Betamax of V-2000quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat videosysteem wat eigenlijk ook beter was als VHS. Ben even de naam kwijt.
Batamax en V2000. Maar Betamax is nog jaren prof. gebruikt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
laat maar, stond er al een paar keer...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
/ctcp [DCC]MP3^BOT xdcc send #12quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef InsaneM666 het volgende:
wat is DCC?
Is dat wel geflopt? Je kan toch niet verwachten tot er gelijk 1 op 5 mensen met zo'n ding rondlopen? De grootste concurrent van de N-gage is de grote collectie telefoontjes van Nokia zelf !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
N-Gage van Nokia
hd tv?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
whehehequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:51 schreef HassieBassie het volgende:
De Fiat Croma. Vind je leraar leuk als je dat voorbeeld neemt; hij is namelijk alleen in Nederlnad geflopt, puur en alleen omdat mensen Croma associeerden met bakboter. (niet dat de Croma nou zo'n goede auto was, maar in Nederland verkocht hij substantieel minder dan in de rest van Europa)
Digital Compact Cassette.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef InsaneM666 het volgende:
wat is DCC?
Digital Compact Cassete, nog zo'n zinloos briljante vinding van Philipsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef InsaneM666 het volgende:
wat is DCC?
Nog nooooooit van gehoordquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Digital Compact Cassette.
Soort DAT, maar dan van Philips. Het grote voordeel ten opzichte van DAT was dat je in een DCC-apparaat ook conventionele analoge cassettebandjes kon afdraaien. Dat zegt bijna niemand meer iets waarschijnlijk, maar voor mij was dat destijds nog een reden om de overstap op DCC in elk geval te overwegen
Het idee dat Nokia er mee had is toch wel redelijk geflopt. Ze wilden de concurrentie aan gaan met Nintendo, dat is ze echt niet gelukt. Bovendien is het eerste ontwerp N-Gage al snel uit de productie genomen wegens ernstige tekortkomingen in het ontwerp (zoals de batterij er uit moeten halen om een game te verwisselen). Dat noem ik toch een redelijke flop.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:51 schreef Speedski het volgende:
[..]
Is dat wel geflopt? Je kan toch niet verwachten tot er gelijk 1 op 5 mensen met zo'n ding rondlopen? De grootste concurrent van de N-gage is de grote collectie telefoontjes van Nokia zelf !
Ik heb het dan ook over een jaar of 15 geleden hèquote:
Die afstandsbediening was wel hip!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:54 schreef jogy het volgende:
http://www.pmpro.com/hardware/220dv.html
Helemaal geweldig, dat ding. Kon niks, kostte een berg.
Ik heb hem nog staan thuisquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:54 schreef jogy het volgende:
http://www.pmpro.com/hardware/220dv.html
Helemaal geweldig, dat ding. Kon niks, kostte een berg.
Ketchup moet gewoon rood zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:57 schreef seilram het volgende:
De groene ketchup van Heinz is ook geflopt... waarom? Ik denk omdat kinderen niet van groen spul houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |