en ik zou die fietsen op slot gooien en er bordje te koop voor zettenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef SirSimon het volgende:
Sinds vandaag parkeren zijn klanten de fietsen ook op mijn pad, waardoor het voor mij bemoeilijk wordt het huis te verlaten
Dat zijn de positieve punten, zo valt zo'n onbeschoft heerschap toch nog terug te pakken. Hij verliest vast klanten, want ik zet die fietsen dan voor zíjn huisquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef beertema het volgende:
[..]
en ik zou die fietsen op slot gooien en er bordje te koop voor zetten
Hij doet iets met vlees, wat hij aangeleverd krijgt door lawaaierige vrachtwagens. Daarnaast bedenk ik mij ineens dat dat ook nog eens stankoverlast veroorzaakt. Laatst liep ik 's ochtends met een broodje buiten en toen ik die geur rook.... whamm alles vloog eruitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef Oldbie het volgende:
Wat heeft hij voor bedrijf dat zijn klanten op de fiets komen?? Een hennepkwekerij?
Je kan hem natuurlijk altijd vermoorden. Dan istie tenminste stil
Een buurman die het softijsje pardoes in het gezicht van die zeurpiet duwtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:20 schreef Tuneman het volgende:
Jij hebt toch ook een kutleven zeg, eerst geen softijsje, nu een klote buurman. What's next?
Vleesbedrijf? Vrouwenhandel?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Hij doet iets met vlees, wat hij aangeleverd krijgt door lawaaierige vrachtwagens. Daarnaast bedenk ik mij ineens dat dat ook nog eens stankoverlast veroorzaakt. Laatst liep ik 's ochtends met een broodje buiten en toen ik die geur rook.... whamm alles vloog eruit
Ik denk dat ik hem maar ga ophangen jah, in z'n eigen vleesverwerkingsbedrijfje
en als je zakt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:24 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Als ik slaag ga ik een examenfeest houden![]()
Ik heb trouwens zelf ook nog een fiets nodig... Mag je fietsen stelen van een bejaarde?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef WarKop het volgende:
Gewoon klagen bij de politie en hiermee blijven doorgaan dat ook zij er strontziek van worden en zelf die fietsen op slot komen zetten en verkopen.
dan ook vind ik!quote:
Alleen als hij vlees verkoopt en zijn buurman lastig valt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:25 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zelf ook nog een fiets nodig... Mag je fietsen stelen van een bejaarde?![]()
Ik denk niet dat dat het heel erg als het je nu pas te binnen schietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Hij doet iets met vlees, wat hij aangeleverd krijgt door lawaaierige vrachtwagens. Daarnaast bedenk ik mij ineens dat dat ook nog eens stankoverlast veroorzaakt. Laatst liep ik 's ochtends met een broodje buiten en toen ik die geur rook.... whamm alles vloog eruit
Ik denk dat ik hem maar ga ophangen jah, in z'n eigen vleesverwerkingsbedrijfje
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:06 schreef beertema het volgende:
ik ben weer terug van met de hond lopen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:15 schreef het.ismij het volgende:
owkeej LB,..
maaruh ik weet nog wel ene paar leuke dingen,..
moet je alleen even wachten op oud en nieuw,..
al ze ruiten deruit blazen alles in de tuin opblazen,.. lawinepijlen zonder stok ze tuin in gooien,..
Kijken hoe lang het duurt voordattie door draait
Thats the shit,..
voor nu,..
gewoon constant als je de kans krijg muziek zo hard mogelijk met de meest erge teringherrie,... (zonder dat je je er zelf te veel aan ergert,..)
Effectief maar vrij agressief,..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:27 schreef rotskibo het volgende:
Net zo lang rossen tot dat hij niet meer ademt![]()
Hahaha mafkeesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef Diamantgirl het volgende:
je moet net zo doen als hem nodig paar vrienden uit zet hun fietsen voor zijn deur en dergelijke en als je zakt door hem dan hou je alsnog een feest om je verdriet weg te drinken en je hebt hem er ook bij ...altijd leuk buren overlast heb er zelf ook last van !Gehad!![]()
![]()
owjah hequote:
een inhuis bbq organiseren die uit de hand loopt. weg huisjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Hoe wil je zó je huis kwijtraken dan?![]()
intellectueel niveau hier, damnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:39 schreef beertema het volgende:
[..]
een inhuis bbq organiseren die uit de hand loopt. weg huisje
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:43 schreef SirSimon het volgende:
[..]
intellectueel niveau hier, damn![]()
Trouwens, een bbq is nog niet eens zo slecht, t vlees kan k wel bij de buurman halen. En dan ga'k buiten zitten tegen de schutting aan met een ventilator ervoor zodat hij al het rook naar zijn zijde trekt
Oké, goed punt... En wat kan ik doen om zijn vergunning tegen te houden (zijn huidige verloopt bijna... en in de regionale krant verschijnt vanzelf een bericht om tegen een nieuwe in protest kan gaan...) ? Kan ik het verlenen van een nieuwe vergunning tijdelijk blokkeren? Weet iemand dat..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als hij bedrijfsmatig bezig is heeft hij zowiezo te maken met de milieuwetgeving, waar geluidshinder maar en deel van is. Hij heeft gewioon de wettelijke bepalingen na te komen die gelden voor een bedrijf. Zo mag er door zijn hogedrukreiniger geen geluidsoverlast ontstaan in jouw slaapkamer hoger dan 35 dB(A) dacht ik ergens, en als zijn klanten hun fietsen op jouw terrein zetten is hij verplicht voorzieningen te treffen om dat te voorkomen. En meer van dat soort dingen.
Dat de gemeente niets doet is belachelijk. De afdeling milieu en handhaving smult hiervan. Gewoon rechtstreeks naar die afdeling gaan. De politeie doet vaak niets voordat je zelf hebt geprobeerd om in onderling overleg tot een oplossing te komen.
ja door een bezwaarschrift in te dienen bij de gemeente,..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:57 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Oké, goed punt... En wat kan ik doen om zijn vergunning tegen te houden (zijn huidige verloopt bijna... en in de regionale krant verschijnt vanzelf een bericht om tegen een nieuwe in protest kan gaan...) ? Kan ik het verlenen van een nieuwe vergunning tijdelijk blokkeren? Weet iemand dat..
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Hoe wil je zó je huis kwijtraken dan?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Koop maden bij een vissport winkel, en laat die eerst een tijdje bij jezelf staan tot ze bijna vlieg zijn...
Gooi ze dan s'nachts bij hem naar binnen, maakt vast een goede indruk bij zn klanten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |