vinden op googleof ik kijk gewoon niet goed..
iig bedankt
ik heb gewoon anderhalve literflessen in mijn koelkast staanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:54 schreef woeeiiii het volgende:
Coca cola vanilla trouwens ook, was veel reclame op tv en ik tijdschriften, met "reward your curiosity, try vanilla coke" maar het is ondertussen al uit de handel gehaald (de 1.5 l flessen, de kleine 0.5 l flesjes zijn nog wel te koop).
7Up Ice Colaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:01 schreef DaMart het volgende:
De 7up Ice Cola verdween ook snel van de markt... helaas, want ik vond het best geslaagd
Ik had geen vakjargon gebruiktquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Op ongeveer 65% van je vragen heb ik wel een antwoord, de rest niet omdat ik geen flauw idee heb waarover het gaat.
Maar vakjargon is er alleen maar voor om makkelijke dingen moeilijk te maken hé... Als je dat maar weet.
Ja, dat was lekker, met een kaneelsmaakje, nam ik altijd in de bioscoop.quote:
het was erg lekker en verfrissend en dorstlessend en erg jammer dat het er niet meer is. het smaakte een beetje naar 7up met een vleugje kaneel en een tikje colasmaak...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:29 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Noooooit van gehoordIk ken wel de 7Up ijsjes (van die Calippo's), die waren lekker
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:59 schreef mechatronics het volgende:
Die vanilla coke is dan wél weer lekker
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:14 schreef Tijn het volgende:
----8<----
Oh nu ik eraan denk, DVD-audio en SACD zijn ook wel aardig op weg om flinke flops te worden
Braun shit?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Mag je ook voorspellingen doen?
De naam + producent zijn me ff ontschoten, maar ik denk dat die plastic vingerhoes om je tanden onderweg mee te poetsen toch wel een flop gaat worden. Om de een of andere reden zie ik mensen dat ding niet snel gebruiken...
Die bestaat ook niet meer. Was een samenwerking met VISA, maar de E-go-cardhouders hebben nu inmiddels ING-cards (en dat is weer i.s.m. Eurocard/Mastercard).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef Harry_Sack het volgende:
je hoort ook nooit meer wat van de e-go kaart van de postbank, daarmee kon je op internet boodschappen tot 250 euro doen..
Yoko? Oh No!quote:
UMTS gaat het ook niet worden denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:12 schreef DamagedBrain het volgende:
GPRS...
en in de toekomst... UMTS. (naar mijn idee)
Wie gaat er nou in godsnaam voetbal kijken op zijn mobiele telefoon of herhalingen van Lingo ofzo...
Bier hoort niet in plasticquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:55 schreef Agrafes het volgende:
Bier in petfles van Dommelsch, men die shit raak je aan de straatstenen niet kwijt, terwijl het toch redelijk smaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |