abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2005 @ 21:56:51 #76
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_27165973
Zijn feromonen in staat om je volledige perceptie lam te leggen (lees: in totaliteit de vernieling in te helpen) ?? Ik denk het wel, want ik zag vanmiddag geen ene achterwerk (letterlijk en figuurlijk), terwijl m'n collega's allemaal zaten van "nou, nou ..." . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_27166157
Als het met iemand helemaal klikt terwijl we aan het praten zijn, is er ook wel een chemische reactie mogelijk, voor mij. Dan is uiterlijk veel minder belangrijk....
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:16:03 #78
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27166819
Net maar weer ff een SMSje de deur uit gedaan
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:27:56 #79
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27167346
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:16 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Net maar weer ff een SMSje de deur uit gedaan
Wat heb je gestuurd???????
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:29:14 #80
109065 sungaMsunitraM
pi_27167404

Dit verzin je niet
Uitgerekend nu lijkt mn telefoon definitief de geest gegeven te hebben

Kut
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:30:18 #81
109065 sungaMsunitraM
pi_27167457
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:27 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat heb je gestuurd???????
Iets heel onnozels
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:57:02 #82
109065 sungaMsunitraM
pi_27168788
Dan mn oude telefoon maar uit de kast gepakt
pi_27169168
vertel nou wat je gestuurd hebt!!!
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:12:58 #84
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27169577
Pff al dat gezeur over opleidingen. Petitlapin zei het al, het is puur een indicatie voor de intelligentie van iemand. Mijn vriendin heeft ook slechts mavo gedaan met een korte mbo opleiding en ikzelf havo en hbo maar zij heeft wel een brede algemene kennis en ik kan er gewoon prima mee op niveau lullen zonder al te veel problemen. Ik ken ook mensen die mavo hebben gedaan waar je echt geen zinnig woord uit kreeg (of nog erger, die zelfs universiteit hebben gedaan waar je geen gesprek mee kan voeren )

en nu ga ik naar bed, heb al weer genoeg pech gehad vanavond
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27169679
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Al zeggen diploma's natuurlijk niet alles over iemand, ik zou wel de voorkeur geven aan iemand met diploma's, en dan het liefst toch minimaal HBO. Uiteindelijk wil je namelijk ook wel eens een goed gesprek voeren, en dan is een beetje niveau (nogmaals, diploma's zeggen daarover niet altijd iets, maar geven wel een indicatie) wel wenselijk.
Wat ik niet snap is dat iedereen altijd vindt dat je alleen met mensen die een opleiding hebben gehad een gesprek op niveau kunt voeren.
Je leert namelijk niet alles op school. Sterker nog, het meeste leer je juist door levenservaring op te doen. De dingen die je niet op school leert, niet op school kunt leren. Ik kan bijvoorbeeld betere gesprekken voeren met iemand van 40 (over het algemeen) dan iemand van 25. Ookal is diegene van 25 uninversitair opgeleid, en diegene van 40 niet.
pi_27169838
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:15 schreef dawg het volgende:
Wat ik niet snap is dat iedereen altijd vindt dat je alleen met mensen die een opleiding hebben gehad een gesprek op niveau kunt voeren.
Volgens mij vindt iedereen (hier iig) dat juist niet.
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:22:19 #87
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27169946
Hebben we deze discussie trouwens al niet vaker gevoerd?

Ik denk dat zulke dingen niet altijd met opleidingsniveau te maken hebben. Levenservaring speelt ook een grote rol. Precies zoals Dawg zei....
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:22:59 #88
17979 MissMSX
Knightmare
pi_27169967
Opleiding is ook maar een indicatie. Zodra je het een criterium gaat vinden ben je zelf dom bezig denk ik. Er is een groot verschil tussen goed kunnen leren en streetwise zijn en ik vind mensen die het laatste zijn vaak interessanter dan mensen die alleen maar theorie op kunnen dreunen.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_27170038
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:34 schreef Alicey het volgende:

[..]

Diploma's zeggen imo weinig over de mate van ontwikkeling van iemand, hooguit over het vermogen om op een voorgeschreven manier kennis op te doen..

Ik wil zelf wel een partner die qua ontwikkelingsniveau gelijk is. Dat is iets wat iemand zonder diploma's kan bewijzen.
Had je dit niet wat eerder kunnen zeggen? Dit zijn min of meer de woorden waar ik naar op zoek was! Dank Alicey!
pi_27170311
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Leren ben ik op zich wel goed in geweest, toch ben ik niet hoog opgeleid omdat ik nogal ongemotiveerd was. Ik heb ook dat ik liever uit de praktijk leer dan uit een boek. Ook leer ik graag op mijn eigen tempo. Binnenkort wil ik alsnog een hogere opleiding beginnen (en ook afmaken). Met de nodige motivatie zou het nu moeten lukken. Wat hier scheelt is dat ik het op mijn eigen tempo kan doen, en ik daardoor geen kennis hoef te verbreden die er niet is, en ook niet van verveling om ga komen in stof die ik beheers..

Voor de rest ben ik erg nieuwsgierig van aard, en kan ik er slecht tegen als ik een situatie niet goed kan inschatten. Ik heb op die manier ook een hoop dingen geleerd die niets met vooropleidingen te maken hebben, en ook op professioneel gebied geen direct nut hebben. Maar het is wel erg leuk om kennis op te doen.

Of ik hiermee intelligent ben weet ik niet, maar ik denk wel redelijk ontwikkeld, vooral omdat ik van een hele hoop uiteenlopende dingen wel iets weet, en ook veel in de praktijk heb gezien en meegemaakt.
Ik blijf het met je eens zijn Alicey.
Ik was ook niet echt gemotiveerd (grotendeels ook door mijn gezondheid niet echt in de mogelijkheid), en ga binnenkort ook een universitaire (ou) studie doen, puur voor de kennis en interesse.

Wat ga je doen als ik vragen mag? En waar?
Oh, en ik vind je op het forum altijd heel intelligent overkomen.
dat was wel weer even genoeg lof
pi_27170363
School, theorie? Daarom zit ik dus op de universiteit
En deze discussie hebben we inderdaad al vaker gevoerd!
Op de uni vind je meer slimme mensen dan op het MBO, nogal wiedes natuurlijk!
Mensen die echt slim zijn verspelen hun kans niet, door niet te gaan studeren, dan ben je namelijk helemaal niet slim bezig! En natuurlijk heb je grote kneuzen rondlopen op de uni, die lopen overal rond namelijk.

Ik vind het unfair van Frenkie om bij Plato op de man te spelen, en op het moment dat hij erop reageert gaan zeggen dat daar het feedback topic voor is. Dan moet zijn gedeelte ook weggehaald worden
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_27170467
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:32 schreef Thisbe het volgende:

Mensen die echt slim zijn verspelen hun kans niet, door niet te gaan studeren, dan ben je namelijk helemaal niet slim bezig!
Wat een onzin. Niet iedereen krijgt die kans.
pi_27170706
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:35 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik denk dat tegenwoordig iedereen wel de kans krijgt om zich te ontwikkelen in Nederland toch?
Natuurlijk zijn er mensen die botte pech hebben door bijvoorbeeld persoonlijke omstandigheden, maar er zijn ook een hoop mensen die hun kans laten schieten uit pure luiheid op de middelbare school bijvoorbeeld.
Laten we het erop houden dat ik val op mensen met doorzettingsvermogen
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:42:54 #94
88139 JoeyT
pi_27170771
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:35 schreef dawg het volgende:

[..]

Ach joh tis toch ook gewoon onzin... Het gaat gewoon om liefde, en liefde heeft weinig met intellect te maken...
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:43:04 #95
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27170778
Zullen we het weer over singles gaan hebben ipv pochen over de opleiding
pi_27170884
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ach joh tis toch ook gewoon onzin... Het gaat gewoon om liefde, en liefde heeft weinig met intellect te maken...
Echte liefde gaat door de maag!

O ik ben trouwens wel benieuwd hoe het her en der met de dates gaat?
Ik zie dat BB helemaal uit het zicht is verdwenen? Die jongen heeft het zwaar te pakken
pi_27170905
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:41 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik denk dat tegenwoordig iedereen wel de kans krijgt om zich te ontwikkelen in Nederland toch?
Nouja, de maatschappelijk druk op jonge leeftijd is een stuk hoger.
Men moet al vroeg het pakket kiezen, beide ouders die werken waardoor er weinig sturing in de opvoeding is, kinderen beginnen steeds vroeger aan sex en relaties omdat ze niet onder willen doen voor anderen, etc etc.

En daardoor wordt opleiding steeds vaker een ondergeschoven kindje.
Maar je hebt ook gelijk als je zegt dat er ook genoeg zijn die lui zijn, niks doen, niet achter hun vodden gezeten worden door hun ouders die het te druk hebben.

Maar dit is nogal offtopic.
pi_27170992
Vinden jullie buitenlandse mannen/vrouwen aantrekkelijker dan landgenoten?
Of ligt dat bij jullie puur aan de persoon?
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:48:02 #99
88139 JoeyT
pi_27170993
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:45 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Echte liefde gaat door de maag!
Neej liefde maakt blind... Dus rationaliteit is dan ver te zoeken. Dus je kan wel zeggen ik wil een universitair geschoolde jongen/meisje, maar als puntje bij paaltje komt kan je gewoon op een straatschoffie vallen
pi_27171025
Behalve Plato, Joe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')