en ik zou die fietsen op slot gooien en er bordje te koop voor zettenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:09 schreef SirSimon het volgende:
Sinds vandaag parkeren zijn klanten de fietsen ook op mijn pad, waardoor het voor mij bemoeilijk wordt het huis te verlaten
Dat zijn de positieve punten, zo valt zo'n onbeschoft heerschap toch nog terug te pakken. Hij verliest vast klanten, want ik zet die fietsen dan voor zíjn huisquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef beertema het volgende:
[..]
en ik zou die fietsen op slot gooien en er bordje te koop voor zetten
Hij doet iets met vlees, wat hij aangeleverd krijgt door lawaaierige vrachtwagens. Daarnaast bedenk ik mij ineens dat dat ook nog eens stankoverlast veroorzaakt. Laatst liep ik 's ochtends met een broodje buiten en toen ik die geur rook.... whamm alles vloog eruitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef Oldbie het volgende:
Wat heeft hij voor bedrijf dat zijn klanten op de fiets komen?? Een hennepkwekerij?
Je kan hem natuurlijk altijd vermoorden. Dan istie tenminste stil
Een buurman die het softijsje pardoes in het gezicht van die zeurpiet duwtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:20 schreef Tuneman het volgende:
Jij hebt toch ook een kutleven zeg, eerst geen softijsje, nu een klote buurman. What's next?
Vleesbedrijf? Vrouwenhandel?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Hij doet iets met vlees, wat hij aangeleverd krijgt door lawaaierige vrachtwagens. Daarnaast bedenk ik mij ineens dat dat ook nog eens stankoverlast veroorzaakt. Laatst liep ik 's ochtends met een broodje buiten en toen ik die geur rook.... whamm alles vloog eruit
Ik denk dat ik hem maar ga ophangen jah, in z'n eigen vleesverwerkingsbedrijfje
en als je zakt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:24 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Als ik slaag ga ik een examenfeest houden![]()
Ik heb trouwens zelf ook nog een fiets nodig... Mag je fietsen stelen van een bejaarde?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef WarKop het volgende:
Gewoon klagen bij de politie en hiermee blijven doorgaan dat ook zij er strontziek van worden en zelf die fietsen op slot komen zetten en verkopen.
dan ook vind ik!quote:
Alleen als hij vlees verkoopt en zijn buurman lastig valt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:25 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zelf ook nog een fiets nodig... Mag je fietsen stelen van een bejaarde?![]()
Ik denk niet dat dat het heel erg als het je nu pas te binnen schietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:22 schreef SirSimon het volgende:
[..]
Hij doet iets met vlees, wat hij aangeleverd krijgt door lawaaierige vrachtwagens. Daarnaast bedenk ik mij ineens dat dat ook nog eens stankoverlast veroorzaakt. Laatst liep ik 's ochtends met een broodje buiten en toen ik die geur rook.... whamm alles vloog eruit
Ik denk dat ik hem maar ga ophangen jah, in z'n eigen vleesverwerkingsbedrijfje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |