Ik denk dat je hier op fok weinig medestanders zal vinden voor deze stellingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:18 schreef thabit het volgende:
Kom op mensen, seks hoort iets speciaals te zijn. Iets wat je opbouwt en ontplooit met iemand die een bijzondere plaats in je leven inneemt. Niet iets wat je voor een paar knaken aan volstrekt willekeurige personen verkoopt.
quote:Ik weet niet wat jou zover
heeft gebracht
Als ik jou zie 's avonds bij
het park
De autolichten beschijnen je
lichaam
Zonder ogen. Zonder
herinnering
Ik neem aan dat je nooit liefde
hebt gehad
Ook niet toen dat zo
belangrijk voor je was
De woorden die bij jou horen
Zijn goedkoper dan ik dacht
In een seconde ging het
regenen vannacht
Ga die wereld uit. 1 seconde
En rij snel door die wereld uit
En kijk goed rond in ons
Paradijs en
Vraag niet naar de weg
Want iedereen is de weg kwijt
Op zoek naar geluk in
Kronenburg park
Thuis wacht een vrouw
onwetend op haar man
Ze heeft nooit iets gevoeld van
zijn ontevredenheid
En alles blijft bij het oude
Als hij weer naar huis rijdt
En rij snel door die wereld uit
En kijk goed rond in ons
Paradijs en
Vraag niet naar de weg
Want iedereen is de weg kwijt
Frank Boeijen is een prietpraat-liedjestekstschrijver ...quote:
raadslid bij mijn weten, en lange tijd medewerkster van 'De Rode Draad' een hoerenbelangenorganisatie.....quote:
volgens mij is hoerenlopen iets van alle lagen van de bevolking. Het schijnt dat 1 op de 3 mannen wel eens naar de hoeren is geweest. Weet jij wie?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
raadslid bij mijn weten, en lange tijd medewerkster van 'De Rode Draad' een hoerenbelangenorganisatie.....
Natuurlijk is de vraag wat schadelijker is, jarenlang prostituee zijn, of jarenlang PvdA-lid...?
Eveneens kun je je afvragen waar je de meeste hoerenlopers tegenkomt![]()
Heleen van Rooyen schijnt expert te zijn daaroverquote:
Hel1 lijkt me ook iemand met een verdrongen hoerenverleden en precies dat slachtoffervoorbeeld van hoe het fout kan aflopen. Er is iets traumatisch aan die vrouw dat niet klopt in elk geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Heleen van Rooyen schijnt expert te zijn daarover
Mij vertelt nooit iemand zoiets ...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:58 schreef Harry_Sack het volgende:
Het schijnt dat 1 op de 3 mannen wel eens naar de hoeren is geweest.
misschien je vriend ook wel,..quote:
Haha...quote:
Wha,.. niet echt eigenlijk,..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:24 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Haha...
Maar dat is met meer statistieken. Als je hoort dat 1 op de zoveel mannen incest pleegt, 1 op de zoveel is verkrachter of loopt rond met plannen om het te doen.. 1 op de zoveel relaties gaan slecht omdat de man of de vrouw vreemt gaat. Dan loop je toch paranoide om je heen te kijken als je je straat inloopt.. van wat zijn jullie allemaal idioot bezig![]()
wat moet jij een bang meisje zijnquote:
Ongeveer 49,2% van de wereldbevolking is Man, van deze groep heeft 15% zich wel eens schuldig gemaakt aan zwaarder sexueel misbruik, van dit zwaardere misbruik, betreft een kleine minderheid ook werkelijk verkrachting....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:24 schreef Larafairy het volgende:
Dan loop je toch paranoide om je heen te kijken als je je straat inloopt.. van wat zijn jullie allemaal idioot bezig![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ongeveer 49,2% van de wereldbevolking is Man, van deze groep heeft 15% zich wel eens schuldig gemaakt aan zwaarder sexueel misbruik, van dit zwaardere misbruik, betreft een kleine minderheid ook werkelijk verkrachting....
1 op de 2 vrouwenverkrachters, gaat ook nog eens naar de hoeren, 1 op de 8 daarvan hebben ook wel eens pedofilie activiteiten bedreven...
en daarvan weer 5% onaneert in dameslingerie over de recente folder over de Europese Grondwet ...
Dan kun je wel paranoide gaan worden, of je kunt ook gewoon tegen je man zeggen: "nou, zoals jij, is er maar ééntje in de hele wereld"
Grrr, dacht dat ik de eerste was!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:47 schreef klossie het volgende:
Om dit nu twee keer in dit topic te plaatsen, lijkt mij ietwat overdreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |