En dan nog vraagt Fiat zich af waarom ze het zo slecht doen.. Ze maken gewoon dezelfde fout nog maar een keer, een andere naam verzinnen was nét teveel moeitequote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:27 schreef Integrity het volgende:
[..]
Fiat Croma is weer opnieuw geintroduceerd.
Ja.. die ken ik nog wel.. zagen er altijd lekker uit moet ik zeggen.. zou ze bijna opeten..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:56 schreef Roquefort het volgende:
Buddies!
Ik kan helaas zo snel geen plaatje vinden, maar het zijn van die roze kauwgumachtige dingetjes die je nog weleens op een oude muur kan aantreffen, op een plek waar ooit een poster had moeten hangen, die men na 5 keer erafvallen binnen de eerste week toch maar in de prullenbak heeft gedonderd.
(Het biologisch afbreken van een buddy duurt drie millennia, vermoed ik)
Blikjes ook nogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:54 schreef woeeiiii het volgende:
Coca cola vanilla trouwens ook, was veel reclame op tv en ik tijdschriften, met "reward your curiosity, try vanilla coke" maar het is ondertussen al uit de handel gehaald (de 1.5 l flessen, de kleine 0.5 l flesjes zijn nog wel te koop).
Bestaan ook nog gewoon, mijn vriend werkt bij een kantoorboekhandel en ze verkopen volgens hem vrij goed. http://discountoffice.nl/shop/p/d/pritt-poster-buddies-pb105/quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:56 schreef Roquefort het volgende:
Buddies!
Ik kan helaas zo snel geen plaatje vinden, maar het zijn van die roze kauwgumachtige dingetjes die je nog weleens op een oude muur kan aantreffen, op een plek waar ooit een poster had moeten hangen, die men na 5 keer erafvallen binnen de eerste week toch maar in de prullenbak heeft gedonderd.
(Het biologisch afbreken van een buddy duurt drie millennia, vermoed ik)
Het is hier in Almelo nog steeds te koop, halve liter en anderhalve liter..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:54 schreef woeeiiii het volgende:
Coca cola vanilla trouwens ook, was veel reclame op tv en ik tijdschriften, met "reward your curiosity, try vanilla coke" maar het is ondertussen al uit de handel gehaald (de 1.5 l flessen, de kleine 0.5 l flesjes zijn nog wel te koop).
Bestaat ook niet meer. Was gewoon een creditcard en is nu vervangen door de ING Card.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef Harry_Sack het volgende:
je hoort ook nooit meer wat van de e-go kaart van de postbank, daarmee kon je op internet boodschappen tot 250 euro doen..
Met een scanner en een computer kon je via je geluidskaart ALLE berichten meelezen. Leuk was datquote:
en als je een beetje handig bent; videoband open maken magneet mechanisme eruit halen en voila een videofilm die niet gewist word! (zelf uitgeprobeert)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:23 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Jaaaaaa, 2Toview ofzo! Dan kon je een videoband kopen en na twee keer afspelen wiste de band vanzelf. Alsof je daar wat aan had
Een soort premature sms toch? Je kon wel berichten ontvangen, maar niet zelf sturen, dus je moest altijd terugbellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:51 schreef Frank-NL het volgende:
Met een scanner en een computer kon je via je geluidskaart ALLE berichten meelezen. Leuk was dat
Ja gewoon tekstberichten... en die werden gewoon ongecodeerd verstuurd op een standaardfrequentie, sterker nog bij elke zendmast kwamen ALLE berichten langs omdat die masten niet wisten waar de ontvanger wasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een soort premature sms toch? Je kon wel berichten ontvangen, maar niet zelf sturen, dus je moest altijd terugbellen.
Je vergeet een hele voor de hand liggende: De Nintendo Virtual Boy.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
de Sinclair QL
de Commodore CDTV
de Sega 32x, Saturn, Dreamcast en Nomad
de Atari Falcon en Jaguar
de Bandai Wonderswan
de NeoGeo pocket
de 3DO
de GP32 (hoewel deze wel populair is bij hobbyisten)
En vast nog een hele hoop meer computertjes
Lijkt me dan juist geen marketingmisser hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Integrity het volgende:
Chocomel is best een marketingmisser, Pampers ook. Het komt door de merknaam waarmee je te vaak geconfronteerd wordt. Het product is goed, maar als je een chocomel besteld kun je wel eens Choq krijgen. Chocomel staat voor chocolademelk, maar is een merk. Pampers zelfde verhaal.
Die heeft gewoon teveel geld gekost voor Microsoft waardoor de winst laag bleef.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef InsaneM666 het volgende:
De Xbox is in principe toch ook geflopt?
Ik kom uit '87 en ik heb die ook aangehadquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:54 schreef FiveseveN het volgende:
[..]
In katoenen luiers is de hele wereldbevolking eeuwenlang opgegroeid tot aan begin jaren zeventig.
Deze luiers kun je, hoe vreemd dat ook in je oren klinkt, gewoon wassen, net zoals je T-shirt bijvoorbeeld.
Ik ken ze wel, maar of ik ze zelf heb gedragen weet ik niet. Zou ook kunnen dat me zus die had.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik kom uit '87 en ik heb die ook aangehad
Beter voor het milieu..
je kunt er ook gewoon een paperclip in doen (aan de zijkant waar dat gaatje zit) en dan kun je m ook kijken net zolang tot er alleen nog maar sneeuw op je band staat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:43 schreef calastra het volgende:
[..]
en als je een beetje handig bent; videoband open maken magneet mechanisme eruit halen en voila een videofilm die niet gewist word! (zelf uitgeprobeert)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |