"ah, issie lief dan? kannie zo mooi kwispelen dan" "agossieagossieissieliefhondjedan?"quote:
De beste manier om te beginnen toch? Lekker een beetje in kasten loeren, mappen doorbladeren, je plekje vinden, fokken, je dood vervelenquote:Vandaag bij mijn nieuwe baas begonnen, nieuwe collega is op vakantie, directie is weg en ik zit hier![]()
Pffff, het idee niet voor lul te staan met die twee beesten heb ik allang opgegevenquote:Op maandag 23 mei 2005 10:28 schreef Sprookjesbos het volgende:
Heb je ook wel eens dat je denkt "als iemand me zo hoort praten tegen dat beest verklaren ze me compleet voor gek"
Lijkt me leuk, maar dan moet mevrouw eerst op cursus zijn geweestquote:Op maandag 23 mei 2005 10:31 schreef Spindizzy het volgende:
Fijn dat het goed gaat met Chakra!![]()
Volgende keer meekomen naar een meet
Gaaf, en lekker voor ze. Ik zoek hier in de buurt nog een slager die eendenafval heeft, lastig hoor in een stad (Den Haag) waar nog maar een enkele "ambachtelijke" slagerij is en heel veel "halal slagers"quote:Vandaag ga ik een heeeeeel voorzichtig beginnetje maken met BARFen. Ze krijgen vanmiddag allebei een kippenvleugeltje. Voor een vego heb ik wel altijd bergen kadavers in mijn vriezer en koelkast liggen
Vroeger was er in Den Haag wel een slachthuis, maar dat is al een aantal jaren een woon-werk omgeving. De enige slager bij mij in de buurt keek me aan alsof ik gek was toen ik informeerde of hij ook eendenafval had voor de hondquote:Op maandag 23 mei 2005 10:47 schreef moussy het volgende:
Hebben jullie geen slachthuis in de buurt?
Bij voorbaat dank Moussyquote:Op maandag 23 mei 2005 11:02 schreef moussy het volgende:
Ik zal wel ff aan mn pa vragen sprookjesbos, of die wat weet (geboren en getogen hagenees)
Ah, bloemetjes en bijtjes iddquote:Op maandag 23 mei 2005 11:05 schreef Spindizzy het volgende:
Toch ook een beetje Flora en Fauna (bloemetjes en bijtjes enzo) Mag ik jullie even voorstellen aan Brechtjes nieuwe broertje of zusje:
[afbeelding]
Kikkervisje dat op zijn rug ligt??quote:Op maandag 23 mei 2005 11:10 schreef Spindizzy het volgende:
Nou, zie je die grote zwarte vlek in het midden? Die grijsblauwe blob daarmiddenin is mijn nieuwe neefje of nichtje. Links zijn voetjes rechts zijn koppie
Als het goed is kan hij met kinderen, groot en klein, met andere dieren, mee in de auto en eventueel alleen thuis zijn, maar dat zijn inderdaad dingen die ik nog wel na wil vragen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:49 schreef Spindizzy het volgende:
Wat leuk, Auticia!
Eventuele vragen (wat natuurlijk op jouw situatie van toepassing is):
- Hoe is de hond met katten?
- Hoe is hij met kinderen, kleine en wat oudere kinderen?
- Is hij ergens bang voor? (Autorijden, fietsers, kinderen, onweer, vuurwerk, vreemde mensen enz.)
- Kan hij netjes aan de riem lopen?
- Kan hij goed loslopen?
.
Hij is geboren met 1 oogje, maar waarom hij in het asiel terecht is gekomen wil ik ook wel weten.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:57 schreef Spindizzy het volgende:
Er is hier in F&F ook een leuk topic over cursussen en sporten/spelen met je hond
Arme ding klinkt of hij ook al het één en ander achter de rug heeft
Nee, mijn stiefpa wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:02 schreef Spindizzy het volgende:
Heb je al eerder honden gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |