Leren ben ik op zich wel goed in geweest, toch ben ik niet hoog opgeleid omdat ik nogal ongemotiveerd was. Ik heb ook dat ik liever uit de praktijk leer dan uit een boek. Ook leer ik graag op mijn eigen tempo. Binnenkort wil ik alsnog een hogere opleiding beginnen (en ook afmaken). Met de nodige motivatie zou het nu moeten lukken. Wat hier scheelt is dat ik het op mijn eigen tempo kan doen, en ik daardoor geen kennis hoef te verbreden die er niet is, en ook niet van verveling om ga komen in stof die ik beheers..quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:11 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Wow die is goed![]()
Het ligt er volgens mij ook gewoon aan wat je interesses zijn, Ikzelf ben nooit goed in leren geweest en werk nu al een paar jaar maar vind mezelf toch een stuk slimmer dan wat vrienden van me die nog steeds studeren en volgens mij elk weekend een hersencelletje of 10 miljoen verliezen.
Ik leer liever uit de praktijk dan uit een boek.
Geen idee. Ik ben zelf lelijk, momenteel erg arm, en heb momenteel ook de nodige problemen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:19 schreef Crazyivan het volgende:
Ik wil een mooie, rijke vrouw zonder problemen ben ik dan in het juiste topic beland?
Ja wat moet ik daarmee dat ben ik zelf ook alquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben zelf lelijk, momenteel erg arm, en heb momenteel ook de nodige problemen.
Wow... je bent echt precies hetzelfde als ik....quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leren ben ik op zich wel goed in geweest, toch ben ik niet hoog opgeleid omdat ik nogal ongemotiveerd was. Ik heb ook dat ik liever uit de praktijk leer dan uit een boek. Ook leer ik graag op mijn eigen tempo. Binnenkort wil ik alsnog een hogere opleiding beginnen (en ook afmaken). Met de nodige motivatie zou het nu moeten lukken. Wat hier scheelt is dat ik het op mijn eigen tempo kan doen, en ik daardoor geen kennis hoef te verbreden die er niet is, en ook niet van verveling om ga komen in stof die ik beheers..
Voor de rest ben ik erg nieuwsgierig van aard, en kan ik er slecht tegen als ik een situatie niet goed kan inschatten. Ik heb op die manier ook een hoop dingen geleerd die niets met vooropleidingen te maken hebben, en ook op professioneel gebied geen direct nut hebben. Maar het is wel erg leuk om kennis op te doen.
Dat lelijk vind ik nou niet echt het geval. De rest kan ik niet beoordelen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Ja wat moet ik daarmee dat ben ik zelf ook al
edit fotoboek bekeken, biedt mogelijkheden.
Geen dank.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:31 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Wow... je bent echt precies hetzelfde als ik....
Dit is gewoon mijn verhaaltje wat hierboven staat serieus!!! alleen had ik niet zo'n zin om veel te typen vandaag.. maar jij hebt het net voor me gedaan dusse.. bedankt!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat lelijk vind ik nou niet echt het geval. De rest kan ik niet beoordelen natuurlijk.
Ik heb nog meer kans dat ik een keukenprinses trouw waarmee ik fijn kan ouwhoeren over PSVquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:14 schreef Cylvia het volgende:
Ik heb em: Ik zoek gewoon een kerel die én een muurtje kan metselen én waarmee ik een gesprek kan hebben over postmodernisme in de kunst. Dat zou fijn zijn..
Die chemische reactie krijg je niet door het uiterlijk, maar door de feromonen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef JoeyT het volgende:
Ik val toch echt eerst op uiterlijk. Ik moet echt een chemische reactie krijgen...
Naja dan hebben lekkere wijven waarschijnlijk zeer goed werkende feromonenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die chemische reactie krijg je niet door het uiterlijk, maar door de feromonen.
Die chemische reactie is voor mij meer dan alleen uiterlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef JoeyT het volgende:
Ik val toch echt eerst op uiterlijk. Ik moet echt een chemische reactie krijgen... Intelligentie vind ik van minder belang alhoewel je wel op een zelfde niveau moet zitten. Dit betekent echter niet dat mijn vriendinnetje net als ik op een univesiteit zou moeten zitten. MBO vind ik net zo knap...
Je bent toch een blauwe, dus heb je macht over ons zwartjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dat heb ik niet, en ik ambieer het ook niet.
Of je bent zelf lelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja dan hebben lekkere wijven waarschijnlijk zeer goed werkende feromonen
Oh, op die manier.. Ik sta meer in de dienst van jullie zwartjes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Je bent toch een blauwe, dus heb je macht over ons zwartjes
Helemaal mee eens...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Die chemische reactie is voor mij meer dan alleen uiterlijk.
De manier waarop iemand beweegt, hoe iemand praat, wat iemand zegt, hoe hij met anderen omgaat.
Iemand kan nog zo mooi zijn, als de rest er niet is komt er bij mij geen chemische reactie.
Zou idd ook kunnenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of je bent zelf lelijk.![]()
Aantrekkingskracht is hier gebaseerd op feromonen, waarbij je een partner aantrekkelijk vindt die genetisch complementair is, en dus anders ruikt dan jijzelf. Een onderdeel van natuurlijke selectie.
daar ben ik het toch niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:52 schreef JoeyT het volgende:
Maja je bent zo knap als je jezelf vind zeg ik altijd maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |