Nee, het is leuker en minder saai.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees dat het een soort Franz Ferdinand zal zijn. Maar niet aan beginnen dan dus. Die heb ik vorig jaar ook fluitend genegeerd en nog nooit spijt van gehad.
Het heeft wel iets weg van Franz Ferdinand ja, 't is net zo ongecompliceerd leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Ik vrees dat het een soort Franz Ferdinand zal zijn. Maar niet aan beginnen dan dus. Die heb ik vorig jaar ook fluitend genegeerd en nog nooit spijt van gehad.
Precies mijn mening over de band, eigenlijk. "I predict a riot" is inderdaad wel leuk, maar voor de rest krijg ik een sterk "jammer, net niet" gevoel bij de band. Het songmateriaal is er wel, maar de uitvoering is gewoon wat tegenvallend op plaat. Het boeit gewoon niet lang genoeg, en er zijn gewoon te veel betere bands in het genre.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:07 schreef DaisyDuke het volgende:
"I Predict A Riot" is een leuk nummer ja, maar na een nummer of 5 verlies ik m'n interesse bij Kaiser Chiefs. Hoe aanstekelijk hun podiumact ook mag zijn.
Hier ben ik het overigens weer mee oneens, ik schat Franz Ferdinand wel wat hoger in eigenlijk. Net als Maximo Park.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:56 schreef methodmich het volgende:
Ik doe de laatste jaren dan ook aan negeer de hype en dat bevalt me op zich wel. Althans, de grootste hypes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hier ben ik het overigens weer mee oneens, ik schat Franz Ferdinand wel wat hoger in eigenlijk. Net als Maximo Park.
The Futureheads zijn Cool!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:23 schreef Z het volgende:
Er is niks aan methodmitch. De CD in ieder geval, live zijn mensen onverwacht enthousiast. Gijsbert Kramer noemde hun optreden op London Calling, het beste optreden ooit op London Calling (in 11 jaar) en dat is best opmerkelijk. Een vriend van mij was ook bij dat optreden en het schijnt echt fantastisch geweest te zijn. Maar ja, ik ken alleen de CD en daar vind ik niks aan. Doe mij dan maar The Futureheads of Dogs Die In Hot Cars ...
Of iets een hype is bepaald toch niet of je iets mooi vind of niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik doe de laatste jaren dan ook aan negeer de hype en dat bevalt me op zich wel. Althans, de grootste hypes.
mee eens...lekker negeren die hype...mis je Franz Ferdinand, The Killers, The Bravery, Kaiser Chiefs, Kasabian etc... is toch kut muziek want een 'hype'....lekker Sky Radio gaan luisteren zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of iets een hype is bepaald toch niet of je iets mooi vind of niet?
/offtopic/quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:00 schreef J.Flo het volgende:
is een voetbal club uit zuid afrika als ik me niet vergis
De laatste jaren toch wel, over het algemeen. Heb genoeg platen die ik met veel meer plezier draai en met zo'n 40 tot 50 albums per jaargang (naast oudere), kan je die Franz Ferdinandjes ook wel links laten liggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of iets een hype is bepaald toch niet of je iets mooi vind of niet?
Hij zei dat het een greatesthit show leek omdat hij gewoon alle nummers goed vondquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik vind sommige reacties op het Pinkpopoptreden waarlijk overdreven. Zo was er iemand (een serieuze criticus) die zei dat het een greatesthit show was terwijl ze pas een album hebben...
Dat is eigenlijk wat ik wilde zeggen. Maar dat is toch een beetje overdreven of niet? Je bent pas echt een topband als je iedereen die niks van je kent meetrekt in je optreden ipv alleen de mensen die de cd hebben. Dat mis ik toch een beetje bij alle bands tegenwoordig maar dat kan heel goed aan mezelf liggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hij zei dat het een greatesthit show leek omdat hij gewoon alle nummers goed vond
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:16 schreef petre86 het volgende:
op pinkpop ben ik weggelopen bijhun optreden.. vond er niks aan .. en hoog tijd om lekker warm te douchen.. na hun kwam de golden earring.. toe was ik wel weer terug
beetje niet boeiende muziek die chiefs.. hoewel velen het wèl mooi vonden ( en smeets he aankondigde als 1 van de grote beloften voor de toekomst.. zoals u2 en robbie williams ook op pinkpop hadden gestaan..)
maar wat vindtje van franz ferdinand dan? (slecht of goed?). Ik laat ook wel bandjes links liggen die wel een hype zijn, als het niet mijn smaak is luister ik er gewoon niet naar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
De laatste jaren toch wel, over het algemeen. Heb genoeg platen die ik met veel meer plezier draai en met zo'n 40 tot 50 albums per jaargang (naast oudere), kan je die Franz Ferdinandjes ook wel links laten liggen.
Heb FF nooit gekocht en zelfs niet overwogen. Zegt genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:03 schreef wlsandman het volgende:
[..]
maar wat vindtje van franz ferdinand dan? (slecht of goed?). Ik laat ook wel bandjes links liggen die wel een hype zijn, als het niet mijn smaak is luister ik er gewoon niet naar.
Je weet dat zo'n opmerking alleen maar waarde heeft als je erbij vermeldt dat je een obsessieve CD-shopaholic bent die alles wat ook maar een beetje interessant is gewoon moet aanschaffen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb FF nooit gekocht en zelfs niet overwogen. Zegt genoeg denk ik.
Ach, zullen er toch niet gek veel zijn hier die per jaar zo'n 40 tot 50 albums uit die jaargang origineel kopen en in een maand toch gauw een cd of 7 tot 12 aanschaffen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je weet dat zo'n opmerking alleen maar waarde heeft als je erbij vermeldt dat je een obsessieve CD-shopaholic bent die alles wat ook maar een beetje interessant is gewoon moet aanschaffen?
Het was ook meer een rhetorische vraag.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, zullen er toch niet gek veel zijn hier die per jaar zo'n 40 tot 50 albums uit die jaargang origineel kopen en in een maand toch gauw een cd of 7 tot 12 aanschaffen?
Ik...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, zullen er toch niet gek veel zijn hier die per jaar zo'n 40 tot 50 albums uit die jaargang origineel kopen en in een maand toch gauw een cd of 7 tot 12 aanschaffen?
En zo ja, prima!
Die heb ik weer niet, maar de singles vind ik wel aardig. Kaizer Chiefs is wel wat beter, wat spannender; meer Blur-achtig qua afwisseling.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Mijn afkeer tegen dit soort acts komt door The Vines. Die plaat kocht ik en was ik zo zat...
Ik kocht Kaiser Chiefs tegelijk met The Bravery en Kasabian, maar ik moet zeggen dat ik Kasabian niet erg vaak draai...vindt ik gewoon niet zo leuk als die andere twee.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Okee. Overigens sluit ik niet uit dat ik ooit vele jaren later alsnog Kaiser Chiefs ergens uit de aanbiedingenbak grabbel, als de CD in de ramsj gaat. Maar misschien ook niet. Voordeel is dan dat het eventueel de tand des tijds heeft doorstaan.
Mijn afkeer tegen dit soort acts komt door The Vines. Die plaat kocht ik en was ik zo zat...
Het zal inderdaad afhangen van een tweede album van de band. Zoveel truukjes kent de band nou ook weer niet, en alhoewel het live best aardig is, weten ze me toch echt niet een uur lang te boeien. Hopen voor hen dat ze niet de nieuwe Reef of Ocean Colour Scene worden, van die bandjes die na een kortstondige populariteit de rest van hun carrière plaatjes in de luwte uitbrengen voor verstokte fans.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:53 schreef peaceman het volgende:
Het interessantste is natuurlijk of we deze band over een jaar of 3 nog kennen. Of ze al meer cd's gemaakt hebben, nog bij elkaar zijn, etc. Eigenlijk is een goed oordeel dan pas te vellen, die bekende tand des tijds. Neemt uiteraard niet weg dat het een kwestie van smaak is... Maar ik vind dat het wel lekker klinkt.. Niks bijzonders, maar wel erg leuk.
Was toch wel ff schrikken toen ik t las, voor t zelfde geld was ie dood geweestquote:Kaiser Chief injured in car accident
Ricky Wilson involved in hit and run incident
Kaiser Chiefs frontman Ricky Wilson has been injured following a hit and run car accident on May 21.
The singer was hit by a car while crossing a pedestrian crossing in Leeds city centre, though according to the band's official website Kaiserchiefs.co.uk his stage-craft saved his life.
"He's the luckiest man alive, because he is still alive, it sounds daft, but a 'Ricky trademark jump' has probably saved his life," explained the site. "The jump meant he was flipped over the top of the car, hitting the windscreen, rather than getting trapped under it. He was crossing on a green pedestrian light.
"Whether it was a joyrider, wreckless driving or drunk driving we still don't know. Police are investigating - we'd like to thank the witnesses that have come forward so far."
Wilson has escaped with minor injuries, including a broken toe and bruising, but is ok and the incident will not affect any of the band's upcoming live dates.
Indeed Wilson will be fit enough to be a special co-host with Jo Whiley on her Radio 1 show which will be broadcast from 10am on May 29.
Tja, die twee termen lopen echt heel erg door elkaar heen, vind je niet? REM, Elvis Costello, Talking Heads, The Police, A Flock of Seagulls, Devo en Dire Straits zijn allemaal ooit als 'New Wave' aangeduid. Zou jij me misschien uit kunnen leggen wat de overeenkomst tussen die bands is?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:51 schreef m021 het volgende:
Leuke band
De media beweerden over Franz Ferdinand al dat ze New Wave hadden teruggebracht, terwijl dat meer post-punk revival is. De Kaiser Chiefs zijn de echte terugkeer van New Wave.
De oorspronkelijke term New Wave sloeg volgens mij op een soort melodieuze rock. Een van de bekendste voorbeelden is Echo & The Bunnymen. Een vergelijking van Kaiser Chiefs met Echo & The Bunnymen is imho zeker op zijn plaats, dat zou betekenen dat New Wave een goede classificatie voor ze is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tja, die twee termen lopen echt heel erg door elkaar heen, vind je niet? REM, Elvis Costello, Talking Heads, The Police, A Flock of Seagulls, Devo en Dire Straits zijn allemaal ooit als 'New Wave' aangeduid. Zou jij me misschien uit kunnen leggen wat de overeenkomst tussen die bands is?
Nope, sorry.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:28 schreef Elusive het volgende:
breuls toevallig nog een kaartje over?![]()
ik vind het echt vergissing dat gekozen is voor de Melkweg en niet voor Paradiso hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope, sorry.
Ik ben wel verbaasd dat het zo snel is uitverkocht. Zo groot zijn ze toch niet in Nederland?
Je bent blijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nu al uitverkochtjeetje.... nou ja eigenlijk ben ik wel een beetje blij, kan ik met een gerust hart naar Athene zonder te weten dat ik een gaaf concert mis. sorry
Dikke kus en knuffelals troost voor MaJo en Elusive die nu - waarschijnlijk - niet kunnen gaan.
Groot genoeg om bijna de HMH uit te verkopen, dus dat het snel zou gaan in de Melkweg had ik wel verwacht. Maar zó snel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nope, sorry.
Ik ben wel verbaasd dat het zo snel is uitverkocht. Zo groot zijn ze toch niet in Nederland?
Een beetje blij....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent blijIk niet zo heel erg
![]()
![]()
Hoop echt dat ik op een andere manier nog aan kaartjes kan komen
Aangezien MaJo om 10.24 al postte dat het was uitverkocht zelfs in minder dan 24 minuten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Maar in minder dan 50 minuten uitverkocht zeg!
Dat is dus echt zwaar belachelijk!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:51 schreef MaJo het volgende:
De eerste kaartjes staan nu op Marktplaats voor 60 euro per stuk
Ow ja... ik had niet naar tijdstip van haar post gekeken.... jeetje het is echt snel. Ik wist helemaal niet dat de kaartverkoop vandaag al begon... gek, normaal altijd op zaterdag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Aangezien MaJo om 10.24 al postte dat het was uitverkocht zelfs in minder dan 24 minuten.
Ben blij dat ik een reminder had gezet zodat ik om 10 uur klaarzat op de Ticketmaster website.
Belachelijk. Zo werk je de zwarte handel wel in de hand zeg.....quote:Beperking op tickets
U kunt maximaal 20 tickets boeken.
Ja belachelijk hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is dus echt zwaar belachelijk!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja belachelijk heHeb hem daarom dit gemaild:
Hoe kun je 's nachts slapen, wetende dat je mensen die fan zijn van een bepaalde band zoveel geld afhandig hebt gemaakt? Ik kan nu niet naar de Kaiser Chiefs door mensen zoals jij, die 2x zoveel vragen en soms meer. Ik heb niet veel geld, 30 euro voor een kaartje had ik nog net kunnen betalen maar dit heb ik niet. Bedankt he, dat ik door jou nu niet naar het concert kan! Ik hoop dat je heerlijk kunt slapen vannacht!
Daar ben ik ook bang voor, maar ik hoop dat ie er tenminste even over nadenkt. Iedereen die de kaartjes er duur opzet kan deze reactie trouwens verwachten!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geweldig!
Groot gelijk... ik vrees dat je geen reactie daarop krijgt.
Ik zal voor jou ook nog wel proberen te F5-en.. you never know.
Mij niet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:07 schreef Babbelzz het volgende:
hej als ik 1 kaartje probeer te besteellen, lukt me dat nog steeds!
probeer nog es? op de site van ticketmaster?
Ja! Ik heb alleen geen msn, heb je gemaild.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:17 schreef Babbelzz het volgende:
ik ben er weer doorheen
heb 3 minuten om er 1 voor je te bestellen
als je electronisch bankieren hebt, kun je t geld direct aan me storten?
msn me ff
jeraadthetnooit@hotmail.com
Jee geweldig!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:23 schreef Babbelzz het volgende:
heb kaartje voor je!!
heb je gemaild voor verdere afspraken,
ik ben heel ff aan de foon met dinnetje brb
ik ga je nu bellen en je dan vertellen dat t kaartje 45 euro kostquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:30 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
Jippie voor MaJo
![]()
![]()
en Babbelzz (goed werk!!)
* stopt met F5-en
fijn voor je!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:38 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb ook een kaartje weten te bemachtigen dankzij Babbelzz geweldige hint!Dank je wel Babbelzz!
![]()
.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:52 schreef Babbelzz het volgende:
[..]
ik ga je nu bellen en je dan vertellen dat t kaartje 45 euro kost
Nee, hoeft niet..... wij zitten dan waarschijnlijk in Athene, maar dat weten we pas volgende week zeker.... en ik moet dan ook nog 2 kaartjes hebben.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:53 schreef Babbelzz het volgende:
diaan, moet jij nou ook nog een kaartje of niet?
Ja dat is waar.... kun jij er nog 2 krijgen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:19 schreef Babbelzz het volgende:
als je ze nog kan krijgen, gewoon doen. je raakt ze in ieder geval zo kwijt voor de vraagprijs
mijn concertagenda is goed gevuld zeg!
de dijk
skin
a balladeer
kaiser chiefss
MUSE!
michael franti
Keep tryingquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef Babbelzz het volgende:kom er ook niet meer doorheen, sorry
Geef niet joh, in ieder geval bedankt dat je het geprobeerd hebt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:27 schreef Babbelzz het volgende:kom er ook niet meer doorheen, sorry
Oeh klinkt leuk! Maar ik ga die dag dus al naar Boudewijn de Groot (quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:35 schreef Babbelzz het volgende:
ook leuk!
ik ga zaterdag eerst nog naar de Beschaving www.debeschaving.nl
Een vriendinnetje kan helaas niet, ik heb voor leuk prijsje 2 tickets in de aanbieding, iemand interesse????
Dat is wel een goed idee ja! Ik vind het inderdaad ok als mensen dit er zelf voor bieden, maar beginnen bij een bedrag van 85 euro is gewoon buiten proporties. Ik ga het zeker doormailenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Babbelzz het volgende:
ik zou die reacties doorsturen aan MOJO, inclusief emailadressen....
t is bij wet verboden, en in ieder geval op marktplaats!
Voor Lowlands liep het ook zo uit de klauwen en heeft marktplaats samen met lowlands een bericht op de site geplaatst dat kaartjes alleen tegen vraagprijs verkocht mogen worden. Er mag op verdiend worden, mits dat door bieding tot stand is gekomen.
hmmm deze problematiek is een topic waardig, of is er al 1?
Ach, loze praatjes om positie als verkoper veilig te stellen.. Als hij zou zeggen "shit ik MOET van die kaarten af".. dan gaat hij hard onderuit...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef MaJo het volgende:
Ik kreeg weer een mail van die vent die zo belachelijk veel geld vraagt: "ik zit er niet mee als ik ze niet verkoop ik heb er al genoeg verkocht dat ik deze nog wel weg kan gooien een heb ik nog genoeg verdient en ze zijn inmiddels al niet meer te koop heb er nog wel even wat extra besteld dus verdien nog meer.
mvg,
henri"
Weggooien van kaartjes omdat je al genoeg verdiend hebt?Wat zijn er toch zielige mensen in de wereld
waarschijnlijk 29 januari in UKquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:13 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer komt het nieuwe album eigenlijk?
Ik neem snel contact met je op, is momenteel een beetje moeilijk aangezien mijn vader in het ziekenhuis ligt, maar we kunnen vast wel iets regelen (misschien via asmodian)quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:39 schreef Babbelzz het volgende:
ik heb kaartjes ook binnen.... majo we moeten ff wat afspreken
Hij gaat Retirement heten toch?quote:
Respect dat jij niet meedoet aan het uitzuigen van fans die graag naar een concert willenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:30 schreef Elusive het volgende:
nou wie hier zoekt nog een kaartje? anders knal ik 'm op marktplaats voor de voor marktplaats belachelijk lage (de orginele) prijs van 29 euro
Jammer alleen dat dan vaak de duurdere kaartjes eerst gaan, omdat de goedkope niet worden vertrouwd.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Respect dat jij niet meedoet aan het uitzuigen van fans die graag naar een concert willen![]()
Staat niet op de sitequote:
Weet niet op welke site jij kijkt, maar op kaiserchiefs.co.uk staat het wel (news / gigs).quote:
Op de site van Tivoli natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:34 schreef soul114 het volgende:
[..]
Weet niet op welke site jij kijkt, maar op kaiserchiefs.co.uk staat het wel (news / gigs).
Wat ik mij af vroeg zijn deze concerten showcases van het nieuwe album??
Daar had ik niet gekeken, maar ik zie dat exit diso om 23 uur start.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op de site van Tivoli natuurlijkDaar staat namelijk iets heel anders. Ik vertrouw de site van een podium ook meer dan van de band zelf eerlijk gezegd. Maar het zou heel goed kunnen, de dag erna staan ze in Amsterdam
Is dat wel leuk 3 dagen achter elkaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:42 schreef punkr1 het volgende:
het is allemaal bevestigd, die sites schieten alleen meestal niet echt op.
Ik ben er bij in antwerpen, utrecht en amsterdam
Ook toch wel oude nummers?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:03 schreef punkr1 het volgende:
geen probleem mee neezijn toch nieuwe nummers die ze spelen. en 3x fotograferen als het goed is, ook leuk
Zolang ze Everyday I love you less and less, I predict a Riot, Na na na na naaa en Oh my God maar spelen vind ik het best. Dat zijn de enige nummers die ik goed vind van hun eerste album, de rest vind ik matig. Riot en Oh my God zijn dan weer wel zo briljant dat het veel goedmaaktquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef punkr1 het volgende:
heb ze 4x gezien
pinkpop 2005
HMH 2006
Rotterdam 2006 (mtv)
Pinkpop 2006
Nieuwe nummers heten
Angry Mob
Heat Dies Down
Highroyds
Learnt My Lesson Well
Ze spelen vooral nieuwe nummers, om af te stemmen op het publiek etc. natuurlijk ook wel een aantal van de welbekende hits
Hoe zijn die nummers?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef punkr1 het volgende:
heb ze 4x gezien
Nieuwe nummers heten
Angry Mob
Heat Dies Down
Highroyds
Learnt My Lesson Well
Eigenlijk wel mee eens. Alleen kun je daar Everyday I love you less and less wel aan toe voegen, en Na na na vind ik dan weer minder. Verder vind ik de rest inderdaad ook maar matig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:21 schreef MaJo het volgende:
Zolang ze Everyday I love you less and less, I predict a Riot, Na na na na naaa en Oh my God maar spelen vind ik het best. Dat zijn de enige nummers die ik goed vind van hun eerste album, de rest vind ik matig. Riot en Oh my God zijn dan weer wel zo briljant dat het veel goedmaakt
goed!quote:
ik zat nog te denken, zal ik er 20 nemenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
meestal klopt dit wel hoor, ze hebben gewoon een inschattingsfout met hoeveelheden gemaakt nu, er zijn vast veel scalpers die er nu 20 kopen en alles lekker door kunnen verkopen voor de driedubbele prijs
[sarc]Maar ja dan moet je er maar op tijd bij zijn[/sarc], wij gaan lekker ook
Lekker hehquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:21 schreef CherryLips het volgende:
maar wel tof, lekker in utrecht. kan ik eens normaal naar huis na een concert
.
oh da's nog best veelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:34 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Lekker heh, ik ook
Tivoli Oude Gracht kan trouwens ong 1000 man hebben
quote:WIN LAATSTE KAARTEN KAISER CHIEFS
zaterdag 11 november
De Kaiser Chiefs verkocht in precies 21 minuten heel Tivoli uit. De allerlaatste 4 kaarten worden aankomende weken weggegeven via de Tivoli nieuwsbrief. Meld je daarom nu aan via deze website, onder het kopje mailing!
Vergeet natuurlijk niet de nieuwsbrief in de gaten te houden!
http://www.kaiserchiefs.nl/link.php?type=nieuws&id=49quote:Géén The Automatic als support, TPD vervangt (UPDATE)
The Automatic heeft haar gehele Europese tour afgelast . De mannen zitten in de studio, waardoor het onmogelijk is op deze data te spelen.
The Automatic zal dus niet het voorprogramma zijn van Kaiser Chiefs in Amsterdam. Ook het optreden in Brussel, 11 november. De show van The Automatic op London Calling op 25 november zal GEWOON DOORGAAN.
De vervangende support in Amsterdam is The Pigeon Detectives, die ook in Utrecht een dag eerder zullen spelen.
Ik dacht gisteravond "ach, laat ik het maar even invullen" en ik heb ook 'Biertje?' als vraag opgegeven.quote:Je hebt meegedaan aan de Meet n Greet prijsvraag op KaiserChiefs.nl.
Na een hoge hoeveelheid bier-inzendingen ('Biertje?' was de meest voorkomende inzending) hebben we de volgende winnaars naar voor geschoven:
Ja erg hequote:Op zaterdag 11 november 2006 13:48 schreef CherryLips het volgende:
50 minuten.
The Feeling traden ook nog geen uur op.
Infadelsquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:35 schreef Leonos het volgende:
Uurtje infadels ben je er ook aardig aan
Wat compleet offtopic is![]()
En ik tel maar 7 albumtracks... Ik zou verwachten van een band die nog maar 1 cd uitheeft dat die vrijwel de hele cd ook zou spelen. Maar goed, er zijn maar 4 nummers écht goed van het album en die spelen ze in ieder geval welquote:
Oh ja ze staan in Utrecht vanavondquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Zo, pizza naar binnen schuiven en dan naar Tivoli.
Microfoonstandaard viel om...quote:Op zondag 12 november 2006 00:30 schreef CherryLips het volgende:
Pigeon Detectives waren ook tof, ik weet alleen niet wat er aan het eind gebeurde maar volgens mij ging er iets niet helemaal goed.
oh ok, maar die gozer was ook ineens van het podium, het leek wel alsof hij een rolberoerte had ofzo vanaf de plek waar ik stondquote:
"I bet you say that to all the girls" - dat deden ze vanavond ook namelijk.quote:Op zondag 12 november 2006 00:28 schreef soul114 het volgende:
Setlist komt redelijk overeen met die hierboven, na na en every day andersom waren omgedraaid.
Een na laatste song hadden ze het erover dat het een nr was die voor het eerst gespeeld werd.
En dat deden ze vanavond ook.quote:
Mijn foto'tjes van Tivoli:quote:Op zondag 12 november 2006 12:14 schreef Pink_Floyd het volgende:
Iemand nog goede foto's trouwens?
dat was de toegift, die staat niet op die playlist hierboven blijkbaarquote:Op maandag 13 november 2006 12:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat de setlist niet compleet is, ze speelden dus ook nog dat nieuwe liedje en Oh My God. Wat dus betekend dat wij een nummer meer gehoord hebben (Saturday Night)
Saturday Night hebben ze ook gedaan in Utrecht, was ik even vergeten. Setlist is precies hetzelfde, alleen was misschien het ene laatste nummer [1e van encore/voor oh my god] anders. In Utrecht was dat een nieuw nummer die ze voor het eerst zeiden te doen (I can do it without you ??).quote:Op maandag 13 november 2006 12:19 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat de setlist niet compleet is, ze speelden dus ook nog dat nieuwe liedje en Oh My God. Wat dus betekend dat wij een nummer meer gehoord hebben (Saturday Night)
gister productmanager van universal gesproken, en zoals ik verwachtte eind februari, exacte datum nog niet bekend.quote:Op maandag 13 november 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat was de toegift, die staat niet op die playlist hierboven blijkbaar.
wanneer komt de nieuwe cd eigenlijk, is daar al nieuws over?
Same in Amsterdam. Is dus een lulverhaaltje, ik zag ook allemaal fans meezingenquote:Op maandag 13 november 2006 12:39 schreef soul114 het volgende:
[..]
Saturday Night hebben ze ook gedaan in Utrecht, was ik even vergeten. Setlist is precies hetzelfde, alleen was misschien het ene laatste nummer [1e van encore/voor oh my god] anders. In Utrecht was dat een nieuw nummer die ze voor het eerst zeiden te doen (I can do it without you ??).
Toffe foto's hierboven.
Toolhead waar stond jij precies dan..
Volgens mij staan de toegiften wel op mijn setlistquote:Op maandag 13 november 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat was de toegift, die staat niet op die playlist hierboven blijkbaar.
wanneer komt de nieuwe cd eigenlijk, is daar al nieuws over?
Weet ik zo net nog niet, het nummer dat ze in Utrecht speelde is zeker niet dezelfde als die van gister.quote:Op maandag 13 november 2006 14:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same in Amsterdam. Is dus een lulverhaaltje, ik zag ook allemaal fans meezingen
Op setlist van Amsterdam met encore stond TBA voor de nieuwe track.quote:Op maandag 13 november 2006 14:19 schreef punkr1 het volgende:
ja er zijn inderdaad verschillende setlisten, met en zonder encore erop
Ik zat dat ook al te denken dat mensen het gewoon probeerde mee te zingenquote:Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef soul114 het volgende:
[..]
Weet ik zo net nog niet, het nummer dat ze in Utrecht speelde is zeker niet dezelfde als die van gister.
Kan zijn dat ze een van de twee nummers stiekem in Parijs en/of Antwerpen al gedaan hebben en dat ze meezingers hem daarvan kende (of ze deden netalsof dat ze het kende)...
in utrecht stond er Highroyds maar dat was hem zeker nietquote:Op maandag 13 november 2006 14:24 schreef soul114 het volgende:
[..]
Op setlist van Amsterdam met encore stond TBA voor de nieuwe track.
als ik mijn stukje er aan plak is het waarschijnlijk wel allemaal wat duidelijkerquote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij staan de toegiften wel op mijn setlistZal het later even opzoeken. Alleen jammer dat ie gescheurd is, kan alleen de eerste paar letters lezen
Hey, jij ook hierquote:Op maandag 13 november 2006 11:43 schreef toolhead het volgende:
Ik was ook in Tivoli, ben Pipermaru ook nog tegengekomen.![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef punkr1 het volgende:
PiperMaru, was jij dat met 3VOOR12/Utrecht shirt?
yep, ik fotografeerde inderdaad. ook bij pipettesquote:Op maandag 13 november 2006 15:42 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
![]()
En jij was een van de mensen met de kaiserchiefs.nl shirts? Volgens mij heb ik je vaker zien fotograferen bij concerten (pipettes @ effenaar?).
was jij diegene die even doodleuk die plectrums van het podium pakte?quote:Op maandag 13 november 2006 18:21 schreef punkr1 het volgende:
[..]
yep, ik fotografeerde inderdaad. ook bij pipettes![]()
een jongen klom over het hek heen en pakte doodleuk 2 plectrums. Een jongen met een kaiserchiefs.nl shirt aanquote:Op maandag 13 november 2006 20:27 schreef punkr1 het volgende:
nee. dat was een setlist en dat was ik ook niet maar een vriendin van me
Melkwegquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:18 schreef punkr1 het volgende:
lol, in amsterdam of utrecht?
Ik vond juist Kaiser Chiefs erg goed op een festival. Bij bijvoorbeeld Panic @ The Disco in Paradiso kende het hele publiek de cd van voor naar achter. Dus iedereen gaat uit z'n dak en zingt mee.quote:Op maandag 13 november 2006 13:00 schreef Babbelzz het volgende:
melkweg was leuk. Ik vind de kaiser Chiefs in een kleine zaal fijner dan op een festival. komt in zaal stuk beter over!
* Goover Vrijft zijn ogen even goed uit en quote:quote:
Sorry..quote:KAISER CHIEFS
Kaiser Chiefs Album 2
EUR 11.99
release-/verzenddatum:
Monday 19 Feb![]()
Over een dagje kunnen we miss al een beetje voorproeven op hun vernieuwde site: http://www.kaiserchiefs.co.uk/quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef JeroenV het volgende:
Ben ook super benieuwd. Hoop op een wat stabieler album dan Employment. Daar vond ik een paar zwakkere nummers op zitten en een paar toppers.
Je noemt inderdaad de goede nummers, alleen Na na na na naaa vind ik ook niet echt super. Saturday night en What did I ever gave you vind ik beter.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eensOp Everyday I love you less and less, I predict a riot, Na na na na naaa en Oh my God na vind ik Employment een erg zwak album...
I was born to be a dancer, mijn favoriet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal mee eensOp Everyday I love you less and less, I predict a riot, Na na na na naaa en Oh my God na vind ik Employment een erg zwak album...
Vorige week al besteldquote:Op zondag 7 januari 2007 00:24 schreef politrix het volgende:
De nieuwe CD is te bestellen als pre-order op CD-WOW. Daar is ook de tracklisting te zien. De hoes zou de release versie kunnen zijn of een tijdelijk CD WOW dingetje.
http://http://www10.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=1848037
Hoe bedoel je anders?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:19 schreef Thomas.... het volgende:
Ah een nieuwe album. Ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Ik denk zelf dat het wel wat anders word dan hun eerste album.
Leukquote:Op maandag 8 januari 2007 11:00 schreef Breuls het volgende:
Nieuwe single, Ruby, gaat straks 'officieel' in premiere op Radio 1: http://www.kaiserchiefs.co.uk/txp/index.php?id=273
Laat ons weten of het wat was!quote:Op maandag 8 januari 2007 11:13 schreef Breuls het volgende:
Nee, nog niet. Het programma is net begonnen en Jo heef het toevallig ook net gemeld.
Als je oordopjes op je PC hebt: http://www.bbc.co.uk/radio1/quote:Op maandag 8 januari 2007 11:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Leuk
Kan op werk alleen niet echt luisteren denk ik...
Nee heb geen oordopjes, wel speakertjes... maar er staat al een radiotje aan hier. Zo niet, dan heb ik meestal 3fm aan sraan. Ken eigenlijk heel BBC Radio 1 niet. Behalve van de cover cdtjes.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als je oordopjes op je PC hebt: http://www.bbc.co.uk/radio1/
Hij komt idd zo.
Goede zender hoor, luister er eigenlijk veel te weinig naar. Maar heb al best wat bands ontdekt door die zender.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:40 schreef Goover het volgende:
Ken eigenlijk heel BBC Radio 1 niet. Behalve van de cover cdtjes.
Ik heb net geprobeerd te luisteren, maar dat kan alleen met real playerquote:Op maandag 8 januari 2007 11:42 schreef Breuls het volgende:
Het is zegmaar de Britse 3FM, namelijk de popzender van de publieken. Goeie zender hoor, erg Brits gericht natuurlijk qua muziek, erg actueel en veel aandacht voor nieuwe muziek.
Ik heb ze op PP en in de HMH gezien, zou dus weer zo kunnen zijn. Ik wil ze na de release van het nieuwe album ook best nog eens zienquote:Op maandag 8 januari 2007 11:46 schreef morgane het volgende:
zouden de Chiefs na de release van hun album een clubtour of een festivaltour doen? of allebei? ik wil ze wel graag weer zien![]()
En ik zo min mogelijkquote:Op maandag 8 januari 2007 11:53 schreef Breuls het volgende:
Ja, BBC doet alles met Real.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |