Het viel me op dat hij net zo keek als die smileyquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef Tinkerbell het volgende:
Wat is er met Bommel?
Oh ik dacht alquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:37 schreef rena het volgende:
Het viel me op dat hij net zo keek als die smiley![]()
Met hem gaat verder alles goed hoor![]()
Wat zijn je beesten aan het uitspoken dan? Foto's?
Jeetjequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:48 schreef Troeta het volgende:
Gister is mijn laatste vrouwtjesrat overleden, ik had er 3.
Ze zat de laatste 2 maanden alleen dus ik heb lekker veel genuffeld en gewandeld met d'r...en nu mis ik d'r zeg!!
Ik heb gelukkig nog wel 3 mannetjesratten, maar die willen alleen maar eten...
Nu heb ik dus wel weer een hok over, dus ik zit er aan te denken om 2 cavia's te nemen!!
Wow die ena laatste foto! Da's net onze kat pixel, alleen met zwarte vlekken op zn staartquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
De eerste foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die darmproblemen vallen mee dus, begrijp ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:12 schreef jolene het volgende:
Tja, met die laatste foto zit Nikky in de buis.
Ik zal proberen straks wat beter foto's te maken.
Maar de camera is aan zijn eind. geloof ik
Sanne welkom, heb je dieren?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:52 schreef Sanne het volgende:
Heej nog een leuke slowchat
* Sanne zwaait
Hoi Bluezzquote:
hai meisquote:
Vind ik nou ook.quote:
Ik snap hem niet of ik lees het verkeerd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:10 schreef jolene het volgende:
[..]
Dan mag ze haar komen bewonderen in Roden![]()
Nikky (de nieuwe poes van Jolene) woont in Roden, daar kan je je naamgenootje bewonderenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik snap hem niet of ik lees het verkeerd..
Jij woond in Roden..
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:20 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nikky (de nieuwe poes van Jolene) woont in Roden, daar kan je je naamgenootje bewonderen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:33 schreef nikky het volgende:
[..]!!! Ik woon ook in Roden.
. Serieus!!
!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:33 schreef nikky het volgende:
[..]!!! Ik woon ook in Roden.
. Serieus!!
!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:09 schreef Tinkerbell het volgende:
Prachtige honden heb je toch Kissa
Hoe is het met Saar?![]()
De hele tuin is een snipperveldquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:10 schreef Spindizzy het volgende:
Blij Daantje
Ligt Saar weer een stuk te versnipperen?
De vuile sletquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:23 schreef kissa het volgende:
[..]
Nee, ze sloopt miets meer, heeft ze geen tijd voor![]()
Helaas......op mijn kat is ook geschoten, ik heb de hagel uit zijn lijf geplukt...En ik heb aangifte gedaan...Ik wist wie het gedaan hadquote:
quote:
Vriendje komt uit Roden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik snap hem niet of ik lees het verkeerd..
Jij woond in Roden..
Jolenequote:
Zou het?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:13 schreef moussy het volgende:
Hier is nog steeds niet geknokt![]()
Het schijnt te helpen als je beide katten een beetje van die valeriaandruppels in de vacht smeert. schijnen ze elkaar meteen lief te vinden![]()
![]()
Ja maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:53 schreef Beaker het volgende:
Jolene het komt allemaal goed hoor
Moussy, wat zou ik graag is bij je in huis willen kijken hoe al die sufferds met elkaar omgaanSuper om te lezen hoe jij de dingen omschrijft
![]()
Tx! En die staarten zijn lekker zacht juist, niks engs aan!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:01 schreef Beaker het volgende:
[..]
Joleneheb je slecht geslapen? --> dat lees ik nu dus
Troeta, wat een mooie katten / poezenEn die rat
ik wilde altijd graag een ratje maar dat mocht niet van mijn moeder, want die vond de staarten eng
lekkere smoes........
Daan & Saar
Ja dat zal je altijd zienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja maardan is het hier niet zo'n teringzooi en dus niet zo euhh, levendig
![]()
quote:
Ik heb geen idee. Het zou kunnen, of het is een zeer diep geworsteld instinct ofzo. Mijn moeder roept het al weken, ik geloofde d'r niet, maar na gister was het toch wel heel duidelijk. Maar hij raakt dus niks met zijn piemeltje (neem toch aan dat dat wel de bedoeling is om het lekker te makenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:01 schreef kissa het volgende:
Rijden kan ook een uiting van dominantie zijn![]()
![]()
Maar ik weet niet of dit al opgaat bij pups.....
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:01 schreef kissa het volgende:
Rijden kan ook een uiting van dominantie zijn![]()
![]()
Maar ik weet niet of dit al opgaat bij pups.....
Wat een mooitjesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond twee mooie meisjes in mn mailbox:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal het zeker tegen ze zeggen en ze zullen er erg blij mee zijn om dat te horenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Miss_Sly lekker zeg, een weekje weg. Kan je je zus/schoonzus nog even vertellen dat Beau een enorme kroelkont is en heel goed eet en niet meer overal plast. Kon je vent niet mee, dan had ik op Misu mogen passen
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:06 schreef miss_sly het volgende:
Mochten we nog een weekendje weggaan, dan mag wat mij betreft en als het bij jullie uitkomt, Misu zeker komen logeren
Die kan ik me nog herinneren geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:56 schreef Sanne het volgende:
Wat een leuke foto's!!!
dat zwarte katje lijkt een beetje op 1 die ik heb gehad.
Yep, kijk maarquote:
Wel goed dat je hem aan alles laat wennenquote:Ik was net met Bommel naar de markt hier geweest om te wennen, ging ook goedHij is nu wel helemaal doodop, maar hij heeft wel weer iets geleerd
en vond er niks aan geloof ik
Het was niet heel erg druk of zo, maar wel muziek en lawaai.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef Syrena het volgende:
Overigens hoor ik bij een asociaal gezin, mijn tante heeft haar hond nog niet, maar we hopen alledrie dat we eerdaags Bruno kunnen inpikken... Mijn moeder zei het vandaag weerdus als alles met Bruno gewoon goed gaat, ga ik toch een klein beetje veel lobbyen voor nog een hondje voor erbij....
Erg he!
Voor Joopquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 09:59 schreef Spindizzy het volgende:
Gewoon doen RenaNeem een paar stukjes worst mee of kaas en roep hem af en toe bij je, lijn hem dan niet aan maar geef hem iets extra lekkers en laat hem weer spelen. Zo leert hij dat als het Vrouwtje hem roept dat dat iets leuks is ipv dat hij weer aan de lijn moet.
Ik word altijd zo blij van rennende, spelende en blije hondjesDan krijgen ze van die pretbekkies:
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:18 schreef Spindizzy het volgende:Probeer wat foto's te maken
Pas op met plompjes en sloten want je hebt natuurlijk een retriever en retrievers willen veeeeel liever baggerzwart zijn ipv golden
Smek stond net Casper zijn kop te humpenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:50 schreef Spindizzy het volgende:
Heb ik nou van die sexloze beesten?
En ik maar 'opscheppen' tegen jou dat die van mij geen levende dingen vingen...quote:Op zondag 22 mei 2005 10:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Piper heeft vannacht in een half uur tijd 4 (levende) muizen op het bed gedropt.
![]()
God straft onmiddelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 12:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik maar 'opscheppen' tegen jou dat die van mij geen levende dingen vingen...
Vond ik toch mooi een kikker in de keuken vanmorgen.![]()
stinkie zijn bed uit geschopt om hem naar buiten te werken.
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Piper heeft vannacht in een half uur tijd 4 (levende) muizen op het bed gedropt.
![]()
Ik schiet er elke keer van in de lachquote:
Haha die halve kat erdoorheenquote:Op zondag 22 mei 2005 14:37 schreef Tinkerbell het volgende:
Zo ging dat bij ons trouwens met het kattenluik
Als je het een Bosmuts kunt leren...quote:Op zondag 22 mei 2005 14:34 schreef lady-wrb het volgende:
vraagje, is het mogelijk om een hoogbejaarde poes te leren hoe een kattenluikje werkt?
quote:
oooh hahaha okquote:Op zondag 22 mei 2005 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij de wallpapers staat Lenny Kravitz.
Zangert.
My alltime favorit.
Het zijn dan ook broertjes. Ze kijken gewoon heeeeeeel Bosmutsigquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:02 schreef Spindizzy het volgende:
Ja, Sjon is de rooie en Harrie is het domkijkende vetkleppie
Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2005 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ook even zitten lurken Tink!
Wat een heerlijke buikies! Zou ze zo willen aaien.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:59 schreef Spindizzy het volgende:
Om even te laten zien dat het echt familie is:
Zoek de verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
De broertjes Bosmuts in hun favoriete slaaphouding
Dat was vorig jaar september, dus dat geeft niksquote:Op zondag 22 mei 2005 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ook
En ik wist helemaal niet dat jullie getrouwd zijn, tink![]()
![]()
Hahahaha ik ooooook! Inderdaad leukquote:Op zondag 22 mei 2005 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ook even zitten lurken Tink! Leuke blog!
Poezenbuikjes zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 15:12 schreef Sanne het volgende:
Bora heeft ook een lekker "buikje".
[afbeelding]
Yian heeft de laatste tijd ook last vanquote:
quote:
Leuk hequote:Op zondag 22 mei 2005 15:52 schreef rena het volgende:
Bommel heeft net een heel eind los gelopen, hartstikke goed,
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:30 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Leuk heJe kunt ook volgende keer een balletje ofzo meenemen. Of zijn flos, om te gooien
[afbeelding]
Daarnet ging de telefoon. Kind was helemaal aan het stuiterenZe wilde best zondag met de hondjes in het park spelen en taart eten en Fristi drinken en daarna bij Tante Bub film kijken en patatjes eten
Haar mama had de uitnodiging uitgeprint en op haar bureau gezet. Ze kreeg helemaal een giebelaanval ervan
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:21 schreef Spindizzy het volgende:
Lief is dat heSmek ligt vaak heel hoog te piepblaffen
Nee, kan ook zo gauw niks vinden met Google.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:56 schreef moussy het volgende:
Weet iemand zo uit zn hoofd wanneer kittenoogjes gaan verkleuren?
quote:Op maandag 23 mei 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
http://www.dierenkliniekw(...)o/kat/kittenuit.html
Hij doet het helemaal zelf hoorquote:
Met Chakra gaat het goed, begint langzaam maar zeker weer haar op d'r lijf te krijgenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:01 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vroeg me al af hoe het met jou en Chakra was![]()
Hier hetzelfde: als ik helemaal blij en vrolijk en kirrend tegen ze praat worden ze helemaal leip. Kwispelen, opspringen, blaffen
"ah, issie lief dan? kannie zo mooi kwispelen dan" "agossieagossieissieliefhondjedan?"quote:
De beste manier om te beginnen toch? Lekker een beetje in kasten loeren, mappen doorbladeren, je plekje vinden, fokken, je dood vervelenquote:Vandaag bij mijn nieuwe baas begonnen, nieuwe collega is op vakantie, directie is weg en ik zit hier![]()
Pffff, het idee niet voor lul te staan met die twee beesten heb ik allang opgegevenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:28 schreef Sprookjesbos het volgende:
Heb je ook wel eens dat je denkt "als iemand me zo hoort praten tegen dat beest verklaren ze me compleet voor gek"
Lijkt me leuk, maar dan moet mevrouw eerst op cursus zijn geweestquote:Op maandag 23 mei 2005 10:31 schreef Spindizzy het volgende:
Fijn dat het goed gaat met Chakra!![]()
Volgende keer meekomen naar een meet
Gaaf, en lekker voor ze. Ik zoek hier in de buurt nog een slager die eendenafval heeft, lastig hoor in een stad (Den Haag) waar nog maar een enkele "ambachtelijke" slagerij is en heel veel "halal slagers"quote:Vandaag ga ik een heeeeeel voorzichtig beginnetje maken met BARFen. Ze krijgen vanmiddag allebei een kippenvleugeltje. Voor een vego heb ik wel altijd bergen kadavers in mijn vriezer en koelkast liggen
Vroeger was er in Den Haag wel een slachthuis, maar dat is al een aantal jaren een woon-werk omgeving. De enige slager bij mij in de buurt keek me aan alsof ik gek was toen ik informeerde of hij ook eendenafval had voor de hondquote:Op maandag 23 mei 2005 10:47 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie geen slachthuis in de buurt?
Bij voorbaat dank Moussyquote:Op maandag 23 mei 2005 11:02 schreef moussy het volgende:
Ik zal wel ff aan mn pa vragen sprookjesbos, of die wat weet (geboren en getogen hagenees)
Ah, bloemetjes en bijtjes iddquote:Op maandag 23 mei 2005 11:05 schreef Spindizzy het volgende:
Toch ook een beetje Flora en Fauna (bloemetjes en bijtjes enzo) Mag ik jullie even voorstellen aan Brechtjes nieuwe broertje of zusje:
[afbeelding]
Kikkervisje dat op zijn rug ligt??quote:Op maandag 23 mei 2005 11:10 schreef Spindizzy het volgende:
Nou, zie je die grote zwarte vlek in het midden? Die grijsblauwe blob daarmiddenin is mijn nieuwe neefje of nichtje. Links zijn voetjes rechts zijn koppie
Als het goed is kan hij met kinderen, groot en klein, met andere dieren, mee in de auto en eventueel alleen thuis zijn, maar dat zijn inderdaad dingen die ik nog wel na wil vragen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:49 schreef Spindizzy het volgende:
Wat leuk, Auticia!
Eventuele vragen (wat natuurlijk op jouw situatie van toepassing is):
- Hoe is de hond met katten?
- Hoe is hij met kinderen, kleine en wat oudere kinderen?
- Is hij ergens bang voor? (Autorijden, fietsers, kinderen, onweer, vuurwerk, vreemde mensen enz.)
- Kan hij netjes aan de riem lopen?
- Kan hij goed loslopen?
Hij is geboren met 1 oogje, maar waarom hij in het asiel terecht is gekomen wil ik ook wel weten.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:57 schreef Spindizzy het volgende:
Er is hier in F&F ook een leuk topic over cursussen en sporten/spelen met je hond
Arme ding klinkt of hij ook al het één en ander achter de rug heeft
Nee, mijn stiefpa wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:02 schreef Spindizzy het volgende:
Heb je al eerder honden gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |